Keresés

Részletes keresés

karikaV43 Creative Commons License 2013.01.25 0 0 159
Természetesen,de akár cserélhetünk is,ha csak a darabszám fontos. Vannak újszerű vagonjaim,ha gondolod.
Előzmény: bmatu (155)
Emperor_ Creative Commons License 2013.01.25 0 0 158

Mármint szénkefe?

Alapesetben passzulnék, ez már javítás.

Esetleg a másikból kiszedni és valami motor szakboltban lehetne érdeklődni...

Előzmény: bmatu (157)
bmatu Creative Commons License 2013.01.24 0 0 157

Szia!

Megnézném, de nincs kefe benne. Javaslat?

Előzmény: Emperor_ (156)
Emperor_ Creative Commons License 2013.01.24 0 0 156

Szia!

 

Nincs ez olyan rossz állapotban :-) .

A pantográfját meg kell reparálni, ki kell egyengetni a kapaszkodókat, izzót kell bele szerezni. A festéshez ne nyúlj!

 

Ennek eredeti a kuplunja nem látom, hogy középső sínről szedne áramot.

 

Működik?

 

Olyan 15-20 e Ft-ot ér magában kb, ha müxik.

Előzmény: bmatu (154)
bmatu Creative Commons License 2013.01.24 0 0 155

Szia! Hadd gondolkodjak a dolgon, jelen pillanatban van 4 vagonom újszerű állapotban, ha egyszer élvezkedni akarok a PV-n, mire megyek 2 vagonnal?

Üdv

Előzmény: karikaV43 (151)
bmatu Creative Commons License 2013.01.24 0 0 154

      Sziasztok!

 

Ezek a "lepukkant" mozdony képei.

Emperor_ Creative Commons License 2013.01.24 0 0 153

Képet tudnál feltenni a másik mozdonyról, izgalmas lehet, ha korlátja van!

 

Előzmény: bmatu (150)
Emperor_ Creative Commons License 2013.01.22 0 0 152

e-bay-en én már nézegettem a Lionel síneket, az is 3 sínes. Szerintem ki lehet fogni egy jó kis készletet. A posta húzós, de 99%-ban USA-ban vannak a holmik.

Előzmény: pg54 (149)
karikaV43 Creative Commons License 2013.01.22 0 0 151

Szia!

 

A Máv jegyzet és a tejes vagon érdekelne,valamint a jelző lámpa.

Mail-em publikus.

 

Üdv

Előzmény: bmatu (150)
bmatu Creative Commons License 2013.01.22 0 0 150

Sziasztok!

 

Itt van az összes kép, amit készítettem. A másik mozdony kissé lepukkant, korlátja hosszú, és hiányzik a kefe szorító csavarja. Képet holnap teszek fel.

Tán van még normális sin is pár darab, meg vagonok is, de az máshol tárolódik, majd elhozom.

 

Üdv

pg54 Creative Commons License 2013.01.22 0 0 149

Jogos!

 

Az ötlet viszont elgondolkodtató. Mert a PV eredendőleg szigetelt kerekekkel van szerelve. Mármost, ha a PV-vágányba szerelnénk középső sínszálat, vagy a Marklin-vágány egyik szélső szálát leszigetelnénk (egyik sem túl nehéz feladat), akkor meg lehetne valósítani 2 szerelvény független vezérlését...

Előzmény: Emperor_ (148)
Emperor_ Creative Commons License 2013.01.22 0 0 148

Eszedbe sem jutott, hogy ott lehet valami :-) .

Előzmény: pg54 (147)
pg54 Creative Commons License 2013.01.22 0 0 147

Tisztára vak vagyok: a csúszóérintkezőket észre sem vettem...

Előzmény: Emperor_ (144)
karikaV43 Creative Commons License 2013.01.22 0 0 146

Meg érdekelne a másik két tehervagon is.

Képeke,ha kérhetnék.

mail-em publikus.

Előzmény: bmatu (139)
karikaV43 Creative Commons License 2013.01.22 0 0 145

A képek alapján a szerelvény tényleg Pv a mozdony és a két tengelyes kocsik az Előre sorozatból.

A négy tengelyes zöld kocsi a Pannóniából van.

Szép állapotban vannak,bár az egyik mozdonyt újra festették mert nincsenek rajta a feliratok.

A három sínes megoldás sem a gyári,a sínek a Sztálin vasutéhoz nagyon hsonlatosak.

A kapcsoló szintén nem Pv,mint azt topic társunk is megjegyezte.

Segítség képpen tegnap vettem 3db 2 tengelyes kocsit,makulátlant,saját dobozukban 6.500Ft/db-ért mivel a tiéd is szépnek tűnik így ezek kb. ennyit érnek.

A gyári festésű mozdonyok állapotttól függően 5-15ezer között mennek,a nem gyári festést a gyűjtők kerülik,ennek okát nem tudom,de ez van.

A Pannónia készlet az drágább mivel ritkább is,abból az a vagon kb. 15ezret érhet,ha lenne több képed jobb lenne.

Én a rönkszállítót meg is venném,ha eladásra szánod mert az még hiányzik a gyűjteményből.

 

Képet tudsz átméretezni a microsoft paint-tel egyszerűen és a microsoft office picture manger-rel ezekkel pár kattintás csak.

Előzmény: bmatu (139)
Emperor_ Creative Commons License 2013.01.22 0 0 144

Itt valami bütykölés van :-) .

Előre mozdony átalakítva Marklin sínhez. A kocsikról feltennél képet, ha kérhetem?

Előzmény: bmatu (142)
pg54 Creative Commons License 2013.01.22 0 0 143

Ahogy elnézem, valószínűleg házilag átalakított, mert a kapcsoló Marklin-típusú. Ügyes!

Előzmény: bmatu (142)
bmatu Creative Commons License 2013.01.22 0 0 142

bmatu Creative Commons License 2013.01.22 0 0 141

Íme:a képek

bmatu Creative Commons License 2013.01.22 0 0 140

mégis sikerűlt, korához képest elég jónak tűnik...

bmatu Creative Commons License 2013.01.22 0 0 139

addig is:

1-trafó

1-működő,/és 1-nem működő mozdony, űgy emlékszem, nem teljesen egyforma,/ színe zöld, középen fehér csík, vajszín tető, a korlát az ablak közepéig ér

1-zöld személykocsi, MÁV PV 6 felirattal, 4 tengelyes

1-fekete MÁV JEGYZET rönkszállító, 2 tengelyes

1-fékezőfülkés tehervagon, 3, kerekes tejszállítóval, 2 tengelyes

1-tehervagon, MÁV PV4 felirattal, mávbarna színű, 4 tengelyes

tizenvalahány egyenes, hasonló nagyságrendű íves sin, két mehanikus váltó, és egy keresztezés. alu talpfájú sinek, a középső szál szigetelt

 

ennyi egyenlőre üdv

 

bmatu Creative Commons License 2013.01.22 0 0 138

no, még egyszer nekifutok: feltölteni nem engedi a fotókat, méretük miatt, átméretezni, sajna nem tudom.

üdv mindekinek

bmatu Creative Commons License 2013.01.22 0 0 137

biztosan PV- rá is van írva

Előzmény: karikaV43 (122)
bmatu Creative Commons License 2013.01.22 0 0 136

tudatlanságom határtalan:hogy is teszek fel fotót

üdv

Előzmény: r250 (121)
karikaV43 Creative Commons License 2013.01.22 0 0 135

Ennyire nem vagyok még öreg :)

Valahol láttam 3 sínes óraműves vasutat,ha meg lesz beteszem.

Most fedeztem fel,hogy a Sztálin vasút is 3sínes és 0-ás.

Köszönöm a tájékoztatást,most is tanultam valamit :)

Előzmény: pg54 (133)
karikaV43 Creative Commons License 2013.01.22 0 0 134

Azt mondhatom szinte új,a kék vagonon van apró festék lepattogva a többi nagyon szép.

A gyári kábelek,leírás benne volt.Most a kettőből van egy teljes készlet hiánytalan és egy másik 90%-os.

Plussz a tehervagonok,már tényleg csak a Helikon hiányzik,de arra nagyon komoly árat mondtak.

Annyit szerintem nem ér.A pannónia ráadásul elég jó árban is volt.

Előzmény: Emperor_ (132)
pg54 Creative Commons License 2013.01.21 0 0 133

Kicsit OFF, de tegyünk rendet a dolgokban.

A Marklin 1954-ig gyártotta a 0-ás, háromsínes verziót. (Közben 1936-ban kezdte a H0-ást is.) Volt tehát egyidejűség a Marklin és a PV között.

A háromsínes rendszer nagy előnye, hogy nem kell a kerékpárokat szigetelni.

Az óraműves vasutak esetében - mivel nincs áram - ugyancsak nem kell szigetelni a kerekeket és a síneket sem. De nincs szükség középső sínre sem. (Ha háromsínes óraműves vasutat láttál, az minden bizonnyal valamilyen utólagos kombináció lehetett.)

 

Így aztán az óraműves vidáman mehetett az azonos méretű háromsínes vágányon, ill. az óraműves kétsínes vágányokat viszonylag egyszerűen lehetett alkalmassá tenni középsínes elektromos üzemre.

(Sőt, a PIKO H0-ás járművei vidáman futnak a háromsínes Marklin vágányok egyik vagy másik felén...!)

 

Nekem van kétsínes óraműves vágányom és mozdonyom, háromsínes Marklin meg utángyártott vágányom és járműveim, sőt van 2 db olyan, eredetileg óraműves vasúthoz való váltóm, mely házilag lett ellátva szigetelt középső sínnel.

ON

 

A PV persze kétsínes, de szigetelt rendszer, így egymással nem kompatibilisek. (Az én asztalomon ez azt jelenti, hogy a különböző rendszerű körök nem átjárhatók, nem érintkeznek.)

Előzmény: karikaV43 (131)
Emperor_ Creative Commons License 2013.01.21 0 0 132

Lecsaptál a Pannónia készletre :-) ? Az nagyon patent állapotban volt.

Előzmény: karikaV43 (130)
karikaV43 Creative Commons License 2013.01.21 0 0 131

Igen,de a PV az 50-es évek ez egy 1930-as szett,PV korabeli Marklin 3 sínessel én nem találkoztam 0-ba.

Ettől még lehet,amiket ebből a korból láttam 3sínes készleteket azok mind óraművesek voltak.

Persze tudásom csekély a témában,nem is főprofil a PV-bevaéahogy beleszerettem.

Előzmény: pg54 (129)
karikaV43 Creative Commons License 2013.01.21 0 0 130

Arról sajnos lemaradtam,pedig az eladó egy kedves ismerősöm barátja.

Megnyugtatott,hogy 17éve foglalkozik ezzel és még ő is csak most látott ilyen vagonokat.

Tóth féle sínjeim vannak,de a kocsikra még várni kell.

Bár örülök a Pannónia kocsi sornak is,amit ráadásul sikerült  egy tökéletes Pannónia készlettel is kiegészítenem.

Így most van már szinte minden a Helikonon kívül.

Kiegészítőket találtam meg engem is megtalálnak vele,de mindenki azt hiszi,hogy egy kopott előre százezreket ér.

Van is belőle sértődés.Két állomásról lemaradtam,de már akit ismerek mindenki ezeket hajtja.

A helikonra olyan árat mondtak,hogy attól hátast dobtam.Annyiért lehet kihagynám.

Előzmény: Emperor_ (127)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!