Hétfőn voltam tesztvezetni RSII dízelt (Patócs, Gödöllő), nagyon megy, szép,kéne, de azért inkább a benzines!!! Ennek "csak" 1 akadálya van, azt pedig a buxxa környékén kell keresgetni! Habár, mondta a mitfárer, hogy jön be nekik RSI, sárga kombi, full szervizzel (hosszú utakon használt), 180Ekm-el, az ár környékén találkozik a kereslet (az enyém)- a kínálattal. 3M+ valamicske, ami még ~ nekem megfelene, csak nem tudom, hogy belevágjak-é. Majd ha megnéztem, kicsit okosabb leszek. Asszongya az Úriember, hogy jobb egy sokat futott full szervizes kocsi, mint egy keveset futott óne szervízkönyv. Ebben van valami! Ha tuttok 3M környékén RSI-et, kérek tippet.
900 km után bejelzett. Benéztem a szervizbe kiokositottak hogyan kell kezelni: 18-20 percig folyamatosan 2000-es fordulaton kell menni. Mérték közben számitógéppel és tényleg 1% alá ment 70%-ról.
Az valószinüleg csak véletlen, hogy aznap reggel MOL-nál tankoltam az OMV után...
Én csak 600 km-t dobtam bele:) majdnem mindet autópályán. Legnagyobb fordulatszám egyelőre 3000 alatt tartva. 6.-ban 170-nél forog ennyit. Mivel a családi autó is OII ezért egy-két újdonságtól eltekintve (esőérzékelős ablaktörlő, sötétedő tükrök) mindent a helyén találtam:) A nyomaték azért nem semmi, mikor 1800 körül el kezd szólni a turbó. 6-ban is érezni a gyorsulást de ezt egyelőre csak a fenti paraméterek között erőltetem. Majd folyt. köv.
Most már vasárnap van, de gondolom egész hétvégén a kocsiban ülsz és a bejáratás "örömeit" élvezed.
Azért hétfőn kérünk képeket is! :-)
Jut eszembe egy régi sztori.
Az előző munkahelyemen az új főnök átvette csütörtökön az 1,9 TDI Octavia I-et (két héttel a beiktatása után).
Én csak hétfőn jutottam oda, hogy megnézzem, akkor már volt benne majdnem 3'000(!) km.
Kérdezem a dirit, ez bemutató autó volt?
Azt mondja, nem, csak a bejáratást nem akarta városban csinálni, ezért elment autózgatni egy kicsit az országban a hétvégén. 8-O
Természetesen a cég benzinkártyáját használta...
(nekem meg durrogott, amiért benyújtottam a benzinszámlát, amikor visszahívott a szabadságomról és 3x jártam meg oda-vissza a Győr-Zalakaros útvonalat egy hét alatt)
Alapvető szabály a turbós autó kézikönyvében, hogy nagy terhelés után, mielőtt leállítod a kocsit, járasd a motort egy ideig kis terheléssel, vagy 1 percig alapjáraton.
olyat hallottam még, de nehezen tudom elhinni, szóval erősítsétek vgy cáfoljátok meg, hogy állitólag a turbónak is van kenése??? Azt mondták, hogy olyan 30-40 km/h körűl vagy lassabban ha mennek a leálló sávba akkor a turbó nem kap kenést stb stb és ezért is ment tönkre nekik sokszor , ha lassan mentek. De ha lassan megyek a turbó elvileg nem dolgozik vagy tévedek?? Ez azért nagy gyári hiba lenne úgy gondolom, hogy-ha lasan megyek kopik a motor vagyis a turbo,,,,,
A turbók azért haltak meg olyan korán, mert a szolgálati szabályzatuk szerint az autót csak leállított motorral, lezárva hagyhatják ott a rendőrök. Namost képzeld el egy üldözés után, ahogy vörösen izzó autóval satufékkel megállnak, és ki kell pattanni a kocsiból...
Persze amúgy se kimélték őket, de ez már eleve predesztinálja, hogy néhai rendőrautót ne vegyél meg. Legfeljebb kaszni-donornak. :)
ma délután - remélem - boldog felhasználója lettem egy OII RS dizelnek. Sok agyalás előzte meg a választást. Végülis az döntött, hogy a családban általam használatban levő OII kombi zavartalanul müködik. Ezután már csak a superb-bel szemben kellett volna észérveket felsorolni, az nem sikerült. Győzőtt a - szerintem - szebb belső miatti érzelem. A dizel meg a racionalitás szülötte. Majd élménybeszámolok:)
Mondom hogy én is kipróbáltam még szeptemberben. Mondtamis neki hogy félrhúz, és legalább ezt a hibát kijavíthatták volna. Szeptember óta volt idő rá bőven. Az egy csotrogány. Vond le belőle atavalyi regadót, és gondolkodj el azon hogy mennyilehetett a verdának a külföldi beklerülési értéke. Szerintem egy bőrkabátért vagy valami hasonlóért adták oda.
ááááááááááá! felejtsd el!!! Ezt az autót nem szabad megvenni! Az 1.8T kiváló motor, de ezt valszeg széttaposták. :-(
?!?A kipuff olajos füstöt nyom?!? felejtő! Valszeg döglődik a turbó.
Ezzel a vassal csak 1 szép nagy púpot vennél a hátadra! Inkább légy türelmes és nézelődjél még egy kicsit octi RS fronton...nem éri meg elkapkodni és az elsőbe bele ugrani! Sokba kerülhet a rossz választás, de sztem ezt te is tudod...
naugye az a kocsi vagy több mint 200 ezret futott vag ynyuzták mint állat. Nem szabad foglalkozni vele. Mondom én hogy azok a fáy utcaiak qrva nagy szélhámosok.
Megnéztem a piroskát, télleg ecsettel van belebarmolva a motorháztetőbe vagy 4 helyen! + belenéztem az állapotfelmérőbe (most csere 2Xelső féktárcs+betét) + köv. szervíz 2Xhátsó fék komplett, váltó olajszivárgás (asszongya a srác, hogy ez természetes az octáviáknál (nekem spéci nem szivárog!). 75000 km --> no szervízkönyv, 2004 -ben hozták be 0-val!??? Elméletileg vannak számlák, hogy miket csináltak meg rajta azóta?! --> nem láttam. váltó gomb nagyon ütött-kopott, nem is lehet olvasni a seb. fokozatokat, nem mintha akarnám! De így gyanús a km. Kipufogó lóg (felfüggesztése letörött)! Felakadt? Kormány ferdén áll + balra húz a kocsi. Ez lehet gumi is (ez volt nekem is , centírozás meggyógyította), de más is lehet. Kipufogó olajos füstöt nyom hátra......, ezt a kollégám mondja, kezecskéje kissé olajos lett --> ez nem tudom mennyire probléma, nem értek hozzá. Asszem ennyi jut eszembe! De ezek így összesen azért szíp pízbe fájnak!
Azért felháborító, hogy sokan a nagy szar autójukat is rá akarják másra sózni és nem érdekli őket, hogy te mennyit fogsz szívni vele. Persze miértne tenne így hiszen neki is pénzben van... Amúgy tényleg gyanúra ad okot a túl alacsony ár,m ert hasonló kategóriás is simán 500E. drágább,,,, alsó hangon,,
hívd fel őket és kérdezd őket a fényezésről. Egyrészt újr avolt fényezve. Másrészt 1-2 heyen olyan mintha ecsettel festették volna a kocsit amit amúgy állítólaga gyárban fényeztek újra.
oks én hiszek neked. Sajna nem lehet jobban belinkelni, de ha rámész a honlapra és kiválasztod hogy skoda octavia rs, csak 1 db-ot fog kiadni, piros színű, makulátlan fényezéssel.
Sajnos egyenlőre nem lesz még rs-em, amíg ezt a hülye suzukit fizetjük
hüpp-hüpp
Amúgy egy kérdés hozzátok.
Anno az Rs-1-ben volt gyárilag feltüntetve alap felszerelésként "digitális sound (paket)" ami zárójelben van lehet rosszúl írtam.
De ez valami gyári hifi akar lenni??? Mert csak az Rs-nél volt alap felszerelés többinél nem lehetett
a link csaka weltautó honlapját hozza be, de szerintem ugyanarról beszélünk. Megnéztem a levelezésem még szeptemberben próbáltam ki. Hidd el jobbha azt a kocsit elkerülüd és az egész szélhámos Fáy utca társaságot. Nem csak sunyik és gazemberek, hanem mindezt qrva széles mosollyal csinálják.
Annyira nem kell olcsón, hogy nagyon szar legyen. De egyenlőre ~3 M- ben gondolkodom. A mostani octaviam nagyon jó, csak arra a + lovastanyára vágyom (vagy méneske? + 65 ló).
Ja a másik, az sem ártana ha az enyém "jó áron" menne el, octavia 2.0, 2001.09, sötétkék met., 85000 km, elegance, egyedi belső (must. sárga) --> habár színtévesztő vagyok, úgyhogy mérget nem vennék rá.
Ez meg a weltautós: http://www.weltauto.hu/huservlet?SVC=WELCOME&BANNER=head_boerse.htm&BOTTOM=boerse.htm&ENV=GWHU!hu!!!!!1117176695004&TIME=1117176695005
+ a leírás ,2001 76.800 km 2.590.000,- Ft 1.781 ccm, 132 kW/180 LE, benzin középpiros, 4-ajtós, Automatikus vezérlésű légkondicionáló, Blokkolásgátló (ABS), El. menetstabilizáló rendszer (ESP) kipörgésgátlóv, Elekromosan állítható külső tükrök, Elektromos ablakemelők elöl, hátul, Fedélzeti számítógép, Fordulatszámmérő, Fényszóró magasságállítás, Hátsó fejtámlák, Indításgátló, Ködfényszóró, Könnyűfém keréktárcsák, Központi zár, Magasságban és/vagy tengelyirányban áll. kormány, Oldal légzsák elöl, Riasztó, Részleges bőrkárpitozás, Szervokormány, Sztereó rádió-magnó hangszórókkal, Vezető- és utasoldali légzsák, Állítható magasságú első ülések
aha na megtaláltam ez ugyanaz a szar amit tavaly októberbenteszteltem. Ha nagyon kell az RS olcsón akor azért nézesd meg westivel. De szerintem kerüld el a Fáy utcát és ezt a kocsit is. Szerintem azóta eladták csak valaki visszavitte.