Valóban van Navi a kocsiban, de ennek egyetlen 1 oka van mégpedig,hogy nem került pénzbe!/ Amúgy kb. 350 körül mozog/ A titok pedig annyi, hogy mi a kollégámmal együtt 2 db Rs.-t vettünk és nagyon-nagyon el akarták adni a kocsikat.
Úgy egyeztünk meg a Pohuval, hogy elfogadjuk a listaárat, de Full autókat kapunk!/+2db isofix gyerekülést/
A Navi egyébként szép, jól néz ki , 1 hatos Cd tárat vezérel/mp3/ lát3 db műhold, tudom hányas szélességi és hosszúsági foknál járok. ENNYI!
A Magyarország térkép ha jól tudom egyenlőre esély sincs!
Ha még költenék rá egy csomó lóvét akkor tudnák rajt Tv.-t vagy Dvd.-t nézni, de minek!!! Ami a kocsira fordítható fölös pénzem volt azt elköltöttem "gyorshajtásvédelemre"!
Nekem megérte az előbb említett okok miatt, ha ki kellett volna fizetni biztosan nem kell!
Látom navi is van az autódba, légyszi írjál róla egy kicsit, hogy milyen a minősége (felbontása) a képernyőnek, megéri-e vagy sem, dvd-t is lejátsza vagy csak a cd-t? Milyen tapasztalatod van vele kapcsolatban?
"élő" RS-el még nem találkoztam, ezért gondoltam itt megkérdezem:
Octaviában azt hiszem alu dekort már láttam és nem tetszett. Ez ezüst színű műanyag betétet jelentett. Bár lehet, hogy ez egy olcsóbb kivitel gift-ben vagy hasonkló modellben, és nem alu betétnek hívják.
Nem belegányolni akarnak az autódba,csak mivel módosított relét szeretnének kiadni,így minden raktárba meg kell nézni milyen van,az pedig idő,meg ugye elég sokba autóba kell kicserélni,azt is ki kell szállítani,szóval idő.
Most nemazé, de ha a tdi-nek 70 Nm-el több a nyomatéka, még ha jelentősen kisebb tartományban is, akkor hogyan húzna már "mindig-mindenhol" jobban a benzines? :-)
Vezettem mindkettőt, és van is saját, a benzines hosszan kihúzatható, kellemes nyomatékkal, keveset kell kapcsolni, a diesel pedig rövidebb ideig, viszont abban a tartományban erőteljesebb a húzása mint a benzinesnek :)
Még nem vagyok RS tulajdonos, de erősen gondolkodom rajta, hogy váltok egy 1.6-os golfról.
Még nem döntöttem, hogy benzin v dízel. Húznék a dízel felé, de úgy látom mindenkinek van valamilyen gondja vele. Érdemes ezen aggódni, vagy a szervíz megoldja?
Éves szinten keveset használnám, kb 8-10e km, így a benzines is bevállalható a fogyasztásával együtt.
170 Le vs 200 Le ?
Örömmel olvasgatnám a tapasztalatokat, érveket, ellenérveket...
Neten láttam németo. 22e euro körül indulnak használt 1 évesek. Szerintetek érdemes ebben gondolkodni?
Én már raktam hátra 20mm-es nyomtávszélesítőt.. ..Előre szerintem nem kell..A hátsó nagyon jó lett , DUEN-en vettem hozzá 20mm-el hosszab (gyári) csavarokat (560ft/db)....Szuper lett, esetleg küldök képet ha érdekel...
Jól tudod Szili76, 1 közvetlen ismerős rendőr is ilyet hajt Győr- Hegyeshalom között. Egyetlen hibaforrásuk van mégpedig a turbó, de annak is megvan az oka, mégpedig az, hogy megkergetnek valakit full gázon, megfogják, Rs leállít, ajtó bezár! A szabályzatukban ugyanis szerepel, hogy csak lezárva hagyhatják el a kocsit. Na ezt egyetlen turbó nem viseli el!
Látatlanban miért ítélkezel rajtam? Ha van valami a világon amin nem TUDOK és nem is AKAROK spórolni az a kocsim!Ebben élem le a fél életem!Az én kocsim nincs tuningolva gyári 200 ló,és eddig eszembe se jutott, hogy havonta olajat cseréljek benne.
Ezt birom emberekben megvesznek egy autot 5-7 millioért és egy 20eft-os oil cserén meg sporolnak :)))))))) Na ezek az autok nem fognak több százezer km-et menni...
És mivel chipeléskor át van írva jó pár dolog a vezérlő szoftverben, nem minden paraméter igaz onnantól, amit ő "lát". Ezért elővigyázatosságból csere.
Hm...ma telefonáltak hogy ne menjek holnap,mert nem kapták meg azt a relét amit ki kell cserélni.Valami bibi van, mert nem is tudják megmondani mikor lesz..A gyártó nem adja az alkatrészt vagy valami hasonló.Szerintem törik a skodások a fejüket a megoldáson és addig nem akarnak belegányolni egyik dízel rsbe sem.
Ha igaz, amit egy tapasztalt, jól értesült, de pillanatnyilag ex-Skodás tagtásrsunk, stevie wonder állít, akkor a Skoda gyárilag nem Shell olajat használ, a zárhídon lévő matrica csak reklám.
Nem esküszöm meg rá, de talán valóban Castrol a gyári töltés.
A második töltés már tetszőleges, én nem hallottam arról, hogy muszáj lenne a gyárival azonosat tölteni és egyik említett márkáról sem hallottam egyértelműen negativ véleményt.
Szóval hibát nem követtetek el azzal, hogy Shellt tettetek bele.