adalék a joggyakorlathoz még ha nem 100%-ban ide vág is megvan itt mindenkinek a maga kis törvényesdije. APEH kontra KFF.
A fenti rendelkezések értelmében az előzetesen felszámított adó levonhatóságát aszerint kell megítélni, hogy a gépkocsi személygépjárműnek (vtsz. 8703) avagy áruszállító gépjárműnek minősül (vtsz. 8704). E tekintetben kizárólag a Kereskedelmi Vámtarifa besorolása az irányadó, tehát közömbös, hogy az autó forgalmi engedélyében a jármű miként van feltüntetve.
Semmilyen rendelet sem tiltja, hogy Ackerman elven működő kormányműve legyen egy segédmotoros-kerékpárnak. Viszont minden ilyen kormányművel rendelkező járművet a 8703 VTSZ alá sorolnak. A KF erre hivatkozik, és ezért nem hajlandóak üzembe helyezni smkp-ként a járgányainkat. Szerintem ez az álláspont támadható, hiszen az EU többi tagállamában is ugyanez a mopedautók VTSZ száma, és mégis a segédmotoros kerékpárokra vonatkozó szabályok érvényesek rájuk.
Megpróbálok még néhány kedvező bírósági végzést összeszedni, hátha a tárgyaláson szükség lesz rá.
A szövegrész alatt, ahová írnál kell lennie egy "Új link" mezőnek ("URL" van fölötte), oda írd be a címet, meg ugyanezt a mellette levőbe ("Szöveg") és vedd fel. Lesz elvileg egy [link1] elnevezésű linked, amit beszórhatsz. Én Mozillát használok, de megnéztem, explorerben is ugyanígy van.
hali mindenki! be reg.eltem,teccő a dolog!! WOODOO! azon a birosági végzésen amit küldtél,/+1 kösz/, a biro minősiti a kff "állásfoglalását". ez ui. nem törvény.a hivatkozott törvény /kikerestem, elolvastam,/felsorolja a jogalkotó szerveket. a kff nincs közte.gondolom nem véletlenül. innentől kezdve, ugyanúgy jogalkalmazónak kell lennie, mint bárki másnak.ebbe a kategóriba tartozik a bafe által emlitett államtitkár "úr "is. ezaz én véleményem. a kormánymű kérdése? hááááát kapcsiból nem rémlik a köhém-ből , de átnyalom ujból. ...... elég sok jogszabályt kigyűjtőttem már, " a mai napon hatályban lévő"-ek. hogy kell linket beszurni,hogy müköggyön?nem akar sikerülni. üdv
Összeszereltem a járgányt finomabban jár és nem "billeg" annyira a motor remélem a fogyasztásban is, meglátszik majd. Viszont a szelepek "ciripelnek"be kell állítani őket. A vége 60km/h lett, lehet ez a szelepektől vagy nem?
Az alvázat jól nézd meg ne legyen rozsdás. A motornak finoman kell járnia és nem szabad nagyon billegni, rángatozni. Nézd meg az olaj szűrőt ha rozsdás a pereme biztos régen cseréltek olajat. Féket probáld ki,illetve nézd meg a tárcsákat elöl ha rozsdás akkor sokat állt. Végre 60-65 km/h kell mennie és lendületesen gyorsulni.
Ennyi jó vásárlást ha kérdésed van hívj fel 06 20 3655016
Bp-től kb. 160 km-re tudok egy megbízható forrást, de most nincs neki egy járgánya sem, mert elhoztuk az összeset.
A legtöbb JDM-ben Yanmar motor van, ez a legjobb mind közül.
Ma a régi kedvencemet, egy Aixam 400-ast hozott a sógor. Már el is felejtettem milyen hangos tud lenni a Kubota motor, és az a motorféknél jelentkező jellegzetes csörömpölő hang, az sem semmi. Nem is kellett gyakran csengetnem, amikor kivittem a pizzát, már messziről hallották hogy jövök. Az ülés meg olyan alacsonyan van a többi mopedautóhoz képest, mintha egy sportkocsiban ülnék. Több mint 20e km-t mentem az első Aixamommal, nagyon szerettem, lehet kicsit elfogult vagyok a tipussal kapcsolatban. Talán mégiscsak át kellene rakni a Yanmar motort egy Microcar Virgoba, az lenne a tuti járgány.
hasznald a tegnapi userneved, igi76 a jelszoval, amit kaptal, vagy beallitottal. Ha nem megy, hasznald az elfelejtett jelszo funkciot. Azt a usert, amit utana probaltal regisztralni, nem fogod tudni aktivalni, mert elirtad az emailcimet.
kedves Mindenki, ezentul, ha a honlappal kapcsolatban technikai gond van, inkabb irjatok meg privatban a mopedauto@gmail.com cimre, igy a forum maradhat a brumis temake :)
Olvasgattam a jogi próblémákat. Az Autó Klub ingyenesen ad jogi tanácsot, Kovács Kázmért kell keresni. Szerintem tud segíteni. Lehetőleg klubag telefonáljon!
Szeretnék venni egy AIXAM 400-ast mozgássérült részére, de nem sikerült még megfelelőt találni. A napokban megnéztem egy Aixam Ligier Ambra kocsit, nem az alsó árkategóriában. A motor hangja álló helyzetben olyan volt, minta lábosban csavarokat ráztak volna, viszont gázadáskor már nem lehetett hallani. Ütés szerűen indult, és a hátramenetben a váltó nem volt fix ponton. Össz benyomásra lepukkantnak tűnt. Tud valaki segíteni, vagy van valakinek eladó járgánya. Idős embernek lenne, és fontos, hogy magas ülés legyen benne, és esztétikailag is szép legyen. e.mail: dr.renegate@freemail.hu 06 70/530-9678
Még egy kicsit keresgélnék a helyedben, valahol biztos lehet kapni csúcsokat. Bécsben biztos van JDM dealer, keress rá. A múlkor beírtam egy variátor szíj számát a gugliba, és kidobott egy oldalt, ahol mindenféle alkatrészt lehetett rendelni szinte az összes mopedautóhoz. Persze nem mentettem el a címet, a szíjat meg már eladtam.
Bosch szaküzletben próbálkoztál? Nekem ott van kapcsolatom, de ha már voltál náluk, akkor nem kérdezek rá.
Esetleg keresd meg krezidieselt, Ő szokott gyártatni egyedi csúcsokat is, talán tudja hol lehet ilyeneket kapni.
Lajosmizsén a targoncaszervízben nekem azt mondták, mindenféle alkatrészt be tudnak szerezni a Yanmar motorhoz. Éppen porlasztócsúcsot nem tartanak, amit azért néha ki kell cserélni.
Készen lettek a csúcsok azt mondta a szerelő,hogy 60% de újat nem tud. Kérdeztem a száma alapján Lajosmizsén nem hallottak ilyen számú csúcsról majd hívnak ha tudnak szerezni franko nem.Van egy másik vonalam Svájcból hoz ha tud kb 10000/db de ő is inkább KUBOTÁT tud.
Woodoo neked van valami forrásod leírom a számát segíts légyszi:
YDNOPC29A
Te visszaraknád igy a csúcsokat? /nincs sok választásom/