Gondolom azokról a lengéscsillapítókról beszélsz, amiknek a beszerzésében "segítettél" utána kölcsönkérted, hogy Geri 74-nek eladd és rendezd a tartozásod. Amiket meg rendeltél cserébe azok pedig sérültekvoltak.Igaz mondtad, hogy a külső burkolat sérült és az nem lényeg. Köszi, hogy segíthettem neked!
Ha megigérek valamit, azt be is tartom!
Ez a fórum pedig nem a másik fikázásáról kellene, hogy szóljon!
es nekem 16 literes fogyi jott ki :-) benzinbol eddig kb 14-15 litert evet ( ugyan azon az uton jarok be vele pestre napi kb 50 km-t)
lejottem vele videkre kb 110 km-t es midnen franko. bar nagy fordulaton mintha gyengebb lenne de azt csak teszt vegett probaltam ki mert normal hasznlatban nem megy ugyse 2500 fole...
szoval eddig nekem bejott. vettem ket 20l es kannat abba mindig pluszba tankolok hogy ne kelljen mindig E85-ert kerulot tenni.
most megyek meg egy full tankra eddig nekem ez volt:
2008.07.09 18,5 liter E85 full tank benzinhez --> minden fasza 2008.07.11 23,5 liter E85 az eddigiekhez --> minden fasza + 20 l kannaba 2008.07.16 19,5 liter E85 az eddigiekhez a kannabol beleontve --> minden fasza
nekem '99 4L SOHC van. meg nem neztem mennyi a fogyi.
Na szóval két hét váltófelújítás után újra üzemel ( lekopogom ) az öregtyúkom, bár én inkább egy jókedvű rinocéroszra asszociálok ha rágondolok:D
Etanol: 20 liter e85-10 liter benya volt a tegnapelőtti mérésem. Egy kicsit többet fogyaszt, bár még nem mertem teletankolni így, de hétvégén tesztelem....
Klímám elment, amikor vettem a kocsit a tulaj két nappal azelőtt töltette fel, nyomtak is bele valami sárga színű indikátort, az majd kimutatja, hogy hol szökik. Bár így is bírta egy hónapig.
Eszméletlen jó érzés a kocsival támadni a városban:D Ma kaptam is egy elismerő biccentést a körúton a mellettem lévő vadi új grandcherokee-ből, pappas volt az oldalán, szerintem flotta verda volt.
Mindig tanulok valamit. Eddig úgy tudtam a full time-ban van középen direktre zárva.
Na de kanyarodjunk vissza a Fordhoz. Akkor most van-e lényegi különbség a 99 előtti és utániakban, a szebb első lökhárítón kívül? Mivel mostanában több 97 és 98 gyártásút hirdetnek, a 99 elég ritka.
(part time) ->> difi nelkuli 50-50% os osztast jelent!!! csak folduton vagy nagy hoban hasznalhato mert kulonden eleg rendesen meggyotri az egesz hajtast!!!
(es az automta valto es a bivaly motor miatt meg csak eszre se veszed :-) )
Szia! Ha jól értelmezem akkor te a "középső" diff. zárról beszélt. A hátsó tengelyen van-e mechanikus, akár csak részlegesen önzáró difi, vagy csak a mostanában divatos elektronikus, fékkel operáló utánzattal látták el, vagy még azzal sem (bár ezt nem hinném).
A Jeep-t nagyjából ismerem, ill. amiket én nézek abban már ha jól mondom Select-Trac rendszer van, ebben a 2wd után "automata" (part time) és állandó (full time) 4wd ill felező van.
Azért rágódom ezen annyira, mert korábbi 4x4 autómban nem volt hátsó zár és vígan pörögtek átlósan a kerekek, pont akkor amikor nem kelett volna.
Szia! Ezt az érzést ismerem. De én már taktikusan, amikor mesélek a vásárlási terveimről és kifejtem, hogy nem lehet tovább 4.0 GrandC nélkül élni, a nyílt és burkolt lehülyézések után (tulajok legnagyobb motoros autója 1.6, igaz 16V) előadom, hogy azért a 4.7 V8 jobban tetszik. Ekkor már inkább nem is mondanak semmit, csak legyintenek. gc
Szia! Köszi reagálásod. Választásom még nem 100%, csak a mérleg most a Jeppre billent. Én főként a kapcsolható 4x4 változatot néztem, a 4.0 legtöbb ilyen. Alapprobléma az is, hogy kp-m nincs, sőt eleve olcsóbbra akarom a mostanit cserélni, az elgondolásomba pedig még a kicsit drágább Jeep is belefér. Ha nem jön össze, vagy mégis több pénzt kell kivennem a mostaniból, akkor a második verzió persze az Explorer. Viszont ebből is a 99 utáni tetszik, amin az első lökhárítón nincs lemezcsík, vagy valami olyasmi. Bár azt sem tudom, hogy műszakilag van-e érdemi különbség a 96-98 és a 99- között. Meg nem tiszta nekem ez a difizár kérdés sem a Fordban. Többen mondták már, de műszaki oldalon, ilyesmi helyen nem találtam konkrétat róla. Amúgy meg terepre sosem járok, országúton is csak visznylag keveset, tehát inkább szubjektív alapon döntök, nem a praktikum a fő érv. Alku kérdésében hasonló a helyzet mindkét kocsinál, de mondom bajom az, hogy egy drágább van, és egy nekem tetsző kocsi meg pénz is kellene. gc.
Örülök a pozitív fogadtatásnak, bíztam bennetek :)
Annak is örülök, hogy az eredeti árelképzeléseim alatt van a reális ár. Legjobb úton vagyok a "hülyék" gyülekezete felé. Még mondjuk én sem tartom teljesen normálisnak magam, de a környezetemben lévő emberek arcát is érdemes megfigyelni, amikor a mostani üzemanyagárak mellett mesélek a terveimről...
Én előreláthatólag ott leszek a talin, szerettel üdvözölnélek Téged is a résztvevők között.
Egyébként én a miénket 1,4-ért vettem 2 éve, akkor 2-ért hirdették a hasonló évjáratúakat ('99), állapotúakat. Semmi bajom nem volt azóta vele. (bocs, ez nem igaz, az akksit ki kellett cserélni benne) De totál egyetértek az előttem szólókkal, egész nyugodtan alkudj pofátlanul.
Nálunk van 1 97-es sport változat az egyik kereskedőnél, 1,2-ről indult, már 900 alatt van rajta a cimke, de szerinem ha rámennék komolyan kb. 300-ért odaadnák, mert már legalább 1 éve ott áll. Erőteljesen gondolkodom, hogy magamévá kellene tenni..... :-)))
Hogy JEEP vagy FORD?Én is sokat gondolkoztam rajta,bár én még a régebbit néztem az van az én Capone barátomnak is 97'-es!!!Szerintem a ford szebb,barátságosabb és személyautosósabb!!!A JEEP-nek szerintem jobb a terepjáró képessége mivel magasabb,viszont mivel állandó öszkerék hajtás van,a Ford-on ugye automta alapesetben és sokszor jó.Nem eszi annyira a gumikat,szük forduloban nem cibálja az egész kocsit.
Szerintem a JEEP-nak nagyobb hátul a lábtére,legalábbis nekem ugy tünik, lehet csak az ülés kialakitása miatt mert hogy a JEEP-ben hátul hokedli van a Ford-ban meg kisszék.A JEEP-et valamiért könnyebb volt vezetni,bár a gázpedál nagyon kemény.(lehet hogy csak ebben)Van barátom akinek volt 2001 es JEEP DIESEL nagyon átkozta a napot és áldotta az eget mikor eladta.Azt mondta nagyon zörgött,sokat evett viszont nem ment,és itt magyarországon a kötelezőszerviz quva drága volt.
Alkatrész árakról nem nagyon tudok mit irni neked mert a FORD-hoz nem kell semmi,pedig ugyanannyi a km a 2 kocsiban.A JEEP-et a "GENGSZTEREK" veszik állítólag (szerintem ez marhaság!!!) a FORD-ből sokkal kevesebb van az utakon,sokkal olcsóbban lehet hozzájutni de ez nem azt jelenti hogy rosszab hanem mint irtam a JEEP felkapotabb!!!Capone nagyon szereti és teljesen meg van vele elégedve.Az övé mint irtam 97'-es LIMITED és még ha nagyon szétnézek se nagyon találok 1.500.000.- Ft alatt az enyém 99'- es és 1.300.000.- tól hirdetik.Az árakról annyit hogy minden szemrebbenés nélkül lehet szólni 200.000.- al alacsonyabb árat a kirtra. Szóval összeségébn én nagyon örülök hogy nem JEEP- et vettem!
A találkozóra gyere ha van kedved és tudunk többet beszélni meg tudod nézzni a kocsikat a külömbségeket.