Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ormió Creative Commons License 2014.08.11 0 0 8815

felpattant egy kő és lett egy pötty a szélvédőmőn! Mennyire veszélye ez (kilátásban nem zavar), biztosító fizet-e rá?

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.11 0 0 8814

sonax-nak van leather care kendője

Előzmény: captainb (8813)
captainb Creative Commons License 2014.08.11 0 0 8813

Nem. Én egyszerű kéztörlő kendővel tisztítom. Azt viszont szigorúan nem ajánlom, hogy pl. babatörlőkendőt használj, láttam mit művelt a bőrrel, azóta elismeréssel adózom a babapopsik savállósága iránt. :D

 

Feleségem szokta nagyon ritkánilyen méhviaszos cipőimpregnáló pasztával bekenni, de akkor egy napig csúszik a felület, nem szeretem. 

 

 

Előzmény: hollandig (8812)
hollandig Creative Commons License 2014.08.11 0 0 8812

Sziasztok,

 

 

Szoktátok kezelni valamivel a bőrkormányt és a bőr váltógombot? Ha igen, akkor mivel? Van valami speckó bőrápoló, akármi...?!

 

 

Üdv.:

 

GabeN

Kissg Creative Commons License 2014.08.11 0 0 8811

Engem illetve a szerelőmet is ez a vákuum cső szívatott meg. A végén már szinte használhatatlan volt a gép, Ők is túlóráztak rajta rendesen, de a végén nem kellett fizetnem semmit.

 

captainb Creative Commons License 2014.08.06 0 0 8810

Ezért nem is drága (bár ez nem Lacetti, hanem Aveo a képen). De tökmindegy. Szóval azok a fekete gumikönyökök szokták megadni magukat. 

Előzmény: Jansike (8809)
Jansike Creative Commons License 2014.08.06 0 0 8809

Véletlenül egy ó lemaradt. Helyesen Autó-kun kft.

 

Vagy itt. http://daewoo-bolt.hu 2130Ft

Előzmény: Jansike (8807)
captainb Creative Commons License 2014.08.05 0 0 8808

A vákuumcső egy kb 3-4 cm hosszú könyöke szokot kirepedni. Én nem vettem hozzá. Lada vákuumcsőből vágtam oda egy darabot. 

Előzmény: Balazs_370 (8806)
Jansike Creative Commons License 2014.08.05 0 0 8807

Pedig sok helyen lehet vákumcsővet venni. Csak a megfelelő boltba kell menni. ;)

Pl:

Vrgauto

Aut-kun

Müller autó

Előzmény: Balazs_370 (8806)
Balazs_370 Creative Commons License 2014.08.05 0 0 8806

Szervusz. Láttam a hozzászólásaidban, hogy a Lacetti problémád oka vákumcső dugulás volt. Az enyém (1.4) is hasonló problémával küzd hetek óta. Kipucoltam a folytószelepet, kipucoltam, majd ledugóztam az egr-t, gyertyák újak, de még mindig. Autóalkatrész boltban (Intercars) nem is hallottak se vákumcsőről, se az ahhoz kellő gumi könyökökről, toldalékokról. Hol keressem? Lenne ötleted? Köszönöm.

Előzmény: dolfiazöreg (7660)
Balazs_370 Creative Commons License 2014.08.05 0 0 8805

Üdv fórumozók! Korábban már írtam az 1.4 benzines Lacettim fordulatszám ingadozása miatt. Egr szelepet írt a diagnosztika motor hibakóddal. Kipucoltam. Egy hétig megjavult. Megint ingadozott, akkor ledugóztam lemezzel. Folytószelepet kitisztítottam, gyertyák újak. MI LEHET MÉG? Valahol olvastam, hogy talán vákumcső, de alkatrészboltban nem hallottak ilyenről. Hogy lehet kideríteni, hogy az-e, vagy hol lehet venni? Autóalkatrész boltban se cső, se a gumi csatlakozótömlők nincsenek hozzá. Ötlete valakinek? Köszönöm.

captainb Creative Commons License 2014.08.05 0 0 8804

Nézd meg a MAP szenzor vákuum csövét, nincs-e kirepedve, kilukadva. Az még hibakódot is ritkán dob és alacsony fordulaton adja a hibajelenséget.

 

Kaposváron ismerek hozzáértő szerelőt. Van sajáát SCAN100-as műszere is, alkatrészt is árul. 

Előzmény: tomszy1 (8803)
tomszy1 Creative Commons License 2014.08.05 0 0 8803

Sziasztok!

 

Érdeklődnék, hogy tudtok-e jó szervízt Keszthely közelében? Olyan hely kellene ahol nem aranyáron képesek egy számítógépes vizsgálatot megcsinálni korrekten.

 

Azért leírnám a hibát: Egy ismerősöm hozott hozzám egy 1.6-os 2004-es Lacettit. 300ezer km-es futással.

Rángatott alapjáraton. Kicseréltem a gyertyákat, gyertyakábeleket, illetve a szelepfedél tömítést, mert a gyertyák olajban úsztak. Azt reméltük ez után helyreáll a rend. Mellékesen megtisztítottam ronggyal a pillangószelepet. Ez után beindítottuk és a rángatás ugyanúgy megmaradt alapjáraton, fordulaton nem produkálja, plusz melléjött egy kb 2000-es alapjárati fordulat. Azt az akksi-le akksi-fel és az alapjárati motor újratanul tesztet kipróbáltam, sajnos nem segített. Kábelem nincs, hogy rácsatlakozzak és az esetleges hibakódokat kiolvassam.

 

Van esetleg tippetek? Köszönöm.

captainb Creative Commons License 2014.08.01 0 0 8802

Azért tudni kellene, mi az a hiba, ami kihozta a pechlámpát. A rángatás sok mindentől lehet: a komoly szelepelkokszosodástól, a lambda szondán át az egyszerűen orvosolható szelepfedéltömítés- szivárgás okozta gyújtáskimaradásig. 

Előzmény: Kalmár Dániel (8801)
Kalmár Dániel Creative Commons License 2014.08.01 0 0 8801

Sziasztok nekem egy 1.4-es ferde hátú lacettim van 2004-es tavaly volt egy kis problémám az alapjérati vezérlő egységgel törölték újra indították működött minden a mai napig reggel elmentem tankolni
aztán felgyuladt a sárga check lámpa és néha menet közben villog de nem mindig főként városban használom 3 havonta járok haza 120kmre akkor szoktam adni az élvezetnek és pörgetem hogy amennyire lehet kiégjen 2-3 hete kezdett el olyan csinálni hogy indulásnál  gázra téve a lábam szinte rángatott alig akart menni kisebb gáznál simán gyorsult amikor hosszabb táv után bemelegedett akkor semmi baja nem volt most ugye a check lámpa elő jött és az lenne a kérdésem hogy lehetséges hogy csak be van kormosodva a szelepnél vagy valahol a rendszerben egy tisztító spray meg mondjuk egy auto pálya segíthet nagyobb távon aztán menjek vele szervízbe szerintetek ez járható út hogy még elmegyek vele 240km kitisztítom a rendszert és utánna viszem szerelőhöz?

 

thomaso Creative Commons License 2014.07.31 0 0 8800

Ja. Valahol a nyóckerben. :)

Előzmény: Törölt nick (8799)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.31 0 0 8799

leszeded a lámpa hátán lévő kupakot és kiállsz a napra nyitott motorháztetővel 1 napra

Előzmény: thomaso (8797)
captainb Creative Commons License 2014.07.30 0 0 8798

Nem tudom, hogy működik-e ez a fajta megoldás. 

Előzmény: thomaso (8797)
thomaso Creative Commons License 2014.07.30 0 0 8797

A kupakok megvannak. Esetleg ha leszedem őket, kiveszem az izzókat tartó rész és "be hajszárítózok"? Vagyis ha megpróbálom kiszárítani ilyen módon a lámpatestet?

Előzmény: captainb (8796)
captainb Creative Commons License 2014.07.30 0 0 8796

Szétszedhető elvileg, de nem tanácsolnám, mert elpattanhat a plexi. Párásodni két okból tud: eleve sérült a lámpa, vagy hátul a gumikupak nincs jól fent, vagy hiányzik. 

Előzmény: thomaso (8795)
thomaso Creative Commons License 2014.07.30 0 0 8795

Na, akkor még egy kérdés :-) Az egyik fényszóróm már azóta kicsit mattabb, mióta elhoztam a kereskedésből. Mikor bejött ez a fényszóró polírozási mizéria, arra gondoltam elviszem egy ilyenre. Már árat is mondtak, amikor jobban megnéztem (főleg, mivel csak az egyik fényszóró test érintett) és valószínűleg belül párás a búra, nem az üveg mattult meg. 

Szerintetek szét tudom szedni olyan szinten a búrát, hogy kitakarítsam, páramentesítsem, majd ezután össze is tudjam rakni? Vagy jobb nem hozzányúlni?

captainb Creative Commons License 2014.07.28 0 0 8794

Igen, javaslat, hogy 12-15 liter mindig maradjon a tankban, ha lehet. 

Előzmény: thomaso (8793)
thomaso Creative Commons License 2014.07.28 0 0 8793

Köszi szépen, ezt jó tudni! Én bizony megvártam eddig míg ki nem gyulladt a lámpa (ez amúgy valóban megbízhatóan mutatta az üzemanyag szintet), de akkor inkább min. ~5 literrel hamarabb tankolok.

Előzmény: captainb (8792)
captainb Creative Commons License 2014.07.28 0 0 8792

A pumpa bent van a tankban. melegszik menet közben, és maga az üzemanyag hűti a túlmelegedés ellen. Ha sokszor túlmelegszik, tönkremegy.  Én sajnos tendenciózusan jártam az elmúlt 8 évben úgy, hogy mindig akkor tankoltam, amikor a "csórójelző" felvillant. Ma már érezhetően gyengült az AC, mert a minimum szinthez közeledve kezd rángatni az autó, és dobott már üzemanyag szegény keverék miatt hibát. Nem képes elég benzint szállítani, mert meleg. Ránga, torpan az autó. Az új AC nem olcsó. 

Előzmény: thomaso (8791)
thomaso Creative Commons License 2014.07.28 0 0 8791

Köszi a választ!
Mit jelent pontosan, hogy a benzin hűti az AC pumpát?

Előzmény: captainb (8790)
captainb Creative Commons License 2014.07.28 0 0 8790

1. Óra: ez gyakran előforduló hiba. Van aki kiszedte és forrasztotta, van, aki kicserélte (KIA, Hyundai órák ugyanazok). A kibontás nem egyszerű művelet, amennyire tudom.

 

2. Az üzemanyagszint jelző nem lineárisan mutat, ilyen. Csak tájékoztató jellegű. Az üreshez közeli állapotban viszont jól mutat, a csórójelzőt meg ne várd meg, a benzin hűti  az AC pumpát. 

Előzmény: thomaso (8788)
captainb Creative Commons License 2014.07.28 0 0 8789

Igen: felhangosítom a rádiót. :D :D :D 

Előzmény: Törölt nick (8787)
thomaso Creative Commons License 2014.07.28 0 0 8788

Sziasztok. 2005-ös 1.6 SW. A digitális óra elől középen menet közben gyakran villog, mintha feszültségingadozás lenne. Illetve ha viszonylag sokat áll az autó (2-3 nap), akkor elkezd késni is. Van tippetek mi okozhatja, illetve hogyan tudnám orvosolni?

Másik - benzinmutató jellemzően sokkal kevesebbet mutat a valós üzemanyagszintnél. Ezzel találkoztatok már? 

Előre is köszönöm.

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.22 0 0 8787

akkor megoldottad a problémát  ! :-))

Előzmény: captainb (8786)
captainb Creative Commons License 2014.07.22 0 0 8786

Valóban, de a kormánymű csere 6 számjegyű összeg. Kb. 6 éve elvagyok így vele. 

Előzmény: Törölt nick (8785)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!