Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Real Putyur Creative Commons License 2015.01.12 0 0 8965

Hat ha nincs, akkor csak raolvastak; a lenyeg hogy meggyogyult. 

Es mivel nagyszerviz utan jott elo, garanciaban, ingyen csinaltak. :-)

 

("En nem ertek hozza, csak vezetem." - hogy klasszikusbol idezzek.)

Előzmény: sebike05 (8963)
sebike05 Creative Commons License 2015.01.12 0 0 8964

A vízpumpa minden vezérműszíjcserekor cserélendő ha a vezérműszíj hajtja!

Valószínűleg túl feszes a szíj vagy a vezérműborításhoz hozzáér a vezetőgörgő azért van hang a vezérléstől.

A fordulat problémát pedig látni hallani kellene

Előzmény: yonsi (8962)
sebike05 Creative Commons License 2015.01.12 0 0 8963

Ezekben az autókban nincs légtömegmérő..

Előzmény: Real Putyur (8957)
yonsi Creative Commons License 2015.01.08 0 0 8962

A tegnapi napon átestem a második vezérmű és klíma szíj cseréjén valamint a vízpumpa is esedékes lett.Kíváncsiságból az üzemanyag szűrő is lett cserélve amiben nem volt említésre méltó lerakodás/állandóan MOL kút egy helyen/.Észrevételem utánna hogy a szíjnak nyekergő hangja van és a fordulat lustábban jön vissza ha leveszem a lábam a gázról.Ezek megszokott dolgok vagy feszes lett a szíj.

Ekkor szokott beindúlni a para hogy az eredetinél nincs jobb beállítás.

Vannak esetleg tapasztalatok ilyen téren?

Üdv!

Real Putyur Creative Commons License 2015.01.06 0 0 8961

Ilyen szempontbol akkor 100% varos, mert soha nem jarok autopalyan (elvbol nem fizetek azert, amit az en adombol epitettek)... :-D

 

Felreteve a viccet; ettol fuggetlenul eleg sokszor jarok 4000/min korul. Egyreszt nem kozlekedem a dugoban, hanem eleg sokat jarok olyan szakaszokon, ahol 70 km/h a megengedett; es azt se tartom be. Masreszt meg engem kevesen hagynak ott a lampanal, ebbol en sportot es presztizskerdest csinalok. 

Előzmény: yonsi (8960)
yonsi Creative Commons License 2015.01.06 0 0 8960

Nem tudom mennyivel nyomod a városban, de 4000 körüli fordulatot szerintem kevesebbszer éred el mint autópályán.A sok hideg indulás pedig a megfelelő kenés hiánya miatt fokozott igénybevételnek számít!!!

Üdv!

Előzmény: Real Putyur (8959)
Real Putyur Creative Commons License 2015.01.06 0 0 8959

Rendszeresen hasznalok adalekot; es bar igaz hogy 99%-ban varosban jarok, de en nem totyorgok, tolom neki mint a barom... :-)

Előzmény: yonsi (8958)
yonsi Creative Commons License 2015.01.06 0 0 8958

Nálam ezt EGR szelep hibának mondták!Kormolódik a szelep szára és szorul.

Ettól függetlenül lehet hogy van légtömeg mérő is.

Adalék használata mindig javasolt ha tötyörgős városi használat a jellemző.

Üdv!!!!

Előzmény: Real Putyur (8957)
Real Putyur Creative Commons License 2015.01.05 0 0 8957

Naszoval. Tapasztalat. 

Elkezdett az auto lefulladozni. Hirtelen (magas fordulatszamnal) torteno kuplungkinyomasnal ugy elejtette a fordulatszamot, hogy leallt. (Engem meg folyton mazsolanak neztek.)

Valami legtomegmero koszolodott el. 15 perc alatt megcsinaltak a Gombosek, azota meg haraposabb is lett a paripa. 

 

Vannak ilyenek 8 ev es 185 ezer km utan...

sebike05 Creative Commons License 2015.01.03 0 0 8956

Amióta euro 3 és euro 4 normák vannak ilyenek ezt a váltás megkönnyítésére és arra találták ki ne essen le nagyon a fordulat ,a rendszer átverhető ha váltás előtt adsz neki egy kis motorféket akkor nem emel rá

Előzmény: Dandi2007 (8953)
S110RNándi Creative Commons License 2015.01.02 0 0 8955

Semmi, ezek ilyenek.

Előzmény: Dandi2007 (8953)
captainb Creative Commons License 2014.12.28 0 0 8954
Mennyit emelkedik?

Mert amúgy kicsit emelkednie kell, ilyen.
Előzmény: Dandi2007 (8953)
Dandi2007 Creative Commons License 2014.12.28 0 0 8953

Sziasztok.Segitség kellene.Van egy 1.6-os ferdehátú lacettim.Olyan problémám van,hogy amikor váltok és a tengelykapcsolót kinyomom,akkor a motor fordulata emelkedik,majd a váltás végére kezd csökkenni.Ez nagyon zavaró hogy a motor inkább felbőg............olyan vagyok vele mint valami kezdő soför.Mi lehet a gond?Alapjáratom rendben van.

 

sebike05 Creative Commons License 2014.12.22 0 0 8952

neked egyes!

mivel nem fogja vezérelni csak a GYÁRI Blaupunktot a kereskedelmi forgalomban lévőkhöz kell illesztő most írom le 3.szor de nem sikerült felfognod eddig egyszer sem!

Előzmény: Törölt nick (8951)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.22 0 0 8951

Leülhetsz, egyes !

 

"kell bele venni egy kazettás Blaupunkt rádiót, aminek van hátul kormánycsatlakozója"

Előzmény: sebike05 (8950)
sebike05 Creative Commons License 2014.12.22 0 0 8950

A te írásodnak nem volt értelme.

Akkor a gyengébbek kedvéért még egyszer.

Egy sima mezei Blaupunkt rádióval is ott tart ahol a part szakad mivel NEM kezeli a kormánytávirányító csak adapter segítségével ami többe kerül mint egy rádió(20-30.000ft)

Amit belinkeltél ebay-s kacat az semmit nem ér akkora erővel egy FM transmittert is vehet mindegyikkel csapnivaló hangzást produkálhat.

 

Előzmény: Törölt nick (8949)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.21 0 0 8949

Ennek nem sok értelme volt amit irtál, szerintem fuss nek még egyszer :-)

Előzmény: sebike05 (8948)
sebike05 Creative Commons License 2014.12.20 0 0 8948

A sima Blaupunkt nem veszi a kormánytávirányító jeleit ahhoz is kell illesztő az ilyen konverterek amiről beszélsz semmit sem érnek akkora erővel vehetne egy FM transmitert is..

Előzmény: Törölt nick (8947)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.18 0 0 8947

- Persze ez azt feltételezi, hogy a 6 lemezes+kazettás Blaupunkt van benne

 

- Ha az egyszerűbb 1 lemezes, akkor valószinűleg kell bele venni egy kazettás Blaupunkt rádiót, aminek van hátul kormánycsatlakozója (szerintem max 8e a vaterán)

Előzmény: Törölt nick (8946)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.17 0 0 8946
Előzmény: Törölt nick (8942)
sebike05 Creative Commons License 2014.12.15 0 0 8945

Miért kell kihuzatás után benyomni a kuplungot,nem életszerű.

Pontos jelenség megtapasztalása nélkül nem lehet rá mondani semmit.

Nincs túlszervozva nem hasonlítsd másik tipushoz,illetve azt sem ártana tudni sebességfüggő e vagy sem a szervo mert más a rásegítési erő!

A kormánytávvezérelhetőség az sajnos nem kevés pénzbe fog kerülni ha meg akarod tartani 20-30.000Ft ráadásul olyan rádió kell ami távvezérelhető ami az olcsóbb árkategoriákra nem jellemző.

Ez a valamit valamiért..(nekem 4 éve 30.000Ft volt az illesztő)

Előzmény: Törölt nick (8942)
Gyula Creative Commons License 2014.12.07 0 0 8944

Ugyanilyen autóm van, kombiban. A szervómotort nekem cserélni kellett.

Előzmény: Törölt nick (8942)
captainb Creative Commons License 2014.12.06 0 0 8943
A rádióhoz tudok hozzátenni: a vezérlő ehhez a rádióhoz való, másikkal nem csereszabatos a csatija. Tehát valószínüleg kell hozzá valami másik csati.
Előzmény: Törölt nick (8942)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.06 0 0 8942

Sziasztok.

Lacetti 2.0D sedan autom van. Az normális dolog, hogy ha kihuzatom az autót majd benyomom a kuplungot, akkor érzem a pedálon, hogy valami pörög még egy kis ideig, kb.2-5 mp-ig, ez már olyan 1e-2e fordulatnál is érezhető. Mi lehet a baja? Váltani vált rendesen + úgy érzem, mintha a szervo sem dolgozna normálisan, mert a fater autóján- Mercedes Vito- sokkal könnyebben forog a kormány , mint nekem.


+ Szeretnék bele rakni egy új lejátszót, lehetőleg sd+usb -t. Most a gyári Blaupunk van benne, de megszeretném tartani a kormányról vezérlést. Ehhez tényleg kell valami drága csatlakozó pluszban vagy már az autó elő van készítve erre és csak bele kell tennem a lejátszót és fog is menni?

captainb Creative Commons License 2014.12.02 0 0 8941
Nem komoly a baj, de tenni kell róla. El van törve a hátsó ablakmosóhoz vezető cső és a d oszlopban lévő elektromos csatlakozót rövidre zárja. A törott csövet megtalálod ha csomagtér ajtóban lévő harmonika gumit kibontod. Otthon is szervizelhető.
Előzmény: csabuli (8940)
csabuli Creative Commons License 2014.11.30 0 0 8940

Sziasztok!

 

Segítségért fordulnék hozzátok!

Vettem egy 2004 1,6 109 L Lacetti kombit,Kedden! A próbaúton minden rendbe volt! Már hazafelé jártam ez 70 km volt! Amikor a bal elektromos ablak,elromlott,és csak másnap vettem észre,hogy a bal oldali elektromos tűkőr sem jó! Tegnap meg elkezdett villogni,és előjönni az ikon,hogy nyitva az ajtó,ráadásul,még vibrálnak hozzá a plafon lámpák is! nagyon idegesítő! Ha valakinek van ötlete,hogy mi lehet,örülnék a segítségnek! Köszönöm.: Csaba

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.20 0 0 8939

téli lemezfelnihez kerestem csavaranyát, ilyet vettem, mindenkinek ajánlom (nagyon jó minőség, olcsón)

 

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/gumi_felni_disztarcsa/egyeb/ford_acelfelni_kerekanya_gyari_akcios_2001227321.html

sebike05 Creative Commons License 2014.11.18 0 0 8938

A fordulat ráemelése természetes jelenség a gázpedál lüktetése lehet a kipufogógáz visszavezetésétől.

Nem elég kitakarítani a folytószelepet hanem takarítás után alapbeállítást kell neki adni gyári műszerrel!

Előzmény: Hibás (8934)
yonsi Creative Commons License 2014.11.17 0 0 8937

A szelepfedél szivárgása nálam pl. az egyik szimeringet nem teljesen tették a helyére.A ház oldalán koppig be kell ütni mert igy fekszik fel egyenletesen a fedél.

Háromszori szervízes kísérlet(szilikonnal taknyolták a végén!!!!!!)után átmentem egy másik szervízbe és ott behívtak hogy megmutassák a barmolás nyomait.(szimering beütése csak a ház síkjáig volt!!!!)Azóta semmi gondom vele!

Üdv!!!!!

Előzmény: Ouzohuto (8935)
captainb Creative Commons License 2014.11.16 0 0 8936

Pedig sajnos a fojtószelep környékén kell keresni a gondot. :( Aztán ha az rendben van, megnézmi alaposan a lambda szondákat. Mindenképp a keverékképzés - szabályozás környékén lesz a hiba. 

Előzmény: Hibás (8934)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!