ez az,h szinte mindig ráfeszűl ,nem csak meredek lejtőn mert ugye ritka az,h vmerre ne lejtsen,így kivétel nelkűl mindig be kellene húzni a kéziféket p-be rakás előtt.Egyébként enyémbe ez a gyári akku van még .
P-ben állni lejtőn nem szabad mert nagyon megszorul a váltó. Én azt szoktam hogy megálláskor kiveszem N-be benyomom a kéziféket és ha megfogta csak akkor teszem át P-be, ilyenkor egyáltalán nem feszül a hajtás elinduláskor simán lehet D-be tenni.
Az automata váltókban lévő "P" fokozat gyakorlatilag egy reteszelés és fizikailag akadályozza meg a váltó kihajtását az elfordulásban. Ez nem egyenlő a rögzítőfékkel, nem is arra tervezték, hogy egyedül képes legyen az autó futóművében ébredő nyomatékot megtartani hosszabb állás esetén. Nem is túl szerencsés az ilyen használata, mert a retesz ha befeszül akkor az oldása nehézkes lesz és kopással járhat!
Sziasztok! Kérdésem lenne felétek! B6 passatom van 2.0 pdtdi 140LE 16V BKP motorkóddal. A napokban olyan jelenség jött elő hogy előztem egy buszt és szépen visszakapcsolt az autó gyorsulni kezdett egyszer csak kivillant az izzítás visszajelző lámpa és a teljesítmény lecsökkent kényszer üzemmódra. Leállítás után újraindítottam és mint akit ketté vágtak ment tovább! Kiolvastattam a hibát és azt írta hogy túltölt a turbó. A két légtömegmérőt kitisztíttattam de semmi változás. Valakinek volt már ehhez hasonló problémája? Tudnátok segíteni hogy esetleg mi lehet a baja? Köszönöm! Üdv! Lajos
Kaptam egy olyan infót,h a dsg kis ütése n-r-be rakás pillanatában egy bizonyos kopás miatt van ami a kézifék nélküli parkolásoktól alakúl ki ,mivel olyankor maga a váltóra terhelődik az autó.
Lehet valami alapja sztem is mert mikor kisebb lejtőn is parkolok abban a pill. ahogy elengedem a féjket kattan egyet vmi mikor ráterhelődik a váltóra az autó súlya.
Mindenképp jobb kézifékkel parkolni mint hagyni p-re feszüljön/terhelődjön.
Bosch s5-ön gondolkodom még. 760A 77Ah a legnagyobb ebből is, az Exideból és a Vartából is, ami 278x175x190mm. Van esetleg ilyen méretben 800A vagy afölötti hidegindítóáramú akkumulátor? 278mm-nélkül hosszabb akku-t nem lehet beletenni (B6), ugye?
Ma megint előfordult a dolog, de most kicsit jobban megnéztem a világosban. A zárhorog nem reteszelődik csak lazán mozog a zárt és a nyitott állapot között. Hétfőn veszek zárolajozót befújkálom kicsit. Nem akarok nekiesni WD-40-nel mert 10-15 másodperc melegítés után már működik csak az első nyitáskor vacakol. Ha nem javul a dolog akkor február végén amúgy is esedékes lesz a 60 ezres szerviz...
Lehet akkor egy váltóolajcsere aktuális lenne neki, volt már rajta? 60000km a limitje, nekem csere óta 43000km-t ment és már nem olyan finom mint kellene, mondjuk sok km van a kocsiban.
Hidegen kicsit akadósabb a váltó ez teljesen rendben van -8fokban, semmi gond vele. Nekem is kicsit nehezzebben és lassabban vált, ha bemelegszik akkor jó.
Én is valami ilyesmire tippeltem, de azért furcsállottam kissé a dolgot. Igaz hogy a szabad ég alatt áll a kocsi, de azért a -7 -8°C nem egy olyan hőmérséklet aminél az ember ilyesmire számítana. Remélem ez is olyasmi mint ami a Skodámmal volt az első télen, akkor a B2 ajtót nem zárta és a tanksapka fedelet nem nyitotta (ebből majdnem baj is lett) de ott is valami bekeményedett kenőanyag lehetett a ludas mert miután kézzel átnyomtam a zárat egy szerelőnyíláson keresztül zárt állapotba már megint működött rendesen és soha többet nem volt vele bajom.
Lehet a zárban megfagyott a kenőanyag és azért nem kattant vissza amikor becsuktad. Ebben a hidegben bármi előfordulhat ami máskor nem okoz gondot. Nekem pl kicsit csattog induláskor eddig sose csinált ilyet.
Tegnap éjszaka elég fura jelenséget produkált az autóm... (B7 2014 2.0 TDI) az van, hogy pár napja nem használtam és éjszaka el kellett szaladnom valahova és amikor kinyitottam a B1 ajtót akkor utána nem lehetett becsukni. Olyan mintha a zár nyitott állapotban maradt volna, az ajtó becsukódott és azonnal visszapattant. ezt produkálta pár alkalommal és amikor lenyúltam a zárhoz és kézzel megpiszkáltam, akkor egyszer csak megjavult. -7°C körül volt a hőmérséklet, de nem voltak befagyva a kéderek sem, csak egy picit nyílt nehezebben az ajtó. Tapasztalt már más is ilyen hibát?
A hidegben most kint áll az autóm és gyári akku kezdi feladni a harcot 7 év után, kap egy töltést ma, hátha megúszom a cserét, amikor a garázsban van semmi gond vele még.
Szia Imiii!Nekem is hasonló tüneteket produkál a gép és kicserélném ezt a termosztátot én is.Megkérdezhetem hogy hol vetted és mennyiért?Te csináltad vagy szerelőhöz vitted?
Az a bajom az Exide aksikkal, hogy az ADAC tesztje szerint (nem tudom, mennyi reklám van mögötte) meg sem közelíti az ígért hidegindítóáramot, (ellentétben a Moll-al). Elsősorban Varta Silver Dynamic-ön gondolkodom.
Jó árban van, amit linkeltél, de ha igaz, hogy nem tudja, amit ígér (hiába 760A), akkor nem sokra megyek vele.
Akinek nagyon simán indul (még hidegben is – tudom sok mindentől függ..), milyet használ?