Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

puha Creative Commons License 2007.02.05 0 0 381
Ez mikor volt? Milyen néven irogat a szerző?
Előzmény: Zolkobatyo (373)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.02.05 0 0 380

nem ismerem.

 

ez két sorba kötött coolert jelent???

 

mert elvileg egy rohadt nagy a jo!

nem kettö kicsi.

 

Előzmény: norgi (375)
Varshi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 379

Egyéni igényt még az ATC is kielégít, de OCT is.

Vannak itt az indexen is chipes fórumozók bőven.

 

Van olyan, aki azt szereti, ha nagyot tol az autó (ez dízelekre jellemző), és nagy "púpot" írat középre a nyomatékgörbébe. Ez egy országúti előzésnél kurva jól jön. Van, aki aszondja, füstölhet is, de mindent kihozni belőle. Van, aki a szokásosnál is jobban félti pl. a váltóját, de azért a turbólyukat csökkenti szeretné. Stb. Ezek az egyéni igények.

Ha meg mondjuk felraksz egy nagyobb/másmilyen turbót (ez egy 150e-s kiadás, nem a világvége), már alapból úgy kezdődik, hogy a konzerv felejtős.

Előzmény: norgi (377)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.02.05 0 0 378

normális chippesnek nem kell beszállíto.

olyannak irja amilyennek kéred.

kevés van ilyen. de van.

én a kocsimat elviszem valahova konzerv chippel kitörölhetem a fenekem. Mert nagyturbom van.(www.xtremetuning.hu)

 

bátyám toledoját a megalarm chippelte és nagyon jo lett pedig neki is van böven változtatás:

nagy turbo

könnyített lendkerék

12-as adagolo elemcsere

3.1 adagolo tárcsa

race porlasztocsucs

pd szivosor

sportvezérmutengely

60-as kipuffogo rendszer turboto.....

 

ilyenhez pl az atc hozzá sem tud szagolni a beszállitojával együtt.

 

Előzmény: norgi (372)
norgi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 377
Értem. Akkor melyik cég szabja rám a chipet? És mit lehet szabni rajta?


Norgi
Előzmény: Varshi (376)
Varshi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 376

"egyen-chip"

Mindenki ugyanazt kapja. Konzerv.

Előzmény: norgi (374)
norgi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 375
Bakker! Mire azt hiszem, hogy képben vagyok, mindig jön egy új infó... :D

Akkor a BOV az biztos jó. Ennyit tudok. :D

Azt olvastam minden normális tuningcég honlapján, hogy a 230-240 lóerő feletti teljesítményhez már a leömlőt is átszabják. Így efölé nem nagyon szeretnék menni. Most azt hiszem, de lehet, hogy holnapra meggyőztök :D

A Forge féle twintwrcoolerhez mit szóltok? Ez gondolom azért segít abban, hogy alacsonyabb legyen a töltőnyomás. Vagy nem?


Norgi
Előzmény: Zolkobatyo (373)
norgi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 374
Konzerv?
Előzmény: Varshi (366)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.02.05 0 0 373

Norgi!

 

a toltalcaros cikk iroját meghivtuk eszmecserére a dizel-tuning topicba.

ott a chippeseink megalázták.

a cikk irojárol kiderült,hogy abszolut nincs képben.

utána bocsánatot kért és felszivodott.

 

Előzmény: norgi (348)
norgi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 372
Lényegében a chippen kívül ugyanaz a beszállítójuk, mint az OCT-nek. Majd csak kitalálom mi lesz :D

Köszi a tippet!

Norgi
Előzmény: Törölt nick (370)
Balu /octavia RS/ Creative Commons License 2007.02.05 0 0 369

Vigyázz tesó! Nagy IC=Nagy turbólyuk! ;-) Vmi hozzzáértővel konzultálj a csere előtt. Csak jótanács volt. Én azért váltig állítom, hogy aprócska nyomásemeléstől nem kell parni, de te tudod. A te autód!

Mindenki maga tudja mit akar elvárni kedvencétől. :-) 

A BOV-ot nagyon okos ötletnek tartom, ha nyitott, ha zárt. A gyári bosch szelep ugyanis kakira sem jó...

A chip-elésről csak annyit, hogy én nagyobb előnyben részesítem az írható compi-t, mert annál kevésbé vagy bekorlátozva. Ráadásul, ha megfelelő embör programozza ugyanannyit fog elmenni tőle az autód, mint gyárilag. Plusz nem fog egyáltalán visítani a változások miatt (akár elektronyikus, akár mekanyikus :-)) ). Egy hátránya van: Qrva drága..., de hát mire jók az ismerősök! :-)

 

Képzeljétek vmi B*zi lelopta a hacek jelet a kicsikém orráról! :-( Érezhetően gyegült egy fél LE-t! ;-)

Előzmény: norgi (365)
Varshi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 368
Olvass tovább (feljebb), ugyanarról beszélünk...
Előzmény: fityka vagyim (367)
fityka vagyim Creative Commons License 2007.02.05 0 0 367
császár, nem tudnád ide betenni a linket? nem tudom megtalálni, de nagyon kiváncsi vagyok. kösz
Előzmény: császár7 (355)
Varshi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 366
konzervchip
Előzmény: norgi (365)
norgi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 365
Ja, értem... Én inkább a megalarm féle superchips-et választom, azt hiszem. Nem ígér sokat, viszont itt van mellé mérési jegyzőkönyv is. És nem a gyári 200 lóhoz adják hozzá, hanem megmértek egyet, ami 197 ló volt, és úgy adják közre az eredményt. Legalább tart valameddig a motor...

Veszek egy intercoolert, és egy blow off szelepet, így talán kevesebb töltőnyomás is elég lehet.


Norgi
Előzmény: Törölt nick (363)
Varshi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 364

> Nem tudod véletlenül, hogy mi a weblap címe, amit írtál?

 

Íme, innen nyílnak a scannelt oldalak: http://www.seat-leon.de/vboard/showthread.php?t=52809

Előzmény: Törölt nick (359)
norgi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 362
Akkor a 235 lóerős lett ugye? Lassan összerakom mit is szeretnék, de én félek a turbónyomás emelésétől....

Norgi
Előzmény: Törölt nick (361)
norgi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 358
Egy cikk az 1,8T-ről.

http://www.bsrab.se/bilder/b_audi_1_2.jpg

Norgi
norgi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 357
Igen, a gyártóra vagyok kiváncsi.

Norgi
Előzmény: Törölt nick (354)
BiaStrom Creative Commons License 2007.02.04 0 0 356
Különben gyorsulni meg motorral kell.......Azt nehezen übereli bármi   :)
Előzmény: császár7 (355)
császár7 Creative Commons License 2007.02.04 0 0 355

Szia!

 

Előljáróban annyit, hogy jó pár éve van nagy teljesítményű turbós autóm.

 

Attól még hogy abt a cég neve nem jelent semmit azt is írhatnám, hogy atc slussz hidd el, ha meg nem akkor nézd utánna mondjuk ha jól emlékszem a leon topikban van egy belinkelt német teszt ahol összehasonlítva nem csak az abt hanem asszem nyolc nagy német tuningcég kinálata és egy helyen megmérve az ígért és a tényleges paraméterek....nagyon érdekes itt lehet egymáshoz is hasonlítani.

 

Látom te is érzékeled, hogy teljesítménymérésnek nics semmi értelme...szerintem élvezd az autódat azért vetted, nem pedig excel táblázatot akarsz róla gyártani... hát igen lehet hogy a dizeled csak 123le-ős vagy 134 le, ami így is jobban megy és könnyen elképzelhető a futásteljesítménye is.

Előzmény: Törölt nick (352)
norgi Creative Commons License 2007.02.04 0 0 353
Szóval? Neked milyen van benne? :D


Norgi
Előzmény: Törölt nick (352)
BiaStrom Creative Commons License 2007.02.04 0 0 351
Kérdés persze ki meddig tartja meg a kocsiját, én 6-7 évig tartogatom az autóimat....
Előzmény: BiaStrom (350)
BiaStrom Creative Commons License 2007.02.04 0 0 350
Biztos nem leszek népszerü, de szerintem amit a cikkben írnak az korrekt. Büntetlenül nem lehet chippelni. Tapasztaltam. 3* cseréltem leömlőt, korábbi kocsimon, mert deformálódott. Tartós 240-300 pacihoz komoly átalakítás kell, főtengely, dugó. Ezt pedig normálisan Németországban csinálják, 4-5 e. EUR-ért.
norgi Creative Commons License 2007.02.04 0 0 349
Ki hol chippelte a kocsiját? Mert én már lassan semmit sem tudok. :)

Egyébként a honlapon castrol van, a motortérbe (gépkönyvbe is) meg shell, vagy valami hasonló... :S

Norgi
norgi Creative Commons License 2007.02.04 0 0 348
Én most már kétségek között vagyok... Főleg a totalcar-os cikk után...

http://totalcar.hu/magazin/technika/turbotuning/

Norgi
Előzmény: Balu /octavia RS/ (347)
Balu /octavia RS/ Creative Commons License 2007.02.04 0 0 347

Vácsi! :-) Én nem azt mondtam /a félreértések elkerülése végett/ , hogy büntetlenül emelhető a turbónyomás akár 2bar-ig, vagy efölé..., hanem, hogy 1,2-1,4 bar-os nyomással (mert ugye 1,5 bar fölött nyígni kezd a gyári compi) simán ugyanúgy üzemképes marad a motor, hajtáslánc stb., mint ha a gyári 0,6bar-os nyomással autóznál .... Ha!!!! Rendesen van üzemben tartva!!! /bemelegítés-lehűtés stb/ Ennyi tartalék simán van benne! Persze, ha valaki ész nélkül üti vágja a turbós autóját akkor abban mindenképpen megegyezhetünk, hogy nem fogja meghálálni, ha gyári-ha tuningolt... ;-)

 

Amúgy a találkozóval kapcsban mi a javaslat? A tavaszi skoda orrmotor talin jelenjük meg nagyobb létszámban Vácott, vagy hozzunk össze egy külön RS talit vhol? /Én azért támogatnám a SOF talit így első alkalommal, mert így nem kéne vesződni a szervezkedéssel és legalább megismerhetnénk egymást. Utána leválhatunk róluk. :-) persze csak jó értelemben véve/

Azt is meg lehetne beszélni, hogy, ha a független talira szavaztok, akkor melyik hónap melyik napján és hol fussunk össze? Én támogatnám budapestet, mert gyakorlatilag oda mindenkinek "egyszerű" eljutni de ti mit gondoltok erről?

Várom az építő javaslatokat! :-))

 

üdv:

Balu /octaviaRS/

Előzmény: norgi (344)
ricsi07 Creative Commons License 2007.02.04 0 0 346

Helló! Üdv mindenkinek!

 

Személy szerint én is jó ötletnek tartok egy RS talit. Szivesen elmennék ha Bp vagy környéke a helyszin.(Én  kecskeméti vagyok.)

Előzmény: Balu /octavia RS/ (339)
ricsi07 Creative Commons License 2007.02.04 0 0 345

Helló! SZia Occse!

 

Örülök hogy hasonszörű vagy. Dobj fel egy képet a verdáról!

Előzmény: OccsE (336)
norgi Creative Commons License 2007.02.04 0 0 344
Tali jó ötlet!

De miért nem baj az, ha megemeljük a turbónyomást? Eskü nem értem, nem kötekedni akarok.... :S

Norgi
Előzmény: Balu /octavia RS/ (339)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!