Kérdésem a következő! : Adott egy '98-as IV-es golf 1,4 16 v, elszakadt a kipufogó oldali vezérműtengely szíja! Ilyenkor tuti hogy belever a dugattyúba a szelep, vagy megúszható a hengerfej leszedés? ... és miből tudom megállapitani hogy nagy e a baj? Mert a szelepeket tudom mozgatni ugyanolyan úton mint az épen maradt szívóoldalit! Valaki S.O.S hogy hogy most merre menjek tovább bontsam mindenképp vagy nem kell!? Vagy mit nézzek?
A képen látható óracsoport egy alap óracsoport, amely nem tudja megjeleníteni az általad kívánt információkat.
Ha azt szeretnéd tudni, hogy mennyi a kocsi átlagfogyasztása, pillanatnyi fogyasztása, menetidő (a fedélzeti computer lenullázása óta, járó motor mellett eltelt idő), megtett km, következő tankolásig megtehető út km-ben, átlagsebesség, külső hőmérséklet, szöveges figyelmeztető üzenetek megjelenítése akkor a következőket kell cserélned:
Illetve programmal fel kell tanítani az új órát a kocsidhoz!
Ha MFD+ kijelzős óracsoportot szeretnél (ez abban különbözik a normál MFD-től, hogy nagyobb a középső kijelző illetve mégtöbb információt közöl feléd) akkor szintén szükségesek az előbb felsoroltak annyi különbséggel, hogy Highline kormányelektronika kell!
Ha nem cseréled ki a légzsákokat a műszerfalon vissza fog jelezni a légzsák kontroll lámpája és az épp légzsákok is tiltva maradnak és egy esetleges következő ütközésnél (persze ne legyen:)) azok sem fognak nyílni. Ha kicseréled az eldurrant lufikat még akkor sem lesz hibamentes a dolog, ugyanis van egy légzsák vezérlő elektronika (ez nem a motorvezérlő-ECU, ez valahol a középbox környékén található), ami ütközéskor rögzít egy ún. ütközés adatot. Amíg ebben a kütyüben szerepel ez az adat addig ugyanott jársz mintha nem cseréltél volna semmit (elvileg). Ekkor jobb esetben egy hozzá értő megpróbálja kitörölni ebből a légzsákvezérlőből ezt a hibát illetve az ECU-ban magát a hibakódot is és mindenki boldog. Rosszabb esetben vehetsz új légzsákvezérlőt is. Viszont van olyan is, hogy az újabb kocsik automatikusan törlik ezt, de ez Golf 5-nél szerintem még nem így van. Továbbá érdemes megvizsgálni magát a légzsák indító érzékelőket ( a sérült részen) is ami magát az ütközést fizikailag érzékeli, hogy nem e roncsolódtak az ütközéskor. Az én ismereteim szerint valami ilyesmi a story, de a tévedés jogát fenntartom:)!
Olyan kérdésem lenne hogy a kijelzőn csak az össz megtett kilométert a nullázás óta megtett kilométert(trip) valamint az időt és a hőmérsékletet látom (kép).
Az ablaktörlő karon nincs a menü valamint az információk léptetéséhez gomb.
A kérdésem az lenne hogy ezen információk (átlag fogy átlag seb stb) eléréséhez elég az ablaktörlő kart kicserélni vagy netán ki kell cserélni a kijelző vagy az egész óra blokkot egyben
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok egy Golf V-el kapcsolatban, hogy egy kellemetlen csattanásból adódóan szükségem lenne pár alkatrészre, ha esetleg valakinek lenne. Igyekszek visszaolvasni, de ha esetleg valaki olvassa és lenne neki, megköszönném a választ :)
-bal első ajtó -bal visszapillantó(fűthető, motoros, irányjelzős) -bal első sárvédő -első lökhárító
-bal küszöb
Valamint olyat szeretnék kérdezni, hogy kinyíltak a baloldali légzsákok is(ülés+függöny), és meglehet-e oldani azt, hogy légzsákok nélkül helyrepofozni a dolgokat? Ki lehet azt hagyni, nem fog jelezni a számítógép?
Ha valakinek esetleg szüksége lenne kis sérüléssel rendelkező (könnyen javítható) alkatrészekre (1.6 8V szürke: első zárhíd, első hűtőmaszk (felső, alsó is megvan, de szerintem az nem javítható), első lökhárító borítás) akkor szóljon.
Légszákkal kapcsolatba kérdeznék, adott az autóm amiben pukkantak a légzsákok. Lenne egy jobb kormányos kocsi amibe jók a lufik. A kérdés az, hogy jó lenne az enyémbe vagy nem..
Sziasztok! Van egy Golf 5 Plus 1.4 16V. Valaki járt-e már így, a segítségeteket kérném. Amint ráadom a gyújtást a hátsó ablaktörlőm rögtön működni kezd, nem lehet sehogy se kikapcsolni. Már idegesít hogy állandóan megy ha kell ha nem.
Lehúzzam a csatlakozót, vagy kikapjam a relét ha van?
Sziasztok ,van egy golf 5 amiben a tempomat jel gyújtás nal világít a jel de ha beinditom az autót akkor eltünik a tempomat jel és a tempomat se müködik!!mi lehet a problema???üdv
Ezzel a gondolattal korábban már énis barátkoztam, de a Golf 5 óracsoport háttérvilágítás cseréje nem éppen a könnyű műveletek közé tartozik. Ha jól tudom 14 (16) db led gondoskodik a világításról. Azonban ezek a ledek nem foglalatba helyezett ledek, hanem forrasztottak. Tehát ha ki szeretnéd cserélni őket akkor ki kell szerelni az órát a helyéről (ez az egészben a legkönnyebb) aztán le kell szedned az óracsoportot plexijét burkolattal együtt, majd leszerelni a mutatókat, az számlapot és utána tudsz hozzáférni az óra paneljéhez, amire rá vannak forrasztva ezek a pici ledek. Ehhez már némi műszerész tudás is szükséges ha nem szeretnéd kidobni az órádat. Elvileg be lehet szerezni ilyen ledeket valahonnan, de ebben nem tudok segíteni. Sok sikert! Üdv.
Segítségeteket szeretném kérni, hogy valaki tudna-e egy leírást vagy videót linkelni arról, hogy hogyan tudnék szétkapni egy Golf V műszerfalát, csak a fordulatszám és a sebességmutatós részére gondoltam, nem az egész elejére. Szeretném kicserélni a kék világítást fehérre, ha ez egyáltalán lehetséges! Nem tudom, hogy ki tud nekem ebben tanácsot adni, hogy pl. milyen izzó (ha egyáltalán izzó) való bele... Illetve még annyi, hogy a gyári rádió kék színét gondolom csak úgy tudom megváltoztatni, ha komplett kijelzőt cserélek?!
Köszönöm előre is a segítő jellegű hozzászólásokat!
Lehet már volt róla szó, és nekem jettám van, de azt szeretném tudni, hogy az idegesítő kék háttérvilágítást lehet - e cserélni valahogy? Nekem fehér kéne, a céges kocsimon olyan van, és nem vakít, mint ez.
Van egy másfél éve vásárolt, 2008-as évjáratú Volkswagen Jetta-m (1KM), 1.6-os 75 kW-os (BSE) benzinmotorral, óra szerint "140.000 kilométerrel". Egy hosszabb ausztriai autópályás utazás után arra lettünk figyelmesek, hogy 4. és 5. sebességfokozatban kb. 2.000-3.000-es fordulat között tompa "búgó" hang hallatszott. Menet közben a gézpedál felengedésekor és újbóli lenyomásakor, részterheléskor mintha erősebb lenne a hang. A megadott fordulatszám tartomány alatt és felett nem hallatszott (3.000 felett lehet hogy csak azért, mert a motor hangja elnyomta). Mi és a szerelőnk is a váltóra gyanakodtunk, azóta a váltó ki lett cserélve és a belső féltengely csuklók is, de a hang továbbra is hallatszik, már 3. fokozatban is. Nincs valakinek ötlete hogy mi adhatja ezt a hangot?
A 2. kérdésedre a válaszom, hogy azokon a csappantyúkon keresztül megy ki az utastérből a levegő, hogy be tudd csukni az ajtót. Meg az esetleg bent ülők dobhártyája, be ne szakadjon.
Magyarul, ott megy ki a levegő. Különben a meleg is így megy hátra.
Sziasztok! Találkozott -e valaki olyan problémával golf v 1.6 (102le) -nál, hogy alapjáraton vibrál a helyzetjelzőm és néha menetközben bepislant a világítás, akksim rendben (44ah) töltés jó !!! computer hibát nem ír!!!