Üdv! Engem is nagyon érdekel, bár abszolút kezdő vagyok mikrokontrollerek terén. Több terv is van, én is szeretnék trigger-midi átalakítót. Tervezek step sequencert memóriával, de gondoltam már központi számítógépre is az 1964-es Danuvia motoromra :)
Persze ez mind hosszabb távú. Viszont tényleg teljesen kezdő vagyok, a triggeres dob lenne az első projekt. Ha már megépítetted, kívácsi lennék a tapasztalataidra. Ha pedig még készülnek a masinák...hát akkor is :)
Én AVR-duinot terezek rendelni, az UNO-val megyegyezőt, ezzel van tapasztalatod?
Most ismerkedem az Aduinóval.Be is szereztem egyet. Az a gondom,hogy ha összekötöm a pc-vel,akkor csak pirosan villog,egy másik led pedig pirosan világít.Mit rontottam el?
nem túl bonya pedig. Az ariuno környezet "tools" menűpontja alatt találsz egy serial monitort. Ez figyelni fogja az arduino portját A progiba a setupba be kell tenned :"Serial.begin(9600);" Utána meg csak nyomnod kell kifele (a loopba rakd): " Serial.println(i_sajat_valtozom);"
Ezután szépen látni fogod a serial monitoron ahogy nyomja kifele az infót.
hardver közeli (C akármi) nyelvben probléma nélkül be tudod hívni a serial portot,az nem tudom hogy flashbe hogy tudod megcsinálni (soha nem foglalkoztam flashel)
Mindenesetre a legrosszabb esetben írsz egy drivert ,ami billentyű nyomkodássá alakítja a serial portról érkező infót.
Köszönöm a gyors választ! Nézegettem én ezt, de nem igazán sikerült megoldást találnom, ami nyilván az én hozzá nem értésemet bizonyítja. Mindenesetre akkor nem adom fel és tovább nézegetem, hátha előbb utóbb kisül valami belőle. Egyébként még nem sikerült olvasnom a serial portot. Csak azt sikerült elérnem, hogyha a gomb le van nyomva akkor reagál rá (mondjuk világít a led), ha nincs akkor meg nem. Ezt egy példa alapján csináltam meg, ami annyira volt hasznos, hogy legalább tudom jól szereltem össze a cuccot.