Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Balu /octavia RS/ Creative Commons License 2007.02.05 0 0 398

Jó-jó a visszavezetéssel igazad van...nem volt kedvem órákat kertelni mit hova hogyan vezet vissza. :-))

De úgy látom ezt te is tudod és utána néztél már!

Nem tom itthon hol lehet konkrétan hks-t kapni. én usa-ból hoztam, de sztem az ebay-ről simán lehet olcsón rendelni, de figyelni kell, nehogy bóvlit vegyél!

Itthon talán érdemes megnézni egy két ilyen honlapot. pl: www.duen.hu stb...

 

Én a helyedben rendelnék egyet az ebay-ről, vagy az usa-ból. A hks-nél a gyári ára most 200$. Ennél nem lehet sokkal drágább! Erre figyelj! Aki 240$-nál többet mond az át akar qrni!

 

www.hksusa.com

http://hub.ebay.de/buy

Előzmény: norgi (396)
császár7 Creative Commons License 2007.02.05 0 0 397
Igen, Varshi már betette:)
Előzmény: Varshi (364)
norgi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 396
No, én úgy tudom, hogy ennél a motornál a légtömegmérő mögé vezeti, így azt nem zavarja össze. mert ennél a motornál azt hiszem kiemelt szerepe van a turbónyomás beállításának, és ha elé vezetné, akkor meggajdulna a cucc. Bár ehhez nem értek. Akkor igazaából mindegy melyiket veszem?

Itthon hol lehet HKS-t kapni?


Norgi
Előzmény: Balu /octavia RS/ (395)
Balu /octavia RS/ Creative Commons License 2007.02.05 0 0 395

A nyitott elereszti a fölös nyomást a szabadba egy "tüsszentés" keretében. :-)

Míg a zárt visszavezeti a turbó elé a fölös levegőt (környezet védelmi marhaságok miatt). Én a nyitottat jobban szeretem a hangja miatt, bár többen használják sztem a zártat bizonyos tévhitek miatt. (Na ezért majd biztos sokan leszólnak ;-) ) Nekem sose volt problémám a nyitott bov-val, pedi 3 éve van!

 

A hks ssqv-ről meg annyit, hogy általában mindenhol a világ legjobb bov-jaként tartják számon!

Előzmény: norgi (393)
Balu /octavia RS/ Creative Commons License 2007.02.05 0 0 394

Igen, lehet, hogy tudnék szerezni, de előtte meg kell kérdeznem a haveromat, mert csak limitált példányszámban van... :-) Elvileg bármilyen autóhoz jó. Amikor megveszed a srác megírkálja neked egy nap alatt. Nem kell félni tőle, mert nagyon ért hozzá (motorsportos) és ráadásul egy év garit is ad, ha jól tudom.

Azért nem írok rá árat, mert a barátom csak úgy szólt nekem, hogy van ilyen. Előtte egyeztetnék vele, mielőtt bármi konkrétat mondanék. Ugye nem gond... ;-)

 

Én mondjuk tuti, hogy tavaszra szeretnék egy ilyen kis huncutságot!

Na látjátok ezért is jó lenne egy tali, hogy eszmét cserélhessünk..., bár semmi esetre sem szeretném erőltetni! :-)

Előzmény: Törölt nick (371)
norgi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 393
Mi a különbség a zárt, és a nyitott között?

Norgi
Előzmény: Balu /octavia RS/ (392)
Balu /octavia RS/ Creative Commons License 2007.02.05 0 0 392

Én személy szerint a hks cégtől az ssqv-t ajánlom...lehet velli nyitottan és zártan is. Nekem ilyen van nyitottban és qrvára meg vagyok vele elégedve!

Előzmény: norgi (387)
Varshi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 391
Előzmény: fityka vagyim (389)
norgi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 390
nekem ment....
Előzmény: fityka vagyim (389)
fityka vagyim Creative Commons License 2007.02.05 0 0 389
azért kértem a linket, mert amit te irtál, egy 404 Not found-ban végzõdik, legalábbis nekem
linked----> német Leon fórum, #2 hsz link ----> 404
Előzmény: Varshi (368)
puha Creative Commons License 2007.02.05 0 0 388
Szerintem arra gondolt, hogy a csúcsteljesítmény közelében nem lehet büntetlenül növelni már a nyomatékot, ezért a teljesítmény sem nő. Közepes fordulatszámon lehet növelni. Szerintem.
Előzmény: Zolkobatyo (384)
norgi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 387
Milyen BOV szelepet ajánlotok?

Norgi
norgi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 386
Pedig azt hittem a totalcar egy szakmai magazin. :S
Előzmény: Zolkobatyo (384)
norgi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 385
http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=1402&product=FMINTOFS

Elvileg az a jó benne, hogy a gyári elé lehet építeni, és ha kell vissza lehet állítani az eredeti állapotot. Nekem ez is fontos, mert majd 3-4 év múlva ha el akarom adni, akkor többet adnak érte sokszor ha gyári...

Norgi
Előzmény: Zolkobatyo (380)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.02.05 0 0 384

a kedvenc mondatom a cikkböl:

chippel nem lehet loeröt növelni csak nyomatékot.

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDD

 

tehát emberünk  szerint a nyomaték és a loerö külön tud egymástol függetlenül nöni vagy csökkenni.

:-D

 

Előzmény: puha (383)
puha Creative Commons License 2007.02.05 0 0 383
Köszi, erre kiváncsi vagyok.
Előzmény: Zolkobatyo (382)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.02.05 0 0 382

pöcsgulyás a nickneve.

 

talán.vagy valami ilyesmi.

dizel tuning topicban volt kb 2 honapja.

 

Előzmény: puha (381)
puha Creative Commons License 2007.02.05 0 0 381
Ez mikor volt? Milyen néven irogat a szerző?
Előzmény: Zolkobatyo (373)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.02.05 0 0 380

nem ismerem.

 

ez két sorba kötött coolert jelent???

 

mert elvileg egy rohadt nagy a jo!

nem kettö kicsi.

 

Előzmény: norgi (375)
Varshi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 379

Egyéni igényt még az ATC is kielégít, de OCT is.

Vannak itt az indexen is chipes fórumozók bőven.

 

Van olyan, aki azt szereti, ha nagyot tol az autó (ez dízelekre jellemző), és nagy "púpot" írat középre a nyomatékgörbébe. Ez egy országúti előzésnél kurva jól jön. Van, aki aszondja, füstölhet is, de mindent kihozni belőle. Van, aki a szokásosnál is jobban félti pl. a váltóját, de azért a turbólyukat csökkenti szeretné. Stb. Ezek az egyéni igények.

Ha meg mondjuk felraksz egy nagyobb/másmilyen turbót (ez egy 150e-s kiadás, nem a világvége), már alapból úgy kezdődik, hogy a konzerv felejtős.

Előzmény: norgi (377)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.02.05 0 0 378

normális chippesnek nem kell beszállíto.

olyannak irja amilyennek kéred.

kevés van ilyen. de van.

én a kocsimat elviszem valahova konzerv chippel kitörölhetem a fenekem. Mert nagyturbom van.(www.xtremetuning.hu)

 

bátyám toledoját a megalarm chippelte és nagyon jo lett pedig neki is van böven változtatás:

nagy turbo

könnyített lendkerék

12-as adagolo elemcsere

3.1 adagolo tárcsa

race porlasztocsucs

pd szivosor

sportvezérmutengely

60-as kipuffogo rendszer turboto.....

 

ilyenhez pl az atc hozzá sem tud szagolni a beszállitojával együtt.

 

Előzmény: norgi (372)
norgi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 377
Értem. Akkor melyik cég szabja rám a chipet? És mit lehet szabni rajta?


Norgi
Előzmény: Varshi (376)
Varshi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 376

"egyen-chip"

Mindenki ugyanazt kapja. Konzerv.

Előzmény: norgi (374)
norgi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 375
Bakker! Mire azt hiszem, hogy képben vagyok, mindig jön egy új infó... :D

Akkor a BOV az biztos jó. Ennyit tudok. :D

Azt olvastam minden normális tuningcég honlapján, hogy a 230-240 lóerő feletti teljesítményhez már a leömlőt is átszabják. Így efölé nem nagyon szeretnék menni. Most azt hiszem, de lehet, hogy holnapra meggyőztök :D

A Forge féle twintwrcoolerhez mit szóltok? Ez gondolom azért segít abban, hogy alacsonyabb legyen a töltőnyomás. Vagy nem?


Norgi
Előzmény: Zolkobatyo (373)
norgi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 374
Konzerv?
Előzmény: Varshi (366)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.02.05 0 0 373

Norgi!

 

a toltalcaros cikk iroját meghivtuk eszmecserére a dizel-tuning topicba.

ott a chippeseink megalázták.

a cikk irojárol kiderült,hogy abszolut nincs képben.

utána bocsánatot kért és felszivodott.

 

Előzmény: norgi (348)
norgi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 372
Lényegében a chippen kívül ugyanaz a beszállítójuk, mint az OCT-nek. Majd csak kitalálom mi lesz :D

Köszi a tippet!

Norgi
Előzmény: Törölt nick (370)
Balu /octavia RS/ Creative Commons License 2007.02.05 0 0 369

Vigyázz tesó! Nagy IC=Nagy turbólyuk! ;-) Vmi hozzzáértővel konzultálj a csere előtt. Csak jótanács volt. Én azért váltig állítom, hogy aprócska nyomásemeléstől nem kell parni, de te tudod. A te autód!

Mindenki maga tudja mit akar elvárni kedvencétől. :-) 

A BOV-ot nagyon okos ötletnek tartom, ha nyitott, ha zárt. A gyári bosch szelep ugyanis kakira sem jó...

A chip-elésről csak annyit, hogy én nagyobb előnyben részesítem az írható compi-t, mert annál kevésbé vagy bekorlátozva. Ráadásul, ha megfelelő embör programozza ugyanannyit fog elmenni tőle az autód, mint gyárilag. Plusz nem fog egyáltalán visítani a változások miatt (akár elektronyikus, akár mekanyikus :-)) ). Egy hátránya van: Qrva drága..., de hát mire jók az ismerősök! :-)

 

Képzeljétek vmi B*zi lelopta a hacek jelet a kicsikém orráról! :-( Érezhetően gyegült egy fél LE-t! ;-)

Előzmény: norgi (365)
Varshi Creative Commons License 2007.02.05 0 0 368
Olvass tovább (feljebb), ugyanarról beszélünk...
Előzmény: fityka vagyim (367)
fityka vagyim Creative Commons License 2007.02.05 0 0 367
császár, nem tudnád ide betenni a linket? nem tudom megtalálni, de nagyon kiváncsi vagyok. kösz
Előzmény: császár7 (355)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!