Ez Tata, Tatabánya, Oroszlány és vonzáskörzete vasútmodellezőinek topicja. Itt lehet megbeszélni a klubhoz tartozó dolgokat, segíteni egymásnak. Lehet csereberélni. infót közölni kiállításokról, börzékről. A haragszom rád tipusú üzeneteket , azt kéretik nem itt nyilvánosságra hozni.
http://gvk-egyesulet.hu/
Hi! Aki olvasta, az jelezzen vissza, akár itt, akár emilen. Csak hogy kinek kell még emilt írnom, vagy telefonon hívnom. Van akitől visszapattan a levél.
Kérnék mindenkit, hogy pénteken az új helyünkön minél nagyobb létszámban való megjelenésre. Az egyesület megalapításáról lenne szó. Emilen külön is értesítek mindenkit. Szóval, 25-én pénteken 17 órától, a saját helységünkben. Aki tudja hogy késni fog, jelezze, és megvárjuk a megbeszéléssel.
akivel beszéltem a kleines ho s mávos eas kocsikról(nem tudom a neved) azt montad a clubnapon van 3 mávosod meg 1 gysevesed mennyiért is vannak mert valósinű kellenek
Bocs de elfelejtettem, hogy kit érdekelt a V 46 mozdony festése. Találkoztam ma azzal a sráccal aki csinálta és megigérte, hogy segít a színek kiválasztásában és a modellek festésében.
Hajnal 1 -ig ezzel szórakoztunk asszonnyal és még most reggel is van mit csinálni rajta.
Sajnos nem nagyon volt szabadidőm erre és gyorsan letelt a határidő :(
Mindegy, gyakorolni jó volt... (asszony főnöke kért meg, hogy dobjak össze egy biogázüzemet, cserébe börzézhetünk a Gyöngyházban....)
Köszi a válaszokat!
Asszem, akkor egy fogaskereket szabira küldök és csak az egyik motor fog dolgozni. A másik jó lesz tartaléknak.
Bár még messze vagyok a digizéstől, de úgy tudom, hogy analógban sem túl szerencsés konstrukció ez így. Sztem egymást ölik a motorok, mert lehetetlen pontosan szinkronizálni őket.
Persze kérdés, hogy a hatásfoka mennyivel lesz rosszabb. Na de majd élőben...:)
A műgyantát is meg kell beszélni, kit érdekel a dolog és úgy osztani-szorozni...
De jó lenne azzal is ügyködni, mert biztos nagy dolgokat fogunk véghezvinni vele!!!! :)))
A mai napon beszéltem az Antamik Kft tulajdonosnőjével aki elmondta, hogy a nekünk megfelelő műgyanta 1+1 kg-os kiszerelésben kapható náluk amelyeknek 2240 Ft netto kilója. Ez azt jelenti, hogy A és B komponens meg kell venni. Továbbá megadta a férje mint cégvezető telefon számát akivel személyesen lehet beszélni az öntési technikákról. Mindenben segít.
Nekem is jött az utóbbi napokban 3 vagonom, de az átépítés miatt nem tudtam fotózni sajna, mindenünk el van csomagolva. már csak az ágyunk van elő meg ez a laptop :) De holnap levágják a villanyt is mert új kábeleket kell behúzni. Haveroknál netezek majd.
Kérdésem hozzátok, hogy egy mai gyorstehervonatott bemutató modellvonatba 8-10 vagon elég lesz, ha majd lesz asztalom?
Zotya, Vika blogjáról idézek aki használ egy Klein mozdonyt, 2143-ast: "Digitális előkészítéssel, menetirány szerint váltott fehér/vörös fénnyel felszerelt, kompakt kis modell. A belseje azonban meglepetés, én a modern gépekhez vagyok szokva, középmotor, lendkerék, kardánok, ilyesmi. Nos, a klein modellbahn 2143-asában két, forgóvázzal egybeépített kockamotor van, amiről csigakerékkel és fogaskeréksorral megy le a hajtás a négy tengelyhez, ezek egyikén sincs gumi. Lendkerék meg pláne nincsen. Szóval ez furcsa nekem, de talán furcsább, hogy ennek ellenére szépen megy, lassú- és normál menetben is. Bizonyos pályaszituációkban ugyanakkor beremeg, ennek az okát még keresem.
Azt nem tudom, hogy a dekóder teljesítmény szabályzását hogyan befolyásolja a két motor, mennyire tudja összehangolni, vagy éppen fordítva, mennyire gyilkolja a motorokat. Látszólag a futásban nincs különbség be- és kikapcsolt teljesítményszabályzásnál, de finommenethez kell sajna.
Az igazi cél, hogy hangja (ld. még: vartyogás) is legyen, mert annak idején a 2043-asom hangos volt és nagyon klassz, mély, morgós hangja volt, de még ennyire nem szedtem szét, hogy megállapítsam el is fér-e benne."