nagyon szivesen vennek mindennemu tamogatast a honlappal kapcsolatban, en csak hobbiszinten uzom. Ha gondolod, megadom a jogokat, es kedvedre garazdalkodhatsz az oldalon :)
Hétfőn már ki tudom számolni mibe kerülhet a jogi csatározás, de gyanítom több lesz mint 50e. Természetesen ezt a költséget senki sem fogja nekem megtéríteni, még akkor sem ha én nyerek.
De mi a garancia arra, hogy BF papírját elfogadja a bíróság?
Az összefogást természetesen én is jónak tartom, az elérhetőségem nem titkos, rajta van a honlapomon, kattints a nickemre. Ezek szerint eddig 5-en vagyunk?
szevasztok, látom alakul a molekula. én is regeltem a brumi honlapra. bár még nincs egérautóm, de nagyon szeretnék, viszont akartam jelentkezni a honlapra (webdesigner vaok), de megelőztek. ami nem baj, örülök és támogatok minden ilyesmit!!! még több BRUMIT magyarországnak!!!
Nem volt tele a postafiokod esetleg? Ha estig sem aktivalsz, kitorlom a regisztraciodat, es holnap ujra regisztralhatsz. Ne aggodj, egyenlore semmit sem veszitesz, meg nincs semmi a honlapon, csak a vaza van meg :) de keszul 1000-el
Nem jelentkeztél még a zemplenagard@freemail.hu -ra így a csapat nevében tisztelettel kérlek, ha jónak látod az összetartást add már meg a megadott címre a mobil és elérhetőségedet. Hárman elküldték így én is elküldöm Neked azokat, csak a fórumra nem akarom, tiszteletben tartva a szem. jogokat.
Az összetartás és alkotás reményében mindenkit várunk, aki a csapathoz akar tartozni, tudni egymásról és elérni is egymást.
Tegnap regisztráltam a honlapon de nem tudok belépni. E-mailt meg nem kaptam meg mit csináljak regiszráljak újból vagy várjak? A honlap jól alakul gratula a készitőnek:)
Elvittem a pórlasztó csúcsokat a szrelőnek meg is nézte az egyik szarabb mint a másik. Remélem az a nagy fogyasztás emiatt volt és nem kell a motort szétszedni.
Részben helyt adtak a kifogásomnak, a 25e Ft-os bírságot lecsökkentették 5e Ft-ra, de a bírósági titkár szerint a KRESZ rendelkezései az irányadóak, és e szerint nem lehet segédmotor a járgány, mert nagyobb a hengerűrtartalma mint 50 ccm. Bíró elé nem kerültek a papírok, ahoz majd csak akkor kerül az ügy, ha tárgyalás megtartását kérem. Természetesen nem hagyom ennyiben a dolgot, hétfőn délutánra már be is jelentkeztem egy közlekedési szakjogászhoz.
A titkár hivatkozik a Közlekedési Főfelügyelet 3098/2/2005 számú állásfoglalására, mely szerint a mopedautók könnyű négykerekű tricikli (L6e) kategóriába sorolandó, és a három vagy négykerekű segédmotoros kerékpárok (L2) számára előírt feltételek szerint vizsgálandók. Ugyanakkor szerintük az üzembehelyezésre a vámjogszabályok, és a KRESZ előírásai vonatkoznak, ami miatt nem lehet segédmotor a jármű.
Most nem is akarok sokat okoskodni, majd meglátom mit tanácsol az ügyvéd. Ha esetleg szakértőt fogok felkérni, az biztos nem lesz olcsó, de majd legfeljebb én is pénzért fogom árulni a szakvéleményt, mint BF:)
az emailom (milyen meglepo :) ) proba777 kukuc freemail potty hu remelem nem riasztjuk el a leendo brumisokat, mert az utobbi par hozzaszolassal nagyon ugy fest a forum mint egy elvadult webdesign muhely :)
A try.hu-s cimekkel annyi gondom van csak, hogy a google kevesbe vagy egyaltalan nem indexeli oket (nem fog megjelenni a kereseskor, vagy csak nagyon hatul) Ez ugyanugy igaz a freeweb, dox, extra, ultraweb stb cimekre is. A megoldas egy sajat domainnev, de az maceras, meg koltseges. Segit valamennyit, ha reklamozzuk kulonbozo forumokban, ki kellene talalni, hogy honnan pottyanhatnanak ide emberek, oda elhelyezni egy-ket linket. Ha mar tobb helyrol mutat az oldalra link, sokkal jobban keresi a google. A kep mar elvileg OK.
Létrehoztam egy e-mail címet, amire bárki küldhet mindenféle anyagot, amit látni szeretne a honlapon. Ez egy gmail-es cím, szóval hely van bőven (több mint 2GB), nagyobb fájlokat is tud fogadni. Ez is működhetne úgy, mint a honlap, hogy a készítők tudják a jelszót, aztán kiszedhetik belőle az anyagokat. Proba777 ha megdobsz egy e-maillel (nem látom a tiédet), elküldöm a jelszót, vagy ha elküldöd a honlap jelszavát, beállítom ugyanarra a mailt. Szóval a következő címre küldjetek anyagokat: mopedauto@gmail.com
Meg javaslom, hogy használjátok a honlap eléréséhez a következő címet is, mert akkor hamarosan a google ki fogja dobni keresésnél (ha vki a mopedautót írja be) a mi honlapunkat is:
Irtam, hogy csak egy probahonlap ez, mindjart atirom a feliratot. Megneztem, a mopedauto.extra.hu-t mar lefoglalta valaki, de meg nincs rajt honlap. Ha jol ertelmeztem, az eddigi javaslatok alapjan igy fog kinezni a menu: 1. Szereles: 1.1 alkatresz adatbazis 1.1.1 gyari 1.1.2 utangyartott 1.2 boltok 1.3szerelesi utmutatok 2. Hatter: 2.1 tvek 2.2 egyeb jogszabalyok 3. Kozosseg: 3.1 tagsag 3.2 kepek
Nem igerem, hogy azonnal meglesz, de amint idom engedi, megoldom. Utana lehet kezdeni feltoltogetni cuccokat. Jo lenne, ha minden teruletnek lenne egy gazdaja, aki az adott terulet cikkeit tartana karban. (pl. lenne egy szerelos ember, lenne egy torvenyes, lenne egy kozossegi, stb.) Igy mindenki azzal foglalkozhat, ami igazan fekszik Neki.
Pont fordítva írtam, egy mopedautóban hiába van csak 50 cm3-is motor, akkor sem lehet a KF szerint segédmotor. Hiába létezik a kresz szerint is a 4 kerekű segédmotor, a KF nem fogad el olyan járművet segédmotoros kerékpárnak, aminek Ackerman elven működő kormányműve van. Ilyen pl. a quadoké is. Az már csak hab a tortán, hogy a mopedautók kezelőszervei is a személygépkocsiéhoz hasonlítanak.
Jó lesz a honlap, csak a brumiauto.hu felirat félrevezető. Hiányzik belőle az "extra", így hiába próbálkozik vele valaki. Vagy le akarod foglalni ezt a domain-nevet?
Elsőként nagyon örülök a honlapnak, tényleg!!! Szuper, végre valami elindult. Kaptam néhány e-mail címet és mobil számot az általam megadott zemplenagard@freemail.hu -ra, itt várom azokat, akik szívesen a csapathoz tartoznának és találkoznának, hogy akár hang alapján is felvehessük egymással a kapcsolatot és megosszunk egymással mindent.
Én szívesen benne vagyok egy személyes találkozóba is. Tudom sokan vagyunk sok helyről, de ha komolyan akarjuk, akkor tudunk találkozni.
Feltétlenül jó lenne a KÖHÉM rendeletet felvinni a lapra, mert ez egy elengedhetetlen irat, hogy hivatkozhassunk a közúton.
Ma én is egy kicsit meghátráltam, mert egy közlekedés felügyeletti fejessel beszéltem, és ő is azt mondta, mint Woodoo, hogy 50 cm3 felett a motor, mindegy, hogy milyen kaszniba van "csomagolva", már nem smk! Ha most erre fognak ráálni, akkor nem tudom mi lesz?! Ti is tudtok erről valamit?
Végigolvastam a hozzászólásokat, nem volt túl sok, és nem értettem, miért nem teríti ki bafe a lapjait. Az kevés, hogy azt mondogatja, hogy be tudja bizonyítani az állítását, a KÖHÉM rendeleteket be kellett volna másolni, de Ő 5e+áfáért árulta a "jogszabálygyűjteményét", majd bolond lett volna inygér belinkelni.
Az viszont elgondolkodtatott, hogy egy közlekedési szakjogász szerint sem lehet segédmotor a járgány. Ő is a KRESZ-re hivatkozik, de a 6/1990-es rendelet meg mást mond. Írtam a privát címére, kíváncsi vagyok mit fog reagálni. Az is érdekes, hogy az 50 cm3-is motorral szerelt mopedautók simán megfelelnek a KRESZ előírásainak is, de a KF azokat sem hajlandó segédmotornak elfogadni.