Nem tudom, nekem semmi bajom nincs az üléssel :-) Amúgy ez komoly, ha röviden húzom az ablakmosót akkor csak a szélvédőre nyomja, a lámpára nem? Mert ha igen akkor ez nekem új :-)
Nekem is ez volt az első benyomásom az ülésről mikor először beleültem, hogy nagyon "nyom" a deréktámasz. Gondoltam csak nekem kényelmetlen kicsit, de akkor nem vagyok egyedül. :)
Mert nem túl pozitív tulajdonság, ha már 100km után fáj az ember háta benne!
Kár, hogy nem lehet teljesen kiiktatni, hogy ne érezze az ember!
Na! beszétem ismét a szerelőmmel...azt mondta, hogy elsőnek mindenképpen nézzétek meg, hogy nincs-e dugulás vhol a lámpamosónál.
Másodszor pedig leht hogy az ablakmosó motorja ment el sz@rni. Azt mondta, hogy egy motor van, de annak van egy külön része ami vezérli a lámpamosót.
Azt javasolta, hogy húzd le a mosócsövét a motorról és nézd meg, hogy jön-e a cső csatlakozása helyén a "nyál". /hogy hozzáférjél a motorhoz készülj fel, hogy le kell bontani a löhárítót! :-(/
Ha nem jutsz semmire akkor viszont nagyon szívesen megadom a számát! Biztos fog tuni segíteni! ;-)
A deréktámasz állítható, az oldaltartása pedig jó. Kiszállni nehezebb, mint egy simából, de a kanyarban nem kell kapaszkodni. :D A világos szövet viszont kényes :S
figyi ha megvettem akor megmondom hol. Előbb meg kell néznem hogy eredeti-e, meg hogy mennyire valós a dolog. Ha pénteken megkapom leadom az infót. Gyujtástrafót is láttama neten 20-25 dollár körül csak a postázás megnyomja az árat ha csak ennyit veszel. Megpróbálok szerezni valami győri forrást.
És kösz a segítséget szerelés ügyben. Valamikor összejöhetnénk egy sörre.
Vázolom a lámpamosós szitut a szerelőmnek, utána írok...a mienk gyárilag a bosch (azaz dugós nem csavaros) trafós. A szarabbik fajta...készülj fel, hogy a kiszedésnél széthullhat! Úgyhogy ne rángasd, hanem csak finoman..., mint a hímestojást! :-)
Azért számíts rá, hogy a 4 közül legalább 1 széthullik és szerezz be egyet cserének! Ha vmi csodafolytán nem hullik szét akkor legfeljebb 1 megmarad tarcsiba.
appropó: milyen gyártmányú volt a gyári trafó ami meghalt ? mert ha cserélema gyertyákat akokr megnézem ilyen trafók vannak benne, nehogycserben hagyjon.
figyi aza szitu hogy voltam az alpokban és az egyik éjszaka befagyott. Az abklakmoso is. Namármost elvileg a tartály közös. Az ablakmosó most megy. A lámpa nem. Akérdés,hogy a kettőnek ugyanaz-e a motorja ? Ha igen akkor nem értem mi az ok. Ha a lampakhoz külön pumpa nyomja akor az vagy leégett a fagytól vagy megment a biztosítékja. MEgnézema haynes könybe hog ymelyik a biztosítékja. Ha kell van haynes könyvem, viszont nincs emberi nyelven megírt kezelési útmutatóm.
Most hívtam fel neked a szerelőmet és ő azt mondta, hogy ha csak az egyik nem megy akkor dugulás, ha viszont egyik sem műkszik akkor a motorja pukkant meg.
Lehet, hogy hülye kérdés, de ugye hosszan húzod meg a mosónak a karját? :-) ...csak azért, mert itt úgy van, ha röviden húzod akkor csak az ablakra nyomja a dzsúszt, ha hosszan, akkor a lámpára is!
semmi tünet. csak éga lámpa. Pénteken megyek kiolvasatni. Nem mentem vele sokat azóta de amigigen a fogyasztas nem nőt semit. Állíólag attól is kiakadhat ta túltöltöd a tankot.
Viszont nem megy a lámpák ablakmosója. Tippek ? a kocsi nem garanciális, ausztriából vette, és 2001 es.
Mióta ég a visszajelző? Érezni vmi változást rajta? Mármint az autón?
Tudom sokminden lehet, de pl nekem akkor égett amikor kipurcant a hőgombám...akkor az volt a tapasztalatom, hogy többet fogyasztott, mert szívatóval ment, ugyanis állandóan úgy érezte, hogy hideg a motor.
Illetve akkor gyulladt még ki, mikor kiégett a gyújtótrafóm (először a 3-mas, majd az 1-es). Mondjuk azt azért észre lehet venni, ugyanis elég lomha és büdi az autó 3 hengerrel... ;-)
most vettem kárpittisztítót a tecsóba, az ultra 250 ft a 1750 a vanish. spriccolós majd dörzsölős. Az ultrát vettem, a szőnyegen faszáúl müxik; hétvégén kipróbáloma kocsin. mostanában ég a motorelektonika lámpa, pénteken megnézetem miért.
Csak most kapcsolódok be/vissza a "beszélgetésbe"... :-)
Nekem is tüsszentős van benne egy hks ssqv. Még soha nem volt gondom vele...sem a motor nem nyíg miatta és még a katalizátorom sem látta kárát! Pedig lassan 2és fél éve benne van! Sőt, én csak a jó tulajdonságairól tudok ódákat zengeni... :-)
Szerintem ezzel is úgy van, mint a legtöbb "tuning", vagy más szempontból beépített alkatrésszel, hogy, ha minőségi, akkor nem okoz kárt; sőt segíti a működést.
Nekem is volt haverom aki vmi gagyi kókányolt sz@rt tett bele amit bov néven adtak el neki és állandóan hibajeleket küldött neki a compi.
Szerintem minőségit/márkásat kell venni, ezen nem éri meg spórolni! Ez persze az én véleményem! Nem kötelező egyet érteni velem!