Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1206

ATC-t messzire kerüld el. Drágák és nem értenek hozzá.

 

Közülük válassz:

 

Superchips

 

 

Gödöllői Bosch szervíz

 

 

 

Xtremetuning
Előzmény: andriska2 (1205)
andriska2 Creative Commons License 2007.05.22 0 0 1205

Sziasztok!

Új fórumozóként üdvözlök mindenkit!

Egy fekete TDI RS-em van immár több mint 8 hónapja.

Végigcsináltam vele az összes DPF-es problémát relécserével együtt.

Érdekelne, hogy Nektek a dízelnél, városi /Bp./ forgalomban milyen sűrün működik a regenerálás? Csak arra a szintre gondolok, amikor megváltozik a hangja és emeli az alapjáratot először, de a lámpa még nem gyullad ki. Érdekelne chippes és gyári állapotban is.

Esetleg valakinek ATC-s dízel tapasztalat?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

András

robi25 Creative Commons License 2007.05.21 0 0 1204

Igazad van, nem egyetlen igazság van. Amig nem beszéltem a szervizzel a kézikönyv által javasoltakat csináltam, utána meg a nagyobb fordulatost. Először nem múlt el a lámpa, utána igen. Kinél-kinél mi válik be.

Előzmény: Varshi (1203)
Varshi Creative Commons License 2007.05.21 0 0 1203

Ehh, nem egyetlen igazság van.

 

Minél nagyobb a terhelés (fordulatszám), annál gyorsabban lemegy, ezért javasolják a 2000-et. De mivel a lényege, hogy minél jobban megemelje a hőmérsékletet a koromnál (ezért kell a terhelés), nyugodtan fel lehet kapcsolni a klímát és az egyéb elektr. berendezéseket** is!! De ezt írja a részecskeszűrős cikk is, érdemes elolvasnotok!!

 

**: Az OFF Opelek esetén pl. automatikusan bekapcsol a hátsó ablakfűtés ugyan ezek okból.

Előzmény: robi25 (1202)
robi25 Creative Commons License 2007.05.21 0 0 1202

Apropó regenerálás: a könyvben az van, hogy legalább 60 km/órás sebességgel kell menni legalább 10 percig. Engem úgy "oktattak" a szervizben, hogy 2200-2500 közötti fordulaton legalább 20 percig egyenletes - tempomat - tempóban. Mentünk is úgy egy kört, hogy rákötve a számitógép és lehetett nézni, hogy csökken a telitettségi százalék.

Tehát a könyv tényleg rosszul irja.

robi25 Creative Commons License 2007.05.21 0 0 1201

Két dologra reagálnék:

- a részecskeszűrő kiiktatható, csak ugrik a gari. (most hogy már három év meggondolandó ezt rizikózni)

- korábban a részecskeszűrő miatti szervizelések nem gariba mentek, nemrég lett ingyenes, mutattak erről valamilyen körlevelet a márkaszervizben.

fistic Creative Commons License 2007.05.21 0 0 1200
erőszakmentesen, ahogy elnezten a szitut max 5-10. percet tököltek vele. Többmindennel is meggyűlhetett a bajuk. Mire odajutottak hogy indítani probaltak szerintem már túllépték az általuk megszabott időt. Aztán nem indúlt elhúztak a búsba. Lehet inkább el kéne adjam.
Előzmény: rstd (1199)
rstd Creative Commons License 2007.05.21 0 0 1199
szép eset... hogyan próbálták elvinni?
Előzmény: fistic (1198)
fistic Creative Commons License 2007.05.21 0 0 1198
beszéltem vele de teljes zárcseret javasolt mind3 helyen. Doni meg azt mondta hogy meg tudja oldani, hogy ne kelljen kulcsot cserélnem.

az a durva hogy nem is volt beizzitva minden, mert volt olyan kütyü ami ellenem fordúlt, igaz csak a saját bénaságom miatt. Nagy mákom van az is ziher.
Előzmény: wastegate (1197)
wastegate Creative Commons License 2007.05.21 0 0 1197

sikerült beszélned az attilával...?

 

ami nincs idehaza nyilvántartásba véve ( tehát nem magyar rendszámos ) az szerintem nagyobb veszélynek van kitéve.

 

váltózár, kormányzár és egyedi trükk ezek érhetnek valamit

riasztó, immo csak rutinmunka a gyökereknek.

 

szerencséd van, hogy megmaradt a paripa csak a bosszúság és a szétbarmolt dolgok nagyon idegesítőek.

 

 

üdv

w

Előzmény: fistic (1195)
butcher76 Creative Commons License 2007.05.21 0 0 1196
én a dizelt is szerettem de annak sose volt gondja....csak a 130 ezres szerviz fájt nagyon.....sose állt le sose romlott el csak kötelező szerviz.....azt a részecskeszurot nem lehet belole kihajitani??? majd visszarakjátok ha eladjátok :))) nem??
fistic Creative Commons License 2007.05.21 0 0 1195
valamelyikőtöktől próbálták már elkötnia kocsit mert tőlemmegpróbálták a hétvégén
Előzmény: rstd (1194)
rstd Creative Commons License 2007.05.21 0 0 1194
meg... velem egyszer tette, azóta sem volt bajom vele, viszont 3000km-ert lenyomok 6literes átlaggal autópályán/városban.
neked a benzines, ok, nincs gond, nekem a dízel és én is boldog vagyok
Előzmény: butcher76 (1193)
butcher76 Creative Commons License 2007.05.21 0 0 1193
most mondjam azt hogy ennyít a dízelről.........megéri???? égetni.......eldugul.....leáll.....letilt.....tréler......
rstd Creative Commons License 2007.05.21 0 0 1192
Yep, így történt, ne aggódj, nem fizettem ki... szerintük rosszul regeneráltam, szerintem meg szarul van megírva a könyv vagy az autón ment tönkre vmi. Ez egy érdekes story, korábbi bejegyzéseimben megtalálod.
Előzmény: Varshi (1191)
Varshi Creative Commons License 2007.05.21 0 0 1191
Ez komoly? Egy garis gépnél a nyakadba basznak egy közel 30 ropis számlát? Meg ugye fél szabadnap is bánja. (És akkor jól jártál, mert nem Balatonról hozattad fel trélerrel.) Hát ez elégg HMMMM...
Előzmény: rstd (1190)
rstd Creative Commons License 2007.05.21 0 0 1190
a számlára figyelj, nekem ugyanez történt, és csak regenerálták gépen, ez cca 25ropi volt btto... nem tudom hova viszed, de vigyázz hogy ne rázzanak át
Előzmény: robi25 (1189)
robi25 Creative Commons License 2007.05.21 0 0 1189
Ma kigyulladt a motor check, illetve az izzitószál kijelző. Szerviz, természetesen a részecskeszürő a ludas: van valami nyomás mérő a részecskeszűrő előtt is meg után is, a nyomáskülönbség alapján következtet a telitettségére. Ebből dugult el az utánna levő. Ezt cserélik most.
norgi Creative Commons License 2007.05.21 0 0 1188
Igen, csak a dízel nem szereti igazán ha hajtják... Nekem nincs egy éves, és már több van benne mint 50k. Ha tolod neki, akkor nem azért tolod, hogy keveset fogyasszon. :D


Norgi
Előzmény: robi25 (1171)
butcher76 Creative Commons License 2007.05.21 0 0 1187
az enyémben dupla üveg van.semmi extra.csendesebb e?? nincs összehasonlítási alapom.talán nem melegszik fel annyíra a belseje viszont a kapunyito nem nyítja a kaput csak ha kiteszem az ablakon kivulre meg a gps pda neehezen talál jelet talán nehezebben mint sima üvegnél......
Előzmény: gaborrs (1185)
Varshi Creative Commons License 2007.05.20 0 0 1186

1: olvass vissza, írtam egy linket angol fórumra, ahol chipelték és le is mérték utána.

2: passz.

Előzmény: gaborrs (1185)
gaborrs Creative Commons License 2007.05.20 0 0 1185

Két kérdésem lenne:

1. Van-e közöttetek, aki tuningoltatta az RS TDI-t? Mivel? Milyen teljesítményű lett? Tapasztalatok?

2. Rendelt valaki az RS-ébe duplafalú üvegezést? Ha igen, jelent valamit? Kisebb zaj pl.? A prospektusban ilyeneket is ígérnek...

 

Üdv

Varshi Creative Commons License 2007.05.20 0 0 1184
Nekem a prémiumtól kevésbé füstölt, szerintem be fog válni. Csak hát az ára. :(
Előzmény: SzKrisz (1182)
robi25 Creative Commons License 2007.05.20 0 0 1183

Az alapfelszereltségét szerintem nagyon eltalálták. Ha nem valami raktári darabot veszek, akkor sem hiszem hogy kértem volna hozzá bármit.

 

Előzmény: SzKrisz (1182)
SzKrisz Creative Commons License 2007.05.20 0 0 1182

Sziasztok

 

Mostanában kezdek szkeptikus lenni az OMV diesellel szemben.

Egyszer kipróbálom a Prémium dieselt de most úgy nézz ki, hogy kutanként változik a minőség és nem is kicsit.

Legutobbi tankolásom óta 2x voltam "égetni" előtte meg egyszer se mégelőtte is csak 1x.

Tehát most jön a Prémium diesel és kiderül, hogy igaz-e a legenda.

 

---o---

 

Én pl azért vettem RS TDi-t mert olcsóbbra jött ki mint egy hasonló felszereltségű Elegance...

 

Üdv Krisz

 

 

robi25 Creative Commons License 2007.05.19 0 0 1181

Az a gond, hogy ebből a három kútból egyedül Shell-t tudok a környékemen:)

Viszont a molossal már másodszor fordult elő, hogy reggel teletankolok, és 20-30 km után jön a részecskeszürő jelzés. (mondjuk már jól tudok regenerálni) Előtte való nap autópályán jártam vagy 400 km-t, tehát a városi közlekedésre sem lehet fogni.

Előzmény: Varshi (1180)
Varshi Creative Commons License 2007.05.18 0 0 1180
Előzmény: robi25 (1179)
robi25 Creative Commons License 2007.05.18 0 0 1179
Gázolajokról nincs valami ilyesmi? Bár én úgyis molon vagyok kénytelen tankolni...
Előzmény: Varshi (1178)
Varshi Creative Commons License 2007.05.18 0 0 1178

Kedden volt az Ötödik sebességben teszt sima és prémium benzinek között. Fékpadon mértek meg 3 kocsit. Egy 80 lovas új Cliót, egy TFSI motoros Golfot, meg egy asszem Subaru STI-t. Hopp, megvan a link:

http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp?lnk=601&featureid=143&pageid=-1

 

A Clio mindegyik benyával 81 lovas volt, a TFSI motor már +5 lovat tudott kihasználni a drága benzinből. A Subaru még többet (+14).

Előzmény: Törölt nick (1177)
butcher76 Creative Commons License 2007.05.18 0 0 1176
arrafelé is meg miskolc felé is de sokat jártam/járok nyházára.....szeretem jo kis hely
Előzmény: robi25 (1173)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!