Helló.Én úgy gondolom,hogy ahol 27 eszik,iszik,jólérzi magát ott 1 már nem oszt nem szoroz.Gyere el érzezd jol magad,éngem nem zavar hogy MÉG nincs Explorered.Amúgy én 99'-es vettem szerintem egészen jó állapotut 900.000.-
ui:persze ez az én véleményem,mások nevében nem tudok nyilatkozni!
Autócsere előtt állok, és a lehetséges alternatívák közül már csak az Explorer tűnik megfelelőnek, már éppen racionalizálom a várható döntésemet :) Egyelőre még megijeszt a 4000 cm3, de úgyis gázban gondolkoztam...
Azt szeretném megkérdezni, hogy mint érdeklődő be lehet e nézni a találkozóra, így talán jobban képbe tudnék kerülni, milyen állapot várható el egy ilyen 10 éves autótól, lehetne meghallgatni a vezérléscsörgést, beszélni a gázszerelővel stb.
Amire kíváncsi lennék még, egy mailben esetleg: aki most vette milyen áron vett milyen évjáratú és állapotú Explorert, mert a hirdetések között nagyon nagy a szórás...előre is köszönöm!
Szia! Amit írtál azért annyira nem vészes. 2 éve próbáltam néhány Explorert, de akkor egy Terrano2-t vettem. Most anyagi okok miatt megint csere jön, de elsőre Cherokeet akarok, így is hirdetem az autómat (ha nem megy akkor valószínű Exp. lesz). Jeepből viszont én a frissített, 99 utániakat nézegetem, a 4.0 és 4.7 motorosokat. Ilyen tulajt keresnék elsősorban. Azért köszi. gc.
160.000 km van benne, garantáltan, a srác a főnökétől vette aki újonnan vette anno.
Amit most produkált az a vízmelegedés, gyanakodtak a hengerfejre, ami amúgy nem nagy para, mert vasból van a blokk. ( a főnökének felesége használta három évig, nem cserélt benne olajat, betrutymósodott a cucc, de így is elment a lábán a szerelőhöz....)
Mára kiderült, hogy a vízcső volt a hibás....
Bajok vannak a computerrel néha, olyankor visszaveszi a tempót, meg egyszerűen leáll és akkor újra kell indítani. Toyota Emil Frey megoldotta 6000 forintért.
Futóműújításon esett át, dehát egy 10 éves kocsinál szerintem teljesen reális.
23.5 liter a városi fogyasztása, 9-11 az országúti. Központi befecskendezéses.
A terepet valamivel jobban viseli, mint az explorer, de az 5.2-es......
Szia Ronin, ill. Mindenki. Kicsit off téma, de segíthetnétek.
Úgy láttam, hogy a talira mintha te írtad volna fel Capone13 +1 ( Jeep grand cherokee 4.0 )
Tavasz óta gondolkodom kocsicserén, akkor még az Expl-GrandC között vaciláltam, de utóbbi a befutó úgy tűnik (elnézést az Expl.tulajoktól). Melyik szériás a Capone autója (a WJ-ből a ’99-01 közöttiekben gondolkodom) meg van-e vele elégedve ill. lehetne-e vele értekezni a tapasztalatairól, meg ilyesmi. Ha van mód konzultációra, a címem fel van tüntetve az adatlapomon. Köszönettel venném a segítségét.
Az a baj, hogy az ismerőseim közül senkinek nincs ilyen, írtam volna a Jeep topicba is, de sokat nem remélek, 2 éve volt az utolsó hsz. Szeretnék már első kézből származó felhasználói tapasztalatokat beszerezni, mivel mindenki csak az ismerőse ismerősétől hallottakkal riogat.
Természetesen örömmel venném más segítségét is. Mégegyszer köszönettel. gc.
A burkolat közepén és az üvegnél (az üvegzártól balra egy ovális takaró alatt) levő csavarokat csavard ki. A bolhákat nem tudod kiszedni kívülről, az egy másik autó volt.
A burkolat alján vannak a patentok ezek kivétele után (lehet nálunk kapni bolhakiszedő célszerszámot egy hajlított és lapított csavarhúzóra hasonlít nem drága) a müanyag kárpit lóg a levegőben.Ne feszegesd!!Utána fogd meg a két oldalát és felfelé tolva kiakadnak a fülek és a kezedben marad a kárpit.
ma' nem emlekszem potnosan hogy van a borittas,de ah alozoleg 5 pers alatt rendbehoztak + az almondasodbol az koveztkzik hogy inkabb valami mehanikus baja van pl.: lecsuszot a csonkrol vagy valami ilyesmi.
de ha nem megy, akkor este megnezem az uj haynes kezikonyvben mit ir rola :-)
Szia!
Koszi, ezt fogom tenni. Amikor kineztem a vasat ugyanigy nem ment a torlo, de aztan 5 perc alatt helyrehoztak es kifogastalanul mukodott. Aztan egy kezimosoban egy allat kiemelte a helyerol kezzel (ugye ezt azert nem egyszeru, mert tartja a tartoja, stb...) es azota megint nem megy, de meg sem nyikkan. Felteszem valami szet tud benne ugrani es olyankor inkabb semmit nem csinal.
A hatso ajtorol a teljes burkolatot le kell pattintani? Ehhez van celszerszam? Van valami fogas, hogy honnan erdemes kezdeni?
Koszonom a valaszt!
Bela
Urak!
Meg mindig kuzdok hatso ablaktorlommel! Meseljen mar valaki nekem plííííz, hogy hol lehet szetszedni, vagy mi szokott vele a gond lenni, miutan valaki kibarmolta kezzel a parkoloallasabol. Addig ment, azota meg se nyikkan.
Koszonom!
Kérdés: Az első stabilizátor rúd gumi szilentjeit szoktátok cserélni, mert nekem háromév alatt már kétszer kellett egy-egy szilentet cserélni és most megint "kiment" az egyik.Egyszer komplett stabilizátor rúdat is cseréltem silentel együtt , mert nem kaptam külön gumi silentet hozzá. Elég drága volt /7000.-/.
hmm. szerintem az OHV egy kifuto konstrukcio volt amit olcson tudtak gyartani de volt ra kereslet ezert nem oltek meg egyszerre a modelvaltasnal.
meg az OHV tipikus terepjaro motor , igenytelen strapabiro alul egybol nagyon eros olyan mint egy jo diesel motor. (csak kulturalt jarassal)
a SOHC meg inkabb SUV motor :-)
azt akinek vontatni meg terepjarni kellet es mindegy volt a fogyasztas az inkabb vitte az ohv-t, nem mintha a SOHC gyenge lenne de azert erezuhetoen gyorsabban erbed az OHV. nekem az jobban bejon :-) csak mindennapi haszanlatra felesleges.
az ohv az nyomorudas vezerlesu . gyakorlatilag elpusztithatatlan.
ami fontos kulonbseg meg az a valto tipusa.( azt nem tom', hogy ez motorfuggo-e ) de a korai (-'95 )tipusokbal csak 4 sebesseges volt a kesobbiek meg 5
itt jol ossze van foglalva hogy mikor milyen volt az exlporer. maga az auto (fekek, futomu, kisegito berendezesek ) tok egyforma vegig. a V8 meg a V6 kozott van nagyobb kulonbseg de az se veszelyes.
ha van valami amire konkretan kivancsi vagy ki vele hatha megtalalom benne :-)