Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

martelaszlo Creative Commons License 2012.08.30 0 0 5524

Sziasztok! 2009-es 2.0dci trafic-om kezdetben nehezen indult, ha meleg volt a moci, azután már annyira nehezen, hogy el sem indult csak akkor, ha legalább fél egy órát állt! A szerelő azt mondta injektor probléma lesz, darabja 100, ha visszaküldjük a rosszakat, de ez a piezzo elektronikás állítólag nem javítható! De akkor mi a fenének kérik vissza a rosszat, ez itt tuti svindli! Ha nem adom, akkor a renault-nál plusz 40e az injektor, egy győri cégnél pedig 10 vagy 15e, erre nem emlékszem pontosan! A szerelőm simán belemennt volna, hogy jó akkor cseréljük ki csillagászati összegért az injektororkat, mert elvileg mind hibás, kimérte! A dolog másik szépséghibája, hogy a 2 éves autóba úgy belerohadtak az injektor hüvelyek, hogy teljes szétszedés után ki lett belőle szikraforgácsoltatva! Kérdések és észrevételek: valóban ez lehetett-e és ez a baj, vagy okozhatja más? Mivel nem tudok cseredarabot adni, így 560e a 4 darab injektor+szerelés+szikraforgácsolás+járulékos alkatrészek, tömítések a komplett szétszerelés miatt!!?? Na én az injektor árát egy kicsit soknak találtam, így egy ismerősömmel találtam kinnt az UK-ba renault alkatrész kereskedőt és 270e forintért megkaptam a 4 darabot úgy, hogy ha vissza tudnám küldeni a rosszat, 40e forintot még vissza is kapnék! Akkor Mo-n mi az a****ért ilyen drága??? Vártam rá 4 napot és itt volt postával! Ha valakinek ilyen problémája van, szívesen adok kontaktot!  Laci

vargamunka Creative Commons License 2012.08.30 0 0 5523

Valójában semmi hang nem figyelmeztettet rá ....

mikor olyan nagy melegek voltak hát nem ment tovább 

a hengerfejben viszont a himbasor igen laza volt kézzel ki lehetett csavarni két rögzítő csavart ,így utólag a típust nem ismerő könnyen járhat így ....... 

Előzmény: csipike01 (5522)
csipike01 Creative Commons License 2012.08.30 0 0 5522

Szép!

 

Gondolom, a hajtókar nézett ki friss levegőt szívni.

Alapjában ez a blokk kuka.

Mi a szöszt csinált vele? Nem hallotta, hogy kelepel??

Olyan hangja lehetett, mint egy Hoffer traktornak.

Előzmény: vargamunka (5521)
vargamunka Creative Commons License 2012.08.30 0 0 5521

kép :

Előzmény: vargamunka (5520)
vargamunka Creative Commons License 2012.08.30 0 0 5520

Szép napot!

Köszönöm szépen a méltatást  :-)jól esik,csak nehogy a hiúság bűnébe essek  .....

a lógó klasszul nézz ki köszönöm .....

Az ülésed meg tényleg jól nézz ki nem csoda ha szeretném :-)bár szerintem kezdek gyanús lenni mert alább is mintha ép valami ülést néztem volna ki ....

üdv

Előzmény: csipike01 (5518)
fúrómester Creative Commons License 2012.08.30 0 0 5519

Nálam is ezek a dolgok történtek, csak én nem kértem kávét, ugye nehogy besötétüljön tőle a hajam. Helyette, valami gumibogyószörp volt. :-)

 

Az ülés miatt én sem mertem az autót otthagyni. :-)))

Előzmény: csipike01 (5518)
csipike01 Creative Commons License 2012.08.30 0 0 5518

Üdv!

 

Történt, hogy az 1,9-es Vivaro azt mondta: Elfáradtam, ne zaklass, majd megyek. Szóval elkezdett gyengülni, már az elindulás is 2300 fordulaton ment. Az izzítás lámpát is egyre sűrűbben gyújtotta ki, igaz, a gázolajszűrő ház ellenőrizve lett vízügyileg. A gázpedál probléma meg csak nőtt, már nem kb 15 másodperc, hanem volt hogy 30-40.

Néhány szerelővel beszéltem, mind azt mondta: befecskendező fej csere, tuti ez a baj. Meg hogy 354000 km-nél már másodszor is cserélni kellett volna. Elkönyveltem, hogy ez biza zsebbenyúlós lesz.

Aztán felhívtam vargamunkát, hogy vetne-e- egy gyógyító pillantást a gépre?

A következő pesti utam alkalmával bementem hozzá.

kávéval kezdtünk, aztán nekilátott. Számítógép rá, majd kérdés: Miért akarod cserélni a fejeket?? Semmi bajuk, az értékek jók.

De a motor nem jár egyenletesen. (Nekem fel sem tűnt.)

Hibakiolvasás, majd az EGR-t elforgatta, mert nem kommunikált.

"Nekem gyanús a turbónyomás szabályozó is, tegyünk bele másikat."

Lenyúl a fiók mélyére, elővesz egy vadiújat.  Az intercooler belseje meg közben ázik.

Szűrjük ki a gázpedál hibát is, belekerült egy "tuning gázpedál" :-))))

Próbakör: Sokkal jobb, van benne erő kis fordulaton is.

Zsolti átült: Valami még nem az igazi.

Tegyük bele az én légtömegmérőmet!

Igy is lett, az autó meg mint akit s*ggbe rúgtak megidult.

Abben maradtunk, hogy a légtömegmérőt megveszem és beszerelem én.

Nos : a korábban belinkelt üzlet valóban nagyon gyorsan és olcsón küldte a csomagot, de hiába német gyártmány, nem volt jó.

Rendeltem egy VDO-t ezzel most már virgonc a paripa. A gázpedál probléma is lecsökkent 5 mp-körülire.

Amikor Vargamunka azt mondja, hogy "ezt az autót bármikor az aktuális napi áron megvenném"  ez már jelent valamit.

Viszont Zsoltival vigyázni kell, mert erősen szemezett a sportülésemmel, alíg várta, hogy elforduljak :-)))

Zsoltinak köszi a szakszerű javításért, szerintem megérdemli ezeket:

cavinton Creative Commons License 2012.08.29 0 0 5517

Visszafolyó ági cső igencsak olajos. El lett vágva és egy rendes üzemanyagcső lett betéve a hibás szakaszon.

Előzmény: cavinton (5515)
ktmfun Creative Commons License 2012.08.28 0 0 5516

Sziasztok!

 

Nincs valakinek második üléssorba biztonsági öve esetleg eladó jobb illetve bal oldalra?

Van eladó ülésem gyári kettes hibátlan és egy hátsó sorba való egyes két karfával az kivehető egy mozdulattal gyári ezüst színű térelválasztó is.

Esetleg akit érdekel néhány eladó cucc a ház körül:

zsm250@gmail.com

https://picasaweb.google.com/110117046636941222968/Eladok#

Köszi

cavinton Creative Commons License 2012.08.28 0 0 5515

A 2009-es hozzászólást megtaláltam.

Előzmény: cavinton (5514)
cavinton Creative Commons License 2012.08.28 0 0 5514

Sziasztok!

 

Jelenség: beindult és utána leállt a motor. Az üzemanyag rendszer levegős lett. Pumpálás és utána tökéletes volt. De amikor fél órát áll akkor újra levedős. Olaj folyást a motortérben nem látok.

 

Mi mehetett tönkre?

B767-2 Creative Commons License 2012.08.28 0 0 5513

Sziasztok!!!

 

Görögországban vagyok,  1.9 CDTI opel vivaro ékszíj  elszakadt, valahol folyt rá a szervó olaj..sikerült itt vennem új ékszíjat, a kérdésem az lenne, hogy a feszítő görgők közül melyiket tudom mozgatni? Látok egy felsőt és egy alsót.. Illetve valaki tud hozzá mutatni vagy küldeni robbantott motor ábrát? Köszi!

biglion-lord Creative Commons License 2012.08.26 0 0 5512

Nekem a féltengely csuklók vannak ki forduláskor recseg.

Itt Németben a szerelő minden elektromos alkatrészt ki tud mérni külön, az az leszerelés után ráköti compjutrre és így minden darabot külön ellenőriz mindenhez van külön programja ami jó dolog mivel így biztosra lehet menni ami a hibák felismerését illeti.

Egyébként a Vivaromban is Röno motor van.

Amúgy szerény véleményem szerint ma mindegy milyen autót veszünk mindegyikkel van gond, talán a Toyota viszont megkérik az árát.

 

 

fúrómester

Igen nagyon úgy fest, de azért én sem ma estem le a falvédőről persze azért becsúszhat a botlás, hát tény hogy nagyon résen kell lenni ma.

 

 

 

vargamunka

 

Igen néha tudnak érdekes dolgok történni, de GARFIELD kollégánál lesz a pont szerintem, de így csak a dugattyú gyűrűk tömítettségének illetve szelepek zárt állapotának kompressziót tudják ellenőrizni, de ez nem lehet pontos adat szerintem mert adott pontban lehet épp a rendszer tehát azt csak mozgás közben lehetne ellenőrizni és a dugattyúk még lehetnek sérültek.

További szép napot és kellemes hétvégét mindenkinek illetve akik úton vannak baleset mentes vezetést mindenkinek.

Előzmény: kovizsé (5501)
Négyleveű Creative Commons License 2012.08.24 0 0 5511

Szevasztok ! Nagyon tetszik az oldal, és köszi a sok tanácsot Mindenkinek ! Egy kis segítség kéne... Vettem egy komplett pótkulcsot a 2006-os Vivaromhoz és azt kéne "tanítani" ha valaki tud kulcsot programozni, kérem segítsen !

Negylevelü.

vargamunka Creative Commons License 2012.08.24 0 0 5510

Előzmény: fúrómester (5506)
vargamunka Creative Commons License 2012.08.24 0 0 5509

igazad van de csak  hangos gondolkodás miatt írtam ...........

Előzmény: GARFIELD (5508)
GARFIELD Creative Commons License 2012.08.24 0 0 5508

Felfútták nagyonyomású levegővel a hengeret, és mérték. Csak nem ezt, ha össze van akadva.... (És minden hengerben a kompresszió egyenletes 27.4 bár.....)

Előzmény: vargamunka (5505)
vargamunka Creative Commons License 2012.08.24 0 0 5507

itt van

Előzmény: vargamunka (5505)
fúrómester Creative Commons License 2012.08.24 0 0 5506

Kitárgyaltuk a fülemet, nemde? De. :-)

Előzmény: vargamunka (5504)
vargamunka Creative Commons License 2012.08.24 0 0 5505

Tegnapi érdekesség !

Kezemben tartom egy Opel vivaró teljes hibafeltárását ....4 oldalt tesz ki ....

elektromos hiba 2 oldalon kapcsolási rajz 1 oldalon kompresszió értékek 1oldalon  

na így kell ,gondoltam én ..:)

kis bibi azért van mert a motor össze van akadva 

kérdés:ha nem lett bontva hogyan mérték kompressziót? 

a diag lap németországi Opel szervizé ....

tréler hozta haza 

üdv ..kellemes napot

Előzmény: biglion-lord (5499)
vargamunka Creative Commons License 2012.08.24 0 0 5504

csillagos ötös neked :-)  mert valóban.

Előzmény: fúrómester (5502)
fúrómester Creative Commons License 2012.08.24 0 0 5503

Téged nagyon megakartak/nak vezetni.

 

Légy résen!

Előzmény: biglion-lord (5499)
fúrómester Creative Commons License 2012.08.24 0 0 5502

Halihó!

 

Gondolom a levegőáramlás lett más? Eddig csak hideg motornál volt hallható ennyire a fütyülés, gondolom még a hideg csövekben nagyobb volt a zoxigénsűrűség. Meleg csöveknél ez már annyira nincs meg, ezért is kell a levegő hüttő.

 

Vagy srófoltál. :-)

 

Telefonon nem zaklatlak, majd, ha eccer-remélem nem kell mostanság javítni- megdumájjuk.

 

Bár fene tuggya mikor lesz kedvem arra menni, mert még ott voltam, nem mertem mozdulni az autó mellől, nehogy kivegyétek az egyesüllésemet. :-)))))

Előzmény: vargamunka (5500)
kovizsé Creative Commons License 2012.08.24 0 0 5501

Nem tudom, hogy megegyezik e a féltengely valamivel is.

De.

tesóm gépe eléggé rázott gyorsításkor.

meg lett nézve:

*kerékcentrírozás

*hátsó/első kerék csere

*féltengely csuklók felújítása belső/külső jobb/bal

 végtére is a váltóban a féltengely kihajtás fém "csillag" csere oldotta meg.

 

A motorra azt tudom mondani,hogy gyári cuccokkal próbálkozz.

a szervízekre, hogy ezek szerint se a kanizsai, se a többi nem tud megállapítani normálisan egy hibát.

itt kanizsán hiába raktak rá computert, egy légtömegmérőt hibát nem tudtak beazonosítani.

Ehhez kellett Vargamunka, és KCtuning segítsége.

Amúgy mivel ez is renault, legfőbb hiba ha kontaktokról beszélünk pl turbo nyomás szab csati, etc etc. legalább is lagunán.

 

amúgy én lehet nem vennék többet olyat,amihez renaultnak köze van.

a pk6 váltó a lagunán is fos.

így van ez a vivaron is.

fel lett csapágyazma minden, és még mindig kerreg kuplung kiengedéskor induláskor

állandóan zörög a tolóajtóban az elhúzható üveg.

a karfa racsni törésről nem is beszélve.

 

asszem' más gond most nincs is az autóval. :D :D :D

Előzmény: biglion-lord (5499)
vargamunka Creative Commons License 2012.08.23 0 0 5500

szép estét !

Eddig is csinálta a fütyülést higgy nekem csak a fránya ˙(cupanto )miatt nem érzékelted ......

Ha gondolod holnap hívj és telefonon elmondom hogy miért csinálja most halhatóban de nem függ össze a kettő 

üdv :vargamunka 

fogyasztást nézed meg :-)

Előzmény: fúrómester (5498)
biglion-lord Creative Commons License 2012.08.23 0 0 5499

Üdv!

Érdeklődnék tud e valaki turbónyomást mondani mi az ideális, mert itt kint németben elvittem 1 szerelőhöz kíváncsiságból, hogy mit mond és 1 árajánlat ereéig mint anyag illetve munkadíj, aki egyből rákötötte a műszert és megtudott nézni minden problémát. Magyarországon az opel szervizben (Nyíregyháza) azt mondták nem tudtak kiolvasni semmit (azért a pénzt elkérték), ja és hogy a turbó valószínűleg kampeca stb.. Itt németben a szerelő 1,1 bar körül mért turbó nyomást és a légnyomás szelepet mondta, hogy bekavar (valószinüleg nem jó) + kontakt hiba. Az opel szervizben kb. 1-1,5 milla javítást határoltak. A kocsi 2006.12. havi az az 2007-es évjáratnak számít 2006-ként nem egyezik a motor és alvázszám szerint csak, ha 2007-nek írjuk a gyártási évet. Óra szerint 160.000 km van benne az opel szerviz szerint reális lehet mivel az egyik lengést csillapítóból szivárog az olaj a opelesek szerint kb. ennyi km után jön elő…..

Ha valaki tud mondani 1 turbó nyomást megköszönném. Most várom az alkatrészek beszerzésének az árajánlatát és elmondása szerint csak gyári minőségi alkatrészt szerez be Lengyelből.

Még 1 kérdés, hogy a féltengely gömbcsuklók megegyezik valamilyen autóéval, ha igen melyikkel, mivel Magyarországon komplett féltengely hosszú 600.000.- rövid 300.000.- körül beszéltek. Előre köszönöm a türelmet és a válaszokat. További szép napokat mindenkinek.

fúrómester Creative Commons License 2012.08.23 0 0 5498

Hálló Varga!

 

Most nem föttög. Meg a cuppantója sem ficcen. A turbó elkezdett fütyülni, van ennek valami mellékhatása?

 

Eddig jó.

YURA ua Creative Commons License 2012.08.20 0 0 5497

Simán csak csavarokkal.átalakitó műhelyben tették bele az egész cuccot a padlótól a plafonig.

Előzmény: KFeri_2+4 (5495)
GARFIELD Creative Commons License 2012.08.20 0 0 5496

Köszi!

Előzmény: karimama (5494)
KFeri_2+4 Creative Commons License 2012.08.20 0 0 5495

Jól néz ki. A függönyt hogyan tetted fel?

 

Feri

Előzmény: YURA ua (5477)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!