Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.22 0 0 8785

A szakadt gumiharang ezért nem egy hosszútávú fentartandó állapot.

Előzmény: captainb (8784)
captainb Creative Commons License 2014.07.22 0 0 8784

Nem folyamatos nyöszörgés. Időnként megjön, akkor spray és vidámság. :)

Előzmény: Törölt nick (8783)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.22 0 0 8783

Nekem az olajcsere megoldotta, nem nyöszörög. De okozhatja a szervószivattyú hibája is.

 

Sajnos a Lacettiben nincs szervóolaj-hűtő (pl. az opelekben van)

 

 

más

 

 

A SONAX és a TURTLE márkájú ápolókkal nekem nagyon jók a tapasztalataim, nagyobb áruházakban kaphatók.

Előzmény: hollandig (8775)
yonsi Creative Commons License 2014.07.22 0 0 8782

Nekem mind volt a kormányművön kívül.

Javítás után megy mint a parancsolat 9. éve!!!!!

Sajnos a tapasztalatok begyűjtése nem egy ideális állapot.pl. amikor a hátsó fékkel háromszor mentem vissza a szerelőhöz mire rájött hogy szorul a jobbhátsó fék dugattyúja/javító szett 3eFt-ért/.A szelep fedél szivárgás pedig a szervíz nem megfelelő szerelése volt./átvittem másik szervízbe és ott mutatták hogy egy szimering nem volt a helyére betéve rendesen!!!!!!!/

Hát így megy ez!

Amúgy pályán 140-150km-es tempóval kimegy a világból!!!!!!

Üdv!

Előzmény: captainb (8771)
Real Putyur Creative Commons License 2014.07.21 0 0 8781

Kénytelenek voltak szelepeket cserélni, kigyulladt a CHECK ENGINE lámpa, és akadozott a motor - még bőven a garanciaidőn belül (39 ezer km volt akkor az autóban). :-)

Előzmény: captainb (8778)
captainb Creative Commons License 2014.07.21 0 0 8780

Kiszakad egy porvédő harmonika gumi, amit külön nem lehet cserélni, csak a komplett kormányművel. Én meg 2-3-4 havonta (amikor hangoskodni kezd) fogom a teflonsprayt, és ahol ki van szakadva, ott befújok egy 2mp-es (drága dolog ám a spray) adagot, és jóidő. 

Előzmény: hollandig (8775)
captainb Creative Commons License 2014.07.21 0 0 8779

Ha le nem is, de zavaró hogy kevesebb ló ugyanannyit kér. Egyébként pl. Real Putyur cartrs autóját nyugodtan megveheted. :D :D :D Ha eladja... :D :D :D

Előzmény: AdriBogi (8776)
captainb Creative Commons License 2014.07.21 0 0 8778

Hát ez az, hogy szelepeket cserélték. Csak sajnos nem mindegyiken, mert nem volt visszahívás Az 1,6-os kombinak is ennyi a fogyasztása Pesten. 

 

 

Előzmény: Real Putyur (8774)
Real Putyur Creative Commons License 2014.07.21 0 0 8777

Kategóriájában a 8,5-9 literes fogyasztás nem túl fényes, az biztos.

Előzmény: AdriBogi (8776)
AdriBogi Creative Commons License 2014.07.21 0 0 8776

Köszönöm szépen a válaszokat. Engem mindenki azzal riogat hogy leeszi majd a fejemet is, annyit zabál....

hollandig Creative Commons License 2014.07.21 0 0 8775

Szeva,

 

 

A kormánymű nyöszörgésnek mi az oka?

 

 

Más:

 

Ti mivel kezelitek a bőr kormány-, és váltógomb borítást? (Szeretném megőrizni a szép állapotát minél tovább.)

 

 

GabeN

Előzmény: captainb (8771)
Real Putyur Creative Commons License 2014.07.21 0 0 8774

Hát igen.

Lekoppkoppkopp, de nekem nincs bajom az 1,4-es motorral. (Persze, agilisabb Ferrari-tulajokkal eleve halott dolog kiállni versenyezni...)

 

2005-ös az autóm, újonnan vettem (ill. bemutató autó volt a szalonban, 93 km-rel). Most van benne közel 180 ezer, és megy mint a parancsolat. Szelepeket még garanciában kicserélték, a festék lekopott a kilincsről (kit érdekel), más baja nem volt (a fogyóeszközökön kívül); lambdaszonda még a gyári, a leírt fék-, és kormánymű-problémákat én nem tapasztaltam (igaz hogy egyszer még garanciában kicserélték valamiért a kormányművet, de nem tudom miért).

Eljárok vele 99%-os városi használat, és állandóan bekapcsolt klíma mellett 8,5-8,7 l/100 km fogyasztással, pedig tolom neki mint a barom.

Előzmény: captainb (8773)
captainb Creative Commons License 2014.07.21 0 0 8773

Inkább olyat ne, ami neppertől jön,  vagy nem ismerőstől. Én ismerek 1.4-es tulajokat, akik 2004-es és 2005-ös autóikkal vígan elvannak. De azért volt ott csuklás, mindkettőn kipufogó szelep csere, meg új szoftver, miazmás. Most már rendben vannak az autók.

Előzmény: Törölt nick (8772)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.21 0 0 8772

ahogy a kolléga írta, ne vegyél 1.4-est...

Előzmény: AdriBogi (8770)
captainb Creative Commons License 2014.07.20 0 0 8771

Nem javasolnám az adott évjáratból az 1.4-es modelleket. A kipufogó szelepek elkormolódnak, az autó rángat. Nem láthat bele az ember, hogy kicserélték-e a szelepeket korábban. Továbbá a légkondi miatt is kell az a plusz lóerő.

 

Javasolnám az 1.6-t, a fogyasztás ugyanaz. 

 

Tipúshibák:

 

- kilincsek kopása 2006 után

- lambda szonda 1 

- szelepfedél tömítés ereszt

- rángatás a szelepek elkormolódása miatt

- hátsó fékek megszorulnak, h fékcsövek nem voltak cserélve

- kormánymű nyöszörög

 

A normál szervizelési költsége kb. annyi, mint egy Opel Astráé. 

 

A gyári gumiméret kicsit drága, mert ritka. 

 

Előny: kényelmes rugózás, nagy láb és fejtér. A kombi (nekem az van) remekül pakolható. Tudok olyan autót, amelyik taxi üzemben már túl van 400.000 km-en különösebb hiba nélkül.

 

Fogyasztást ne kérdezd, láb-, használat függő. Én Pesthez közel lakom, 8,2-8,7 között van az 1,6-os fogyasztása, ennyit megeszik az 1,4 is. 

Előzmény: AdriBogi (8770)
AdriBogi Creative Commons License 2014.07.20 0 0 8770

Sziasztok!

 

Most készülök Lacettit venni. 2005-2006-os évjáratban gondolkozom, 1.4-es motorral. 

Mik a tapasztalatok? Fogyasztás, szervízelés stb. érdekelne.

Előre is köszönöm a válaszokat.

yonsi Creative Commons License 2014.07.14 0 0 8769

Kis érdekesség!

Soproni nyaraláskor reggel nyitnám távból az ajtót és semmi.

Kulcsos nyitással beülök és indításkor halovány fény és nyekergő hang!

Szállásadó segítségével aku csere intézése kis problémával mivel póluscserés az aksi.

9-évíg bírta és ekkor zárlatosodott le mivel a háza meg volt dagadva.

Isteni szerencse hogy nem a pályán robbant szét!!!!!!!!

Előző nap semmi nem mutatta hogy másnap nem fog indulni.

24eFt-ért Varta aksit vettem remélem legalább 5-évig bírja!!!!!!

Üdv!!!!

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.11 0 0 8768

szerintem jól teszed, egyetértek

Előzmény: captainb (8763)
Lennon1213 Creative Commons License 2014.07.11 0 0 8767

Értem,köszönöm. 

Amit én vettem az csak maga a pumpa, ház nélkül. Viszont a keretbe nem igazán tudom beszerelni, mert mintha a régit nem lehetne kivenni. A szűrőt a mai nap kicserélem. Megnézem lesz e valami változás. Remélem igen. 

Előzmény: captainb (8766)
captainb Creative Commons License 2014.07.10 0 0 8766

Mármint a pumpa. 

Előzmény: captainb (8765)
captainb Creative Commons License 2014.07.10 0 0 8765

Biztos a szivattyú zúg? Mondjuk ha csak nagyon keveset jár, abba tönkremehet, ahogy az alacsony tankszintbe is. Ha piszkos a szűrő, az fojtja a pumpát, a tank alján meg mindig kosz van, főleg 8 év után. 

De ha már van szivattyúd, egyszerűbb, ha kicseréled az egészet. Aki szűrőt cserélt benne, az azt mondta babra munka, nagyon, szétszedni meg összerakni a szűrőt. Aztán ott van a rendes benzinszűrő, a hátsó kerék előtt, azt is illik cserélni, még akkor is, ha gázzal jár az ember. 

 

Annyiért nem volt drága a szűrő, pár éve horror áron volt, akkor még a 20000 pénz is olcsó lett volna. 

Előzmény: Lennon1213 (8759)
captainb Creative Commons License 2014.07.10 0 0 8764

Erre gondoltam, de rosszul emlékeztem, nem mutatja a szerelés lépéseit:

 

http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=4

 

Tényleg szét van esve az oldal, szóltam az illetékesnek. 

Előzmény: Lennon1213 (8761)
captainb Creative Commons License 2014.07.10 0 0 8763

Nem legalább minden 2. olajcserénél? Én évente cserélem, biztos, ami biztos.

 

Ha már pumpa: erősen javalt, hogy ne hagyjuk kifogyni a tankot, 12-15 liternél már tankoljunk. A pumpa a tankban van, a benzin hűti és keni. Ha alacsony tankszinttel járunk rendszeresen, az kinyírja a pumpát, mert túlmelegszik. 

Előzmény: Törölt nick (8757)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.10 0 0 8762

....és a több éves, állandóan forgatott benziből kiváló porosodást hová "hiszed" , hogy kivált ?

Előzmény: Lennon1213 (8760)
Lennon1213 Creative Commons License 2014.07.10 0 0 8761

A lacettiklub oldalon hol találtad a képsorozatot? Én sehol se találom, és a honlap is nagyon nem jön be. 

Előzmény: captainb (8756)
Lennon1213 Creative Commons License 2014.07.10 0 0 8760

Igen, de én a kocsit 2006-ban a Kiskőrösi szalonból hoztam ki, és azonnal vittem Páhira a gáz beszerelésére. Azóta is szinte állandóan gázzal közlekedek vele. (persze leszámítva az indulásokat), így nem hiszem, hogy a benzinszűrő olyan nagyon rossz lenne. 

Előzmény: Törölt nick (8757)
Lennon1213 Creative Commons License 2014.07.10 0 0 8759

Csak a szivattyú ára 8500 ft volt, de már kapható 6000 ft-ért is, illetve 20.000-ért is láttam. És a szűrő cseréje már lehet, hogy megoldja a problémát? Ilyen erős zúgást? 

Előzmény: captainb (8756)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.10 0 0 8758

szerintem ez badarság :-)

Előzmény: captainb (8756)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.10 0 0 8757

Igen

 

60000km-ként benzinszűrőt kell cserélni (ha rossz beznint tankolsz, akkor gyakrabban)

 

Előzmény: Lennon1213 (8755)
captainb Creative Commons License 2014.07.10 0 0 8756

Hát, van olyan, hogy csak a szivattyúban lévő szűrőt cseréli valaki, de arra meg nincs gyári technológia, nem úgy tervezték - de meg lehet csinálni. Mivel sk. nem volt még ilyen gondom, nem tudom sajnos elmagyarázni a dolgot. De a www.lacettiklub.hu oldalon van erről egy képsorozat, az magában foglalja a szivattyú kivételét és visszarakását is. 

 

Megkérdezhetem, mennyibe volt az új szivattyú? Nekem is furcsán kezdett működni pár napja. 

Előzmény: Lennon1213 (8755)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!