ismer-e valaki olyasvalakit, aki már találkozott olyan egyénnel, aki már látott, vagy esetleg hallott olyan dologról, hogyaszongya: KERÉKJÁRATI DOB (olyan fekete műanyag izé amit föl lehetne szerelni, védendő a vízbül azoxigént)
Valami kisiparos nem gyárt ilyesmit? Persze állólámpáshoz...
Szép, de le is írják, hogy alul egy csomó helyen át van rozsdásodva, és van egy pár gányoltan javított elem is. Fék részben beragadva, van itt meló bőven. Legalább nem akarnak hülyére venni.
Talán tényleg nem volt törve, bár 35 év alatt....A belseje az viszont frankó.
Olyan lelakott , de húdenagyonegybenvan állólámpást meg Délolasz, illetve Spanyolhonban találhatunk legkozelebb , nagy szerencsével.
Igazad van, amotor áés váltó hiányzik, de szép belül, nem repedt a műszerfal, hibátlan a kárpit, nincs kiülve az ülés, eredetinek tűnik a fény, alul sem korrodált jelentősen, felüdülés a MO-aikhoz szokott szemnek. Ja, és én USA verziót akarok, Serie2-t, mert ez a mániám.
Én a W116-ot 2 éve februárban vettem németországban olcsón, kb fél év hirdetésfigyelés után.
Ha odafigyelsz és türelmes vagy németországban is ki lehet fogni nagyon szép megkimélt darabokat nagyon jó áron. A német (nem a török-német vagy a jugo-német) jellemzöen nem akar becsapni a, hirdetésben (ebay) feltüntei a kocsi összes hibáit. Ez pl 2200 eur-ért gyári állapotban sérülésmentesen...
Ok, nem OT-re kell, de ha egy régi autó szakadt, akkor lenéznek, ha normális, akkor felnéznek... 2 (amerikai) állólámpás dieselem volt, meg egy európai alkatrésznek, van némi tapasztalatom. A 115-ös műszakilag legnagyobb részben csak az első futómű felépítésében különbözik a 123-astól, amúgy sok alkatrész csereszabatos, felépítésben és merevségben a karosszériák között sincs nagy különbség. Szerintem az állólámpás sokkal szebb és karakteresebb. Alkatrészellátásilag sincs nagy különbség. Amúgy az a gond, hogy olyan /8-ast, amilyet leírtál, Mo-n nem fogsz találni, ha pedig mégis, lehet drágább lesz, mint külföldön egy hasonló. Ha tényleg elég jót akarsz, szerintem 600.000 Ft. alatt nem találsz.
Tehat azt mondod ne eroltessem.....igaz nekem nem OT-re kell...csak, hogy egyben legyen, ne 100 lyukkal az aljan....megbizhato legyen....es ennyi....nem akarok OT csinalni belole...aztan a garazsban simogatni...hanem megbizhato massziv autot akarok.....de meg mindig nagy a dilemma...115 vagy 123....hmm....
A lakatolás minőségét jól jelzi, hogy a küszöbön nincsenek meg a díszléc furatai, holott Unixban 4500 Ft/db áron elég jó, furatos, méretpontos külső küszöböt lehet venni. A küszöb össze-vissza áll, csakúgy mint az első és hátsó sárvédő, és már most rozsdafoltosak alul. Szóval kezdheted előlről, és még a rossz munka nyomait is el kell tűntetni. Én inkább Amerikából hoznék egy szépet, 1500-2000 dollárért (a dollár most jó gyenge, kösz Bush) a Mo-iakhoz képest szépeket, és igen jól felszerelteket lehet kifogni, pl, ezt:
azon kivul ami a keprol megallapithato, tudtok rola valamit esetleg?
Egyebkent van egy nagy dilemmam..nem tudom melyik az okosabb dontes...115 vagy 123.....115-os nekem jobban tetszik....ez teny....de valahogy a 123-as mercit en tartosabb, konfortosabb gepnek gondolom...tobb benne az anyag...tobb van belole ha kell valami hozza....es hasonlok....
nem tudnam eldonteni ,hogy eleg rendszeres de igen kimeletes hasznalat mellett melyik volna a jobb valasztas....ugy velem a 123-as biztonsag szempontjabol is egy jobb valasztas....ha mar csak azt nezem melyika robosztusabb...
Egyikhez sem volt szerencsem...egyszeruen csak masok iteleteire probalok alapozni...
Nehez a kompromisszum hiszen a 115-os szamomra legalabbis egy sokkal mutatosabb tipus...valahogy abban jobban erzem a regmult szelletem....ami nalam igen fontos szempont....25-30 evnel fiatalabb autot nem vagyok hajlando vasarolni :) Mas marka meg nincs ami megel ennyit es meg gond sem nagyon van vele ha vigyaz ra az ember!
A Couperől mi a vélemény? Eddig csak sejtettem, hogy a 108-as első sárvédők a 0,5-ös és 1-es széria állólámpásra gond nélkül felmennek, most úgy tűnik bizonyíték is van rá.
Ez eszetlen durva. Hogy lehet ilyen ember kezébe llólámpást adni? Nem is ezeket kéne csonkítani, hanem aki eladta nekik az autót. Szegények nem tehetnek róla, hogy ilyenek.
Meg kell nézni, hogy a forgalmiban milyen évszám szerepel. Régen voltak olyan húzások, hogy 123-as forgalmiját kapta meg az állólámpás (vámcsalás röviden), a típus ugyanaz pl: Mercedes 200 csak az évszám, és az alvázszám nem stimmel, viszont ezeken mint tudjuk, csak a zárhídon van szám, és ezt ki is használták ügyes "szakemberek". Ha a forgalmiban tényleg 78 van, akkor soha nem lesz veterán, max donor.
A jobb oldalán a díszlécek úgy állnak, hogy valószínű ahány elem, annyi donor. A bal oldal ehhez képest szép. A lökhárítón apró sérülések. A legrosszabb viszont az ára. Egyszerűen túl olcsó hogy jó is legyen. De lehet hogy tévedek, és érdemes megnézni, viszont az az OT vizsga még biztosan odébb lesz, különben már meglenne...
Lényeg az, hogy unokatesóm szeretne napi használtra egy 240D állólámpást venni max 700ezerért, de inkább kevesebbért. Szempontok, hogy jó műszaki állapotban legyen, és a kasztni se legyen sztérohadva. Minden más mellékes. Valaki tudna ajaánlani egy jót, amit érdemes lenne megnézni?