Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sabian Creative Commons License 2001.06.26 0 0 349
Cs! MaT?

Megvan a légterelő :))) Nagyon szexi lett tőle Lucifer. Eddig is nagyon jól nézett ki, de most már.... szavakat sem találok :)))

Eddig feketét légterelővel nem láttam még, de állítom, hogy a legszebb.... na ne vegye ezt senki diszkriminációnak, mert ugye minden szentnek magafelé hajlik a keze...
üdv:
sabian

Ui.: Mikor és merre mentek nyaralni??

Zoldalma Creative Commons License 2001.06.26 0 0 348
Még valami eszembe jutott, ahogy a PSA topikban olvastam a reagálásokat: mivel a kocsi szabályozott katalizátorra számít, ezért ha nem kap a lambda-szondától jelet, akkor zavarba jön (pl. a családi OFF Opel Astrán ON a fogyasztás szökött az egekbe a lambda-szonda hibájánál).

Valaki keresett régebben felnit, mostanában találtam egy "wheel-wizard"-ot az auto-extreme.com-on. Többek közt 205,206,405,406 alá is fel lehet próbálni a felniket.

Z.

Előzmény: Zoldalma (347)
Zoldalma Creative Commons License 2001.06.26 0 0 347
Szabályozott katalizátor: lambda-szondás, jobb hatásfokkal semlegesíti a káros anyagokat. A pontos különbséget nem ismerem, de pl. az én '86-os autómban is szabályozott van. Az erre elöírt határértékeket egy nem szabályozott vszg. nem tudja teljesíteni. (Más kérdés, hogy kis hazánkban sok szabály és hivatalos irat, így a zöldkártya is megkerülhetö :-/

Z.

Előzmény: szabika (344)
405SRi Creative Commons License 2001.06.25 0 0 346
Sziasztok Pugosok!!!!!
szabika!!
Küldök mailt atel.számommal,ha gondolod,hívj fel.
sabian!!
Neked is megy a mail a számommal,a hét végére remélem minden elintéződik.
A többieknek pedig jó pugozást!!!!!!!!
üdv:405SRi
capa Creative Commons License 2001.06.25 0 0 345
Az összetéveszthetőséggel kapcsolatban...
Fél évvel ezelőtt egy képes autó hirdetési újságban állandóan új 206-t hirdettek egy láthatóan gyári képpel. Jól emlékszem rá, mert engem zavart, hogy nagyon hasonlított rá, de mégsem volt az igazi. Akkor még híre-hamva sem volt a 307-nek itthon, úgyhogy csak mostanában jöttem rá látva a 307-t, hogy véletlenül erről készült fotó került be a 206-é helyett. Szóval szerintem kis felbontásban, kis méretben és fekete-fehérben hasonlítanak egymásra :-)))
Előzmény: Zoldalma (342)
szabika Creative Commons License 2001.06.25 0 0 344
Mennyibe kerülnek?
1.Vezérműszíj csere és beállítás.
2.Olajcsere
3.Olajszűrő
4.Ékszíj
5.Sebességváltó szimmering csere.
6.Váltóműolaj
7.Benzinszűrő
8.Benzincső csere a motornál.
9.Bal hátsó csapágy csere
10.Hűtő hibakeresés és javítás
(Van egy folyadék ami a hűtő szivárgást gátolja, s nállam a ház fűtőrendszernél bevált, erről mi a véleményetek, mennyire alkalmazható s nem okoz-e problémát.)
11.Katalizátor s betétel (van állítólag 27000 Ft-ért nem szabályozott s 70000 Ft-ért szabályozott - mi a lényegi különbség?)
12.Mennyibe kerül egy általános elektromos hibakeresés és kontakus javítás?
13.Mennyibe kerül egy futómű beállítás?
405GRX Creative Commons License 2001.06.25 0 0 343
Látom felébredtek a topiklakók...helyes:-)
Én is csatlakoztam volna a kollegákhoz ami a tippeket illeti...de látom már elkéstem.
Szvsz nem sok hasonlóság van a 206-os meg a 307-es között...amiket meg a 307-es topikba irtak egyesek az szerintem helyenként nagy marhaság. Mindegy.
OFF
Qrvára felidegesitettem magam a pólón már megint a hétvégén. Nem baj majd a VB-n!
ON
Zöldalma, honnan jön a nyekergés? Teleszkóp?
Előzmény: Zoldalma (342)
Zoldalma Creative Commons License 2001.06.25 0 0 342
Tippek helyesek :-). A lényeg az, hogy a két újabb típussal ezt már nem lehet eljátszani, elölröl nézve is markánsan eltérnek.

Z.
Ui: észrevettétek a 306-oson a megfordított ablaktörlöt? Hiába, mire nem kell figyelni jobboldali közlekedésnél :-)

12qper Creative Commons License 2001.06.25 0 0 341
nekem is ez volt a tippem, aztán megerősített jobb gomb a képen és tulajdonságok menüpont :)
Előzmény: sabian (340)
sabian Creative Commons License 2001.06.25 0 0 340
RHV 602 a 106-os JB 8551 a 306-os szerintem....
sabian
Előzmény: Zoldalma (339)
Zoldalma Creative Commons License 2001.06.25 0 0 339
Még valami, ami már régebb óta foglalkoztat. A 307 kapcsán sokan mondták, hogy "hát ez egy 206-os felfújva". Szerintem viszont nem hasonlítanak jobban, mint kellene, söt, az elözö generációhoz képest még jobban is különböznek. Találós kérdés: az alábbiak közül melyik a 106-os és melyik a 306-os? :-)
sabian Creative Commons License 2001.06.25 0 0 338
Csövi! Megy a traktor?

A pólóval is foglalkoztam, de sokkal inkább a Peugeottal.... Most volt egy versenytárgyalás, amin résztvettünk a Peugeotért, reggel volt a prezentáció, ami jól sikerült nagyon.
Moat talán lesz egy kis idő pihizni, netezni stb. :)))

Szabika
Remélem, hogy azért nem költöttél túl sokat az autóra, mert ahogyan látom lesz még munka vele bőven...

Lucifer
Túl vagyunk az 5.000 km-en :)) Holnap pedig felkerül rá a légterelő, végre... Már alig várom!

Egyébként néztétek a pólót? Vélemény???

405SRI
Mi van az engedéllyel? Nem nagyon jött a mail, hogy szerezz egy hűséges kuncsaftot....

Üdv:
sabian

Zoldalma Creative Commons License 2001.06.25 0 0 337
Jelentem, megvagyok... Így elosztófedél és rotor csere után vidám az élet, csak az a nyikorgás ne jönne a bal oldalról huppanókon.
Tényleg úgy látszik, mindenki elporzott nyaralni:
405GRX Creative Commons License 2001.06.25 0 0 336
Csövi Mindenkinek!
Hova a fészkes fenébe tüntetek? Mindenki szabadságon van, vagy a pólóval foglalkozott az utóbbi idöben?
Vagy esetleg az oroszlánokat hajtjátok?
Szabika:
Igazán sajnálom hogy ilyen beteges példányt fogtál ki. Ez a benzintank történet nekem nagyon új. Azért remélem megjavulnak a hibák. Ha mégse akkor gondolkozz el egy GRX cserén, én tudok egy szép példányt:-)))
szabika Creative Commons License 2001.06.22 0 0 335
Sziasztok. 405 SRi

Veletek is megosztom amit a másik fórumra írtam mert azt olvastam el elsőnek, hátha van ötletetek.
Sajnos még előkerültek hibák.
Elvittük kipufogó javításra s kiderült, hogy nehéz lesz mert csepeg a
benzintank a cső és a műanyag tank csatlakozásánál. Alúról megnézve látszik
hogy tudtak róla mert valami kátrányszeru anyaggal jól be volt kenegetve.
Aki javítani tudná telefonban azt mondta, hogy csak úgy tudja javítani, ha kiszívjuk a benzint és kiszereljük a tankot, habár meg sem nézte.
Ez után kiderült, hogy ahol a katalizátornak kellene lenni oda csak
beheggesztettek egy dobot s ott előtte is a motor felé meg van repedve.
Az olaj nem a sebváltó aljáról jön hanem valahonnan fentebbről de a motorolaj látszólag nem fogyott s a szine is világos a mérőpálcán.
Most sajnos a benzintank kapott priorítást amire azt mondta a javítós szaki, hogy szerelővel kell csináltatni a tankkiszerelést és nagyon undorító munka.
Köszi a tanácsokat s lehet hogy hasznos leszek néhány fórumolvasónak:
MIT KELLETT VOLNA MEGNÉZNI MÉG VÁSÁRLÁS ELŐTT - címmel.

pizo Creative Commons License 2001.06.22 0 0 334
Legfontosabb a féltengely gumiharang cseréje és a vízfogyás okának kiderítése-javítása. Ezeket AZONNAL! Furcsa még a hátsó kerék helyzete, amire én gondolok, az az, hogy kapott egy oldalütést a hátsó futómű. A többi ráérhet, de sürgős még a vezérműszíj, mert nem lehetsz biztos benne, hogy mennyit futott.

Zoli

Előzmény: szabika (330)
405GRX Creative Commons License 2001.06.22 0 0 333
A totalcar.hu-n van egy cikk a 607-röl, láttátok?
Ha még nem, akor olvassátok el, érdemes!
405GRX Creative Commons License 2001.06.22 0 0 332
Hüha ez elég tekintélyes igy elsöre, bár ha jól értem, ezek nem a látható valóságos hanem a megtekintésre ajánlott esetleges hibaforrások. Ha mégis akkor nem ártana kicsit pontositanod a jelenségeket.
Szóval: Szüröket, vezérmüszijat, olajfolyást, hütöt mindenképp nézesd meg szerintem.
Gumiharangot is rakasd fel a féltengelyre. Kipufogó szerintem várhat amig nem lesz ralis a hangja, dudával ne törödj, hacsak nem vagy ideges tipus:-)
Anyagiakról gözöm nincs, de inkább most költs rá többet, mintha késöbb besülnél valami ki nem javitott hiba miatt.
Egyelöre ennyi, bár a konzilium nálam sokkal mélyebb tudású tagjai biztos hozzáteszik még a saját szakvéleményüket.
Üdv GRX
Előzmény: szabika (330)
Zoldalma Creative Commons License 2001.06.22 0 0 331
Hmmm... nézzük sorjában (ami írok, persze mind szerintem van így/én így csináltam). Az árak, amit írok, mind 205-ösre vonatkoznak, nagyon a 405 se lehet drágább.

Olajszűrő/motorolaj,légszűrő: ezeket szerintem mindenképpen le kellene cserélni (a légszürö lehet, hogy még jó, de az meg nem egy nagy tétel, és eléggé feltornázhatja a fogyasztást). Olaj minöségtöl függ, szürö 1-2e, légszürö 1e.

Vezérműszíj,Ékszíj: én cseréltettem, mert biztos ami biztos. Nekem +egy vez.tengely szimmeringgel, vízpumpával, munkadíjjal 45e-re jött ki, ennek jelentös része a vízpumpa volt. Elvileg még nem kellett volna (legalábbis a szervizkönyv szerint), de használt autónál ugye... Tényleg, az elözö tulaj hogy tartotta karban? Van valami infód róla, hogy mikor cserélte ezeket?

Benzin szűrő- én cseréltem, bár ez rendszerint tovább bírja. 3-4e.

Fél tengely gumi harang hiányzik- na ez biztos, hogy megcsináltatnám, nem egészséges. Ugyanez a váltóolajra, és a ferde hátsó kerékre.

A hűtő víz 20 km után láthatóan fogyott - ha szerencséd van, akkor csak valamelyik tömlö ereszt. Próbáld meg végignézni, van-e valahol csöpögés!

A duda nem szólal meg csak egy huppanó hangot ad - na ezzel együtt lehet élni :-) Legrosszabb esetben bontóból másik duda.

A többire tippem sincs. Szelepfedéltömítést miért akarsz cserélni? Engedi ki az olajat?

Z.

Előzmény: szabika (330)
szabika Creative Commons License 2001.06.21 0 0 330
Megvan az aranyos én nagy és szép és erőss s piszok sok benzint tud lenyelni egy autóárus várakoztatás után.
Ide is feltenném ha esetleg unatkoznátok és megsajnáltok egy kezdőt.
Lenne néhány kérdésem, amiket összeírtak nekem, hogy mit érdemes egy használt kocsinál megcsinálni.
Olaj szűrő
Légszűrő
Gyertyák
Vezérműszíj
Ékszíj
Motorolaj
Váltó olaj (sajnos csepeg valahonnan innen)
Szelepfedéltömítés
Benzin szűrő
Fél tengely gumi harang hiányzik
A hátsó kipufogó dob elég ramaty állapotban van s valahol elől a kipufogó lukas is.
A bal hátsó kerék ferdébb mint a jobb
A hűtő víz 20 km után láthatóan fogyott
A duda nem szólal meg csak egy huppanó hangot ad.
Mit érdemes és ajánlott megcsinálni azonnal s ez anyagilag mit jelenthet.
405GRX Creative Commons License 2001.06.21 0 0 329
Hello szabika,

Welcome!
Irj a gépröl egy keveset!
A hibákkal meg ne törödj, azok kijavulnak maguktól:-)

Előzmény: szabika (328)
szabika Creative Commons License 2001.06.21 0 0 328
Üdvözlet mindenkinek. 405SRi
Eddig csak olvasgattam itt a fórumon, de mivel tegnap átírták s holnap mehetek érte gondoltam már be is jelentkezem.
Most tanulom a szakmát s ismerkedem a géppel, s gondolom az első időszak a hibakeresésé, de jönnek majd szebb idők.?
Rityifi Creative Commons License 2001.06.19 0 0 327
Hello!

406-hoz eladó egy gyári tetőcsomagtartó.
Ára: 20.000Ft
Tel: 06209-352-431

Zoldalma Creative Commons License 2001.06.19 0 0 326
Na, ha kész lesz a kocsim, nem érdekelnek az úthibák :-)

Peugeot 205 T16
405GRX Creative Commons License 2001.06.19 0 0 325
álapotban=állapotban
Előzmény: 405GRX (324)
405GRX Creative Commons License 2001.06.19 0 0 324
Ez igaz, de szvsz nincs sok összefüggés az állapot és a gyártási év között. Az enyém is 9 éves, és mégis szebb álapotban van némely 5-6 éves gépnél is.
Szóval ha tényleg odafigyeltek rá akkor igy is megéri, pláne ha már az új verzióról van szó.
Előzmény: capa (323)
capa Creative Commons License 2001.06.19 0 0 323
Az állapota jó (vagy inkább: kiváló), de mégiscsak kilenc éves. Ha csak egy évvel is fiatalabb lenne, ugyanennyiért már biztos megérné. Tudod, egyet nem lehet felújítani egy autón: a gyártási évet :-)
Előzmény: 405GRX (322)
405GRX Creative Commons License 2001.06.19 0 0 322
Ja bocs akkor, úgy emlékeztem volt 405-ösöd is. Cavinton befigyel:-)
Saab: Ha yol emléxem szombat reggel én is ültem olyan autóban amiben k...nagy könyöktámasz volt k...sok rakodótérrel alatta:-)...mi is volt az?:-)
capa: 1,2-1,25 szerintem nem rossz, állapottól meg futástól függöen.
Előzmény: sabian (320)
capa Creative Commons License 2001.06.19 0 0 321
Irányára: 1.250e Ft
Szerintem ebből kb. még 50e alkudható le, bár jobb szeretném 1.150e Ft-ért.
Előzmény: 405GRX (319)
sabian Creative Commons License 2001.06.19 0 0 320
Csövi! Megy a traktor?

Milyenem GRX? 405? Olyan nem volt..tudod csak a 306 RG volt Lucifer előtt...

Tegnap ültem a főnököm Saab 9 5-ben. Ő vezette, kicsit oda-oda lépett neki. Ment is az autó, de szvsz elmarad a 2.3 turbótól elvárttól. Utána visszaültem a szerény kis 1.8 406-ba és számottevő különbséget nem éreztem. Jó persze azért szubjektivitás is van a világon. Max 2 dologban találtam jobbnak a svéd traktort: vastag első könyök támasz, alatta rakodórekesszel a másik pedig a belülről nyitható csomagtartó. Ennyi. De elől a 406-hoz képest naygon szűknek találtam, szorongtak a kicsiny lábaim... :)))

307
Szombaton kerestük a belső reteszelő gombját. No vasárnap a Kovácsnál megtaláltam, a középkonzol tetején van egy kulcsjelű gomb. Szerintem az lesz az...

Következő tali
Júli 25-aug 10 nyaralás, Olaszország kemping Luciferrel. De minden más időpont nekem okés.

Üdv:
sabian

Előzmény: 405GRX (319)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!