Szerintem nem olyan macera, ha elérhető hozzá minden. A kipufogórendszer más és a légszűrőház valamint a csövezése.
Váltót is cserélsz ugye? Akkor kuplungbowden is játékos még.
Pár apróság még esélyes lehet, de nem vészesek. Persze az is kérdéses, mennyire komplett a td motor?
FeZ
Ha melegszik a motor, először bekapcsol a kis fokozat, ha az nem hűtené le eléggé, valamivel magasabb motorhőfoknál bekapcsol a nagy fokozat. Természetesen mindkét esetben mennie kell mindkét ventinek.
Ott ahol én szoktam fényeztetni a kocsimat, ott ők keverik ki a színt. Külön kis keverőműhelyük van, ez egy profi csapat. Kapásból tudták, hogy s mint kell összeállítani a keveréket, ami mindig tökéletesre is sikerült. Ők csak abban a színkeverésben bíznak, amit ők csinálnak.
Ezt valami alapján csak meg tudják mondani...talán az alvázszám? De nem tudom pontosan, bár már az enyémet is festették párszor és mindig tökéletes lett. Az enyém egy Miami felszereltségű, metál zöld színű ZX.
Értem, akkor szerintem egyelőre marad úgy ahogy van, köszi. :)
Még valamit észrevettem ma az autón. A pótkerék mögött találtam egy csövet ami egy T elágazásba torkollik, de nem vezet sehova. Arra esetleg nincs ötletetek, hogy mi lehet ez? Nem hiányzik innen valami? Lőttem róla pár képet: 1.2.3.4.
Bejelöltem, hogy kb. hova kerül a görgő. (Egy vason van, azzal együtt),
A nyíl jelzi, hogy - ha jól emlékszem - hol van a feszítése a görgőnek.
A szíj méretét csak alvázszám utolsó 8 karaktere alapján tudnám pontosan megmondani, de az a te esetedben nem pálya, mert nem így jött ki a kocsi. :-(
A katalógusok 6PK-s (bordás) szíjat írnak hozzá és 1148 vagy 1130-as méretben. Remélhetőleg valamelyik hossz megfelelő lesz. Ha neked csak 5 bordás tárcsád van, akkor csak méret alapján kérd, ne típusra, hogy pl. 5PK1148.
A görgő meg elvileg úgy néz ki, mint a képen, bár érdekes módon a katalógusok szervóshoz nem írják, de elég sz**k ezek a nam gyári katalógusok.
100%-ig biztos adatokat úgy tudnék adni, ha lenne egy olyan alvázszámunk, amit szervoval szereltek, klíma nélkül és diesel.
megnyugtattál, hogy úgyanolyan amit sikerült szereznem csak nekem már rajta van a szivattyú !
egy kérdésem lenne még amit említettél feszítőgörgőt ( erre nem gondoltam! ) nem tudsz véletlenül valakit akinek van egy felesleges darabja? + szíja is hozzá ? ( sajnos már csak ez a két dolog hiányzik és meglennék.
továbbá még kérdeznék, hogy ezt a feszítő görgőt pontosan hova kellene felhelyezni?
( sacc per kábé sejtem de nekem a motoron nincs ilyen. )
+ elvileg akkor 1 ékszíjon megy a szervo és a generátor is ? vagy külön kellene?
még annyi, hogy a szíjnak a méretét meg tudnád írni? ( ha egyben hajtja mindkettőt ( remélem) , illetve unixon meg a bárdinál de még a lángnál sem láttam sehol , hol tudnék beszerezni hozzá ilyen specifikus szíjat ( - jelen esetemben 5 barázdás szíjat!) ?
a szervo szivattyúm 5 barázdás és megnéztem jelenleg a szíj is az ami a motorról jön nekem a generátorhoz ... ( láttam, hogy van ebből 4 és 6 barázdás is úgyhogy nagy mákom volt eddíg az alkatrészek összevarázslásánál.)