Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Balu /octavia RS/ Creative Commons License 2007.03.01 0 0 714

Nah csak sikerül beszúrni?! 

Balu /octavia RS/ Creative Commons License 2007.03.01 0 0 713

Jah! ez lemaradt... :-)

Előzmény: Balu /octavia RS/ (712)
Balu /octavia RS/ Creative Commons License 2007.03.01 0 0 712

Hali minden RS-barát(om)nak!

Itt a végérvényes program a váci skoda talira! Mint látjátok, mindenkit várnak, tehát minket is! Rajta hát, menjünk minél többen. Jelentkezzetek emilben Zeusznál!

Minden jót

Balu /ovtaviaRS/

A tervezett programok a következők:

10.00 11.00 Évadnyitó a DAC. termében

11.00         Szerviz és bemutató terem látogatás

11.00         Elfoglaltság a gyerekeknek.

12.00         Ebédelés  szabadonvállasztott vendéglátó egységekben. Vagy házi. Felderítünk valami elfogadható helyet.

12 .30        "City Reli"

16.00         Eredmény hirdetés

11.00-16.00 Tesztvezetés a rendelkezésre álló autókkal.

Toalett helyiségek a DAC biztosít

Nagyjából ennyit szerettem volna mondani nektek.

Az idén még 100% biztos találkozók.

 

II Dunakeszi Főzőcskézős ügyességi SOF ORSZÁGOS buli. LMGS főszakácsunkkal augusztus vége szeptember eleje.

V. Fagyitali. december.

Mindenkit váruk!

Zeusz"

ckerti Creative Commons License 2007.02.28 0 0 711

Na, de a másodikat nem is náluk vettem!

Volt is palack bor, gumilabda, úszómatrac, póló az átadásnál! :-))

Előzmény: -BENQ- (710)
-BENQ- Creative Commons License 2007.02.28 0 0 710
Hát ez van. :-(((
Előzmény: ckerti (709)
ckerti Creative Commons License 2007.02.28 0 0 709

Sajnos ez igaz.

Náluk vettem életem első új autóját, és képesek voltak koszosan átadni, ráadásul majdnem rendszám nélkül ill. próbarendszámmal kellett elhoznom 3 hónap várakozás és hetekkel előre egyeztetett átadási dőpont után.

 

Ja, amikor azt mondtuk, hogy először megnéznénk a kocsit, mielőtt kifizetjük a fél vételárat, majdnem megsértődtek, de legalábbis nagyon furcsa kívánságnak tartották.

A  kialkudott 100 eFt értékű ajándék alufelnit úgy értették, hogy az acéltárcsa, dísztárcsa akkor marad náluk.

Ez is az átadásnál derült ki.

Előzmény: -BENQ- (708)
-BENQ- Creative Commons License 2007.02.28 0 0 708
En is ugy gondolom. A gyöngyösi Skoda szalon szervize javitja majd, most is ott van a kocsi. Eger mellett lakom, meg öket ismerem regröl, korrektek. Az egriek nem ügyfelközpontuak, az kilöve.
Előzmény: ricsi07 (707)
ricsi07 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 707

SZia!

 

Lesz ebből meg szép autó,kitartás!! Tudod már kivel,hol javítatod majd?

 

Üdv:Ricsi

Előzmény: -BENQ- (703)
easyr Creative Commons License 2007.02.27 0 0 706
Nem kell szenvedni. Econ es Auto gombok egyszerre... OFF Egyebkent kiprobaltam a regi egyzonas Climatronicon es muxik a rejtett menu :)
Előzmény: fistic (705)
fistic Creative Commons License 2007.02.27 0 0 705
a jó életbe véletlenül átállítottamfahrenheitre a klímát....majd szenvedhetek visszarakni.
Előzmény: fistic (699)
-BENQ- Creative Commons License 2007.02.27 0 0 703
Előzmény: ricsi07 (700)
OccsE Creative Commons License 2007.02.26 0 0 702
edekes... nalam (OCT I RS) tokeletesen tartja a beallitott sebesseget...
Előzmény: Törölt nick (701)
ricsi07 Creative Commons License 2007.02.26 0 0 700

Szia!

Itt nem vagy egyedül.Sok a "gyorshajtó" RS tulaj.Az autód meg remélem elkészül

nemsokára.(esetleg van képed róla hogy néz ki most)

Előzmény: -BENQ- (688)
fistic Creative Commons License 2007.02.26 0 0 699
elvileg ezeket lehet lolvasni:

1 Digital value of Interior Temperature Sensor, in Headliner (G 86)
2 Digital value of Interior Temperature Sensor, in Instrument Panel (G 56)
3 Digital value of Fresh Air Intake Duct Temperature Sensor (G 89)
4 Digital value of Outside Air (Ambient) Temperature Sensor (G 17), front
5 Digital value of Outside Air (Ambient) Temperature Sensor
6 Digital value of Ambient Temperature Sensor At Fresh Air Blower (G 109)
7 Digital value of Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer (G 92)
8 Delta value of Temperature Regulator Flap
9 Non-corrected specified value of Temperature Regulator Flap
10 Digital value of Central Flap Motor Potentiometer (G 112)
11 Specified value of Central Flap
12 Digital value of Footwell/Defroster Flap Motor Potentiometer (G 114)
13 Specified value of Footwell/Defroster Flap
14 Digital value of Air Flow Flap Motor Potentiometer (G 113)
15 Specified value of Air Flow Flap
16 Vehicle Speed (km/h)
17 Actual Air Blower voltage (Volts)
18 Specified Fresh Air Blower voltage (Volts)
19 A/C Compressor (A/C Clutch) voltage (Volts)
20 Number of low voltage occurrences, non-transient
21 Cycle condition of A/C Refrigerant High Pressure Switch (F 118)
22 Cyclings of the A/C Refrigerant High Pressure Switch (F 118)
23 Cyclings of the switches, absolute non-fluctuating
24 Analog/Digital value, Kick-Down Switch
25 Analog/Digital value, Engine Coolant Temperature (ECT) Warning Light
26 Engine Speed (RPM)
27 N/A
28 A/C Compressor speed in rpm (Equals Engine Speed x 1.28)
29 Software version
30 N/A
31 Potentiometer malfunction counter, Temperature Regulator Flap
32 Potentiometer malfunction counter, Central Flap
33 Potentiometer malfunction counter, Footwell/Defroster Flap
34 Potentiometer malfunction counter, Air Flow Map
35 Feedback value, cold end-stop, Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer (G 92)
36 Feedback value, hot end-stop, Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer (G 92), max. stop
37 Feedback value, cold end-stop, Central Flap Motor Potentiometer (G 112)
38 Feedback value, hot end-stop, Central Flap Motor Potentiometer (G 112)
39 Feedback value, cold end-stop, Footwell/Defroster Flap Motor Potentiometer (G114)
40 Feedback value, hot end-stop, Footwell/Defroster Flap Motor Potentiometer (G114)
41 Feedback value, cold end-stop, Air Flow Map Motor Potentiometer (G 113)
42 Feedback value, hot end-stop, Air Flow Map Motor Potentiometer (G 113)
43 Vehicle operation cycle counter
44 Calculated interior temperature (internal software, in digits)
45 Outside (ambient) temperature, filtered, for regulation (internal software)
46 Outside (ambient) temperature, unfiltered, (internal software, in deg C)
47 Outside (ambient) temperature, unfiltered, (in digits)
48 Malfunction counter for speedometer (vehicle speed) signal
49 Standing time (in minutes)
50 Engine Coolant Temperature (ECT) in deg C
51 Graphics channel 1 - A/C compressor switch-off conditions are identified by illuminated segments of the “88.8” display. See chart below.
52 Graphics channel 2 - Climate system electrical outputs are identified by illuminated segments of the “88.8” display. See chart below.
53 Control characteristics
54 Outside (ambient) temperature, in deg C or deg F depending on setting on A/C control head
55 Temperature in deg C, from Interior Temperature Sensor, in Headliner (G 86)
56 Temperature in deg C, from Interior Temperature Sensor, in Instrument Panel (G 56)
57 Temperature in deg C, from Fresh Air Intake Duct Temperature Sensor (G 89)
58 Temperature in deg C, from Outside Air (Ambient) Temperature Sensor (G 17), front
59 Temperature in deg C, from Ambient Temperature Sensor At Fresh Air Blower (G 109)
60 Software version (latest)
86 Display Check (All Segments of Climate Control display light up
Előzmény: fistic (698)
fistic Creative Commons License 2007.02.26 0 0 698
hehhe ha az ember tudja mit keressenakkor meg is találja:
Egy román topikban találtam a leirast:

egyszerre kell megnyomni a

ECON + kék gomb + ventiláétor sebesség csökkentő gomb

ezt követően pediga piros es kek gombbal jarkalhatsz a menüben és a 16. menü mutatja a valódi sebességet

Valaki próbálja már ki akinél közelben van a kocsi
Előzmény: OccsE (695)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.26 0 0 697
Autópályás utazás alkalmával keltette fel a figyelmemet hogy leng a kmóra mutatója...Beállítottam 180ra a tempomatot és pár mm-es kilengéseket hajtott végre folyamatosan, mintha szédülne. Egyedi a dolog, vagy valaki tapasztalt már ilyet? :-)
fistic Creative Commons License 2007.02.26 0 0 696
kb 2 hónapja túrtam meg az egyik biztosítót...nemkaart fizetni mert a fószer nem ismerte el a felelősségét...aztán szépen rávettem hogy fizessen...közbe meg folyik a büntetőper.

Fizet az csak meg kell lobogtatni előtte hogy nem vagy köcs-ög. Be kell fenyegetőzni, javítás...elmaradt haszon..stb stb....ne felddhogy a fizetés akkortól esedékes amikortól követeled. Tehát indenképpen közölni kella követelést mert akkortól ketyeg a késedelmi kamat ami most kb jegybanki alapkamat+7%
szóval lehet őket szorongatni...csak kell egy kis energiát fektetni bele
Előzmény: -BENQ- (694)
OccsE Creative Commons License 2007.02.26 0 0 695
talan az itteni orrmotor topikban volt... keresem... keresem...
de biztos hogy mukodik mert anno en is neztem, hogy ahhoz kepest a km oram tobbet mutat...
Előzmény: Balu /octavia RS/ (690)
-BENQ- Creative Commons License 2007.02.26 0 0 694
Az ügyvédem tanácsára nem javíttatom meg addig, max 1 tárgyalás, és vége.

Azért már kicsit túltettem magamat rajta, másfél éve történt.
Az a nyomott biztosító még csak nem is fingta el magát kb 4 hónapig.
Ha időben benyögi hogy nem fizet, nem csak hümmög, már előbbre lennék.
Előzmény: Balu /octavia RS/ (693)
Balu /octavia RS/ Creative Commons License 2007.02.26 0 0 693

:-((

Szomorú történet! És gondolom, amíg a biztosítóval nem sikerül megegyezni, és nem utalja a pénzt, addíg nem tudod "meggyógyíttatni a vasat...! :-(

Hát nagyon sajnálomés sok sikert kívánok f@sszopó biztosítóval szemben! Kedvencednek, meg mielőbbi gyógyulást!

 

PS:Tudom nem vígasztal tulságosan, de nekem is OI RS-em van csak feketében <:-)

Előzmény: -BENQ- (692)
-BENQ- Creative Commons License 2007.02.26 0 0 692
Sajnos úgy volt hogy egy Ladás miatt, aki rosszul lett az autójában, árokba hajtottam, elég szerencsétlenül. Ladának semmi baja, RS meg kapott eléggé.
Hálistennek csak a kasztnin vannak benyomódások, meg az első lökös+légzsákok.
Az a s.arházi biztosító meg nem fizet, hiába ismerte el a vétkes a hibáját.
Most bíróságon vagyunk, kb 4. tárgyalás után.
ismerős volt aki okozta az egészet, no rendőr,
és így már rögtön "biztosítási csalás" az egész:-(
Ez van.
Előzmény: Balu /octavia RS/ (691)
Balu /octavia RS/ Creative Commons License 2007.02.26 0 0 691
Hogy-hogy beteg szegény? Csak nem tört össze? :-(
Előzmény: -BENQ- (689)
Balu /octavia RS/ Creative Commons License 2007.02.26 0 0 690

Hmm...ez érdekelne. Nekem az volt az infom, hogy nem tudja. :-)

Kiváncsian várom a válaszod! :-)

Előzmény: OccsE (686)
-BENQ- Creative Commons License 2007.02.26 0 0 689
:-D
-BENQ- Creative Commons License 2007.02.26 0 0 688
Most hogy visszaolvastam, látom hogy sok régi Skodásnak van RS.
Emléxem, annakidején én feketebárány voltam az orrmotoron,
mert gyorshajtónak számítottam az RS miatt...
-BENQ- Creative Commons License 2007.02.26 0 0 687
Üdv!

Örömmel látom hogy fel van éledve ez az annakidején eléggé lapos totyik:-)

Sajnos az én "beteg" O.I RS-em a groupama jóvoltából még nincs kifizetve a mai napig, de nyárra megcsináltatom, mert már nagyon unom hogy a biztosító hülyének néz, és akkor becserélem az újra.

Nekem már az is király lessz, ha csippel majd 6fél fele gyorsul 100-ra,
mégha nem is veri meg az S8-at:-))))))))))))
OccsE Creative Commons License 2007.02.26 0 0 686
de tudja az OCT I. RS-e is...
megprobalok rakeresni, hogyan hozhato elo....
Előzmény: Balu /octavia RS/ (685)
Balu /octavia RS/ Creative Commons License 2007.02.26 0 0 685
Sajna az O I RS klímája ezt nem tudja...csak az O IIRS-é! :-(
Előzmény: fistic (679)
Balu /octavia RS/ Creative Commons License 2007.02.26 0 0 684

Szeva fistick!

 

Bocsi, de mostanában qrva sok dolgom volt...

a zemil címem pedig: tothbalintkukacdunakanyar.net

:-) varom a jelentkezésed

Előzmény: fistic (641)
norgi Creative Commons License 2007.02.26 0 0 683
Tehát akkor amit írtam rendbn van. Így tudjuk a pontos adatokat, ha akarjuk. :D


Norgi
Előzmény: Varshi (681)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!