Tegnap a totalcaros népítéletben írt valaki az RS TDI-jéről (Takarékláng volt, most Pusztító tűz:) címmel. Az lenne a kérdésem hozzá(d), hogy mit ért(esz) gyári motortuning alatt? Mennyibe került? A rugalmasság mennyit vátozott? Alsó fordulatszám-tartományban javult? Mennyit használod városban, hogy még nem volt részecskeszűrő probléma? Az OMV-s Premium Diesel mennyivel jobb, mint az OMV-s sima? Tapasztalat? Ezt minden tulajdonostól kérdezem!
Ez amit te írtál magát a váltókart cseréli ki, és látszik az animáción, hogy az erőkar változatlan, mert a tengely alatt hoszabb lesz a váltókar alsó része, a teteje rövidebb, így kisebb úton jár, de a váltáshoz szükséges erő nem változik.
Ha jól gondolom, abban amit én írtam, nem ilyesmiről van szó, ugyanis a váltókar (amit fogunk) ugyanaz, nem rövidebb. Egyedül a gyári pöcköt (nem tudom mi a neve) cserélnénk ki az S3-éra, amin a tengely, amelyet mozgatunk picit beljebb van - ergo rövidebb úton mozog. Nyilván kicsit nagyobb erő is kell a mozgatáshoz. Egyébként a 2 alkatrész minden másban egyformának néz ki a képeken. Vagy rosszul gondolom?
Egy 1300 kg-os kocsiba beültök 5-en(fejenkét legyetek 70 kg-osak).
Akkor már 1650 kg a kocsi.
ilyenkor a suly/loerö arányod: 1650/180=9,16
Ez azt jelent,h ilyenkor egy 1300 kg-os kocsi egy soförrel már 150 loval az orrodra tud koppintani,mert az ő suly/loerö aránya jobb lesz. 1370/150=9,13
Melyiket vetted meg? Én is néztem az utóbbi hónapokban többet, de kicsit sokalltam az árat értük. Aztán 3 hete szerintem reális áron hirdettek egy 2001-es feketét, le is csaptam rá rögtön. Most kellene rajta cserélni ezt-azt, de erre a hónapra kifutottam a pénzből...
Viszont nagyon élvezem ahogy megy. Bár azt hittem 180 lónál már mindegy hányan ülnek a kocsiban, de nem. 5 emberrel már nem megy ugy... hálistennek azért ennyien ritkán ülünk benne.