225/45 R 17 Dunlop SP Sport 01 A-val jött nekem. Rá kell hogy menjen a 16os, mert 205/55 R16 a pótkerék, de én ugyanazt a méretet vettem téliben is, mint a gyári :) Lesz/van ilyen autód?
Üdv, nekem 1 hónapja van meg, kombi változatban :-) Természetesen dízel, hiszen nem mindegy hogy 400km után tankolok vagy 6-700 :-) 2000 km van benne úgyhogy sok tapasztalatom egyelőre még nincsen, kivéve azt hogy nagyon gyilkos az autó. Hozza a szokásos dízel "tolást" de a gyorslulás csak 210nél törik meg kicsit, addig nagyon szépen felmegy, márpedig ez azt hiszem bőven elegendő. Az 5,8as gyári átlagot szerintem valami nyugdíjas mérnök autózhatta vele, úgy hogy 90nél 6.ban elaludt az üres oválpályán. Sokat használom városban, odalépegetésekkel 8,5 körül van az átlag, de közúti nyugodt folyamatos 130-140nél 6,5 köré lemegy. Eddig nagyon meg vagyok vele elégedve, ha van kérdésed írd meg, válaszolok rá :-)
Igen, "csak" ennyi van bennük, és 2 éves jószágok.
A tavaly kapott Octavia-kban (nem a 180 LE-s RS, hanem annak valami butítottabb 150 LE-s autókban) most van 27 és 30 000 km között. Ezek szeptemberben lesznek 1 évesek.
A 3 RS közül a legrégebbiben ha minden igaz most van olyan 90-95 000 km.
Turbóval még soha nem volt gond szerencsére, mondom ami nagyon fogyóezköz az a kuplung, de én ezt betudtam annak hogy biztos a sok patás ember agyontapossa a gépet.
Felfüggesztéssel semmi gond nincs. De azért a futóműve nem erre a bpi utakra lett hangolva. Nagyon kemény, feszes, elég nagyokat üt vissza olyan úthibákon is, amin más autó szint "észrevétlenül" átmenne.
Az Octavia RS-el kapcsolatosan a következőket tudom elmondani:
Belül: elől kényelmes, jó oldaltartásúak az ülések, de hátul kényelmetlen (kevés a lábtér)
Ami a rendőrségnél cseszekedett az autóban: kuplung, de ez betudható annak is hogy nem 1 ember vezeti, mindenkinek különböző súlyú a lába.
A xenon lámpa elég sokszor rakoncátlankodik, van hogy nem kapcsolja az egyiket, van hogy mind a kettő pöpecül működik, de van hogy egyiket se kapcsolja be. Hozzátenném, hogy ezt csak reggeli indításnál csinálja, abban az esetben ha már egyszer bekapcsolt a xenon megy rendesen.
Fogyasztásról: városban: 12 és 18 liter között mocog / 100 km, természetesen ez is rendőrségi mérés :)
hany eves a kocsid? bar a 98e van benne akkor mar biztos lejart a 2 eves garancia. En is ajanlani tudom a chipet. megfelelo hasznalat es karbantartas mellett nem szokott gond lenni az autovel. Kerdes hol csinaltatod...
Nem tudom, bele tetessem-e, még használni akarom egy darabig."
Bocs, hogy bepofátlankodom!
Nekem leon 1.8T-m volt és rögtön a bejáratás után megcsippelték és nemrég adtam el 120e km-rel.
Semmi baja sem volt. Ha nem taposod szét minden lámpánál, nem igazán fog széthullani. Egyszer ki kéne própálnod egy csippelt 1.8T-t, igen kellemes tud lenni az a 300+ Nm!
egyebkent a topikban vannak szakik (Bali) es van tapasztalat boven melyik tuning milyen. a velemenyek megoszlanak, amiben megegyeznek az az, hogy jo szivvel egyik magyar tuning ceget sem ajanlanak! :(
hat en is ez miatt nem nagyon "eroltettem" az ilyen temaju topik letrehozasat mert nem vagyunk valami sokan :( akit "ismerek" RS-e van az VeReSs (sajna mostanaban valik meg tole), RS-Zombie, TTR.. ok altalaban az 1,8T topicban megtalalhatok...
Talan lesz annyi Octavia RS tulaj, hogy erdemes lesz "eletben" tartani a topic-ot :)
Ha megkerhetem a jelenlevo O-RS tulajokat, a marka es az esetleges jovobeni autot-valasztok "neveben" faradjanak a http://nepitelet.hu/ linkre es gyarapitsak tapasztalatukkal, esetleges tortenetukkel a meltan buszke es elegedett Skodas "iteleteket" ;)
Most szeretnék venni egy használt autót. Szerintetek melyiket érdemes inkább megvenni egy 2001 Skoda Octaviat 75LE
vagy egy Opel astra II. mondjuk az is 2001-es 75 lovas. Melyik a megbízhatóbb kocsi. Tudnátok valamit írni arról, hogy a 2001 es octaviakat mennyire VW-en alkatrészekre építették?