Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

yonsi Creative Commons License 2014.10.27 0 0 8845

A fékszerkezet szétszedésekor a dugattyú be volt szorulva,alig lehetett kivenni.(bemaródások voltak a palástján.

A szerelő előtte végigpróbált mindent.(pofa és fékcső csere valamint olaj csere)

A fékszerkezet javìtókészlete megoldotta a problémát.

Remélem a kerékcsapágy átvészelte a megpróbáltatást.(néha igen meleg volt)

Ez a probléma csak a jobb hátsó féknél jelentkezett idáig!!!!!! 

A csapágy ccseréje igen költséges!!!!

Üdv!!!!!

Előzmény: Törölt nick (8844)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.27 0 0 8844

Körkérdés: A tipushibának számító hátsó tárcsa fék beszorulást mi okozza ?

Hátsó betét csere és rendes féktisztitás megoldja vagy esetleg kell valami mást is cserélni még hozzá ?

 

Köszi előre is a válaszokat !

 

quattrotomi Creative Commons License 2014.10.26 0 0 8843

Üdv.Valakinek lacetti 5 ajtóshoz liftes középszürke vezetö ülése?Elözö tulaj megégette cigivel:(

Jansike Creative Commons License 2014.10.25 0 0 8842

A hátsó ablakmosó csöve van eltörve a csomagtérajtó átvezetésnél és eláztattja a csatlakozókat a C oszlopnál.

Előzmény: gabiLacetti (8841)
gabiLacetti Creative Commons License 2014.10.25 0 0 8841

Sziasztok! 

 

Nekem a következő probléma jelentkezett Lacettimben ami 2005ös 1.4 benzines:

 

Cirka 81km használat után levettem gyújtásról a műszerfalon lévő kis ledes állapotjelzők égve maradtak (halványan) valamint a benzin szint jelző kar ugrálni kezdett, a digitális óra meg pislákolni.

 

Miután újra  indítani akartam nem indult, elkezdtem játszni az ablaktörlő karral annak mozgatására a ledek kialudtak, és a kocsi indult!

 

Nem rendszeresen jelentkezik a probléma, általában rövid távon használom, akkor nem jön elő!

 

Vélemények a fentebb említett problémáról? Mi lehet? Valaki találkozott már hasonlóval?

 

Előre is köszi ha valaki tud segíteni!

 

üdv

Gábor

captainb Creative Commons License 2014.09.03 0 0 8840

Elnézést, a "kiütéshez" SCAN100 műszer kell. 

Előzmény: Flind (8838)
captainb Creative Commons License 2014.09.03 0 0 8839

A leírtakból felteszem: 2.0 dízeled van. Sajnos azt ki kell üttetni, de van egy mágnes is dízel olajrendszerében, haa azt nem pucolták meg (időigényes), akkor az olajcsere figyelmeztetés vissza fog jönni. 

Előzmény: Flind (8838)
Flind Creative Commons License 2014.09.03 0 0 8838

Sziasztok!

Cseréltettem olajat szűrőket stb, mindent és át is nézettem a márka szervizben. 90.000 Ft.-m bánta :S
Gondoltam többet nem is viszem ilyen elegáns helyre. A következő cserénél már maszekkal oldottam meg ~30.000 Ft.-ért.

Viszont kigyulladt a chenge oil soon lámpa. Azt mondták máshol h azért mert a számítógépből nem lett kiütve az olajcsere.

Tudtok valami módszerről ahogy ezt a lámpát ( figyelmeztetést) el lehetne altatni? ( erőszakmentesen és 5000 Ft-s számítógépre dugás nélkül)?

Állítólag más autóknál ha 3X ráadjuk a gyújtást akkor kialszik. A Lacettinél van ilyen módszer?

 

köszi Viktor

captainb Creative Commons License 2014.08.29 0 0 8837

Egy gumiharang kirepedt a kormányművön. A hiba "leszarni" kategória, mert külön nem cserélhető, a komplett kormánymű meg 6 számjegy ma már. 

Előzmény: hollandig (8834)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.29 0 0 8836

 kormányvezérő adapter kell

 

Előzmény: janp3 (8835)
janp3 Creative Commons License 2014.08.28 0 0 8835

Sziasztok

 

2004-es Chevrolett Lacetti CDX sedán-ba lévő gyári blaupunkt kazettás fejegységet szeretném cserélni egy JVC KD-310XBT modellre. Mivel az autóba van egy 5db-s cd tár ami rossz is, meg csak a helyet foglalja így mind a kettő kikerül. A kérdésem az lenne, hogy a kormányvezérlőhöz kell e bármiféle plusz kütyü, vagy az új fejegység ami fel van készítve kormányvezérlő fogadására képes lesz használni? Tehát használatban tud maradni a kormányvezérlő? Én arra tippelnék, hogy a gyári fejegység miatt a megfelelő csatlakozók miatt talán nem lehet gond, hiszen nincs LCD kijelző a műszerfalon ami mutatna bármi visszajelzést a rádióhoz.  Illetve egy olyan kérdés, hogy a gyári beépítőkeret tudja fogadni az új fejegységeket?

 

Köszi

hollandig Creative Commons License 2014.08.27 0 0 8834

Szeva,

 

Hivatalosan nem, mert, hogy élettartam... De szerintem az élettartamra csak pozitív hatása lehet, hogy tiszta friss olajat kap a hajtómű. Azt hallottam, hogy 200 000-nél már nem árt a csere. Még 5-6 évig meg akarom tartani a lacsit és emiatt cél a pöcc-röff kondi. 

 

Más:

 

Múltkorában volt szó arról, hogy nyüszög a szervókormány, de nem találom a topikot. Mi az oka pontosan?

 

GabeN

Előzmény: captainb (8833)
captainb Creative Commons License 2014.08.27 0 0 8833

Kell cserélni a váltóolajat? Biztos? 

Előzmény: hollandig (8831)
captainb Creative Commons License 2014.08.27 0 0 8832

Eneos vagy Motul 5- W40-et használok bele kezdetek óta. 90.000 km- nél járok. 

Előzmény: hollandig (8831)
hollandig Creative Commons License 2014.08.27 0 0 8831

Sziasztok,

 

 

Ti milyen olajat szoktatok használni a lacsiba? Az enyém 1.6 benzin 80e km. Az előző tulaj 60ezerig 10w-40-et etetett vele, én az első olajcserénél tél előtt Magnatec 5w-30-at töltöttem, most megint jön az olajcsere. Maradhatok az 5w-30-nál, vagy 5w-40 ? Nyárra is jó az 5w-30, vagy oda már inkább 10w-s olaj a meleg miatt?

 

Most az olajcserénél a váltóolajat is cserélném. Oda mit ajánlotok?

 

A használat 60% város 10-20 km es utak, a maradék városköz és pálya. Finoman használom, kis terheléssel.

 

 

Előre is köszi!

 

GabeN

captainb Creative Commons License 2014.08.25 0 0 8830

Izgalmas napok következnek: tegnap beejtettem egy csavart a légszűrőház alá. Valahova a karosszérianyúlvány és a doblemezbetét közé csúszott le, nem tudom kiszedni, csak ha szétkapom a teljes kerékdobot - nem fogom. Remélem úgy vándorol le, hogy sehol ne okozzon kárt (hosszbordás szíj, féltengelyek) és  még defektet se. :P 

Flind Creative Commons License 2014.08.25 0 0 8829

Uraim! Köszönöm a gyors válaszokat!

 

yonsi Creative Commons License 2014.08.22 0 0 8828

Nálam áthidaló vezeték lett bekötve.

Azóta égőt sem kellett cserélni!!!

üdv!

Előzmény: Flind (8825)
captainb Creative Commons License 2014.08.22 0 0 8827
A műszerfal mögötti csatlakozó szokott így elfüstölni, jellemzően az ötajtósok hibája. De nem kell miatta új vezeték, a csatlakozót szokták egy forrasztással kiiktatni az egyenletből.
Előzmény: Flind (8825)
Jansike Creative Commons License 2014.08.22 0 0 8826

Amennyiben 5 ajtósod van, akkor szinte biztos, hogy a műszerfal mögött lesz a hiba. Van egy csatlakozó, ott ég meg a vezeték. Nem kell újat behuzni, elég össze forrasztani a vezetékeket. 

Előzmény: Flind (8825)
Flind Creative Commons License 2014.08.22 0 0 8825

Sziasztok!

 

A napokban jártam egy Olasz - Szlovénia - Magyar - románia  ( :D ) végül megint kis hazánk ~3.000km-s utat döntően éjszaka.
Reggelre 2 nappal később (már mint itthon) nem tudtam felkapcsolni a tompítottat és a refi se megy... Csak a fénykűrt és helyzetjelző. 1-2 alkalommal úgy láttam h a lámpa gyengül, majd újra fényesedik ( Mint amikor egy fogyasztót rákapcsolunk.), aztán pár napja semmire se reagál... Bár egyszer felkapcsolt akkor lekapcsoltam és azóta piff puff semmi...

Az egyik villanyász szerint a biztosíték tábla csere a másik meg azt mondja, h Lacetti betegség és a műszerfal mögött égett el egy vezeték azt kell behúzni. Most egy drót van a bizti táblában a relé és a biztosíték között, így van tompított és helyzetjelző is, de refi nincs. Nem akarom ilyen gánymódon hagyni, de zsebbe nyúlós. Szeretném tudni, h ti jártatok-e már így vagy hasonlóról hallottatok-e.

2.0 D platinum. 2007. 100.000km
Köszönöm

Ormió Creative Commons License 2014.08.20 0 0 8824

Megcsináltattam, repedés nincs a javító szerint, de azért nézem, elindul-e. Nem zavaró helyen van, alig látszik.

Előzmény: yonsi (8821)
Legend22 Creative Commons License 2014.08.20 0 0 8823

Chevrolet kulcstartó eladó.

 

Ára 1400 forint.

 

Előre utalás után postázom,vagy utánvéttel küldöm,utánvét ára 1110 forint.

 

Chevy logó szélessége 45 mm.

 

hatetszikveddmeg@gmail.com címen elértek.

captainb Creative Commons License 2014.08.18 0 0 8822

Nekem nem volt módja elindulni, de pont előttem volt a sérülés. 6 számjegyű volt az összeg cserekor, ráadásul csak sima szélvédő volt bele, nem a fűthetős. :(

Előzmény: yonsi (8821)
yonsi Creative Commons License 2014.08.16 0 0 8821

Nálam kétszer volt csere.Mindig elindult a repedés!!!!

Casco-val cseréltem ahol 10%-os az önrészem üvegkárra.

Amúgy a teljes kaszkós javításra 200eFt-os az önrészem.Annak idején a törlesztésem számolásakor muszáj volt ezt megkötnöm!!!!

Jövöre enyém lesz a vas és akkor lemegyek 50eFt-os önrészre.

10 éves futamidőnek egyik hátránya hogy csak a bank engedélyével módosíthatok!

Üdv!

Előzmény: Ormió (8815)
Ormió Creative Commons License 2014.08.12 0 0 8820

Hurrá, benézhetek a közeli OBI-ba :-)

Előzmény: captainb (8819)
captainb Creative Commons License 2014.08.12 0 0 8819

Szupermarketek parkolójában szoktak lenni ilyesmire szakosodott vállalkozók: szélvédőjavítás. Ott próbáld először, ha valóban nem zavaró a sérülés. 

Előzmény: Ormió (8817)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.12 0 0 8818

addig is ragaszd le a sérülést cellux-szal

Előzmény: Ormió (8817)
Ormió Creative Commons License 2014.08.12 0 0 8817

Kösz a gyors választ, keresek egy autóüvegest.

captainb Creative Commons License 2014.08.12 0 0 8816

Azt lehet javítani, de lényeges, hogy minnél hamarabb. És igen, van, hogy elrepesztené a szélvédőt, néha meg is kell fúrni, hogy ne menjen tönkre az üveg. A sérült résznél meggyengült a szerkezet, akár a légkondi is elindíthat onnan egy repedést. 

 

Biztosító alaphangon csak akkor fizet érte (Casco), ha benne van az üvegkár is, de arra is csak akkor, ha cserélni kell miatta a szélvédőt. Néhány autóüveges le tudja vajazni a biztosítóval.  A Lacetti szélvédő ára 4 éve 95.000 forint volt (nem fűthető), a beleinegrált antenna miatt. 

 

Amúgy az nem számít, hogy téged nem zavar, van az a látószög tartomány, ahol nem lehet ilyen sérülés a szélvédőn, különben nem megy át a vizsgán. 

Előzmény: Ormió (8815)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!