köszi az észrevételekt és a megjegyzéseket... A bukógomba nekem talán azért kell, mert eddig szinte minden mocim felborult szinte álló helyből. vagy én bénáztam vagy más (asszonypajtás) :) Az ülés meg a magasság miatt fontos és azt olvastam, hogy a zselével lehet a legvékonyabb ugyanakkor komfortos ülést csinálni, de tényleg drága. Most az 1000-es szervíz után szerintem elmegyek a Motoros Akadémia "tempó" kurzusára, mert a tudásom tartom nagyon kevésnek. Bár ezen a motoron jóval biztosabban közlekedek, mint eddig bármelyiken. két éve voltam a mobit képzésén (a rendőrség kiképző pályáján volt) és az nagyon sokat ért szerintem
Bukógomba pont meg tudja védeni a motor kiálló részeit es a tankot a béna eldőleseknél. Nagy sebességű csúszásnál már talán fordítottan igaz, ha beakad valamibe.
Streeten a kormányteló teljesen felesleges. Én megvettem, es szinte semmit nem érzek belőle. Szerintem pont ez az, amit ezen a gépen csak pályán éreznél meg, a sok kemeny kigyorsításnál. Nem csapkodós az eleje alapból sem.
Zselés ülést én is csak utolsó extrának tartom. Az árához képest nem arányos a streeten, amit alapjában nem hosszú túrákra terveztek. Mi lesz a következő? Motoros magas plexi? :)
A kipufogó nekem is a mániám. Az optikán túl mindenképp próbálj meg meghallgatni is gépeket. A youtube nem a legalkalmasabb, hiszen pont a mély hangos vesznek el a fos kis kamerás felvételeknél, de jobbat nem nagyon találni. Az akrapovic-ot nem ismerem, az még nem volt, mikor én vettem, de jó kis darabnak tűnik.
A pure triumph is jó oldal, de szerintem nézd át az ebay-t is, álltalános kereséssel street triple-re, es találsz majd csodákat. (német, angol, olasz, francia oldalakat ajánlom)
Nem hiszek a bukógombában. Pályán van értelme, mert ott nincs villanypózna, meg fa, meg villamos, szóval sztm egy trader elég babonás darab tud lenni, vagy nem? :)
A kormánygátló nagyon okos dolog, már meséltem, hogy engem majdnem megölt a hiánya. Beszartam, na, ez az igazság.
A zselés ülés sztm csak akkor játszik, ha nagyokat, mondjuk napi +500 akarsz menni. Olcsóbb eg bérlet a konditerembe :)
hát igen ez nagyon szép dob! Holnap kiírok egy opciot 700 dollár környékén és lassan meg is lesz :) Egyelőre még várom, hogy lejárjon a bejáratos időszak utána élvezkedek a teljes fordulat tartományba és ahogy magam ismerem hamarosan napirendre kerül a dob is :)
Sajnos a tunning drága. Ez van. Én mindig a kipufogóval kezdem, biztonsági szempontok miatt. Sokan mondják, hogy nincs értelme, mert a hang csak hátrafelé terjed, de ezek a fizika professzorok nem nagyon hallotak még a Doppler effektusról. Ha hangosabb a motorod jobban meghallanak és az biztonságosabb. Ha nézegetsz kipuffot csak típuspecifikusat vegyél, az hülyeség, hogy bárki hajlít egy lemezből egy jó dobot (Martin, Finster és társai). Ha nincs most rá pénzed, akkor hagyd a csudába, hamarosan meglesz a fejidom és azzal máris csinosabb lesz :). Úgy tudom, hogy az Akrapovic is csinál utcai dobot a street-re, na arra érdemes tradelgetni.
elméletileg pénteken talán esedékes lesz az olajcsere...nem tudom az idő hogy engedi :( A vasárnap nem lesz jó, de nem a gyereknap miatt. Megigértem a páromnak, hogy befejezzük a kertet :)
Hogy vagytok? Minden Ok? Ma is mocival jöttem remélem ismét szerencsém lesz délután. Már 6000 ig mehet a fordulat jó vagyok az M0-son :) Persze ma is kipróbáltam, hogy 10000-nél mit mutat. Letolt 115-nél egy furgon félre álltam, vissza kettőt és szerintem ő lepődött meg a legjobban :)
Biatorbágyon szombaton van rendezvény, hozd ki őket, a 11-ből úgysincs messze, mondd, hogy most láttad az óriás plakátot. Oszt kecske is, meg káposzta is. Meg ott lesz még a vasárnap délután is, nem igaz? Bár ezt a gyerknap dolgot frankón elfelejtettem én is.