Egy fekete TDI RS-em van immár több mint 8 hónapja.
Végigcsináltam vele az összes DPF-es problémát relécserével együtt.
Érdekelne, hogy Nektek a dízelnél, városi /Bp./ forgalomban milyen sűrün működik a regenerálás? Csak arra a szintre gondolok, amikor megváltozik a hangja és emeli az alapjáratot először, de a lámpa még nem gyullad ki. Érdekelne chippes és gyári állapotban is.
Igazad van, nem egyetlen igazság van. Amig nem beszéltem a szervizzel a kézikönyv által javasoltakat csináltam, utána meg a nagyobb fordulatost. Először nem múlt el a lámpa, utána igen. Kinél-kinél mi válik be.
Minél nagyobb a terhelés (fordulatszám), annál gyorsabban lemegy, ezért javasolják a 2000-et. De mivel a lényege, hogy minél jobban megemelje a hőmérsékletet a koromnál (ezért kell a terhelés), nyugodtan fel lehet kapcsolni a klímát és az egyéb elektr. berendezéseket** is!! De ezt írja a részecskeszűrős cikk is, érdemes elolvasnotok!!
**: Az OFF Opelek esetén pl. automatikusan bekapcsol a hátsó ablakfűtés ugyan ezek okból.
Apropó regenerálás: a könyvben az van, hogy legalább 60 km/órás sebességgel kell menni legalább 10 percig. Engem úgy "oktattak" a szervizben, hogy 2200-2500 közötti fordulaton legalább 20 percig egyenletes - tempomat - tempóban. Mentünk is úgy egy kört, hogy rákötve a számitógép és lehetett nézni, hogy csökken a telitettségi százalék.
erőszakmentesen, ahogy elnezten a szitut max 5-10. percet tököltek vele. Többmindennel is meggyűlhetett a bajuk. Mire odajutottak hogy indítani probaltak szerintem már túllépték az általuk megszabott időt. Aztán nem indúlt elhúztak a búsba. Lehet inkább el kéne adjam.
beszéltem vele de teljes zárcseret javasolt mind3 helyen. Doni meg azt mondta hogy meg tudja oldani, hogy ne kelljen kulcsot cserélnem.
az a durva hogy nem is volt beizzitva minden, mert volt olyan kütyü ami ellenem fordúlt, igaz csak a saját bénaságom miatt. Nagy mákom van az is ziher.
én a dizelt is szerettem de annak sose volt gondja....csak a 130 ezres szerviz fájt nagyon.....sose állt le sose romlott el csak kötelező szerviz.....azt a részecskeszurot nem lehet belole kihajitani??? majd visszarakjátok ha eladjátok :))) nem??
meg... velem egyszer tette, azóta sem volt bajom vele, viszont 3000km-ert lenyomok 6literes átlaggal autópályán/városban. neked a benzines, ok, nincs gond, nekem a dízel és én is boldog vagyok
Yep, így történt, ne aggódj, nem fizettem ki... szerintük rosszul regeneráltam, szerintem meg szarul van megírva a könyv vagy az autón ment tönkre vmi. Ez egy érdekes story, korábbi bejegyzéseimben megtalálod.
Ez komoly? Egy garis gépnél a nyakadba basznak egy közel 30 ropis számlát? Meg ugye fél szabadnap is bánja. (És akkor jól jártál, mert nem Balatonról hozattad fel trélerrel.) Hát ez elégg HMMMM...
a számlára figyelj, nekem ugyanez történt, és csak regenerálták gépen, ez cca 25ropi volt btto... nem tudom hova viszed, de vigyázz hogy ne rázzanak át
Ma kigyulladt a motor check, illetve az izzitószál kijelző. Szerviz, természetesen a részecskeszürő a ludas: van valami nyomás mérő a részecskeszűrő előtt is meg után is, a nyomáskülönbség alapján következtet a telitettségére. Ebből dugult el az utánna levő. Ezt cserélik most.
Igen, csak a dízel nem szereti igazán ha hajtják... Nekem nincs egy éves, és már több van benne mint 50k. Ha tolod neki, akkor nem azért tolod, hogy keveset fogyasszon. :D
az enyémben dupla üveg van.semmi extra.csendesebb e?? nincs összehasonlítási alapom.talán nem melegszik fel annyíra a belseje viszont a kapunyito nem nyítja a kaput csak ha kiteszem az ablakon kivulre meg a gps pda neehezen talál jelet talán nehezebben mint sima üvegnél......
Az a gond, hogy ebből a három kútból egyedül Shell-t tudok a környékemen:)
Viszont a molossal már másodszor fordult elő, hogy reggel teletankolok, és 20-30 km után jön a részecskeszürő jelzés. (mondjuk már jól tudok regenerálni) Előtte való nap autópályán jártam vagy 400 km-t, tehát a városi közlekedésre sem lehet fogni.
Kedden volt az Ötödik sebességben teszt sima és prémium benzinek között. Fékpadon mértek meg 3 kocsit. Egy 80 lovas új Cliót, egy TFSI motoros Golfot, meg egy asszem Subaru STI-t. Hopp, megvan a link: