Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ronin. Creative Commons License 2008.07.16 0 0 524

Helló.Én úgy gondolom,hogy ahol 27 eszik,iszik,jólérzi magát ott 1 már nem oszt nem szoroz.Gyere el érzezd jol magad,éngem nem zavar hogy MÉG nincs Explorered.Amúgy én 99'-es vettem szerintem egészen jó állapotut  900.000.-

ui:persze ez az én véleményem,mások nevében nem tudok nyilatkozni!

Előzmény: bigolya (522)
cmena Creative Commons License 2008.07.16 0 0 523

Hali !

Bar en nem tok' sajna menni a TALALKOZORA de tuti hoyg a tobbiek szovesen latnak egy jovobeni markatarsat!

 

a vetelnel legyel hatarozott ilyen gepet ugyse tud senki most eladni venni is csak

"hulyek" :) vesznek... a hasznaltauton jo paran jo regen hirdetnek...

en 1M ert vettem friss vizsgaval naqgyon szep allapotu gepet.

 

Udv.:

C

Előzmény: bigolya (522)
bigolya Creative Commons License 2008.07.15 0 0 522

Üdvözlök Mindenkit,

 

Autócsere előtt állok, és a lehetséges alternatívák közül már csak az Explorer tűnik megfelelőnek, már éppen racionalizálom a várható döntésemet :) Egyelőre még megijeszt a 4000 cm3, de úgyis gázban gondolkoztam...

Azt szeretném megkérdezni, hogy mint érdeklődő be lehet e nézni a találkozóra, így talán jobban képbe tudnék kerülni, milyen állapot várható el egy ilyen 10 éves autótól, lehetne meghallgatni a vezérléscsörgést, beszélni a gázszerelővel stb.

 

Amire kíváncsi lennék még, egy mailben esetleg: aki most vette milyen áron vett milyen évjáratú és állapotú Explorert, mert a hirdetések között nagyon nagy a szórás...előre is köszönöm!

 

 

Előzmény: V8 traktor (496)
grandc Creative Commons License 2008.07.15 0 0 521
Szia!
Amit írtál azért annyira nem vészes.
2 éve próbáltam néhány Explorert, de akkor egy Terrano2-t vettem. Most anyagi okok miatt megint csere jön, de elsőre Cherokeet akarok, így is hirdetem az autómat (ha nem megy akkor valószínű Exp. lesz).
Jeepből viszont én a frissített, 99 utániakat nézegetem, a 4.0 és 4.7 motorosokat.
Ilyen tulajt keresnék elsősorban.
Azért köszi.
gc.
Előzmény: materover (514)
grandc Creative Commons License 2008.07.15 0 0 520
Szia!
Ezeken már túl vagyok, meg átolvastam még jó pár fellelhető tesztet is, de mégsem tudtak eddig kiábrándítani.
gc.
Előzmény: cmena (513)
materover Creative Commons License 2008.07.15 0 0 518

Jeep grand cherokee:

 

Alacsonyabb belül, de kb 6 cm-erl magasabb a hasa.

 

Kisebb a csomagtartója

 

A belseje parasztvakítósabb, mint az explorer ( minden külön gombon vezérelhető )

 

Puhább az ülése, kb mintha párnán ülne az ember

 

Nagyon szép a gyári felnije ( aranyszín )

 

jobban ringatózik a kasztni, mint a fordé

 

 

Összegezve nagyon jó gép a grand, de nekem a ford sokkal jobban tetszik:D

cmena Creative Commons License 2008.07.15 0 0 517

en mar probalkozok a 4.0 L explorerba felesbe tutira megy :-)

en azon mar tul vagyok..

 

C

Előzmény: materover (515)
materover Creative Commons License 2008.07.15 0 0 516

bocsi 20 literre 11 liter e85

Előzmény: materover (515)
materover Creative Commons License 2008.07.15 0 0 515
Apropó tankoltam 30 liter benzinre 11 liter e85-öt, semmi baj nincs a géppel, hamarosan próbálom felesben is....
materover Creative Commons License 2008.07.15 0 0 514

Jeep Grand Cherokee 1997 5.2

 

160.000 km van benne, garantáltan, a srác a főnökétől vette aki újonnan vette anno.

 

Amit most produkált az a vízmelegedés, gyanakodtak a hengerfejre, ami amúgy nem nagy para, mert vasból van a blokk. ( a főnökének felesége használta három évig, nem cserélt benne olajat, betrutymósodott a cucc, de így is elment a lábán a szerelőhöz....)

Mára kiderült, hogy a vízcső volt a hibás....

 

Bajok vannak a computerrel néha, olyankor visszaveszi a tempót, meg egyszerűen leáll és akkor újra kell indítani. Toyota Emil Frey megoldotta 6000 forintért.

 

Futóműújításon esett át, dehát egy 10 éves kocsinál szerintem teljesen reális.

 

23.5 liter a városi fogyasztása, 9-11 az országúti. Központi befecskendezéses.

 

A terepet valamivel jobban viseli, mint az explorer, de az 5.2-es......

Előzmény: grandc (512)
cmena Creative Commons License 2008.07.14 0 0 513

Hali ezeket olvasd el.

 

http://totalcar.hu/nepitelet/?op=tipus&cat_id=320

 

 

szerelot nem fogsz hozza talani de amugy jo kocsi :-)

 

udv.:

C

Előzmény: grandc (512)
grandc Creative Commons License 2008.07.12 0 0 512

Szia Ronin, ill. Mindenki.
Kicsit off téma, de segíthetnétek.

Úgy láttam, hogy a talira mintha te írtad volna fel Capone13 +1 ( Jeep grand cherokee 4.0 )

Tavasz óta gondolkodom kocsicserén, akkor még az Expl-GrandC között vaciláltam, de utóbbi a befutó úgy tűnik (elnézést az Expl.tulajoktól).
Melyik szériás a Capone autója (a WJ-ből a ’99-01 közöttiekben gondolkodom) meg van-e vele elégedve ill. lehetne-e vele értekezni a tapasztalatairól, meg ilyesmi.
Ha van mód konzultációra, a címem fel van tüntetve az adatlapomon. Köszönettel venném a segítségét.

Az a baj, hogy az ismerőseim közül senkinek nincs ilyen, írtam volna a Jeep topicba is, de sokat nem remélek, 2 éve volt az utolsó hsz.
Szeretnék már első kézből származó felhasználói tapasztalatokat beszerezni, mivel mindenki csak az ismerőse ismerősétől hallottakkal riogat.

Természetesen örömmel venném más segítségét is.
Mégegyszer köszönettel.
gc.
Előzmény: ronin. (510)
Boarder001 Creative Commons License 2008.07.12 0 0 511
Vagy dolgozik ;-)
Előzmény: ronin. (510)
ronin. Creative Commons License 2008.07.11 0 0 510
Mi van srácok? Szunya van?Nem birjátok a jó időt,mindenki punnyad?
cmena Creative Commons License 2008.07.10 0 0 509

Szoval azt irja hogy az ajto tetejen kene lennie par csavarnak azokat kell kiszedni..

de nekem olyan nincs burkolaton ...

nekem csak ugy le lehet  pattintani gyakorlatilag egy muanyag darab az egesz.

 

Előzmény: Belabatyo (505)
Nürnür Creative Commons License 2008.07.10 0 0 508
Bocsi nem neked. BélaBátyó 503
Előzmény: Nürnür (507)
Nürnür Creative Commons License 2008.07.10 0 0 507

Szia.

A burkolat közepén és az üvegnél (az üvegzártól balra egy ovális takaró alatt) levő csavarokat csavard ki. A bolhákat nem tudod kiszedni kívülről, az egy másik autó volt.

Üdv

Előzmény: cmena (504)
Nürnür Creative Commons License 2008.07.09 0 0 506

Szia.

A burkolat alján vannak a patentok ezek kivétele után (lehet nálunk kapni bolhakiszedő célszerszámot egy hajlított és lapított csavarhúzóra hasonlít nem drága) a müanyag kárpit lóg a levegőben.Ne feszegesd!! Utána fogd meg a két oldalát és felfelé tolva kiakadnak a fülek és a kezedben marad a kárpit.

Előzmény: Belabatyo (503)
Belabatyo Creative Commons License 2008.07.09 0 0 505
CMENA, azt nagyon megkoszonnem! :)
Előzmény: cmena (504)
cmena Creative Commons License 2008.07.09 0 0 504

ma' nem emlekszem potnosan hogy van a borittas,de ah alozoleg 5 pers alatt rendbehoztak + az almondasodbol az koveztkzik hogy inkabb valami mehanikus baja van pl.: lecsuszot a csonkrol vagy valami ilyesmi.

 

 

de ha nem megy, akkor este megnezem az uj haynes kezikonyvben mit ir rola :-)

 

udv:

C

Előzmény: Belabatyo (503)
Belabatyo Creative Commons License 2008.07.09 0 0 503
Szia! Koszi, ezt fogom tenni. Amikor kineztem a vasat ugyanigy nem ment a torlo, de aztan 5 perc alatt helyrehoztak es kifogastalanul mukodott. Aztan egy kezimosoban egy allat kiemelte a helyerol kezzel (ugye ezt azert nem egyszeru, mert tartja a tartoja, stb...) es azota megint nem megy, de meg sem nyikkan. Felteszem valami szet tud benne ugrani es olyankor inkabb semmit nem csinal. A hatso ajtorol a teljes burkolatot le kell pattintani? Ehhez van celszerszam? Van valami fogas, hogy honnan erdemes kezdeni? Koszonom a valaszt! Bela
Előzmény: cmena (502)
cmena Creative Commons License 2008.07.09 0 0 502

hali Belabatyo !

 

azt nezd meg aloszor hogy a motor forgatja es csonkot amire fel van fogatva a lapat!

ha nem, akkor a hatso ajto munyag boritasat le tudod belulrol,pattintanti ott nezz korul hatha latsz valamit.

Előzmény: Belabatyo (501)
Belabatyo Creative Commons License 2008.07.09 0 0 501
Urak! Meg mindig kuzdok hatso ablaktorlommel! Meseljen mar valaki nekem plííííz, hogy hol lehet szetszedni, vagy mi szokott vele a gond lenni, miutan valaki kibarmolta kezzel a parkoloallasabol. Addig ment, azota meg se nyikkan. Koszonom!
V8 traktor Creative Commons License 2008.07.06 0 0 499
Az RG INTERNATIONAL KFT.-től szereztem a stab. rúdat. Bp. Ilka u.
Előzmény: V8 traktor (498)
V8 traktor Creative Commons License 2008.07.06 0 0 498
7000.- a rúd és a szilent volt egyben plussz 4000.- a csináltatása de legközelebb én cserélem ki.Egyébként gyakran járok földúton és terepen...
Előzmény: Törölt nick (497)
V8 traktor Creative Commons License 2008.07.06 0 0 496
AKKOR EXPLORER TALÁLKOZÓ: AUGUSZTUS 09. /SZOMBAT/ Mende
1. Materover és neje ( Explorer 4.0 sohc )

2. Örs és oldalbordája ( Jeep grand cherokee 5.2 limited )

3. V8 Trakesz és családja (Explorer 5.0 XLT)Pest megye

4. Cmena V6 SOHC '99 ( V6 OHC '95 )

5. ronin. és párja + ( ricsi kutya )( Explorer 4.0 sohc ) DEBRECEN

6. Capone13 +1 ( Jeep grand cherokee 4.0 ) DEBRECEN

7. Geri és családja(Explorer 4.0 sohc)

8. Baorder + családja (Explorer 4.0 SOHC '99) Veszprém



9. reolpxE+családja (Explorer 4.0 SOHC '99)
Előzmény: rerolpxe (444)
V8 traktor Creative Commons License 2008.07.06 0 0 495
Kérdés: Az első stabilizátor rúd gumi szilentjeit szoktátok cserélni, mert nekem háromév alatt már kétszer kellett egy-egy szilentet cserélni és most megint "kiment" az egyik.Egyszer komplett stabilizátor rúdat is cseréltem silentel együtt , mert nem kaptam külön gumi silentet hozzá. Elég drága volt /7000.-/.
cmena Creative Commons License 2008.07.06 0 0 493
hmm. szerintem az OHV egy kifuto konstrukcio volt amit olcson tudtak gyartani de volt ra kereslet ezert nem oltek meg egyszerre a modelvaltasnal.

meg az OHV tipikus terepjaro motor , igenytelen strapabiro alul egybol nagyon eros olyan mint egy jo diesel motor. (csak kulturalt jarassal)

a SOHC meg inkabb SUV motor :-)

azt akinek vontatni meg terepjarni kellet es mindegy volt a fogyasztas az inkabb vitte az ohv-t, nem mintha a SOHC gyenge lenne de azert erezuhetoen gyorsabban erbed az OHV. nekem az jobban bejon :-) csak mindennapi haszanlatra felesleges.

az ohv az nyomorudas vezerlesu . gyakorlatilag elpusztithatatlan.


ami fontos kulonbseg meg az a valto tipusa.( azt nem tom', hogy ez motorfuggo-e ) de a korai (-'95 )tipusokbal csak 4 sebesseges volt a kesobbiek meg 5

C
Előzmény: Törölt nick (492)
cmena Creative Commons License 2008.07.05 0 0 491
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Explorer

itt jol ossze van foglalva hogy mikor milyen volt az exlporer.
maga az auto (fekek, futomu, kisegito berendezesek ) tok egyforma vegig.
a V8 meg a V6 kozott van nagyobb kulonbseg de az se veszelyes.

ha van valami amire konkretan kivancsi vagy ki vele hatha megtalalom benne :-)

C
Előzmény: Törölt nick (489)
cmena Creative Commons License 2008.07.05 0 0 490
mire gondolsz pontosan?
gyakorlatilag minden :-) teljen mas motor

http://en.wikipedia.org/wiki/OHV

http://en.wikipedia.org/wiki/SOHC#Single_overhead_camshaft

C

Előzmény: Törölt nick (489)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!