lehet, kevés időt mentem vele, de a kereskedő is aszonta, hogy leszabályoz - azé meg lehet érezni a különbséget aközött, hogy elfogy a szufla, meg aközött, hogy volna még erő, de nem hagyják érvényesulni.
Az az ora szerinti 255 meg lehet igazibol 240, nem?
ez egy 20ezer kmt ment bemutatoauto volt, gondolom, nem kimélhették:)
és még soha senki nem evett meg. bár az állo helyet nem eröltetem,mert 500nm-t nehéz lerakni elsökeréken a földre.bár ha startbol kapok egy velem azonos tömegü és erejü benzines autotol 1 autot,akkor ahogy rakom a 3-ast és megtapadok én adok neki 3-at.:-D
meg nagyon nehéz a lábam. alattam még az 1.4-es autok is 10 liter felett esznek.
nem lenne kedvem tankolni egy 220 lovas benzinest.
ismerettségi körben volt chippes 1.8t 13 litert evett átlagban. ha hajtotta 16.
volt széria 1.8t audi tt is a srác 18 litert etetett meg vele városban. bár ö is kicsit debil volt.
Igazság szerint én túraautónak vettem, sok autópálya/országút előzgetések, nekem a nyomaték a fontos, ebben viszont a diesel az úr :) Ha gyorsulgatni vágynék, én is benzinest vennék, még a hangja is szebb, de nálam ez most nem volt preferencia. A múltkor ültem egy OII-ben, Szlovákiában, nagyon durván meg volt tuninglolva, ahhoz képest a diesel-em egy kalapos öregúr :D Szóval próbáld ki országúton/városban/autópályán mindkettőt ha van lehetőséged és majd megérzed hogy melyik áll jobban a vezetési stílusodhoz. Hajrá! :)
ma kiprobaltam egy dieselest (ez volt a dealernél, holnap lesz a benzines is). A kereskedő gyerek jol birta ahogynyomtam neki mint állat:) de szerintem az uzemanyag neve akkor is benzin..:)
há de bakker teljesen mindegy...ez nem gps mérés az a lényeg, hogy a mutató csal de a digitális kijelző elvileg valósat mutat. A digitalis kijelző akkor is ugyanannyit mutat ha traktor kerekeket teszel fel mert az valójában számol nem mér.