Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fityka vagyim Creative Commons License 2007.02.14 0 0 516
Sziasztok!

Tegnap voltam az ATC-nél, reszeltek rajta egy picit, nem sajnálta rá az idõt és fáradságot.
Hármat mért fékpadon, és kétszer igazított a beállításokon, bár az egész így sem volt 1,5 óra.
Még vissza kell mennem, mert egyszercsak gondolt egyet a kocsi, és visszavette magát 100-120 lóra. Leállítás, újraindítás, újra mûködik rendesen.
Valami nem stimmel ezzel az autóval, mert nem veszi egy az egyben a megadott parancsokat, nem engedi
a tényleges értékeket elmenni a beállított határértékig (pl. turbónyomás), szóval folyt köv, de azért alakulgat.

Új idõk:
60-100 2.-ban : 2.5s (ez nem változott)
80-120 3.-ban 3.3s (3.5s)
100-160 4.-ben 6.9s (7.3s)
Előzmény: Zolkobatyo (511)
ckerti Creative Commons License 2007.02.14 0 0 515

Igazad van, a X-es nagyon jól sikerült formailag.

Különösen azért tetszik, mert úgy hat, mint egy komolyabban motorizált 159-es Alfa, ami szintén benne van nálam az első tízben.

 

Hát, ha úgy látnám, hogy 2008 elején beleülhetnék egy RS Octi II-be, nekem már az is elég lenne, nemhogy egy EVO X....

Előzmény: Törölt nick (512)
puha Creative Commons License 2007.02.13 0 0 514

http://forum.subaruklub.hu/viewtopic.php?t=2177

itt lehet bővebbet olvasni róla.

Előzmény: Törölt nick (513)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.02.13 0 0 511

kész a kocsim (toledo pd)második tuning lépcsöje.(210-220 lo lett és 480-500nm környéke)

majd méregetek gyorsulásokat.

eddig tudok 80-120-at: sprint 3.4s

120-160 4-ben: 5.3s

 

 

 

fistick Creative Commons License 2007.02.13 0 0 510
a trafó kijött könnyen. Elvileg bosch hacsak azóta ne len cserélték meghibásodás miatt. Mindegy vagy cserben hagy egyszer vagy nem.
a gyrtyát nem cseréltem ki mert a kulcsom ami volt túl nagy volt. Totál megfeledkeztem arról, hogy 2 tipusu standard gyertya méret van. Úgyhogy kell szereznem egy kulcsot és majd akkor.
Előzmény: Balu /octavia RS/ (503)
puha Creative Commons License 2007.02.13 0 0 509
Írható a gyári compi, a megoldás Ecutek a megoldás. Bár ki tudja a X-es milyen compival jön ki.
Előzmény: Törölt nick (506)
rstd Creative Commons License 2007.02.13 0 0 508
Köszi az infót... azért töredelmesen be kell vallanom hogy tegnap odakentem egy 530d-t, nem bírtam tovább :)
Hát akkor ésszel, de meghajtom.
ckerti Creative Commons License 2007.02.13 0 0 507

Az Evo X-et szerintem a távoli jövőben gondoltad megvenni, ugyanis még be sem mutatták, csak a prototípust/showcar-t.

 

Inkább IX lesz az, nem? :-)

Előzmény: Törölt nick (506)
Balu /octavia RS/ Creative Commons License 2007.02.12 0 0 505

Hahó!

 

Teljesen egyetértek veled a használatot illetően! Az általam unalomig emlegetett bemelegítés-lehűtésen kívül nyugodtan lehet "sportosan" használni kedvencünket! Ebből eredendően még sosem romlott el nekem sem autóm!

Merem állítani, hogy 45 perc lassú rakparti dugó rosszabb, mint 2 órányi csapatás!

:-))

 

Tényleg Szili, Jómultkor írtad, hogy lehet, hogy érdekelne compi...fenáll még a kiváncsiságod? :-)

 

 

Előzmény: Törölt nick (504)
Balu /octavia RS/ Creative Commons License 2007.02.12 0 0 503

Jól van! Örülök, hogy végre megoldódott a lámpamosó és a hiba-jelző problémád! :-)

A gyújtó trafód majdnem 1000%-ra a hulladék bosch gyártmányú, ugyanis amennyire én tom 2001 második felétől azzal boldogítják az 1.8T tulajokat! :-/

 

Ki is szedted már mellesleg a trfókat? Nem hullottak szét?

Előzmény: fistick (489)
rstd Creative Commons License 2007.02.12 0 0 502
Köszi! Már viszket a talpam :)
Előzmény: Törölt nick (501)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.12 0 0 499
Hát ez a 2 jóképű hogyan tévedt ebbe a topikba? :DDDDDDDD
Varshi Creative Commons License 2007.02.12 0 0 498

> ATC úr nem véli érteni az eredményt, ami nem biztos, hogy jó jel.

 

Látod, ez általában az első dolog, amiért meg szokták utálni az ATC-t. De ne hagyd magad lerázni!!

Előzmény: fityka vagyim (492)
fityka vagyim Creative Commons License 2007.02.12 0 0 497
énnekem magyarázhat, de a fékpad az fékpad. azé sajnálom szegényt, mert elsõ kísérletre feltett egy erõsített programot, csak azt az autó "nem vette észre". másodikra feltette a konzervbeállításait, az meg ezt tudja. szóval, most dolgoznia kell a pénzéért. én meg járhatok ki hozzá, amíg eltalálja a beállításokat...
Előzmény: Törölt nick (494)
rstd Creative Commons License 2007.02.12 0 0 496
ckerti, szili
köszi, na erre nem gondoltam...
szerintetek meddig érdemes kimélő üzemmódban használni (most 600km van benne), illetve mi a max fordulatszám amit javasoltok?
Előzmény: ckerti (493)
ckerti Creative Commons License 2007.02.12 0 0 493

Nincs külön érzékelő, az ABS szenzorok jeleit figyeli és a fordulatszámkülönbség alapján következtet a defektre.

 

Kerékcsere után konfigurálni kell a rendszert, a kezelési könyvben leírt módon (azt hiszem nyomva kell tartani a gombot adott ideig, menet közben).

Előzmény: rstd (490)
fityka vagyim Creative Commons License 2007.02.12 0 0 492
'Ez marhára nem jó így, csináltass egy fent is erős konfigot szerintem!! (ha rám hallgatsz :)'

Hát ezér' mentem oda, basszus!!!!

Rád hallgatok, aztán nem tudom, az égiek meghallgatnak-e, mert ATC úr nem véli érteni az eredményt, ami nem biztos, hogy jó jel. Na de nem szapulom, mint lent írtam, holnap (vagy legalábbis záros idõn belül) remélhetõleg sikerül megugrani a dolgot, és jön a hepiend.
Előzmény: Varshi (491)
Varshi Creative Commons License 2007.02.12 0 0 491

> A 100-160-at eddig úgy próbáltam, hogy 3.-ban indítottam, most kipróbáltam, hogy 4.-

> ben nyomom végig, és láss csodát: 7.3 s. Ezt nem gondoltam volna, hogy így jobb lesz.

 

Mert fasza púpos a nyomatékgörbéd. :s Ezért is nem túl jók a mért adataid, mert fent lószart se erősödött ahhoz képest, amit alul kapott.

 

Gondolj bele, a 4. fokozatod hosszabb áttétellel miatti gyengeségét kompenzálja a nagyobb nyomaték!!! (na jó, a váltás is számít) Ez olyan probléma, mint a széria turbódízeleknél, hogy nem érdemes visszaváltani közepes fordulatról, mert nem húz ojbban...

 

Ez marhára nem jó így, csináltass egy fent is erős konfigot szerintem!!  (ha rám hallgatsz :)

Előzmény: fityka vagyim (487)
rstd Creative Commons License 2007.02.12 0 0 490
Sziasztok!
Sikerült végigszaladnom a topikon, gyorsban szeretném megkérdezni tőletek, hogy ki melyik szervízt ajánlja, az autó új, így sajnos csak márkaszervíz jöhet számításba.

Vki tudja hogy hogyan működik az új octaviakban a kerék nyomás ellenörző? Szelepben van az érzékelő, vagy a felniben?

Előre is köszi
fistick Creative Commons License 2007.02.12 0 0 489
nah lámpamosó ügyben a biztiosíték voilt kimenve, semmi extra. Valóban 2 pompa van rajta.
Motorelektronika ügyben lehet pilanatnyi elmezavar ahogy Westi fogalmazott, vagy a bov, esetleg hogy egyszer túltöltöttem a tankot, és vanott neki egy levegőztetője. azt egy kicsit megerőszakoltam.
Ráadásúl az a levegőztető cső elmegy a motortérbe és ott egy dobozba fut bele a szervó hidraulika elé. Nem teljesen világos számomra, hogy mi a funkciója, vagy hogy miként műxik. Tán bekeveri a benzingőzt a a töltőlevegőbe vagy dunsztom sincs.

UI: amint az kiderült a gyertyáka westi szállítja, és teljesen rendbe van a cucc. Persze kicserélni nem sikerült mert otthonvettem észre, hogy a gyertya kulcsom ami van az nem pászol. A gyujtástrafón viszon sehol sem volt feltüntetve, hogy imlyen gyártmány.
Előzmény: Balu /octavia RS/ (479)
fistick Creative Commons License 2007.02.12 0 0 488
enye ejnye megvárhattad volna a saját értékelésem, semmi pejoratívat nem mondtam, csak függőben tartottam a véleményem amíg személyesen meg nem győzödőm.

Gyertyák zsír eredetiek, kiszolgálás fasza, igen bevállalatad kompenzációként a hibakód kiolvasását, szal végül minden összevetve mindennel meg voltam elégedve, sőt külön köszöntem, hogy hajlandó voltál este is fogadni.
Szal minden zsírkirály volt.
Fékügyben rövidesen jelentkezem mailben.
Előzmény: wastegate (478)
fityka vagyim Creative Commons License 2007.02.12 0 0 487
Sziasztok,

Én is meredekebbre állítottam az ülést, és a deréktámaszt 0-ra állítottam, egy kicsivel jobb lett.
Ezért biztos nem fogom szétszedni az ülést!

Holnap megyek vissza az ATC-hez, 'felülvizsgálatra' :), emberünk egyelõre nem érti a dolgot, remélem, azért megoldja. Pont ezt akartam elkerülni, hogy 1-2-3 céget végiglátogassak, amig végre valaki rendesen megcsinálja. Annyira azért nem vagyok megszállott, hogy többszáz rugót és néhány hónapot ezzel töltsek el.

Szombaton megint mértem egy párat. A 100-160-at eddig úgy próbáltam, hogy 3.-ban indítottam, most kipróbáltam, hogy 4.-ben nyomom végig, és láss csodát: 7.3 s. Ezt nem gondoltam volna, hogy így jobb lesz.
100-200: 16.9 s

Csõ!
Előzmény: Törölt nick (485)
Varshi Creative Commons License 2007.02.12 0 0 486
Nekem (OFF autón) az oldotta meg eccer a hasonló helyzetet, hogy az ülés magasságán állítottam sokat. Így máshová került a deréktámasz, és hirtelen jó lett.
Előzmény: Törölt nick (485)
norgi Creative Commons License 2007.02.11 0 0 484
Akkor nekem vagy béna hátam van, vagy szeretek egyenes ülni :D
Előzmény: Törölt nick (477)
Hillbilly Creative Commons License 2007.02.11 0 0 483

Jól van haver tetézd csak. Ugass még.

Előzmény: császár7 (482)
császár7 Creative Commons License 2007.02.11 0 0 482

Szia te GYÖKÉR!(Bocs látom úgy írtad alá, hogy Kis buzi,na mindegy)

 

Nem tudom mitől sejted, hogy én voltam aki be merészelt eléd vágni valahol, de sajnos közölnöm kell veled, hogy bár nagyon szeretek vezetni pont pénteken nem ültem autóba, bár ez teljesen nem tartozik rád...

 

Azért jó, hogy leírtad a rendszámomat (érzékelem, hogy fejben nem bírtad volna megjegyezni általában három betű három szám) ez még biztos hasznos lesz, ha elfelejtem, majd megkérdezem tőled.

 

Remélem tovább szívat aki eddig is tette mert úgy látszik megérdemled...(sajnos mást nem tudok neked kívánni, mert a bemutatkozásodnak nem volt valami pozitív hatása)

 

 

Előzmény: Hillbilly (481)
Hillbilly Creative Commons License 2007.02.11 0 0 481

Neked nem nagyteljesítményű turbós autód van, hanem egy fos olasz autód, ezernégyes motorral. Ha jól sejtem te voltál az a szarházi aki bepofátlankodott elém a jobbra kanyarodó sávból pénteken reggel. Az Octaviamról meg szállj le, mert a rendszámodat felírtam, ne akard hogy megkeresselek.

Kis buzi.

Előzmény: császár7 (355)
wase Creative Commons License 2007.02.10 0 0 480
könyv szerint, minden 5. mosásnál ha 1mp-nél hosszabban húzod a kart akkor "vereti" az elejét is ;)
Előzmény: Balu /octavia RS/ (479)
Balu /octavia RS/ Creative Commons License 2007.02.10 0 0 479
A lámpamosós "röviden húzom csak ablak hosszan lámpamosó is" balhé amit írtam, az OI RS-re vonatkozik...halovány lövésem sincs, hogy miként van ez az OII RS-nél! :-)
Előzmény: Törölt nick (460)
wastegate Creative Commons License 2007.02.10 0 0 478

Ha akkor jösz érte amikor először beszéltünk róla akkor marad a 8....

Ha ennyire fájdalmas az ár akkor azt kell mondani köszönöm nem kell...

A műszeres vizsgálat ill a hibakód törlése ingyen volt...ezt se felejtsd el mondani.

 

Van trafóm is de csak 4db ot tudok adni...

 

üdv

w

 

más...

 

gyári ill sport 312mmx25mm féktárcsa ill betét szintén van eladó...

 

érdeklődni mail-ban légyszi...

 

w

 

312mmm312x25sparcofúrt...
Előzmény: fistic (445)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!