Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tprincz Creative Commons License 2007.05.09 0 0 1113
Hali!

Hétfőn voltam tesztvezetni RSII dízelt (Patócs, Gödöllő), nagyon megy, szép,kéne, de azért inkább a benzines!!! Ennek "csak" 1 akadálya van, azt pedig a buxxa környékén kell keresgetni! Habár, mondta a mitfárer, hogy jön be nekik RSI, sárga kombi, full szervizzel (hosszú utakon használt), 180Ekm-el, az ár környékén találkozik a kereslet (az enyém)- a kínálattal. 3M+ valamicske, ami még ~ nekem megfelene, csak nem tudom, hogy belevágjak-é.
Majd ha megnéztem, kicsit okosabb leszek. Asszongya az Úriember, hogy jobb egy sokat futott full szervizes kocsi, mint egy keveset futott óne szervízkönyv. Ebben van valami! Ha tuttok 3M környékén RSI-et, kérek tippet.

Köszi, jó napot.
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.08 0 0 1112
Üdv!

Mit jelent a guminál konkrétan az XL azaz erősített kivitel kifejezés?
wastegate Creative Commons License 2007.05.08 0 0 1111
Előzmény: OccsE (1109)
robi25 Creative Commons License 2007.05.08 0 0 1110

Megismerkedtem a részecskeszűrő problémával:)

900 km után bejelzett. Benéztem a szervizbe kiokositottak hogyan kell kezelni: 18-20 percig folyamatosan 2000-es fordulaton kell menni. Mérték közben számitógéppel és tényleg 1% alá ment 70%-ról.

Az valószinüleg csak véletlen, hogy aznap reggel MOL-nál tankoltam az OMV után...

OccsE Creative Commons License 2007.05.08 0 0 1109
ezt lehetne nagyobba mert olvashatatlan :(
Előzmény: wastegate (1107)
OccsE Creative Commons License 2007.05.08 0 0 1108
egy igazi fenevad
wastegate Creative Commons License 2007.05.08 0 0 1107
sss
fistic Creative Commons License 2007.05.07 0 0 1106
azért kíváncsi vagyok ki viszi majd el azt a piros RS-t. Előre sajnálom. Szerintem egyszer már megvették csak visszavitte a tulaj.
robi25 Creative Commons License 2007.05.06 0 0 1105

Sziasztok

Én csak 600 km-t dobtam bele:) majdnem mindet autópályán. Legnagyobb fordulatszám egyelőre 3000 alatt tartva. 6.-ban 170-nél forog ennyit. Mivel a családi autó is OII ezért egy-két újdonságtól eltekintve (esőérzékelős ablaktörlő, sötétedő tükrök) mindent a helyén találtam:) A nyomaték azért nem semmi, mikor 1800 körül el kezd szólni a turbó. 6-ban is érezni a gyorsulást de ezt egyelőre csak a fenti paraméterek között erőltetem. Majd folyt. köv.

 

Előzmény: ckerti (1104)
ckerti Creative Commons License 2007.05.06 0 0 1104

Gratulálok!

 

Most már vasárnap van, de gondolom egész hétvégén a kocsiban ülsz és a bejáratás "örömeit" élvezed.

Azért hétfőn kérünk képeket is! :-)

 

Jut eszembe egy régi sztori.

Az előző munkahelyemen az új főnök átvette csütörtökön az 1,9 TDI Octavia I-et (két héttel a beiktatása után).

Én csak hétfőn jutottam oda, hogy megnézzem, akkor már volt benne majdnem 3'000(!) km.

Kérdezem a dirit, ez bemutató autó volt?

Azt mondja, nem, csak a bejáratást nem akarta városban csinálni, ezért elment autózgatni egy kicsit az országban a hétvégén. 8-O

 

Természetesen a cég benzinkártyáját használta...

(nekem meg durrogott, amiért benyújtottam a benzinszámlát, amikor visszahívott a szabadságomról és 3x jártam meg oda-vissza a Győr-Zalakaros útvonalat egy hét alatt)

Előzmény: robi25 (1097)
Varshi Creative Commons License 2007.05.05 0 0 1102
Alapvető szabály a turbós autó kézikönyvében, hogy nagy terhelés után, mielőtt leállítod a kocsit, járasd a motort egy ideig kis terheléssel, vagy 1 percig alapjáraton.
Előzmény: rend-őre (1101)
rend-őre Creative Commons License 2007.05.05 0 0 1101

Hát én annyira nem értek az autó szereléshez.

 

olyat hallottam még, de nehezen tudom elhinni, szóval erősítsétek vgy cáfoljátok meg, hogy állitólag a turbónak is van kenése??? Azt mondták, hogy olyan 30-40 km/h körűl vagy lassabban ha mennek a leálló sávba akkor a turbó nem kap kenést stb stb és ezért is ment tönkre nekik sokszor , ha lassan mentek. De ha lassan megyek a turbó elvileg nem dolgozik vagy tévedek?? Ez azért nagy gyári hiba lenne úgy gondolom, hogy-ha lasan megyek kopik a motor vagyis a turbo,,,,,

 

Előzmény: Varshi (1100)
Varshi Creative Commons License 2007.05.05 0 0 1100

A turbók azért haltak meg olyan korán, mert a szolgálati szabályzatuk szerint az autót csak leállított motorral, lezárva hagyhatják ott a rendőrök. Namost képzeld el egy üldözés után, ahogy vörösen izzó autóval satufékkel megállnak, és ki kell pattanni a kocsiból...

 

Persze amúgy se kimélték őket, de ez már eleve predesztinálja, hogy néhai rendőrautót ne vegyél meg. Legfeljebb kaszni-donornak. :)

Előzmény: rend-őre (1099)
rend-őre Creative Commons License 2007.05.05 0 0 1099

Én amit hallottam az leginkább a váltó és turbó probléma volt.

autópályások használták, nem mi, de tudom hogy 500 e fölött volt a km futásuk.

 

 

A turbó többszőri s volt rossz, de ez az autó éjjel nappal ment szolgálatonként 400-800 km-t 24 óra alatt.

 

 

 

 

Előzmény: OccsE (1098)
OccsE Creative Commons License 2007.05.05 0 0 1098
es 500e ig milyen gondok voltak? Mi lett veluk ?
Előzmény: rend-őre (1096)
robi25 Creative Commons License 2007.05.04 0 0 1097

Üdv Urak

ma délután - remélem - boldog felhasználója lettem egy OII RS dizelnek. Sok agyalás előzte meg a választást. Végülis az döntött, hogy a családban általam használatban levő OII kombi zavartalanul müködik. Ezután már csak a superb-bel szemben kellett volna észérveket felsorolni, az nem sikerült. Győzőtt a - szerintem - szebb belső miatti érzelem. A dizel meg a racionalitás szülötte. Majd élménybeszámolok:)

rend-őre Creative Commons License 2007.05.04 0 0 1096

Ahh igen akkor a 2,5 milla reális mert ráköltesz még 1 millát és talán van egy működő autód,,,DDDDD

 

A rendőrségiek igen 500 ezerig bírták,,,

fistic Creative Commons License 2007.05.04 0 0 1094
Mondom hogy én is kipróbáltam még szeptemberben. Mondtamis neki hogy félrhúz, és legalább ezt a hibát kijavíthatták volna. Szeptember óta volt idő rá bőven. Az egy csotrogány. Vond le belőle atavalyi regadót, és gondolkodj el azon hogy mennyilehetett a verdának a külföldi beklerülési értéke. Szerintem egy bőrkabátért vagy valami hasonlóért adták oda.
Előzmény: Balu /octavia RS/ (1093)
Balu /octavia RS/ Creative Commons License 2007.05.04 0 0 1093

ááááááááááá! felejtsd el!!! Ezt az autót nem szabad megvenni! Az 1.8T kiváló motor, de ezt valszeg széttaposták. :-(

?!?A kipuff olajos füstöt nyom?!? felejtő! Valszeg döglődik a turbó.

 Ezzel a vassal csak 1 szép nagy púpot vennél a hátadra! Inkább légy türelmes és nézelődjél még egy kicsit octi RS fronton...nem éri meg elkapkodni és az elsőbe bele ugrani! Sokba kerülhet a rossz választás, de sztem ezt te is tudod...

Előzmény: tprincz (1091)
fistic Creative Commons License 2007.05.04 0 0 1092
naugye
az a kocsi vagy több mint 200 ezret futott vag ynyuzták mint állat.
Nem szabad foglalkozni vele. Mondom én hogy azok a fáy utcaiak qrva nagy szélhámosok.
Előzmény: tprincz (1091)
tprincz Creative Commons License 2007.05.04 0 0 1091
Hali,

Megnéztem a piroskát, télleg ecsettel van belebarmolva a motorháztetőbe vagy 4 helyen! + belenéztem az állapotfelmérőbe (most csere 2Xelső féktárcs+betét) + köv. szervíz 2Xhátsó fék komplett, váltó olajszivárgás (asszongya a srác, hogy ez természetes az octáviáknál (nekem spéci nem szivárog!).
75000 km --> no szervízkönyv, 2004 -ben hozták be 0-val!??? Elméletileg vannak számlák, hogy miket csináltak meg rajta azóta?! --> nem láttam. váltó gomb nagyon ütött-kopott, nem is lehet olvasni a seb. fokozatokat, nem mintha akarnám! De így gyanús a km. Kipufogó lóg (felfüggesztése letörött)! Felakadt? Kormány ferdén áll + balra húz a kocsi. Ez lehet gumi is (ez volt nekem is , centírozás meggyógyította), de más is lehet. Kipufogó olajos füstöt nyom hátra......, ezt a kollégám mondja, kezecskéje kissé olajos lett --> ez nem tudom mennyire probléma, nem értek hozzá.
Asszem ennyi jut eszembe! De ezek így összesen azért szíp pízbe fájnak!

1.8T motorról vélemények?!
Előzmény: fistic (1089)
rend-őre Creative Commons License 2007.05.02 0 0 1090
Azért felháborító, hogy sokan a nagy szar autójukat is rá akarják másra sózni és nem érdekli őket, hogy te mennyit fogsz szívni vele. Persze miértne tenne így hiszen neki is pénzben van... Amúgy tényleg gyanúra ad okot a túl alacsony ár,m ert hasonló kategóriás is simán 500E. drágább,,,, alsó hangon,,
Előzmény: fistic (1089)
fistic Creative Commons License 2007.05.02 0 0 1089
hívd fel őket és kérdezd őket a fényezésről. Egyrészt újr avolt fényezve. Másrészt 1-2 heyen olyan mintha ecsettel festették volna a kocsit amit amúgy állítólaga gyárban fényeztek újra.
Előzmény: rend-őre (1088)
rend-őre Creative Commons License 2007.05.02 0 0 1088

oks én hiszek neked. Sajna nem lehet jobban belinkelni, de ha rámész a honlapra és kiválasztod hogy skoda octavia rs, csak 1 db-ot fog kiadni, piros színű, makulátlan fényezéssel.

 

Sajnos egyenlőre nem lesz még rs-em, amíg ezt a hülye suzukit fizetjük

hüpp-hüpp

 

Amúgy egy kérdés hozzátok.

Anno az Rs-1-ben volt gyárilag feltüntetve alap felszerelésként "digitális sound (paket)" ami zárójelben van lehet rosszúl írtam.

De ez valami gyári hifi akar lenni??? Mert csak az Rs-nél volt alap felszerelés többinél nem lehetett

 

 

Előzmény: fistic (1087)
fistic Creative Commons License 2007.05.02 0 0 1087
a link csaka weltautó honlapját hozza be, de szerintem ugyanarról beszélünk. Megnéztem a levelezésem még szeptemberben próbáltam ki. Hidd el jobbha azt a kocsit elkerülüd és az egész szélhámos Fáy utca társaságot.
Nem csak sunyik és gazemberek, hanem mindezt qrva széles mosollyal csinálják.
Előzmény: rend-őre (1086)
rend-őre Creative Commons License 2007.05.02 0 0 1086
Előzmény: fistic (1081)
tprincz Creative Commons License 2007.05.02 0 0 1085
Hali mindenkinek,

Ha jól olvastam a régebbi hozzászólásokat, mintha lenne valaki Hatvan és környékéről.?
Én is ottan vagyok. Kapcsolat felvétel?
tprincz Creative Commons License 2007.05.02 0 0 1084
Hali,

Annyira nem kell olcsón, hogy nagyon szar legyen.
De egyenlőre ~3 M- ben gondolkodom. A mostani octaviam nagyon jó, csak arra a + lovastanyára vágyom (vagy méneske? + 65 ló).

Ja a másik, az sem ártana ha az enyém "jó áron" menne el, octavia 2.0, 2001.09, sötétkék met., 85000 km, elegance, egyedi belső (must. sárga) --> habár színtévesztő vagyok, úgyhogy mérget nem vennék rá.

Előzmény: fistic (1082)
tprincz Creative Commons License 2007.05.02 0 0 1083
Ez a hasznaltauto-n levő link:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1170768&command=ugras&screenwidth=1024

Ez meg a weltautós:
http://www.weltauto.hu/huservlet?SVC=WELCOME&BANNER=head_boerse.htm&BOTTOM=boerse.htm&ENV=GWHU!hu!!!!!1117176695004&TIME=1117176695005

+ a leírás ,2001 76.800 km 2.590.000,- Ft 1.781 ccm, 132 kW/180 LE, benzin
középpiros, 4-ajtós, Automatikus vezérlésű légkondicionáló, Blokkolásgátló (ABS), El. menetstabilizáló rendszer (ESP) kipörgésgátlóv, Elekromosan állítható külső tükrök, Elektromos ablakemelők elöl, hátul, Fedélzeti számítógép, Fordulatszámmérő, Fényszóró magasságállítás, Hátsó fejtámlák, Indításgátló, Ködfényszóró, Könnyűfém keréktárcsák, Központi zár, Magasságban és/vagy tengelyirányban áll. kormány, Oldal légzsák elöl, Riasztó, Részleges bőrkárpitozás, Szervokormány, Sztereó rádió-magnó hangszórókkal, Vezető- és utasoldali légzsák, Állítható magasságú első ülések
Előzmény: fistic (1081)
fistic Creative Commons License 2007.04.27 0 0 1082
aha na megtaláltam ez ugyanaz a szar amit tavaly októberbenteszteltem. Ha nagyon kell az RS olcsón akor azért nézesd meg westivel. De szerintem kerüld el a Fáy utcát és ezt a kocsit is.
Szerintem azóta eladták csak valaki visszavitte.
Előzmény: fistic (1081)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!