nyílt terepen nyomod a melót, majd felfázól, ha aláfekszel a gépnek, van egy jó tuningom, 5 cm vastag hungarocell magad alá, olyan mintha alulról fűtenének
Zsojti, egy kérdés, a motor meseország kapitánya, de mikor mondjuk autópályáról félreállok hu.......zni, járatom a motort min 1percig, és hullámzik az alapjárat, majd leállítom a motort, újraindítom, és szép sima járása lesz, na ez mi ez?
szesz zsolti, az enyémben is, van annyi, hiába, a gyári a király, természetesen amit régebben belinkeltél a turbómestertől, és megkapja a turbó a friss olajat, 10e-ként örök élet szerintem
Nem azért, hogy védjek bármilyen adalékot (mert szerintem a slick50től lett főtengely csapágyas 20 évvel ezelőtt a trabim), de azért ez még nem bizonyíték, ugyanis:
az 1.5dci motoroknál van egy renault által el nem ismert hiba (mindig olaj hiba a user részéről).
A meganeklub szerelőjéhez szoktam többször vinni a gépet.
A 180e-es szervíznél kérdi, hogy főtengely csapágy csere volt?
meglepetéssel kérdem, hogy miért kellene.
A lényeg, hogy ez egy gyenge pontja a motornak és célszerű cserélni, mert megkopik vagy megfordul és ha megkopik a felülete, akkor széteszi nagyon hamar magát ha meg megfordul, akkor kenési problémája lesz.
Eről nem írnak sehol, csak nála nagyon sűrűn jelentkeztek hasonló gondokkal és utána már erre figyeltek és egyértelmű, hogy 200e körül célszerű az "állagmegóvás".
Egy másik renault szerelővel beszélgettem és mondta, hogy az 1.5dci motorok gyengék. kérdem, hogy mi a baj. mondja, hogy a főtengely csapágy... Na ekkor bebizonyosodott, hogy másnál is jelentkezik ez a dolog.
Remélem mindenki jól van nálatok !A turbókat a Kínai népi demokratikus köztársaság gyártja ...középrészeivel mindent elárasztott
sajna ez van ,szinte mindegy hol veszed .ezen román gyári logó volt .egy kalap szemét ...a felújítok csak azt nézik menyivel lehet lehúzni ......Amit most feltetem 1900 fordulaton sípol fütyül .nekem 300ezer van a turbómban de nem adnám oda amit fel újítottként ma feltettem ebben az évben nem ez a első amit tapasztaltam ........szomorú de ezt tapasztaltam
üdv mindenkinek
Ez Angliából jött 80ezer volt benne nem kellet volna még ledobni de már nem volt 100-as
a mai sem ment valami sokat .......:-(nem haladónk jó irányba azt gondolom .
Szia Zsolti.Nekem van ám igaz, kicsit sipulos,de szabadulnék töle. persze csak vicceltem. Zsolti csak nem az én turbofelujitomtol van a turbo? A másik mit szolsz a elöttem iro kollega kangoo-jához? létezhet,hogy ez a fasz xado ilyet tesz? persze minden létezhet.
Hali. Nos Nekem van még egy kangoom 1.5 dci . Kissé hangos volt a hidro tőke és úgy gondoltam segíthet csendesíteni rajta. A xado gélt vettem a 3 -1 ben.
Meleg motornál öntöttem bele, mentem először vagy 300 km előírás szerint. Bár szerintem semmit nem használt. Majd 10.000 km nél eljött az olaj csere. Új olaj már xado nélkül, és lám 3000 km után a kis dög elkezdett varrógép lennei. A hajtó kar csapágynak annyi. Most hozták meg a másik motort, csere. Én soha többet nem teszek bele xado gélt.
Én elforgattam így nem kell tisztítani és a motorba is tiszta levegő kerül szerintem.Amúgy nem nagy meló.Leveszed a légszürőház dobozt ,vigyázva a turbócső bilincsre nehogy leessen.Lehúzod a csatlakozókat 3csavar ki,majd kihúzod brigicol stb vissza kész.
Egr szelep takarítás átlag user számára mennyire bunyolult? Kérlek segitsetek. Ugyanitt eladó 4 db dot 2010 michelin 195 65 r16 C agilis gumik 80-90% állapotban 80e ft.
Renault Traficunk (F9Q760) -nak olyan gondja támadt, hogy a turbó nyomást szabályzó mágnesszeleb elromlott/elromló félbe van.. :(
Legalábbis motordiagnosztikával ezt állapították meg, a jelenség az volt, hogy menet közben kigyulladt az izzítást jelző led és a kocsi fogta magát és belassúlt...
A kérdésem az lenne, hogy ilyen mágnesszelepet hol tudnék beszerezni, és mi a várható költsége ?
Egyik nap nyűgös lettem. Untam már nagyon, hogy zörög a műszerfal (valaki megpróbálta a fekete részt levenni a szürkéről. Az összes létező rögzítést le is törte, amit tudott. Ezért szétfeszegettem a műszerfalat, és kétkomponensű speciális műanyagragasztóval összeragasztottam.... Most nem zörög :D
Nem tudom van e kapcsolat de velem pár hete azt játszotta el a trafic ,hogy nem indult.Meg áltam egy bolt elött vásárolni . Nem volt semmi hiba az autoval -vásároltam -inditanám az autot de nem indul.
Na kicsit visszáb:Be az autoba -baromi meleg van benne ,és sietek-gyujtás és közben elektromos ablak lefelé -mindeközben most már inditozok is - az auto inditozik de nem indul be.
Végül is a megoldás az volt ,hogy sorba kiszedtem biztiket és az elektromos ablak bizti ke-be vétele után kűllőre beindult az autó.
hat lehet, csak sajnos mikor rajon a bolondora nem is indul, az onidito teker, de semmi, a muszerfalon az immobilizer nem alszik ki, es az izzoszal nem is vilagit....2 bd kulcsom van hozza es mindegy hogy melyiket hyasznalom mindig elojon a baj.....