Elsőként nagyon örülök a honlapnak, tényleg!!! Szuper, végre valami elindult. Kaptam néhány e-mail címet és mobil számot az általam megadott zemplenagard@freemail.hu -ra, itt várom azokat, akik szívesen a csapathoz tartoznának és találkoznának, hogy akár hang alapján is felvehessük egymással a kapcsolatot és megosszunk egymással mindent.
Én szívesen benne vagyok egy személyes találkozóba is. Tudom sokan vagyunk sok helyről, de ha komolyan akarjuk, akkor tudunk találkozni.
Feltétlenül jó lenne a KÖHÉM rendeletet felvinni a lapra, mert ez egy elengedhetetlen irat, hogy hivatkozhassunk a közúton.
Ma én is egy kicsit meghátráltam, mert egy közlekedés felügyeletti fejessel beszéltem, és ő is azt mondta, mint Woodoo, hogy 50 cm3 felett a motor, mindegy, hogy milyen kaszniba van "csomagolva", már nem smk! Ha most erre fognak ráálni, akkor nem tudom mi lesz?! Ti is tudtok erről valamit?
Végigolvastam a hozzászólásokat, nem volt túl sok, és nem értettem, miért nem teríti ki bafe a lapjait. Az kevés, hogy azt mondogatja, hogy be tudja bizonyítani az állítását, a KÖHÉM rendeleteket be kellett volna másolni, de Ő 5e+áfáért árulta a "jogszabálygyűjteményét", majd bolond lett volna inygér belinkelni.
Az viszont elgondolkodtatott, hogy egy közlekedési szakjogász szerint sem lehet segédmotor a járgány. Ő is a KRESZ-re hivatkozik, de a 6/1990-es rendelet meg mást mond. Írtam a privát címére, kíváncsi vagyok mit fog reagálni. Az is érdekes, hogy az 50 cm3-is motorral szerelt mopedautók simán megfelelnek a KRESZ előírásainak is, de a KF azokat sem hajlandó segédmotornak elfogadni.
Szerintem oda hiába írtál neki, mert igencsak felé sem néz annak a fórumnak mostanában... A honlapját is én adtam meg az érdeklődőnek. Esetleg a honlapján levő ímélre lehetne írni. Az tény, hogy nagyon ellenséges fogadtatás volt, de lehetett volna szerintem egy kicsit több türelemmel válaszolni, bár biztos kiborul az ilyentől az ember. De például amikor a KRESZ-szabályt idézik, arra tényleg reagálni kellett volna mondjuk a KÖHÉM-rendelettel, mert meggyőző érvelés nélkül én sem fogadnám el, hogy segédmotorról van szó.
A motorland fórumán bafe 2005 áprilisában nyitott egy mopedautós topicot. A fanatikus motorosokat nem nagyon érdekelte a téma, leginkább csak fikázták a járgányt. Írtam bafe-nak, hogy jöjjön át ide, itt szívesen látjuk, és hálásak lennénk ha megosztaná velünk a tapasztalatait. Kíváncsi vagyok fog-e itt jelentkezni, hiszen Ő hivatalos forgalmazó, sok érdekes dolgot tudna mondani, feltéve ha szándékában áll megosztani másokkal is az információit.
Olyan szerelőhöz vidd a járgányt, akinek van padja, amin be tudja mérni a csúcsokat.
Elvileg úgy is meg lehetne nézni, hogy jó-e a csúcs, hogy felváltva lelazítod a nyomócsöveket, és megfigyeled, hogyan változik a motor hangja. 4 hengeres motoroknál ez működni szokott, de gyakorlott fül kell hozzá.
Szerintem mivel ingyenes ez az oldal, a másik elnevezést is le kéne foglalni és átirányítani. Így minden út Rómába, akarom mondani Brumimoped-be vezetne.
jó a honlap !!:-)) De abban igazat adok Woodoonak, hogy jobb lenne ha mopedauto.hu vagy vmi hasonló néven futhatna, úgy talán könnyebben megtalálná aki kiváncsi rá./ránk/ Ma elvittem a tütünket a szerelőhöz/aki kerti traktor specialista/, ő is azt tanácsolta, hogy vegyem ki a porlasztócsúcsokat mert úgy hallja, hogy csak egy henger megy és egyenetlenül jár. Jobbik esetben a porlasztócsúcsokat kell "csak" cserélni, rosszabbik esetben meg kell bontani a motort, mert beragadhatott egy szelep, ezért fogyaszt +3 litert.Mert erőlködik a motor. Volt már vkinek ilyen vagy hasonló problémája?!
amig varunk a vegleges eredmenyekre, osszedobtam gyorsan egy honlap tervet.
Ez nem egy honlap, ez csak a vaza. Meg kell tolteni tartalommal, ezert el kellene kezdenunk elmelkedni, hogy milyen tartalmat gondoltunk bele. (galeria, sztorik, sajat forum, stb)
A grafika is 15 perc eredmenye, kell majd egy normalis.
Ugy lenne erdemes megoldani az oldalt, hogy lenne egy kisebb csapat, akinek lenne joga szerkeszteni a tartalmat, uj cikket feltenni, archivalni, stb. nehogy csak 1 embernek legyen a gondja, es ha O nem elerheto, ne alljon meg az elet.
Nem szeretném hosszúra nyújtani a dolgot, de lehet, hogy az lesz. Microcar virgo-t bitorol a leánykám, és természetesen első utján a yard karjaiba futott.Kölcsönösen nem haragudtunk egymásra, de mint mondá "uram f....ingom sincs hogy mi ez.!" A KÖHÉM nyomtatott formában sem győzte meg, pedig úgy láttam magyar ember magyar szöveget olvas.nincs rendszám, feljelent.Egyébként normális volt.ennek két hónapja.A birság hamar megjött ,enyhitő körülményekkel 15 pénz.Kifogás elment, várunk. Kérdésem: van-é Valakinek irásban elutasitott nyilvántartásba vételi kérelme az "istenektől"?/KFF/.Nekem is csak szobeli van. a napokban benyujtom irásban is,oszt majd büfiznek rá v.mit. ez pedig egy kis info:
Csak nehogy már egymásnak essetek már itt mopedautósok,elég nekünk a zsarukkal hadakozni állandóan! A nagyonnagy gond az az,hogy mi jelenpillanatban jogosan használjuk a kisautót,de az a problema még,hogy a zsaruk is úgy érzik hogy jogosan jelentenek fel minket,szóval eléggé mókuskerék szerű körforgás ez a dolog,de úgynézem,hogy a biróság kedvező döntéseket hoz,de ki szereti ha egy ügyben havi 4-alkalommal feljelentik egyazon cselekményért,mert ebbe bele lehet unni eléggé! Itt a probléma,és azt hiszem ha erre jogszabályt alkotnak az illetékesek,akkor nem a mi számunkra kedvező irányba,hanem ellentétesen,gyanús hogy szgk-it fognak belőlle kikreálni mégis,akkor meg elfog a kisautó értéktelenedni teljesen/ettől félek/ bárcsak ne legyen igazam ebben a témában!
Állásfoglalás van, és éppen erre hivatkoznak a rendőrök, csakhogy az nem jogszabály :) A bírósági végzést el kell mindenképpen fogadniuk a rendőröknek is. Ha nekem saját bírósági végzés lesz a kezemben és még úgyis kötözködnek, akkor biztos hogy viszontfeljelentéssel fogok élni zaklatás címen. Szerintem igenis a rendőrök hibája, hogy fejjel mennek a falnak. Úgy tudjuk hírből, hogy számos bírósági döntés született és egytől-egyig a segédmotorosoknak kedvezett. Akkor miért jelentgetnek fel mégis újból és újból minket? Biztos skalpként gyűjtik a számukra kedvezőtlen bírósági ítéleteket. Vagy az is lehet, hogy lepaktáltak a bírósággal, és így adnak nekik munkát mert egyébként őket is a munkanélküliség fenyegetné :)
Ne legyünk már ebben a topicban is gyerekesek. Mi van, ha leírod a rendőr jelvényszámát? Utána meg bemószerolod, hogy feljelentett, vagy mi? Már leírtam, nem a rendőr hibája, hogy nincs állásfoglalás a mopedautók ügyében...
Sajnos tényleg van olyan rendőr -tisztelet a kiv.-, akik minden áron bunkóznak.
Azt kell tenni, ha a rendőr nem akarja elolvasni a bírósági végzést, vagy meghallgatni egy igazoltatásnál, hogy szépen nyiltan leírod előtte egy papírra az igazoló számát. Általában ott van a kabátjukon a rendőri jelvényük száma, ez az azonosító!
Okt.23-án ezért voltak a balhék. Innentől kezdve meglátjátok a rendőr is visszavesz magából mindjárt .
Igaza van FFU-nak, el kell döntenünk mit akarunk, mert jön a 1/4 évre a jogszabály módosítás és vége! Hiába fogjuk mondani, hogy kis hazánkban vagyunk egy páran, akik tudunk egymásról, kocsikról, végzésekről, ez akkor már kevés lesz.
El kell mindenkinek dönteni, hogy bámuljuk a monitort és közben bólogatunk egymás leveleire és nem teszünk semmit, vagy készek vagyunk alkotni.
Én nem tudok web-lapot kreálni, de anyagot küldeni, ötletek adni igen. Muszáj, hogy valaki, aki csinált már ilyet, fölvigye a végzéseket, címeket, kocsikat, alaktrészeket, adagolókat.... hogy lássák vagyunk -legyen egy lenyomat! Tudom ez még csak kezdeti, szülési dolog és nehéz, de nagy levegő és nyomás!
Woodoo, Kovacsa76! úgy látom Ti már találkoztok is egymással, nem lehetne hogy a kör bővüljön mindazokkal akik itt vagyunk nap, mint nap és hozzá is szólunk egymáshoz, de mégse találkozunk.
Én csak januártól követem a fórumot, de most már le is írom, hogy látok ebben az egészben élet-lélek jeleket és fel merem vállalni, hogy leírjam a személyes e-mail címem, s aki bizalommal van küldje el a mobil számát is, -én is elküldöm,- hogy többet tudjunk egymásról. S elinduljon a csapat munka együttesen!
Ma vettem egy légyszűrőt,amikor megrendeltem 1250ft volt mire ideért 2800ft lett jó ezt még lenyeltem és duzzogva elhoztam az UNIXTÓL. Elkeztem beszerelni és amikor a közbetétet probáltam berakni beszakadt a alja. Olyan bosszantó hogy a régi szűrőházba könnyen bement az a fém cső az újba még zsírozva se és még el is törik.................:(
Szeretném megkérdezni te milyen szűrőt vettél vagy tudod-e a cikkszámát vennék olyat én is ha jó?
Az én régi szűrőm fiaam de azt men lehet MO kapni, az új meg egy olasz kacat.
Sok dologban igazad van, viszont robogózni most sem drága, mégis viszonylag kevesen robogóznak. Valszeg, ha kedvező lesz a rendelet több mopedautó lesz, de nem hinném, hogy komolyan veszélyeztetne bármit is. Ha már 2-nél több személynek kell eljutni valahová, nem lehet. Hosszú utakra sem valószínű, hogy ezzel fognak menni az emberek...
bocs', megint "outsider"-ként - Gennarino hozzászólásával kapcsolatban. Ebből is tanulunk... Ha egy megyében van egy kedvezö birósági végzés (az persze egyedi eset), és a zsaruk meg se akarják nézni a végzést, azért még lehet lépni, legfeljebb nem a helyszínen. És mégis hogyan? Sajnos nem ilyen egyszerű... Ha lenne egy egyesületetek, abban az esetben az adott megye rendörkapitányának már irhattok egy levelet, hivatkozva a dokumentálható bírói gyakorlatra, azaz arra, hogy a biróságnak van egy egyedi eset kapcsán megfogalmazott jogértelmezése. Ez a jogértelmezés pedig ugyebár kötelezö érvényü. (És arra is nagy az esély, hogy adott megyében egy másik biró, vagy egy másik tanács nem fog a "kollégával" ellentétes jogértelmezést kiadni a kezéböl.) Nem egészen. Császár Elődöt sem ítélték el a rendőrgyilkosság miatt. Ha megölsz egyet nem hivatkozhatsz mégsem Elődre... Ha ismételt feljelentés keletkezik, az újabb feljelentés ellen inditott perben már nem csak az aktuális birság hatályon kívül helyezését lehet kérni, de azt is, hogy a biróság a rendörséget tiltsa el a jogsértö gyakorlattól (t.i. a mopedautósok zaklatásától). Nem a rendőrség sért jogot. Az a baj a mopedautók nincsenek rendeletben kategorizálva. Tulajdonképpen az állam sért jogot, meret neki kell törvényt/rendeletet alkotnia...