Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vrossi Creative Commons License 2007.11.18 0 0 5355
nekem mind a kettöben van igaz a négy ajtos is amerika
Előzmény: ICram45 (5354)
ICram45 Creative Commons License 2007.11.18 0 0 5354
Én is így gondoltam. Én se sok állólámpában láttam. Ismerősöm 240Djében láttam egyet, Ő használja is, mivel napi használatú autó.

Európai coupéről nem is tudok, ami kishazánkban lenne, és klíma is lenne benne. (ez rímmel is :P), egyedül vrossi AMERIKAI változatában láttam.
Előzmény: pizo (5353)
pizo Creative Commons License 2007.11.18 0 0 5353

Szerintem nem. Elég ritka, főleg csak az USA változatban volt.

 

Zoli

Előzmény: ICram45 (5352)
ICram45 Creative Commons License 2007.11.18 0 0 5352
15ezer szerintetek sok egy 114-es klíma konzolért? Állítólag kitünő állapotú. Középkonzolt mindenképpen cserélnék, és játszom a gondolattal ,hogy klímát is építek a kocsiba (természetesen gyárit). Kértem képeket a konzolról, majd berakom, ha megjöttek.
paranoid250 Creative Commons License 2007.11.16 0 0 5351
ja, barokk felnim is felgumizv, zsír gumikkal...
Előzmény: DIESEL 3.0 (5347)
paranoid250 Creative Commons License 2007.11.16 0 0 5350
hali, nekem van néhány kapcsolóm, fűtőventilátor is talán... üdv:n
Előzmény: DIESEL 3.0 (5347)
GaspiW123 Creative Commons License 2007.11.15 0 0 5349

Hali!

 

Kitartás az ajtókhoz (sztem csak németországi bontó, horror áron)... Ha minden igaz, tudok 6-os gyári barokk (Fuchs) felni szett-et gyönyőrű állapotban.

Előzmény: DIESEL 3.0 (5347)
b_bokonon Creative Commons License 2007.11.14 0 0 5348

Fütőventillátor javítása nem könnyü eset valóban.

Tavaly a 123-asomban kinlódótt - az egyik villamosmühely be sem vállalta (nagy tapasztalatú, régi maszek), a másik helyen 8 eFt-ért csinálta meg a szerelő - mikor sokaltam, pontosan az alábbi szimptómákat említette.

Előzmény: DIESEL 3.0 (5347)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2007.11.14 0 0 5347

Szeva ifjak!

Nagyon régen írtam már, de most aztán...

A múlt héten olyan melóba keztem a lánykámmal amiről azt gondoltam egy-két óra,pikk-pakk és kész.

A szellőzőventilátor már régóta nyifogott már a menetszéltől is, újabban meg, ha úgy ítélte meg a külső hőmérsékletet, már be sem kapcsolt.

Gondoltam ismerd meg autódat alapon nekifogok egy haverral és megjavíjjuk.

A dolgok könnyebbik oldalánál kezdtem, mondván hozzá lehet férni a szélvédő előtti

rostély eltávolításával.... khmm..

Kicsit elszontyolodtam, de kisvártatva újúlt erővel estem neki a kardánbox,vezetőülés,magnetofon, etc szétbombázásnak.Hűtővíz leeresztés, csövek eltávolítása, csatlakozások, bovdenek, egyéb nyalánkságok kibelezése után végre kikerüt a gépkocsiból a fűtőradiátor háza. Innen a venti kiszerelése már ámátőr meló.

Mint kiderült az egyik szénkefe a vége helyett az oldalával feküdt a kollektoron, ez okozta a nyifogást. Ha már kint voltak a cucok neki estem sűritett levegővel is nehogy már porosan rakjuk össze, kenést is kapott a motor.

Na de a visszaszerelés már nem ment ilyen könnyen ami az összeszerelt radiátor házának visszaépítését illeti.

Ehhez sajnos, hogy több helyünk legyen szét kellett szedni a műszerfal közepén tanyázó fűtésszabályzót, és itt jött a bökkenő: ahoz, hogy eltávolítsuk ki kell szedni a ventilátor kapcsolóját.

Nagynehezen rájöttünk, hogy a kapcsoló erőteljes benyomásával oldódik a kötés, de addig feszigettük jobbra, balra és közben tulajdonképpen szétment a kapcsoló belseje. Működik most is, de már nincsenek a jól érzékelhető fokozatok, és a gomb is kivehető könnyen. Lényeg, hogy frankó minden de ez a kapcsó bug baxa a csőrömet.

Valaki aki már csinált ilyet leírhatná hol rontottuk el.

A kapcsoló javítható e, vagy ha van valakinek elfekvőben egy jó arra vevő lennék.

Vevő lennék továbbá:

-Két első ajtó- gen2 ,nem baj ha rohad, csak javítás ne legyen rajta.

-szép állapotú gen1 hátsólámpák

-hibátlan barokkfelni garnitúra

-benziner repedésmentes fekete műszerfal

 

 

 

ICram45 Creative Commons License 2007.11.13 0 0 5346
Esélytelen. 300-350ért max 123-ast (fekvőlámpás) kapsz, de abból is inkább valami cigányoltat. Jó állólámpa szerintem 750ezertől kezdődik, de inkább több.
Előzmény: Törölt nick (5344)
504LACI Creative Commons License 2007.11.13 0 0 5345

Jól tudod 76.

Nem lehet. Ennyiért restaurálás előtti/közeli állapotút kapsz.

Előzmény: Törölt nick (5344)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.13 0 0 5344

sziasztok! Elég kevés az álló lámpás az eladó utok között.  Ha jól tudom 76-ig gyártották öket. Ha nem igy van akkor bocs. 3-350 ezer forint között hozzá lehet jutni 240-es vagy 300-as dieselhez ebböl a típusból? olyan állapotura gondolok ami nincs szét rohadva de nem is restaurált hanem amolyan mindennapokon is megbizhatóan használható.   ????

Elöra is köszönöm a válaszokat.

ICram45 Creative Commons License 2007.11.13 0 0 5343
Nem ázik be, de elég hülyén néz ki a hátsóablak így. Mintha leöntötték volna valami marószerrel a tetejét, ami lecsorog sávokban az ablakon :(

Hátul nem ázik be, viszont oldalt sajnos igen :( Azokat majd jövőtavasszal tervezem kicserélni, mármint a tömítéseket, meg a ablaklehúzószövetet, mert az is szét van szakadva.
Előzmény: bakonyigg (5341)
bakonyigg Creative Commons License 2007.11.13 0 0 5342
Jut eszembe.. fűtőmotor megy már?
Előzmény: bakonyigg (5341)
bakonyigg Creative Commons License 2007.11.13 0 0 5341

Ha nem ázik be, jó a tömítés, akkor én benne hagynám. Végül is  egy két párás csík...soha nagyobb problémát.

persze ha te nyerted a múltkor a milliárdot a lottőn, az más. :-)

 

 

Előzmény: ICram45 (5336)
merciw115 Creative Commons License 2007.11.12 0 0 5340
hát igen, ez hablak csere sajna...
Előzmény: 504LACI (5339)
504LACI Creative Commons License 2007.11.12 0 0 5339
Mikroszálas üveg, úgyhogy felejtős.
Előzmény: Stunt62510 (5338)
Stunt62510 Creative Commons License 2007.11.12 0 0 5338

Javítható, azt hiszem a Loctite-nak is van ilyen csodaszere.

Nagyítóval végig kell nézni, majd  a szakadás helyén bekenni vele.

 

Ne kérdezzétek, hogy hogy működik, meg miazmás, de működik, próbáltam.

Előzmény: ICram45 (5336)
b_bokonon Creative Commons License 2007.11.12 0 0 5337

Ez sajnos valószínüleg fütőszál szakadás.

Nem hiszem, hogy ez javítható lenne.

ICram45 Creative Commons License 2007.11.11 0 0 5336
Hátsó mikroszálas ablakom, ha bekapcsolom az ablakfűtést, akkor csak sávokban működik, és egy-két sávban ugyanúgym egmarad a pára. Kicsit szomorú vagyok, hogy nem működik rendesen, de azért remélem, hogy van rá valami egyszerűbb megoldás, az ablakcserénél, mert azt nagyon nem szeretnék, tekintve, hogy még az összes ablaka a gyári!
Stunt62510 Creative Commons License 2007.11.09 0 0 5335

A gyűrűzésnek akkor van értelme, ha a hengerfal még jó állapotú, a megmunkálás nyomai (hónolási vonalak) még látszanak, mert ha fel van tükrösödve, akkor már a végét járja. Ha ilyenkor a gyűrűhézag nagy, akkor érdemes talán egy jó minőségű gyűrűkészletet rátenni, de ha a hézag nem nagy, nincs is komolyabb lefújás a dugókon akkor én nem tennék bele új gyűrűt. Egyébként is, a kopott hengerre rakott új gyűrű rosszabb, mint a hozzákopott régi...

 

A fúrás ás túlméretes dugó és csapágyak meg már szinte teljes felújítás, akkor még érdemes a hengerfejet is megcsináltatni és ....  új a motor.

 

Viszont a dugattyúkészlet nem olcsó...olcsót meg nem érdemes beletenni. Arról nem is beszélve, hogy a fúrás is bizalmi kérdés, nekem már rontottak el motort pontatlan gépmunkával....

Előzmény: b_bokonon (5332)
b_bokonon Creative Commons License 2007.11.08 0 0 5334
Bocsánat, én írtam rosszul :-)) Nem dugattyú, hanem hajtókarcsapágy csere lesz. A dugattyúkak, amennyiben lehet, nem akarom cserélni.
Előzmény: bakonyigg (5333)
bakonyigg Creative Commons License 2007.11.08 0 0 5333

Az új dugattyúkhoz gondolom gyűrűk is járnak nem? Vagy most én nem értek valamit? :-) 

 

Előzmény: b_bokonon (5332)
b_bokonon Creative Commons License 2007.11.08 0 0 5332

Feedback a motor javításról.

 

Nagynehezen sikerült szereznem csapágyakat (főtengely Pásztor Classic, dugattyú SzakálMetál). Egyelőre csak rendelés, jövő hétre igérték a szállítást. Jó lenne még a hó előtt kipróbálni majd az autót :-)

 

Ha már így szét van kapva a motor, arra gondoltam, hogy nem ártana a hengereket sem formába hozni. Első körben, fúrás+új hengerek helyett egy gyürüzésre gondoltam. Van valakinek tapasztalata gyürüzéssel, ár és minőség javulás tekintetében?

b_bokonon Creative Commons License 2007.11.08 0 0 5331

http://www.niemoeller.de/

 

Próbáld meg itt megnézni a katalógusukban.

Előzmény: evolv (5330)
evolv Creative Commons License 2007.11.06 0 0 5330
Hello!

Egy első szériás állólámpásom van. Diesel, de én szeretem. Ha versenyezni akarnék nem ilyen autót vettem volna:-))
Azon gondolkodom, hogy tennék bele egy öt hengeres motort. Kérem, segítsetek nekem:
- Mi a száma az allólámpásba való öthengereshez való motortartó öntvénynek?
Esetleg van valakinek eladósorban?
köszönet
merci300_feeling Creative Commons License 2007.11.04 0 0 5329
Sziasztok!

Bár nekem jelenleg nincs állólámpás vagy más old timer minősítésű mercim, de egy számomra kedves 190 -es mercim (2.5 td motorral) azért van.
Forumozásom oka, hogy tapasztalatokat gyűjtsek, mert tervezem valamikor jövőre egy állólámpás merci vételét a mosatni mellé.
Üdv mindenkinek: Péter
b_bokonon Creative Commons License 2007.10.26 0 0 5328

Köszi megjött.

Jól értem, hogy a megjelölt árak nem szett árak, hanem 1 db csapágyárak ?

Ha igen, akkor még emésztenem kell a rendelést....

Előzmény: paranoid250 (5325)
udw Creative Commons License 2007.10.26 0 0 5327

Hali!

 

Gyorsan terjednek a hírek!

A H.Szabinál voltam Budaörsön pont ma,hogy megmutassam neki szegény autóm. Alig, hogy elindultam /2 métert tettem meg/, a körforgalomig sem jutottam el erre leszakadt a kipufogó. Most elöl is hiányos meg hátul is. Viszont jó sportos lett így a hang és jobban is megy.Egyébként Bosch a lámpa.

Lengyel kamionos volt a hunyó. A kárfelvétel már megtörtént-bár 50% avulással számoltak- de a kifizetés még arréb lesz.

 

paranoid250 Creative Commons License 2007.10.26 0 0 5326
helo, h4 vagy r2, bosch vagy hella, lehet van nekem, keret biztos...
Előzmény: udw (5320)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!