Valóban felesleges, de valahonnan a VBO is tudja, hogy nem volt menesztés... Amúgy szerintem az utasítások úgy vannak kitalálva, ha egy ember hibázik akkor még nincs baleset, de ha többen tévednek akkor nagy a baj.
tény hogy Pannonhalmán valaki(kik) nagyot hibáztak,de mivel csak a szolgálattevő verzióját ismerjük sajnos így soha nem lesz tiszta a kép.Épp ezért a VBO sem írhatta le tényként hogy nem volt menesztés.Én is mondok valamit:a kolléga amíg életben volt azt mondta hogy ő nem hibázott.De ezeken már felesleges vitatkozni.
Még annyit, hogy ha csak egy ember hibázott volna, nem lett volna semmilyen baleset! Mivel legalább két ember hibázott, már tudjuk a végeredményt... Tanúja sem volt az engedélykérésnek, hogy még mondjak valamit.
Az sm-i igazgatóságból egy rokonom vizsgálta az ügyet VBO-sként!! Elmondta nekem mi volt a baj. Elhiheted, hogy igaz, ha nem mesztenek akkor nincs indulás, ill. áthaladás!
"Ráadásul az elhunyt vezér menesztés nélkül haladt át Pannonhalmán!" Már megbocsáss,de honnan veszed a bátorságot hogy ílyet lemersz írni?A sajnálatos balesetnek csak ez az egyetlen lényeges részlete nem fog soha kiderülni,mert sajnos a kolléga meghalt a balesetben,így a szolgálattevő már azt mondott amit akart.
M41 2191 ment érte,de nem értem hogy miért olyan későn!!!:O Amúgy 2143 jött Tapolcáról 19804-re 15 óra körül(igen durván kormol "B" vizsga után 2143:O ) 8806 M41 2105 volt.
Ráhibáztál! Tapolca biztosított állomás, Keszthely nem biztosított(Uzsa, Ederics, Lesencetomaj is). Az állomás bejárati jelzőjének jelzőárbócából rá lehet jönni, hogy biztosított vagy nem bizt.( az árbócon lévő piros-fehér csíkozás meg van szakítva plusz két csíkkal, pontosan nem tudom szó szerint hogy van az F.1.-ben), ha egy nem biztosított állomáson fogsz meg egy menetrend szerint áthaladó vonatot, akkor meg kell fognod a bejáratnál(két fütty, vonat érkezett a bejárathoz) jelzőt húzol, a bakter lassan jelzést ad, az fszt megállj jelzést a tárcsájával, így szabályos! Ha Pannonhalmán is így cselekedtek volna '99-ben élne a vezér(Hérincs Sándor) és meglenne M62 188 és 159(?). Ráadásul az elhunyt vezér menesztés nélkül haladt át Pannonhalmán! Röviden ennyit. Kérdés?:)
Szolgálattevőnek készülök, tisztában kell lennem a vonatszámokkal:). F.1.-F.2. nagyjából megy, pl. egy nem biztosított állomáson egy menetrend szerint áthaladó vonat szabályos megállítása:))Tegnapi 8806:
Ami Tapolcáról után megy Keszthelyre, az tovább Szentgyörgyre, vissza 11:45-kor, majd tovább 12:38-kor... Tapolcáról Keszthelyre fél 2-kor, ahol vár 18:37-ig...
vasárnap a délutáni többletkanyar már nem lesz, s akkor a délelőttiek duplák lesznek....