Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.05 0 0 8875

Majd jelezd, mi lett az eredmény

Előzmény: Ormió (8874)
Ormió Creative Commons License 2014.11.04 0 0 8874

így lesz!

Előzmény: Törölt nick (8866)
Real Putyur Creative Commons License 2014.11.04 0 0 8873

Hosszú a története annak, hogy miért vettem (életemben először és utoljára) egy garnitúra vadonatúj gumit az autóra tavaly ilyenkor... :-)

Előzmény: Törölt nick (8872)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.04 0 0 8872

Én meg 4 évszakos gumit vettem, azt nem is kell cserélni :-)

 

Igaz, 10e km-enként egy első-hátsó tengely cserét beiktatok... De lassan el kellene menni a futóműveshez is

Előzmény: Real Putyur (8871)
Real Putyur Creative Commons License 2014.11.04 0 0 8871

OK, nem okoskodok.

Én biztos nem nézetem meg a futóművet egy gumicsere alkalmával, annál is inkább, mert itthon cserélem a gumikat, felnin van mind.

 

És még szerencse, hogy az egész nyarat végighúztam a téli gumikkal, mert lusta voltam visszacserélni tavasszal. Most ezzel a törött gerinccel hogy szerelnék...? :-)

Előzmény: Törölt nick (8870)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.04 0 0 8870

Ne okoskodj már ;-)

 

Célszerű ellenőriztetni rendszeresen amúgy is, de mivel a legtöbb jobbféle gumis műhelyben van futómű mérési lehetőség is, akkor már olcsóbb egy szuszra megnézetni, mint ahogy a kolléga is járt, hogy megette a gumit a futómű....

Előzmény: Real Putyur (8869)
Real Putyur Creative Commons License 2014.11.04 0 0 8869

Ez nem jobb hely kérdése. A futómű alkatrészei (gömbcsuklók, szilentek, stb.) nem másznak el attól, hogy másik felnit teszel fel. Márpedig ha az az rendesen ki van egyensúlyozva, nem üt, nem görbe, stb., akkor nem lehet gond; ugyanazon a vonalon fog futni, mint az elődje, ugyanolyan kerékdőléssel, ugyanolyan összetartással.

 

(A F1-ben sem állítanak futóművet kerékcserekor, pedig ott aztán tizedmilliméterek is számítanak...)

Előzmény: Törölt nick (8868)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.04 0 0 8868

mert a jobb helyeken úgy illik

Előzmény: Real Putyur (8867)
Real Putyur Creative Commons License 2014.11.04 0 0 8867

Kerék/gumicserénél minek futóművet állítani...? :-o

(A centírozást még érteném...)

Előzmény: captainb (8864)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.04 0 0 8866

nézeds át a futóművet és méresd meg a lengéscsillapitókat

Előzmény: Ormió (8863)
captainb Creative Commons License 2014.11.04 0 0 8865

Azt hiszem, az Opera nem szereti. 

Előzmény: Ouzohuto (8861)
captainb Creative Commons License 2014.11.04 0 0 8864

Fűrészfogasra kopott? Futómű főleg és rossz guminyomás. 

Én mondjuk emiatt cserélgetem az első és a hátsó gumikat. 

 

(A gumis, aki télire átszerel, tudja magától, és MINDIG állít futóművet, kérés nélkül, ilyen díjcsomagot fizetek nála. Aki utcáról betérő, annak is szól, hogy illene)

Előzmény: Ormió (8857)
Ormió Creative Commons License 2014.11.03 0 0 8863

195/55R 15

Előzmény: Törölt nick (8860)
somi55 Creative Commons License 2014.11.03 0 0 8862
Előzmény: Ouzohuto (8861)
Ouzohuto Creative Commons License 2014.11.03 0 0 8861

Nem tudom nálad, hogy néz ki, de nálam teljesen szét van esve ez az oldal. Se regisztrálni se böngészni nem enged :S Nálam a hiba?

Előzmény: somi55 (8859)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.03 0 0 8860

milyen méretűek a gumik ?

Előzmény: Ormió (8855)
somi55 Creative Commons License 2014.11.02 0 0 8859

Olvasmány a hosszú téli estékre))): http://lacettiklub.hu/

Előzmény: Ouzohuto (8858)
Ouzohuto Creative Commons License 2014.11.02 0 0 8858

Sziasztok!

 

Kb 1 hete boldog Lacetti tulajdonos vagyok :)

2005.02.18.-i sedan; 1,4 94le; 118e km. 

Ami számlával igazolva is van az, hogy új a fékrendszer(kbfél éves), toronycsapágy, vezérműszíj, feszítőgörgő is nemrég volt cserélve(kb1 éve).

Olcsón vettem nem tagadom, de úgy érzem egyben van a kocsi. Korának teljesen megfelelő állapotú, motor rendeben(illetve olajszintet ellenőriztem és a mérce szerint full felett van bőven :S és láttam is kis olajfolyást a motoron de a földön nem jelentkezett), belső okés(illetve 2 dolog, hogy az üzemanyag szint mérő néha falsot mutat kevesebbet többet és az időt mutató óra egy idő után kikapcsol :S illetve váltó kopott természetesen) és elektromosan minden működik probléma nélkül.

 

A kérdéseim a következők ezekből kifilyólag:

1. Miket ellenőrizzek le?

2. Mit cseréljek rajta?

3. Várható e valami amire oda kell figyelnem?

4. Futóműállítást mikor kell állítani?(kell e egyáltalám, honnan érzem h rossz?)

5. Olajat gondolom lecserélni ahogy van, de ez a max felett idegesítsen?

6. Váltó köpenyt hol találok, vagy mást kéne vennem?Illetve kormányra utólagos magamrávarható bőrt hol vehetek?

7. Bármilyen segítséget + segítséget szívesen veszek :)

 

Üdv.

Ormió Creative Commons License 2014.11.02 0 0 8857

Azt mondja asszony, hogy az oldalán, Ezt csak most mondta, hogy 3x kérdeztem.....Így már értem, h. a futómű lehet...

 

Előzmény: sebike05 (8856)
sebike05 Creative Commons License 2014.11.02 0 0 8856

És,hogy kopott el?

Teljes felület,közepe valamelyik széle?

Előzmény: Ormió (8855)
Ormió Creative Commons License 2014.11.01 0 0 8855

Sziasztok!

Lehetséges, hogy a futóművemmel van valami baj?

Tegnap cseréltette le a feleségem a nyári gumikat, amelyekre azt mondta a szaki, hogy az első kettőt dobhatjuk el, mert elkoptak! Hogy mi lehet az oka, nem tudja, talán sportosan vezetjük, kipörgetjük, (biztosan nem!) esetleg a futómű...

2 éve náluk vettük, az ő ajánlására, mentünk velük vagy 15- 20000 Km-et teljesen átlagos körülmények között, két év alatt. Goodrich -g-grip gumik.

Mi lehet a baj?

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.31 0 0 8854

Mission completed !

 

A dugattyú és a fékcsúszkák láthatólag már korábban cserélve voltak.

Alapos tisztitás/kenés valamint  tárcsa+betét+csőcsere  megoldotta a problémát

 

 

Köszi mindenkinek a segitséget !

Előzmény: sebike05 (8851)
gabiLacetti Creative Commons License 2014.10.30 0 0 8853

Köszi!

 

Valóban a cső volt eltörve, teljesen a D oszlopnál! Egy jó darabon raktunk be helyette másikat, remélem ezek után nem fog jelentkezni a probléma!

 

üdv,

sebike05 Creative Commons License 2014.10.29 0 0 8852

Nem muszáj a csövet cserélni elég belerakni egy toldót

Előzmény: gabiLacetti (8850)
sebike05 Creative Commons License 2014.10.29 0 0 8851

A fő probléma a dugattyú berágódása okozza ezért fel kell újítani a a féknyerget(porvédők és a féknyereg dugattyújának cseréje) ajánlatos mindkét nyeregnél megtenni.

Ha biztosra akarsz menni akkor a fékcsöveket is cseréld így hosszú ideig probléma mentessé  tudod tenni a hátsó féket.

Előzmény: Törölt nick (8844)
gabiLacetti Creative Commons License 2014.10.29 0 0 8850

Köszi a választ!

 

Volt már ilyennel tapasztalásod? Esélyesnek látom a problémát mert nem is spricceli a hátsó ablakra a folyadékot!

 

Még egy kérdésem lenn! Szerinted ezt az ablakmosó csövét,szervizben, mennyiért cserélik?

 

köszi mégegyszer!

 

Üdv

Gábor

 

 

Előzmény: Jansike (8842)
michyy Creative Commons License 2014.10.28 0 0 8849

Sziasztok!

Miért van az, hogy az óra nem követi az időt, de nem csak annyit késik, mint amennyi az előző leállítástól eltelt, hanem szabálytalan, össze-vissza. Persze, ha beállítom működik, amíg a kulcs benne van, de utána nem követi. Miért???

köszi előre is a válaszokat

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.28 0 0 8848

köszönöm válaszaitokat

captainb Creative Commons License 2014.10.27 0 0 8847
Kerékagy volt 20000, munkadíj 12000.
Előzmény: yonsi (8845)
captainb Creative Commons License 2014.10.27 0 0 8846
Nem oldja meg. Nekem konkrétan a gyári fékcső belső gumiburkolatának levállása okozta. Szerintem ha már úgyis tárcsát és betétet kell cserélned, cyeréltess fékcsövet is és legyen kéznél felújító készlet is.
Előzmény: Törölt nick (8844)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!