Ujabb kistappancs gurul majd hozzatok GabliniM3ba.
Megprobalok eljonni mert az elso 206 talit is lecsusztam errol nemakarok.
Remelem egy 605 STDT-is le tudok cipelni de lehet hogy csak a gazdit tudom az anyosulesre szijjazni...
Amugy en egy narancssarga 206 Sport (xs) al tipegek hozzatok a konzolon egy digifenykepelovel.
Alien ha tre` van nalad sikitok....
pa
Sziasztok!!! Zöldalmától és sabiantől mailt megkaptam.Guminyomás:Nem azt mondom,hogy sűrűn,de már vettem át egy pár új autót és egyikbe se a gyárilag megadott értékre volt pumpálva a gumi.SŐT.De erről majd a talin.Fújd a gyári értékre,mert így a közepe fog kopni.Én mindig 1 helyre járok fujatni így legalább a csalós műszereket kiszűröm.Ja,majdnem elfelejtettem:http://www.gumidiscount.hu/autotip/peugeot.htm Bár ez is mást ír mint a gyári adat.
Látszólag egy apró kérdés: guminyomás. Gondoltam így közel 8 hét használat után megnézem a guminyomást, sicher was sicher alapon.
Rá is tettem a nyomásmérőt egy MOL kúton. Ahogy az elő van írva, a gumi teljesen hideg volt (kb 500 m-t mentem vele addig). Amit a műszer jelzett, az 3 bar volt. Alapból 2,4 van megadva a gumihoz.
No - mondom - elromlott a műszer. Két napra rá megint tankolnom kellett, megyek az ÖMV kúthoz, ahova mindig is jártam. 300 m megtétele után megnézem a guminyomást: dettó ugyanaz a 3 bar volt benne.
No ha már most feltételezzük, hogy nem kell fújni a gumiba 8 hét után, akkor is min. 3 bar nyomással adták át az autót, ami egy kicsit szerintem sok.
Nem nagy a probléma, nyilván. Egyáltalán nem is probléma (max nagyobb a defekt veszélye, de kisebb a fogyasztás). Csak szeretném tudni, hogy én tudok-e valamit rosszul, vagy tényleg keményebbre fújt gumival járok, mint a normál???
Remélem jól fog sikerülni a talitok, sajnos én külföldön leszek ezen a hétvégén. Talán majd a következőre!
Sziasztok,
Kenguru
Egy kis hátszéllel, sík terepen megfutotta a 210-et az 1.8 112 lovas 406! Nem tudom mennyit csal az óra, de azért ennek örültem!
Ja és 180-ig nem volt olyan nagyon hangos a gép!
passzivitás visszautasítva
ugyan festés megtapétázás utáni helyreállító munka lesz otthon, de azért ott leszek fél 10 magasságában
egy fekete 406-ost kell keresni, ha minden igaz akkor már légterelővel
viszem a párom is, úgyhogy két fő fog Lucifer mellett állni
a rendszám nagyság rendileg ebből megfejthető: GHRPYU - 567878 (ja és van benne logika)
ettől függetlenül megy a mail!
üdv:
sabian
Ui.: viszek fotó aparátot, de ha van valakinek digital az még jobb lenne
Pugfan!!! 16.-án szombaton a Peugeot Gablini M3-nál fél 10-kor ott leszek egy méregzöld-metál 405SRi-vel.Valahol a bejárat környékén,de addig még tartok egy terepszemlét és akkor pontosabb itinert adok.Nem vártam ilyen passzivitást a többiektől!!!! :o(((
Nem indítunk egy listát? Más topikokban már bevált módszer, minden újabb jelentkezö átmásolja a listát a saját hozzászólásába. Akkor eddig kik is vannak?
Peugeot találkozó 2001 jún. 16, fél 10-10 órától. Helyszín a Peugeot Gablini szalonnál, az M3 kivezetö szakaszán.
Már írtam a kicsiknél :), hogy az a márkakereskedő, akinél vettem a kocsit, meghívott küldött, ami magában foglal egy kétszemélyes ebéd-meghívást is.
Úgyhogy még dilemmázom :(
Ha esetleg nem veletek megyek, akkor jó szórakozást!
Hurrá, hurrá!
Jöjjenek csak a kistesók is! Öket is szeressük! (Én leszek az egyetlen aki nem Puggal jön?:-((...)
akkor legyen szombat fél tiz-tiz.
SRi, úgy is mint föszervezö:-):dobok mailt a tel.számommal, OK?
Szép hétvégét mindenkinek!
GRX
belekukkantottam én is az "öcsik" topicjába, de semmi reakció nem volt, csak a dobfék, meg a GTi....
pedig nekik volt talijuk, még a képeket is láttam róla, de messze még az idő, hátha csak az utsó percben döntenek majd, ki tudja???
jövő hét közepén azért egy emlékeztetőt érdemes lesz megereszteni nekik is szerintem
Metacode
jól van na! Bevallom nem is az a rendszámom... :)))
Még ne sajnáld, mert még messze az időpont, ki tudja mi lesz addig.... (remélem semmi), illetve hátha tudsz majd egy kis időt szakítani a találkára, hm!!!
Ma kicsit megkergettem a kicsikocsit(gy.k. P406 V6 3000)
De ma se jutottam a végére........230 nál kijött elém egy teljesen megfontolt fordos!!! 125 el:))
De volt jó dolog is, egy másik német csoda valami BNW nagyon nyomult mogottem amikor le kellett lassítanom 180 körülire. De mielött "látó" távolságba ért volna nyomtam egy erőteljeset
és már 210 nél megadta magát:)))
Ja Győr határ-Bp határ 35 perc...ez nemis rossz mi????
a fogyasztás 185 km/h nál 13 liter, fordulat 4500
innen még javában el tudsz gyorsulni ...pl egy traktorversenyen is:)))
Sziasztok,
a PSA topicban nem tudták megmondani, talán itt kellett volna először kérdeznem. Egy olyan '97es Pug306-os megvétele előtt állok amiben egy gyári számkódos "inditásgátló" van a váltó előtt. Mi ez valójában és mit blokkol? Jelenthet-e számottevő időkiesést lopáskor vagy bakfitty?