Bocs még annyit, tervezve van 1 német módszer, hogy a pályamatricát figyelő kamerákat fogják felhasználni úgy, hogy Móvárnál lát 1 kamera utána Győr előtt a másik és az átlagsebességedet szeretnék kiszámolni. Úgy tudom jelenleg még vitatkoznak rajta mivel az Autopályás cég nem hatóság ezért nem adhatják ki a rendőrségnek a kamera képeit.Magyarul semmi közük hozzá!
Ha kicsit pontosabban leírnád hol és mit láttál doboznak könnyebb lenne.
A Lébényi autopálya rendőrségnek van 1db Fáma III. lézere ,csak km futásuk nincs hozzá, úgyhogy leggyakrabban a lébényi felüljáró lábánál vannak! 142-es kavics!
Nem tehet semmit, de tudom , hogy kicsit kajánabbul vigyorog ha mégis meg tud csípni! Egyébként kössön bele 1 új autóba! Max. megvárakoztat 20 percet az út szélén míg "leellenőrzi" a központból az adataid!Tetszik nem tetszik ez van!
Én rendőrnek még soha nem dugtam el. 1: mint előbb írtam nem tehet semmit, 2: Ő sem teljesen hülye, a tappancsok nyomát ha akarja úgyis észreveszi, 3: volt olyan rendőr aki tőlem érdeklődött, hogy a felesége kocsijába milyet tegyen!
Viszont ha vásárolni megyek valamelyik multi cég parkolójában soha nem szabad kinthagyni szem előtt, mert könnyen beverik érte a szélvédőt!
A blokkoló már nem ennyire egyértelmű, még a jogászok is vitatkoznak rajta, hogy legális-e. Én úgy oldottam meg, hogy szinte észrevehetetlen, illetve ha mégis akkor azt mondom/papírom is van hozzá/, hogy infra garázskapunyitó!
Legális
A traffipax-jelző radar-detektorok használata hazánkban 2003 év vége óta legális!. A 175/2003-as kormányrendelet mondja ki, hogy többé nem veszélyesek ezek az eszközök a közlekedés biztonságára (pontosabban a rendelet módosítva lett, s így a traffipax-jelzők nem kerültek a tiltott eszközök körébe).
Egy konkrét kérdés: ha megállít a magyar rendőr, és látja bent a cuccot, akkor nem is szólhat? Esetleg csak azért is beleköt mindenbe? Ti le szoktátok kapni (ha nem beépített), mikor esélyes, hogy a kivesznek a sorból? Előre is köszi!
Szili 76. Mesélj milyet vettél ? és mennyiért ? engem az aggasztott csak, hogytotál nem tudtammi az amita magyar szitukra érdemes megvenni. Nálam is para, mert sokat megyek országúton (valahogy jobbanszeretema pályánál, mert nagyon lenyomok mindenkit és kevesebbet is fogyaszt).
Köszi az információt! Különösen hasznos az Ausztriára vonatkozó rész, akartam is kérdezni, hogy mindenhol legális-e. Az, hogy nálunk lehet használni, azt jelenti, ha a rendőr látja a kocsiban a berendezést, akkor sem tehet semmit?
Nekem az RS már nagyon régen tetszik, egyre inkább forgattam a fejemben. Most karácsonykor otthon voltam - most még Kínában dolgozom - és tudtam, hogy kelleni fog egy kocsi februártól, ha megint Európában leszek. Először azt gondoltam, szép, szép az RS, de drága. Aztán rájöttem, hogy nem is. Ha egy 2.0 TDI-be pakoltam volna minden extrát ami itt bent van a csomagban, akkor majdnem ott vagyok árban, de csak 140 Le van benne. Akkor jöttem rá, hogy nem lehet itt agyalni, mert ha nem az RS-t veszem, akkor nagyon bánni fogom. Ráadásul szerintem sikerült jó árat kialkudni a kereskedővel (na jó gondolom engedtek volna az alap TDI-ből is, de akkor is). Én mindenkinek ajánlom, komolyan, hol lehet 170 (vagy 200) lovas középkategóriás autót ennyiért venni? Sehol. Már a listaár is nagyon jó, és a felszereltséget ismerve különösen. Az autó pedig gyönyörű, kívül-belül nagyon tetszik.
Szóval a nagy szerelmem valóra fog válni! Tényleg nagyon várom már, hogy a kezemben legyen. Csak az első 1500-2000 Km lesz gondolom idegőrlő, amíg nem lehet rendesen taposni...
A radarjelző kütyüt Ausztriában felejtsd el! Bilincsben visznek el érte!!!!
Nemcsak a használata, de a birtoklása is szigorúan tiltott és nagyon komolyan veszik. Egyik haveromnak a határon úgy találták meg, hogy 3 óra autószétszerelés után saját maga vette elő és mutatta meg mielőtt még teljesen szétbarmolják a bömösét! Valami műszer jelzi, hogy beépített radar van a kocsiban! 16 órát volt fogdában és 1 hét míg visszakapta a lefoglalt kocsit! Ja és természetesen a detektort elkobozták, +1000 euró!!!!
Magyarországon legális mind a detektor, mind a blokkoló csak k...va Drága! Nekem mindkettő van a kocsimban, 7 hónap alatt 4-szer mentett jogsit! Az a baj, hogy teljes védelem nem létezik, a detektor+blokkolót én kb 95%-ra teszem. Ha csak detektorban gondolkozol akkor hiába sikít neked mikor mérnek a mostani leggyakoribb Fáma III. lézerrel már rég videó van rólad! 200-240-ről még az Rs-nek is idő kell 130-ra lassítani!
Egyébként örülök neki, hogy egyre több autóvásárló szerint is milyen jó vétel az Rs!
Ha konkrét kérdésed van, igyekszem megosztani a saját és rendőr "barátaim" tapasztalatait!
Az enyém dízel lesz (február végén, március elején vehetem át, már alig várom).
Február közepétől Nürnbergben fogok dolgozni, havi 1-2 hazaút, alkalmanként 1600 km (oda-vissza). Évi szinten 40-50 ezer km-re saccolom, leginkább ezért. Persze beleszerettem az RS-be, szerintem nagyon jó az ár-érték arány, alapból rengeteg extra van benne, és állítólag nagyon megy. És ilyen hosszú utakon kell is, hogy menjen, a német szakasz 240 km, ott legálisan lehet is, az osztrák-magyar részt majd meglátjuk. Talán be kellene szerezni valami radarjelző kütyüt, de nem tudom milyen megbízhatóak ezek a cuccok. Valakinek van tapasztalata?
Nos. Használtam 2 literes benzines japán autót. Átlag 10l fogyasztással, nyomatékos volt, nem egy pörgős motor. Szerettem, de öt év után lecseréltem.
Hajtottam két évig 1,9 td franciát. Ez is jól ment a lehetőségekhez képest. Nyomatékos dízel, ezt is szerettem.
Most van egy 1,6 16v benzinesem. Valójában semmi gondom vele. Se jót se rosszat nem tudok róla mondani. Gondoltam jó lesz, de nem igazán szeretem.
Amit mindig is szerettem volna, az egy sportos, gyors autó. Családi autónak használnánk, feleség gyerekek elférjenek benne. Egyébként feleségem használná legtöbbet. Szerintem nyugis tempóban vezet.
Amikor családi program van, vagy egyedül használom, akkor kell, hogy menjen...
Éves szintem szerintem 10-12e km-t hajtanánk.
Fontos, hogy élvezetes legyen vezetni, ha nem akarom, akkor autópályán ne toljanak le, és ne legyen horribilis a fenntartása. (alapvetően racionális ember vagyok)
Szerintetek erre az igényre a benzines vagy a dízel jobb?
Ja és még annyit, egy relécsere aztán volt gond nincs gond. Kicsit túl lett lihegve ez a probléma...Én tökéletesen meg vagyok elégedve és azt mondom ebben az árban ez a legjobb vétel.Utcahosszal.
3 napig volt nálam benzines, egy dízelt használok,és azt mondom dízel. Ugye ezzel az autóval hajtani is szokott az ember, a dízel fogyasztása akkor sem megy 9 fölé.A benzines ilyen használat mellett 11-12őt evett. Tehát nagyjából az én vezetési stílusom mellett, mind2 autót ugyanúgy használva 4 liter körül alakult a különbség. Az egyikkel 400km után mész 98as vagy 100as benzint tankolni a másikkal 600 után.200km + egy ezres a zsebben marad minden 100 km után azért nem mindegy. Tudom vannak dízel ellenesek is ezért hangsúlyoznám, ez az én magánvéleményem. Ja és baromi jól megy,valamint a hangja is gyönyörű kihúzatva a dízelnek(simán lehet 4500ig, nem érzed hogy fogyna a nyomaték).Szili kolléga persze azt mondja "mindig mindenhol", de azt ne felejtsük ott 260 körüli paripa számról van szó.:-)
Nálunk szerencsére nem merült fel hasonló kellemes "probléma", alapból mindketten a benzin mellett döntöttünk, amit egyetlen pillanatig nem bántunk meg!
Írhatnák én ide mindenféle adatot, de legyen elég annyi, hogy talán a 30 000 km alatt háromszor nulláztam le az átlagfogyasztásmérőt és jelen pillanatban 9.3-at mutat kb. 10 ezer kilométerre vetítve! Azt hiszem ennyit még a Esztergomi "mi autónk" is megeszik!!! Sőt!!! Ha a családdal közlekedem/anya+2 ördög/ akkor szinte hihetetlen adatokat produkál ekkora erőhöz képest!
Az a gyári átlag 7.9 nem akkora hülyeség mint sokan látatlanban gondolják.
Ha valaki úgymond normálisan közlekedik, fogyasztásban bármelyik átlag autóval ugyanannyit fog mérni! Még annyit, hogy mindezek az adatok folyamatos hűtés-fűtés klímával értendők!
Ha a 2.0 Tfsi táborát fogod erősíteni nemsokára /szerintem/ ne sajnáld bele a sógorok kék benzinkútjának 100-asát! Meghálálja!
Ajánlom figyelmedbe szili76 kolléga 88-as hozzászólását, pedig az ő gépe nem mezei fajta!
Elvi döntés megszületett egy RS-re, de dízel és benzin között nem tudok dönteni.
Kicsit tartok a benzines fenntartásától (fogyasztás). Ellenben erősebbnek, gyorsabbnak tűnik, mint a dízel és nem olvastam annyi problémát sem erről. (részecskeszűrő)
Érdekelne, milyen fogyasztási adataid vannak az RS-nél. Ahogy látom két ilyen is van a közeledbe.