A tegnapi napon átestem a második vezérmű és klíma szíj cseréjén valamint a vízpumpa is esedékes lett.Kíváncsiságból az üzemanyag szűrő is lett cserélve amiben nem volt említésre méltó lerakodás/állandóan MOL kút egy helyen/.Észrevételem utánna hogy a szíjnak nyekergő hangja van és a fordulat lustábban jön vissza ha leveszem a lábam a gázról.Ezek megszokott dolgok vagy feszes lett a szíj.
Ekkor szokott beindúlni a para hogy az eredetinél nincs jobb beállítás.
Ilyen szempontbol akkor 100% varos, mert soha nem jarok autopalyan (elvbol nem fizetek azert, amit az en adombol epitettek)... :-D
Felreteve a viccet; ettol fuggetlenul eleg sokszor jarok 4000/min korul. Egyreszt nem kozlekedem a dugoban, hanem eleg sokat jarok olyan szakaszokon, ahol 70 km/h a megengedett; es azt se tartom be. Masreszt meg engem kevesen hagynak ott a lampanal, ebbol en sportot es presztizskerdest csinalok.
Nem tudom mennyivel nyomod a városban, de 4000 körüli fordulatot szerintem kevesebbszer éred el mint autópályán.A sok hideg indulás pedig a megfelelő kenés hiánya miatt fokozott igénybevételnek számít!!!
Elkezdett az auto lefulladozni. Hirtelen (magas fordulatszamnal) torteno kuplungkinyomasnal ugy elejtette a fordulatszamot, hogy leallt. (Engem meg folyton mazsolanak neztek.)
Valami legtomegmero koszolodott el. 15 perc alatt megcsinaltak a Gombosek, azota meg haraposabb is lett a paripa.
Amióta euro 3 és euro 4 normák vannak ilyenek ezt a váltás megkönnyítésére és arra találták ki ne essen le nagyon a fordulat ,a rendszer átverhető ha váltás előtt adsz neki egy kis motorféket akkor nem emel rá
Sziasztok.Segitség kellene.Van egy 1.6-os ferdehátú lacettim.Olyan problémám van,hogy amikor váltok és a tengelykapcsolót kinyomom,akkor a motor fordulata emelkedik,majd a váltás végére kezd csökkenni.Ez nagyon zavaró hogy a motor inkább felbőg............olyan vagyok vele mint valami kezdő soför.Mi lehet a gond?Alapjáratom rendben van.
mivel nem fogja vezérelni csak a GYÁRI Blaupunktot a kereskedelmi forgalomban lévőkhöz kell illesztő most írom le 3.szor de nem sikerült felfognod eddig egyszer sem!
Egy sima mezei Blaupunkt rádióval is ott tart ahol a part szakad mivel NEM kezeli a kormánytávirányító csak adapter segítségével ami többe kerül mint egy rádió(20-30.000ft)
Amit belinkeltél ebay-s kacat az semmit nem ér akkora erővel egy FM transmittert is vehet mindegyikkel csapnivaló hangzást produkálhat.
A sima Blaupunkt nem veszi a kormánytávirányító jeleit ahhoz is kell illesztő az ilyen konverterek amiről beszélsz semmit sem érnek akkora erővel vehetne egy FM transmitert is..
- Persze ez azt feltételezi, hogy a 6 lemezes+kazettás Blaupunkt van benne
- Ha az egyszerűbb 1 lemezes, akkor valószinűleg kell bele venni egy kazettás Blaupunkt rádiót, aminek van hátul kormánycsatlakozója (szerintem max 8e a vaterán)
Miért kell kihuzatás után benyomni a kuplungot,nem életszerű.
Pontos jelenség megtapasztalása nélkül nem lehet rá mondani semmit.
Nincs túlszervozva nem hasonlítsd másik tipushoz,illetve azt sem ártana tudni sebességfüggő e vagy sem a szervo mert más a rásegítési erő!
A kormánytávvezérelhetőség az sajnos nem kevés pénzbe fog kerülni ha meg akarod tartani 20-30.000Ft ráadásul olyan rádió kell ami távvezérelhető ami az olcsóbb árkategoriákra nem jellemző.
Ez a valamit valamiért..(nekem 4 éve 30.000Ft volt az illesztő)
Lacetti 2.0D sedan autom van. Az normális dolog, hogy ha kihuzatom az autót majd benyomom a kuplungot, akkor érzem a pedálon, hogy valami pörög még egy kis ideig, kb.2-5 mp-ig, ez már olyan 1e-2e fordulatnál is érezhető. Mi lehet a baja? Váltani vált rendesen + úgy érzem, mintha a szervo sem dolgozna normálisan, mert a fater autóján- Mercedes Vito- sokkal könnyebben forog a kormány , mint nekem.
+ Szeretnék bele rakni egy új lejátszót, lehetőleg sd+usb -t. Most a gyári Blaupunk van benne, de megszeretném tartani a kormányról vezérlést. Ehhez tényleg kell valami drága csatlakozó pluszban vagy már az autó elő van készítve erre és csak bele kell tennem a lejátszót és fog is menni?
Nem komoly a baj, de tenni kell róla. El van törve a hátsó ablakmosóhoz vezető cső és a d oszlopban lévő elektromos csatlakozót rövidre zárja. A törott csövet megtalálod ha csomagtér ajtóban lévő harmonika gumit kibontod. Otthon is szervizelhető.
Vettem egy 2004 1,6 109 L Lacetti kombit,Kedden! A próbaúton minden rendbe volt! Már hazafelé jártam ez 70 km volt! Amikor a bal elektromos ablak,elromlott,és csak másnap vettem észre,hogy a bal oldali elektromos tűkőr sem jó! Tegnap meg elkezdett villogni,és előjönni az ikon,hogy nyitva az ajtó,ráadásul,még vibrálnak hozzá a plafon lámpák is! nagyon idegesítő! Ha valakinek van ötlete,hogy mi lehet,örülnék a segítségnek! Köszönöm.: Csaba
A szelepfedél szivárgása nálam pl. az egyik szimeringet nem teljesen tették a helyére.A ház oldalán koppig be kell ütni mert igy fekszik fel egyenletesen a fedél.
Háromszori szervízes kísérlet(szilikonnal taknyolták a végén!!!!!!)után átmentem egy másik szervízbe és ott behívtak hogy megmutassák a barmolás nyomait.(szimering beütése csak a ház síkjáig volt!!!!)Azóta semmi gondom vele!
Pedig sajnos a fojtószelep környékén kell keresni a gondot. :( Aztán ha az rendben van, megnézmi alaposan a lambda szondákat. Mindenképp a keverékképzés - szabályozás környékén lesz a hiba.