Tegnap voltam az ATC-nél, reszeltek rajta egy picit, nem sajnálta rá az idõt és fáradságot. Hármat mért fékpadon, és kétszer igazított a beállításokon, bár az egész így sem volt 1,5 óra. Még vissza kell mennem, mert egyszercsak gondolt egyet a kocsi, és visszavette magát 100-120 lóra. Leállítás, újraindítás, újra mûködik rendesen. Valami nem stimmel ezzel az autóval, mert nem veszi egy az egyben a megadott parancsokat, nem engedi a tényleges értékeket elmenni a beállított határértékig (pl. turbónyomás), szóval folyt köv, de azért alakulgat.
Új idõk: 60-100 2.-ban : 2.5s (ez nem változott) 80-120 3.-ban 3.3s (3.5s) 100-160 4.-ben 6.9s (7.3s)
a trafó kijött könnyen. Elvileg bosch hacsak azóta ne len cserélték meghibásodás miatt. Mindegy vagy cserben hagy egyszer vagy nem. a gyrtyát nem cseréltem ki mert a kulcsom ami volt túl nagy volt. Totál megfeledkeztem arról, hogy 2 tipusu standard gyertya méret van. Úgyhogy kell szereznem egy kulcsot és majd akkor.
Teljesen egyetértek veled a használatot illetően! Az általam unalomig emlegetett bemelegítés-lehűtésen kívül nyugodtan lehet "sportosan" használni kedvencünket! Ebből eredendően még sosem romlott el nekem sem autóm!
Merem állítani, hogy 45 perc lassú rakparti dugó rosszabb, mint 2 órányi csapatás!
:-))
Tényleg Szili, Jómultkor írtad, hogy lehet, hogy érdekelne compi...fenáll még a kiváncsiságod? :-)
énnekem magyarázhat, de a fékpad az fékpad. azé sajnálom szegényt, mert elsõ kísérletre feltett egy erõsített programot, csak azt az autó "nem vette észre". másodikra feltette a konzervbeállításait, az meg ezt tudja. szóval, most dolgoznia kell a pénzéért. én meg járhatok ki hozzá, amíg eltalálja a beállításokat...
ckerti, szili köszi, na erre nem gondoltam... szerintetek meddig érdemes kimélő üzemmódban használni (most 600km van benne), illetve mi a max fordulatszám amit javasoltok?
'Ez marhára nem jó így, csináltass egy fent is erős konfigot szerintem!! (ha rám hallgatsz :)'
Hát ezér' mentem oda, basszus!!!!
Rád hallgatok, aztán nem tudom, az égiek meghallgatnak-e, mert ATC úr nem véli érteni az eredményt, ami nem biztos, hogy jó jel. Na de nem szapulom, mint lent írtam, holnap (vagy legalábbis záros idõn belül) remélhetõleg sikerül megugrani a dolgot, és jön a hepiend.
> A 100-160-at eddig úgy próbáltam, hogy 3.-ban indítottam, most kipróbáltam, hogy 4.-
> ben nyomom végig, és láss csodát: 7.3 s. Ezt nem gondoltam volna, hogy így jobb lesz.
Mert fasza púpos a nyomatékgörbéd. :s Ezért is nem túl jók a mért adataid, mert fent lószart se erősödött ahhoz képest, amit alul kapott.
Gondolj bele, a 4. fokozatod hosszabb áttétellel miatti gyengeségét kompenzálja a nagyobb nyomaték!!! (na jó, a váltás is számít) Ez olyan probléma, mint a széria turbódízeleknél, hogy nem érdemes visszaváltani közepes fordulatról, mert nem húz ojbban...
Ez marhára nem jó így, csináltass egy fent is erős konfigot szerintem!! (ha rám hallgatsz :)
Sziasztok! Sikerült végigszaladnom a topikon, gyorsban szeretném megkérdezni tőletek, hogy ki melyik szervízt ajánlja, az autó új, így sajnos csak márkaszervíz jöhet számításba.
Vki tudja hogy hogyan működik az új octaviakban a kerék nyomás ellenörző? Szelepben van az érzékelő, vagy a felniben?
nah lámpamosó ügyben a biztiosíték voilt kimenve, semmi extra. Valóban 2 pompa van rajta. Motorelektronika ügyben lehet pilanatnyi elmezavar ahogy Westi fogalmazott, vagy a bov, esetleg hogy egyszer túltöltöttem a tankot, és vanott neki egy levegőztetője. azt egy kicsit megerőszakoltam. Ráadásúl az a levegőztető cső elmegy a motortérbe és ott egy dobozba fut bele a szervó hidraulika elé. Nem teljesen világos számomra, hogy mi a funkciója, vagy hogy miként műxik. Tán bekeveri a benzingőzt a a töltőlevegőbe vagy dunsztom sincs.
UI: amint az kiderült a gyertyáka westi szállítja, és teljesen rendbe van a cucc. Persze kicserélni nem sikerült mert otthonvettem észre, hogy a gyertya kulcsom ami van az nem pászol. A gyujtástrafón viszon sehol sem volt feltüntetve, hogy imlyen gyártmány.
enye ejnye megvárhattad volna a saját értékelésem, semmi pejoratívat nem mondtam, csak függőben tartottam a véleményem amíg személyesen meg nem győzödőm.
Gyertyák zsír eredetiek, kiszolgálás fasza, igen bevállalatad kompenzációként a hibakód kiolvasását, szal végül minden összevetve mindennel meg voltam elégedve, sőt külön köszöntem, hogy hajlandó voltál este is fogadni. Szal minden zsírkirály volt. Fékügyben rövidesen jelentkezem mailben.
Én is meredekebbre állítottam az ülést, és a deréktámaszt 0-ra állítottam, egy kicsivel jobb lett. Ezért biztos nem fogom szétszedni az ülést!
Holnap megyek vissza az ATC-hez, 'felülvizsgálatra' :), emberünk egyelõre nem érti a dolgot, remélem, azért megoldja. Pont ezt akartam elkerülni, hogy 1-2-3 céget végiglátogassak, amig végre valaki rendesen megcsinálja. Annyira azért nem vagyok megszállott, hogy többszáz rugót és néhány hónapot ezzel töltsek el.
Szombaton megint mértem egy párat. A 100-160-at eddig úgy próbáltam, hogy 3.-ban indítottam, most kipróbáltam, hogy 4.-ben nyomom végig, és láss csodát: 7.3 s. Ezt nem gondoltam volna, hogy így jobb lesz. 100-200: 16.9 s
Nekem (OFF autón) az oldotta meg eccer a hasonló helyzetet, hogy az ülés magasságán állítottam sokat. Így máshová került a deréktámasz, és hirtelen jó lett.
Szia te GYÖKÉR!(Bocs látom úgy írtad alá, hogy Kis buzi,na mindegy)
Nem tudom mitől sejted, hogy én voltam aki be merészelt eléd vágni valahol, de sajnos közölnöm kell veled, hogy bár nagyon szeretek vezetni pont pénteken nem ültem autóba, bár ez teljesen nem tartozik rád...
Azért jó, hogy leírtad a rendszámomat (érzékelem, hogy fejben nem bírtad volna megjegyezni általában három betű három szám) ez még biztos hasznos lesz, ha elfelejtem, majd megkérdezem tőled.
Remélem tovább szívat aki eddig is tette mert úgy látszik megérdemled...(sajnos mást nem tudok neked kívánni, mert a bemutatkozásodnak nem volt valami pozitív hatása)
Neked nem nagyteljesítményű turbós autód van, hanem egy fos olasz autód, ezernégyes motorral. Ha jól sejtem te voltál az a szarházi aki bepofátlankodott elém a jobbra kanyarodó sávból pénteken reggel. Az Octaviamról meg szállj le, mert a rendszámodat felírtam, ne akard hogy megkeresselek.
A lámpamosós "röviden húzom csak ablak hosszan lámpamosó is" balhé amit írtam, az OI RS-re vonatkozik...halovány lövésem sincs, hogy miként van ez az OII RS-nél! :-)