Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vargamunka Creative Commons License 2012.09.13 0 0 5554

a hengerfej nyomáspróba mint lentebb írtam fontos és itt kihagyhatatlan 

igen okozhat galibát ha nem kellően jó

de ennyi veszteség olajban csak a Dallasban látni :-)

Előzmény: IHV5678 (5553)
IHV5678 Creative Commons License 2012.09.13 0 0 5553

Szelepszálszimering nem okozhat-e ekkora problémát? Ha a szelep nincs is megrepedve.

 

vargamunka Creative Commons License 2012.09.13 0 0 5552

nem hiszem a szerelő biztos kitakarította ,meg átnézte.

új turbónál is  volt példa, hogy ömlőt az olaj belőle de az látható volt 

mindegy mert úgyis jól csinálod  :csak összejön :-)

Előzmény: IHV5678 (5551)
IHV5678 Creative Commons License 2012.09.13 0 0 5551

Dugattyú teteje valóban kormos vastagon.

Indulni jól indult, néha szaggatott.

Mindenképp begyürüzöm, csak ehez szükgségem van egy gyári dugattyura, kiváltani azt amelyiknek égett a teteje.

A szelepeken nem látszik repedés.

Turbó visszafolyó cső nem okozhat ilyen problémát?

Kivülről nem látszik megtörve.

Előre is köszi.

vargamunka Creative Commons License 2012.09.13 0 0 5550

dugattyú teteje  gondolom vastagon kormos a rossz égés miatt?!

akkor nagyon úgy nézz ki hengerfejet kellene méretni (olajlehúzó gyűrű még egy misét megér )

gondolom jól indul? nem azzal volt gond ?a szelepekre ha ránézzél nem olyan mintha szét lennének égve ?

 

Előzmény: IHV5678 (5549)
IHV5678 Creative Commons License 2012.09.13 0 0 5549

Kipufogó füst kék.

Henger falán a hónolás látszik, intóval szakember belemért.

Gyári állapothoz közeli, éppen csak százados kopások.

Kettes dugattyu teteje olvadt, de a kompresszió gyürüt el nem éri

Valószinüleg rossz porlasztó.

Henger furós szerint ez nem ok ekkora olajfogyasztásra.

Turbó új.Gyürük jól zárnak.

vargamunka Creative Commons License 2012.09.13 0 0 5548

hengerfej nézve volt ?

kipufogó fűst ?

szivárgás ?olajos a motor ?stb stb nem könnyű így

 

Előzmény: IHV5678 (5547)
IHV5678 Creative Commons License 2012.09.13 0 0 5547

Sziasztok. Sürgősen segitség kéne nekem.  Renault Trafic 2,5 dci 9 fős  nagyon eszi az olajat, ami azt jelenti hogy legutóbb 100 Km alatt 3 L olajat zabált be. Kapott új turbót , most lettek bele rendelve dugattyuk is.. Egyszerüen nincs ötletünk hogy mi okozhatja az ilyen mennyiségü olajfogyasztást.

GARFIELD Creative Commons License 2012.09.10 0 0 5546

Na probléma egy része megfejtve....

 

Folyamatosan megy a hátsó ventillátor, nem lehet leállítani.... Kivettem a ventillátor biztosítékát, most nem melegít....

GARFIELD Creative Commons License 2012.09.10 0 0 5545

A klíma az más tészta (milyen ajtó van hátul? )

Az felül nyomatja az anyagot, és hátul szívja ba.

 

A fűtés meg a lábnál van, nem csak a hosszú műanyag, hanem középen van egy külön minden irányba fúvó, minek külön motorja van.

Előzmény: kovizsé (5544)
kovizsé Creative Commons License 2012.09.10 0 0 5544

Na ez érdekes.

 

Nem tudom, hogyan van megoldva, de a klímának vivaro tourban pl hátul is van hőcserélője. a jobb hátsó kerék utáni kárpitból kiveszed a rácsot, ott a motor.

van ott belül valami csúszkás ajtó is. nem értettem én sem honnan hogyan mit. de klímagázból pl 1000g megy az ilyenekbe.

gondolom a fűtés is hasonló megoldás. hacsak nem keverőmotoros, aztán az döglött meg :D

Előzmény: GARFIELD (5543)
GARFIELD Creative Commons License 2012.09.08 0 0 5543

Bakter, ezt ma vettem észre. (a kocsimban van hátsó külön fűtés, a mit lehet hátul szabályozni), szóval ömlik a meleg akkor is hátul, ha nincs bekapcsolva a fűtés.

 

Van benne vízcsap, vagy csak a levegőnek nem szabadna keringeni arra?

csipike01 Creative Commons License 2012.09.06 -1 0 5542

Ja-ja!

Gyári VDO-t bele.

Az utángyártott- annak ellenére hogy német gyártmány-, nem volt jó.

Vargánya!

Cefetül megy a gép.

A gázpedál probléma megmaradt. Igaz, változó a hiány ideje.

Meg kéne találni.

A donorautót én adom!! :-)))

Előzmény: vargamunka (5541)
vargamunka Creative Commons License 2012.09.06 0 0 5541

siemens vdo vegyél 5w9620 ami nem két forint de jól működik .kérdezd meg Csipikét a fórumról 

friss az élménye ezzel kapcsolatos :-)

üdv vargamunka

Előzmény: vargamunka (5540)
vargamunka Creative Commons License 2012.09.06 0 0 5540
Előzmény: szabykRST (5538)
kovizsé Creative Commons License 2012.09.06 0 0 5539

Feltétlen gyári, azonos cikkszámmal mint ami volt hozzá.

utángyértottba nem vegyél bele.

vagy gyári új, vagy bontott gyári.

 

mi éppen ezt szívtuk meg.

Előzmény: szabykRST (5538)
szabykRST Creative Commons License 2012.09.05 0 0 5538

pontosan ez a jelenség Uram!

én vagyok aki sokkolt a mult héten néhányszor a nem indulós 1.9DCI...injectorcsere lett a megoldás...hála 15 perc alatt megvolt 1 injector mérhetetlenül sz@r volt aq másikj 3 s felső értéken..és még hozzá 3 különböző cikkszámú is volt....

 

tehát milyen legyen a JÓ MAF szenzor????

 

 

üdvözlettel

Előzmény: vargamunka (5536)
vargamunka Creative Commons License 2012.09.05 0 0 5537

az adatokbol 1,9 dCI a gépe

üdv vargamunka

 

 

 

Előzmény: GARFIELD (5535)
vargamunka Creative Commons License 2012.09.05 0 0 5536

szia 

Ha nehezen gyorsul de utána jól gyorsul  elképzelhető hogy nem tudja a gyári értékeket  

(alacsony fordulat nem jó de utána megy )

üdv :vargamunka

Előzmény: szabykRST (5534)
GARFIELD Creative Commons License 2012.09.05 0 0 5535

2.0 dci-hez van egy eladóm, gyári....

Előzmény: szabykRST (5534)
szabykRST Creative Commons License 2012.09.05 0 0 5534

Urak,

 

olvasok én itt mindent légtömegmérő ügyben....most akkor milyet vegyen az ember enyim siemens új,de álló helyzetben is 12kg-ot mutat,ha a motor áll,tehát azt gondolom nem 100as....

 

köszi :)

vargamunka Creative Commons License 2012.09.05 0 0 5533

szia !

köszönöm szépen ..lehet ha beleteszek  deszt vizet nem megy ennyire :-) 

viccet félre ment az a gép amúgy is (Kc tuning ) 

még egyszer kösz  

üdv mindenkinek kellemes autózást

Előzmény: fehértour (5532)
fehértour Creative Commons License 2012.09.04 0 0 5532

Na a mai nap átesett egy vezérléscserén a verdám, tisztelt Vargamunka kezei között.

Hát alaposságból nem volt hiány, már beálláskor fülelt valami zajt. Minden mintaszerű és bónusz melót is bevállalt mellé. EGR fordítás alsó motorblokk borítás felszerelése ,kuruzslás a varászlaptopjával és próbakörök. Lakott területen "nyomjad-nyomjad" jött a parancs,  igaz milyen jól megy, érzed...

Hát fostam a tarffipaxtól, megjegyzem. De az eredmény kárpótolt , úgyhogy megelégedéssel jöttem el.

Ja és finom volt a kávéja is.

Vigyétek hozzá a gépet javítani, ajánlom másnak is.

ÜDV !

 

 

T_H Creative Commons License 2012.09.04 0 0 5531

Semmi ötlet, javaslat?

Előzmény: T_H (5530)
T_H Creative Commons License 2012.08.30 0 0 5530

Na ülések nagyon érdekelnek, mert ha marad a gép, akkor kell valami normális.

 

Gondoltam, hogy a kártyás megán ülését faragom bele, mert azt sokkal kényelmesebb.

 

Légyszi modjátok a lehetséges megoldásokat képpel illusztrálva!

Előzmény: vargamunka (5520)
biglion-lord Creative Commons License 2012.08.30 0 0 5529

Sziasztok!

Jövő héten csinálja a szerelő itt Németben a kocsit, majd leírom a történetet.

Viszont segítséget szeretnék kérni tőletek, hol találok Opel Vivaro szerelési könyvet vagy cdt A-Z-ig, ami részletes leírást esetleg hozzá fénykép vagy rajz útmutatást is nyújt. 1 cím vagy linket küldjön valaki, hogy beszerezhessem nagyon szépen megköszönném

martelaszlo Creative Commons License 2012.08.30 0 0 5528

Használtat nekem is ajánlottak 70e-ért darabját, de garancia nélkül, angliából viszont csak 67,5e-be került darabja 1 év garanciával cseredarab nélkül!

Előzmény: cs!pesz (5525)
cs!pesz Creative Commons License 2012.08.30 0 0 5527

A másikat is:

 

 

cs!pesz Creative Commons License 2012.08.30 0 0 5526

Kicsit csinosítgattam a gépet:(még nincs teljesen kész)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

cs!pesz Creative Commons License 2012.08.30 0 0 5525

Mi cseredarab nélkül vettük 105-ért darabját. Csak 2 volt rossz, de nekünk sem jött ki inkább kettészakadt. A hengerfejet le kellett venni a másik 2 szintén nem jött. Másik hengerfej és 4 csúcs lett a vége. Előbb 2 használt 2 új, de többet használtat nem veszünk mert kb. 2 hónap múlva mind a 2 kuka lett.

Előzmény: martelaszlo (5524)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!