Nos gondoltam én is írok pár sort a fogyasztásról stb. Az én vivaróm, 2006-os, 1,9dti. Városban klímával 7,3-8,2 közt fogyasztott. Ellenben országúton (Békéscsaba-Szeged) 5,0 hozott bár klíma nélkül. Viszont! ma, hogy bejött ez az esős idő, azt vettem észre, hogy egyszercsak megint elkezdett nemhúzni (lehet bezavar az eső?), csak 1900-2000-től. Aztán megint ment rendesen és újra nem húzott. A legutóbbi ilyennél légtömegmérőt cseréltünk, illetve a résolajcső volt repedt, majd ki is lyukadt. Egy kissé aggasztó ez a jelenség, mert autista gyerekeket szállítok nap, mint nap és nem lenne jó, ha megállna út közben. Most 243,400km van benne. lassan rövidesen megy a 6éves nagyszervízre. Ha valakinek van 5lete, azt szívesen fogadom!
Folyton világít a légzsák visszajelző. Az anyós ülés alatt (még sosem ült ott csak hátul) van vezeték és csatlakozó amit ha megmozgattam elaludt a visszajelző de most nem .Valaki megoldás?
Üdv mindenkinek.Tapasztaltam,hogy csúztatott kuplung indulásnál rángat az autó.Tehát a tárcsában a rugók mozognak.Vittem az orvoshoz.Tárcsa vastagság jó,de a rugók valóban mozgtak.Új kuplung szerkezet (könnyített lamellákkal így könnyebb a pedál is) csere és tárcsa plusz a kinyomószerkezet.
Mondom az orvosnak-ne cseréljünk nyelestengely csapágyat is ha már lent van a váltó,aszongya nem kell mert jó, nem lóg felesleges.Mondom te tudod.
Gép összerak 280db 500-as Magyar forintba került.
Lényeg:Másnap reggel gépet szokás szerint kinyomott kuplungal indítom(azzal is állítom!!) és érdekes zörejt ver vissza a fal.Kinyomtam a kuplungot és a zaj megszünt tehát nyelestengely csapágy. Mégis cserés lett volna .Ennyit számít ha megbontják a gépet és nem magadra hallgatsz. Üdv.Mindenkinek-Zoli
Na, hát itt az enyém is igaz ennyit nem fogyaszt,de eszegeti rendesen. Zsolti látta,nem füstöl,nem folyik megy mint ökör,turbo új mondjuk fütyül sajna kompressziot nem tudunk mérni mert egy izzito be van rohadva. Egyszerüen relytély.Zsolti szerint "MUMUS"
Új vagyok itt de már öt éve olvaso a fórumot.Vivaró kisbuszom van long 2004-es. 330.000km van benne.
Cseréltem benne:Légtömegmérő,turbónyomi szabályzó,váltócsapágyak,elővigyázatosságból vízpumpa 2x, előirtak szerint vezérlés görgők ,olaj 15,légszűrő 7500,üa.szűrő 30ezrenként cserelem. Hidegen nem bántom,max 110-el hajtom.Kc tuning benne van egér elforgatva. Vigyázok rá ismerem a típus hibáit.
Indul hidegen melegen húz is igaz füstöl nem is kicsit de a turbónak szép hangja van.
Volna pár kérdésem.
Ilyen használat mellet meddig megy el a turbó????
Milyen meghibásodásra számíthatok 330ezernél??
Mennyit mennek el ezek a gépek??
Ha valaki meghaladta ezt a km mennyiséget és van tapasztalata ossza meg velem-velünk.
Ui:Erdélybe járok ahol igénybe van véve mivel vagy fel vagy le mész és egyenes sincs tehát gépészkedni kell folyamatosan. Köszönöm a tapasztalatokat.Üdv Mindenkinek.Vargamunkának!!-Is zoli