Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.02 0 0 7918

ez az,h szinte mindig ráfeszűl ,nem csak meredek lejtőn mert ugye ritka az,h vmerre ne lejtsen,így kivétel nelkűl mindig be kellene húzni a kéziféket p-be rakás előtt.Egyébként enyémbe ez a gyári akku van még .

 

 

 

 

Előzmény: BEEP-TFSI (7912)
lala8221 Creative Commons License 2016.01.02 0 0 7917

Mindegy! Hétfőn beszélek egy másik szerelővel is hátha ő többet tud róla mondani.

Előzmény: Octi19 (7916)
Octi19 Creative Commons License 2016.01.02 0 0 7916

...de úgy néz ki, hogy nem a megfelelőhöz... P0234

Előzmény: lala8221 (7911)
BEEP-TFSI Creative Commons License 2016.01.02 0 0 7915

Sokszor a szerelők sem értenek hozzá, csak olyanhoz szabad vinni aki vw-re van ráállva máshol csak találgatnak általában. 

Előzmény: lala8221 (7911)
lala8221 Creative Commons License 2016.01.02 0 0 7914

Hibakód:P0234

Előzmény: Octi19 (7907)
lala8221 Creative Commons License 2016.01.02 0 0 7913

A pontos hibakód: P0234

BEEP-TFSI Creative Commons License 2016.01.02 0 1 7912

P-ben állni lejtőn nem szabad mert nagyon megszorul a váltó. Én azt szoktam hogy megálláskor kiveszem N-be benyomom a kéziféket és ha megfogta csak akkor teszem át P-be, ilyenkor egyáltalán nem feszül a hajtás elinduláskor simán lehet D-be tenni. 

Előzmény: Törölt nick (7903)
lala8221 Creative Commons License 2016.01.02 0 0 7911

Igen! Nem értek hozzá ezért fordultam szerelőhöz!

Octi19 Creative Commons License 2016.01.02 0 0 7910

...hát, ez olyan mint ha bemennék az orvoshoz fejfájással és kihúznák egy fogamat, mert ugye az is a fejemben van...

Előzmény: Varshi (7909)
Varshi Creative Commons License 2016.01.02 0 0 7909

Namost ugye azt szoktuk mondani, hogy forduljon szakemberhez, aki nem ért hozzá - csak hát itt kérdéses, hogy jó helyre ment-e... :-|

Előzmény: Octi19 (7907)
Varshi Creative Commons License 2016.01.02 0 0 7908

> túltölt a turbó. A két légtömegmérőt kitisztíttattam de semmi változás.

 

És aki ezt csinálta neked (mert hogy -tattad), az nem mondott hozzá semmit, csak megcsinálta és eltette a pénzt?

Előzmény: lala8221 (7905)
Octi19 Creative Commons License 2016.01.02 0 0 7907

Ha túltöltés, akkor valószínűbb a vákuumcsövek vagy az N75-ös szolenoid. Jó lenne tudni a pontos hibakódot...

A légtömegmérőt miért kezdted el piszkálni ha nem is az volt a baja? Örök szabály, hogy ami nem romlott el azt ne javítsuk meg...

Előzmény: lala8221 (7905)
Octi19 Creative Commons License 2016.01.02 0 0 7906

Az automata váltókban lévő "P" fokozat gyakorlatilag egy reteszelés és fizikailag akadályozza meg a váltó kihajtását az elfordulásban. Ez nem egyenlő a rögzítőfékkel, nem is arra tervezték, hogy egyedül képes legyen az autó futóművében ébredő nyomatékot megtartani hosszabb állás esetén. Nem is túl szerencsés az ilyen használata, mert a retesz ha befeszül akkor az oldása nehézkes lesz és kopással járhat!

Előzmény: Törölt nick (7903)
lala8221 Creative Commons License 2016.01.02 0 0 7905

Sziasztok! Kérdésem lenne felétek! B6 passatom van 2.0 pdtdi 140LE 16V BKP motorkóddal. A napokban olyan jelenség jött elő hogy előztem egy buszt és szépen visszakapcsolt az autó gyorsulni kezdett egyszer csak kivillant az izzítás visszajelző lámpa és a teljesítmény lecsökkent kényszer üzemmódra. Leállítás után újraindítottam és mint akit ketté vágtak ment tovább! Kiolvastattam a hibát és azt írta hogy túltölt a turbó. A két légtömegmérőt kitisztíttattam de semmi változás. Valakinek volt már ehhez hasonló problémája? Tudnátok segíteni hogy esetleg mi lehet a baja? Köszönöm! Üdv! Lajos

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.02 0 0 7904

"N-ből R és D-be rakás pill."

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.02 0 0 7903

Kaptam egy olyan infót,h a dsg kis ütése n-r-be rakás pillanatában egy bizonyos kopás miatt van ami a kézifék nélküli parkolásoktól alakúl ki ,mivel olyankor maga a váltóra terhelődik az autó.

Lehet valami alapja sztem is mert mikor kisebb lejtőn is parkolok abban a pill. ahogy elengedem a féjket kattan egyet vmi mikor ráterhelődik a váltóra az autó súlya.

Mindenképp jobb kézifékkel parkolni mint hagyni p-re feszüljön/terhelődjön.

 

majd rákérdezek mi is ez pontosan

PassatB6 Creative Commons License 2016.01.02 0 0 7902

Bosch s5-ön gondolkodom még. 760A 77Ah a legnagyobb ebből is, az Exideból és a Vartából is, ami 278x175x190mm. Van esetleg ilyen méretben 800A vagy afölötti hidegindítóáramú akkumulátor? 278mm-nélkül hosszabb akku-t nem lehet beletenni (B6), ugye?

 

Octi19 Creative Commons License 2016.01.02 0 0 7901

Ma megint előfordult a dolog, de most kicsit jobban megnéztem a világosban. A zárhorog nem reteszelődik csak lazán mozog a zárt és a nyitott állapot között. Hétfőn veszek zárolajozót befújkálom kicsit. Nem akarok nekiesni WD-40-nel mert 10-15 másodperc melegítés után már működik csak az első nyitáskor vacakol. Ha nem javul a dolog akkor február végén amúgy is esedékes lesz a 60 ezres szerviz...

Előzmény: Octi19 (7895)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.01 0 0 7900

208000 km,80% pálya van most benne és 185.000-nél volt utolsó váltóolajcsere szervízkönyv (porsche Győr)szerint.

erre gondoltam én is és ki is cserélem a következő olajcserénél(220e környékén) a váltóolajat is.

Előzmény: BEEP-TFSI (7899)
BEEP-TFSI Creative Commons License 2016.01.01 0 0 7899

Lehet akkor egy váltóolajcsere aktuális lenne neki, volt már rajta? 60000km a limitje, nekem csere óta 43000km-t ment és már nem olyan finom mint kellene, mondjuk sok km van a kocsiban. 

Előzmény: Törölt nick (7898)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.01 0 0 7898

váltani nagyon szépen vált hidegen is,mindig hibátlanúl,csak álló helyzetben üt egyet abban a pillanatban mikor n-be vagy r-be rakom.

Előzmény: BEEP-TFSI (7897)
BEEP-TFSI Creative Commons License 2016.01.01 0 0 7897

Hidegen kicsit akadósabb a váltó ez teljesen rendben van -8fokban, semmi gond vele. Nekem is kicsit nehezzebben és lassabban vált, ha bemelegszik akkor jó. 

Előzmény: Törölt nick (7896)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.01 0 0 7896

Be kell fújni prevent vagy békás zár oljajzó/jégoldót a zárakba kívűl-belűl 2-3-szor ősszel és soha ilyen gond nem lesz.

 

Engem ez a dsg piszkál mert most a hidegben még jobban érezhető reggel r-ből d-be és vissza áthúzva  a kis ütés/rántás amíg hideg.

Előzmény: Octi19 (7893)
Octi19 Creative Commons License 2016.01.01 0 0 7895

Én is valami ilyesmire tippeltem, de azért furcsállottam kissé a dolgot. Igaz hogy a szabad ég alatt áll a kocsi, de azért a -7 -8°C nem egy olyan hőmérséklet aminél az ember ilyesmire számítana.
Remélem ez is olyasmi mint ami a Skodámmal volt az első télen, akkor a B2 ajtót nem zárta és a tanksapka fedelet nem nyitotta (ebből majdnem baj is lett) de ott is valami bekeményedett kenőanyag lehetett a ludas mert miután kézzel átnyomtam a zárat egy szerelőnyíláson keresztül zárt állapotba már megint működött rendesen és soha többet nem volt vele bajom.

Előzmény: BEEP-TFSI (7894)
BEEP-TFSI Creative Commons License 2016.01.01 0 0 7894

Lehet a zárban megfagyott a kenőanyag és azért nem kattant vissza amikor becsuktad. Ebben a hidegben bármi előfordulhat ami máskor nem okoz gondot. Nekem pl kicsit csattog induláskor eddig sose csinált ilyet. 

Előzmény: Octi19 (7893)
Octi19 Creative Commons License 2016.01.01 0 0 7893

B.Ú.É.K! mindenekelőtt...

 

Tegnap éjszaka elég fura jelenséget produkált az autóm... (B7 2014 2.0 TDI) az van, hogy pár napja nem használtam és éjszaka el kellett szaladnom valahova és amikor kinyitottam a B1 ajtót akkor utána nem lehetett becsukni. Olyan mintha a zár nyitott állapotban maradt volna, az ajtó becsukódott és azonnal visszapattant. ezt produkálta pár alkalommal és amikor lenyúltam a zárhoz és kézzel megpiszkáltam, akkor egyszer csak megjavult. -7°C körül volt a hőmérséklet, de nem voltak befagyva a kéderek sem, csak egy picit nyílt nehezebben az ajtó.
Tapasztalt már más is ilyen hibát?

BEEP-TFSI Creative Commons License 2016.01.01 0 0 7892

Sziasztok !

 

Hibakódmentes Boldog Új Évet mindenkinek :)

 

A hidegben most kint áll az autóm és gyári akku kezdi feladni a harcot 7 év után, kap egy töltést ma, hátha megúszom a cserét, amikor a garázsban van semmi gond vele még.

Új év = új akku

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.01 0 0 7891

Szia Imiii!Nekem is hasonló tüneteket produkál a gép és kicserélném ezt a termosztátot én is.Megkérdezhetem hogy hol vetted és mennyiért?Te csináltad vagy szerelőhöz vitted?

Ja és BUÉK mindenkinek!

Előzmény: Imiii (7724)
P. Gábor91 Creative Commons License 2016.01.01 0 0 7890

Sziasztok!

Köszönöm, hogy megnézted.

BÚÉK

Előzmény: Greg B7 (7862)
PassatB6 Creative Commons License 2015.12.31 0 0 7889

Az a bajom az Exide aksikkal, hogy az ADAC  tesztje szerint (nem tudom, mennyi reklám van mögötte) meg sem közelíti az ígért hidegindítóáramot, (ellentétben a Moll-al). Elsősorban Varta Silver Dynamic-ön gondolkodom.

Jó árban van, amit linkeltél, de ha igaz, hogy nem tudja, amit ígér (hiába 760A), akkor nem sokra megyek vele.

Akinek nagyon simán indul (még hidegben is – tudom sok mindentől függ..), milyet használ?

 

Köszi a válaszokat! BUÉ!

Előzmény: Octi19 (7887)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!