Itt a végérvényes program a váci skoda talira! Mint látjátok, mindenkit várnak, tehát minket is! Rajta hát, menjünk minél többen. Jelentkezzetek emilben Zeusznál!
Minden jót
Balu /ovtaviaRS/
A tervezett programok a következők:
10.00 11.00 Évadnyitó a DAC. termében
11.00 Szerviz és bemutató terem látogatás
11.00 Elfoglaltság a gyerekeknek.
12.00 Ebédelés szabadonvállasztott vendéglátó egységekben. Vagy házi. Felderítünk valami elfogadható helyet.
12 .30 "City Reli"
16.00 Eredmény hirdetés
11.00-16.00 Tesztvezetés a rendelkezésre álló autókkal.
Toalett helyiségek a DAC biztosít
Nagyjából ennyit szerettem volna mondani nektek.
Az idén még 100% biztos találkozók.
II Dunakeszi Főzőcskézős ügyességi SOF ORSZÁGOS buli. LMGS főszakácsunkkal augusztus vége szeptember eleje.
Náluk vettem életem első új autóját, és képesek voltak koszosan átadni, ráadásul majdnem rendszám nélkül ill. próbarendszámmal kellett elhoznom 3 hónap várakozás és hetekkel előre egyeztetett átadási dőpont után.
Ja, amikor azt mondtuk, hogy először megnéznénk a kocsit, mielőtt kifizetjük a fél vételárat, majdnem megsértődtek, de legalábbis nagyon furcsa kívánságnak tartották.
A kialkudott 100 eFt értékű ajándék alufelnit úgy értették, hogy az acéltárcsa, dísztárcsa akkor marad náluk.
En is ugy gondolom. A gyöngyösi Skoda szalon szervize javitja majd, most is ott van a kocsi. Eger mellett lakom, meg öket ismerem regröl, korrektek. Az egriek nem ügyfelközpontuak, az kilöve.
1 Digital value of Interior Temperature Sensor, in Headliner (G 86) 2 Digital value of Interior Temperature Sensor, in Instrument Panel (G 56) 3 Digital value of Fresh Air Intake Duct Temperature Sensor (G 89) 4 Digital value of Outside Air (Ambient) Temperature Sensor (G 17), front 5 Digital value of Outside Air (Ambient) Temperature Sensor 6 Digital value of Ambient Temperature Sensor At Fresh Air Blower (G 109) 7 Digital value of Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer (G 92) 8 Delta value of Temperature Regulator Flap 9 Non-corrected specified value of Temperature Regulator Flap 10 Digital value of Central Flap Motor Potentiometer (G 112) 11 Specified value of Central Flap 12 Digital value of Footwell/Defroster Flap Motor Potentiometer (G 114) 13 Specified value of Footwell/Defroster Flap 14 Digital value of Air Flow Flap Motor Potentiometer (G 113) 15 Specified value of Air Flow Flap 16 Vehicle Speed (km/h) 17 Actual Air Blower voltage (Volts) 18 Specified Fresh Air Blower voltage (Volts) 19 A/C Compressor (A/C Clutch) voltage (Volts) 20 Number of low voltage occurrences, non-transient 21 Cycle condition of A/C Refrigerant High Pressure Switch (F 118) 22 Cyclings of the A/C Refrigerant High Pressure Switch (F 118) 23 Cyclings of the switches, absolute non-fluctuating 24 Analog/Digital value, Kick-Down Switch 25 Analog/Digital value, Engine Coolant Temperature (ECT) Warning Light 26 Engine Speed (RPM) 27 N/A 28 A/C Compressor speed in rpm (Equals Engine Speed x 1.28) 29 Software version 30 N/A 31 Potentiometer malfunction counter, Temperature Regulator Flap 32 Potentiometer malfunction counter, Central Flap 33 Potentiometer malfunction counter, Footwell/Defroster Flap 34 Potentiometer malfunction counter, Air Flow Map 35 Feedback value, cold end-stop, Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer (G 92) 36 Feedback value, hot end-stop, Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer (G 92), max. stop 37 Feedback value, cold end-stop, Central Flap Motor Potentiometer (G 112) 38 Feedback value, hot end-stop, Central Flap Motor Potentiometer (G 112) 39 Feedback value, cold end-stop, Footwell/Defroster Flap Motor Potentiometer (G114) 40 Feedback value, hot end-stop, Footwell/Defroster Flap Motor Potentiometer (G114) 41 Feedback value, cold end-stop, Air Flow Map Motor Potentiometer (G 113) 42 Feedback value, hot end-stop, Air Flow Map Motor Potentiometer (G 113) 43 Vehicle operation cycle counter 44 Calculated interior temperature (internal software, in digits) 45 Outside (ambient) temperature, filtered, for regulation (internal software) 46 Outside (ambient) temperature, unfiltered, (internal software, in deg C) 47 Outside (ambient) temperature, unfiltered, (in digits) 48 Malfunction counter for speedometer (vehicle speed) signal 49 Standing time (in minutes) 50 Engine Coolant Temperature (ECT) in deg C 51 Graphics channel 1 - A/C compressor switch-off conditions are identified by illuminated segments of the “88.8” display. See chart below. 52 Graphics channel 2 - Climate system electrical outputs are identified by illuminated segments of the “88.8” display. See chart below. 53 Control characteristics 54 Outside (ambient) temperature, in deg C or deg F depending on setting on A/C control head 55 Temperature in deg C, from Interior Temperature Sensor, in Headliner (G 86) 56 Temperature in deg C, from Interior Temperature Sensor, in Instrument Panel (G 56) 57 Temperature in deg C, from Fresh Air Intake Duct Temperature Sensor (G 89) 58 Temperature in deg C, from Outside Air (Ambient) Temperature Sensor (G 17), front 59 Temperature in deg C, from Ambient Temperature Sensor At Fresh Air Blower (G 109) 60 Software version (latest) 86 Display Check (All Segments of Climate Control display light up
Autópályás utazás alkalmával keltette fel a figyelmemet hogy leng a kmóra mutatója...Beállítottam 180ra a tempomatot és pár mm-es kilengéseket hajtott végre folyamatosan, mintha szédülne. Egyedi a dolog, vagy valaki tapasztalt már ilyet? :-)
kb 2 hónapja túrtam meg az egyik biztosítót...nemkaart fizetni mert a fószer nem ismerte el a felelősségét...aztán szépen rávettem hogy fizessen...közbe meg folyik a büntetőper.
Fizet az csak meg kell lobogtatni előtte hogy nem vagy köcs-ög. Be kell fenyegetőzni, javítás...elmaradt haszon..stb stb....ne felddhogy a fizetés akkortól esedékes amikortól követeled. Tehát indenképpen közölni kella követelést mert akkortól ketyeg a késedelmi kamat ami most kb jegybanki alapkamat+7% szóval lehet őket szorongatni...csak kell egy kis energiát fektetni bele
talan az itteni orrmotor topikban volt... keresem... keresem... de biztos hogy mukodik mert anno en is neztem, hogy ahhoz kepest a km oram tobbet mutat...
Az ügyvédem tanácsára nem javíttatom meg addig, max 1 tárgyalás, és vége.
Azért már kicsit túltettem magamat rajta, másfél éve történt. Az a nyomott biztosító még csak nem is fingta el magát kb 4 hónapig. Ha időben benyögi hogy nem fizet, nem csak hümmög, már előbbre lennék.
Sajnos úgy volt hogy egy Ladás miatt, aki rosszul lett az autójában, árokba hajtottam, elég szerencsétlenül. Ladának semmi baja, RS meg kapott eléggé. Hálistennek csak a kasztnin vannak benyomódások, meg az első lökös+légzsákok. Az a s.arházi biztosító meg nem fizet, hiába ismerte el a vétkes a hibáját. Most bíróságon vagyunk, kb 4. tárgyalás után. ismerős volt aki okozta az egészet, no rendőr, és így már rögtön "biztosítási csalás" az egész:-( Ez van.
Most hogy visszaolvastam, látom hogy sok régi Skodásnak van RS. Emléxem, annakidején én feketebárány voltam az orrmotoron, mert gyorshajtónak számítottam az RS miatt...
Örömmel látom hogy fel van éledve ez az annakidején eléggé lapos totyik:-)
Sajnos az én "beteg" O.I RS-em a groupama jóvoltából még nincs kifizetve a mai napig, de nyárra megcsináltatom, mert már nagyon unom hogy a biztosító hülyének néz, és akkor becserélem az újra.
Nekem már az is király lessz, ha csippel majd 6fél fele gyorsul 100-ra, mégha nem is veri meg az S8-at:-))))))))))))