Igen, AL4 van a gépedben. A más által megadott gyári szám már régi, megváltozott 9730AE-re. Amúgy amit írtam LT 71141 minősítésű olaj való bele. Ennek rá kell írva lennie valahol a flakonján.
ABS nem müködik,a hibát is írja ABS fault , Breaking fault ez a kettő egymás után,de a műszerfalon semmi viazajelző nem villan fel gyújtásra adásnál sem tehát mintha nem is lenne fékkel kapcsolatos visszajelző lámpa,innen gondolom hogy kikapcsolták szervízben.
Ránézetem a jeladók jók de a kocka nem veszi a jelet.
Azt mondták abs kocka csere,
De rázkodásnál miért írja egyfolytában a hibát ,ezért gondoltam arra mivan ha valami rellé vagy valami más a hiba
Még annyi kérdésem lenne ,hátha találkozott valaki ezzel a hibával!
ABS nem müködik az elöző tulaj a műszerfalon kikapcsoltatta az összes viszajelzőt de indításkor írja a hibát utána csak néha viszont menet közben nagy sebbeségnél volt olyan hogy állandoan jelzett vissza .Én a rázkodásra gondoltam nem e valami rellé miatt nem müködik.
Köszi a tippet. Én meg pont a belső hőmèrséklet érzékelőre gondolok. Érdekes, hogy kétzónás és csak 1db èrzékelő van az utastérben. Megnézem ezt a külső hőmèrsèklet érzékelőt is. Annyira azért nem hagy nyugodni a dolog.
Csak a PK-s (hosszbordás) szíjat cseréld ki és megszűnik a kellemetlen zaj.A generátor szabadonfutó ha kukás akkor már rángatja a szíjat meg egyik irányba sem tudod elforgatni ha nincs rajta a PK-s
Automata feszíti. kb 20 ezer van benne. Az előző 230ezret ment. Melegen szinte alig hallani. Lehet csak kicseréltetem a generátor szabadonfutót. Már ha egyszer lesz időm rá.
Külső hőmérséklet érzékelő is lehet a hiba,jobb tükörben alul van ,nálam a jelenség 21 fokra volt beállítva külső hőmérséklet 14 körül egyszer csak elkezdte okádni be a meleget a külső hömérséklet -40 mutatot .sokan azt mondják az az érzékelő nincs összefüggésben a fűtés/hűtésel de ezekszerint mégis
Az 1.6 B 2001, motoromnak amikor sem nem húz sem nem motorféken van, akkor ad egy szelephang szerű hangot, azon kívül erő sincsen igazán benne, azaz megtaposom rendesen és hangja lesz de nem lódul ahogyan kellene. Az olajat eszi szépen még mindig. Vmi ötlet az első kettőre? Esetleg lehet a hang és az olaj fogyasztás pl a szelepszár szimeringek miatt? Ja nem füstöl.
Levettük. Majdnem fix csak egy vékony gumiréteg van a két fém között nem olyan mint a régi 2l hdi-n. Feszegettük semmi moccanás. Ezt ezért zárnám ki. De először én is erre tippeltem.
1,6 HDI reggeli indításkor kattogó hang, hosszbordás ékszíj néha vísít. Melegen elmúlik. Szerintetek mi lehet? Klímacsapágy kicserélve, ékszíjtárcsa hibátlan, a vezetőgörgőket nem rég cseréltem, mind szépen jár. Szabadonfutóra gyanakodtam, de villamos szaki szerint nem biztos. Mikor levette a szíjat annyit mondott, hogy könnyen jár mind-két irányba. Alapjáraton stabil a töltés, szíjat nem csapkodja. Gondoltam még szervószivattyúra is de hogy lehetne biztosra menni?
Ha jól tudom, akkor AL4-es váltó van a gépedben. (100% biztosan az alvázszámod utolsó 8 karakteréből tudnám megmondani, de ha te tudod biztosan esetleg, akkor OK)
Ez esetben az ESSO LT 71141 olaj való bele. Esso itthon már nincsen szerintem, úgyhogy a minősítést figyeld csak, ne a gyártót ! Ha jól emlékszem még a Bárdiban is van ilyen pl. Febi-ből.
újra kérdezném (122155) hátha most szerencsésebb leszek és érkezik rá válasz... a 2 literes 2003-as benzines PEU automata váltójába milyen olajat ajánlotok?