Aug.22. óta én is BOLDOG tulajdonosa vagyok egy diesel O2 RS-nek. Ebből az autóból kiszállok és már alig várom, hogy újra mehessek vele. Nagyon nagy feltűnőség, főleg a Skodások körében. :)
Kormol valakinek a kipuff? Csak benzines válaszokat várok. :-)) Nekem mintha kormosabb lenne a kelleténél. Pontosabban fekete belül. Amiket eddig láttam, azok mintha inkább fémesek lettek volna. Pedig szoktam hajtani.
Ha már igy kitárgyaltátok Svédországot, akkor megkérdezhetem Poznanban merre laksz :-) ? A képek alapján sehogy sem tudok rájönni, pedig megfigyelem mindent erősen...
Amugy a lengyel utakra inkább egy Octavia Scout vagy egy OFF Outback való, vagy egy Tarpan...
Remélem tovább erősited a lengyel-magyar barátságot...
> tudtok valami KOMOLY céget akik garantálni tudnak efféle ECU mappozást
Nem.
A "komoly" cégek sose húzzák annyira meg az autót, mint ahogy te (vagy én) szeretném. (Ne feledd, ott TÜV és gari is van, pl. N.o-ban, ha megfizeted, egy RS TDI meg szériában is hajlamos szétesni, ha tapossák.)
Nemrég néztem, hogy az én kocsimnál a 170-es dízelt annyira tudták csak felhúzni, mint a sajátomat 140-ről egy hazai ember. És az enyémnél lehet vele játszani, hogy a nyomás vagy a füst legyen nagy, mert nincs DPF-em, míg a 170-esek MINDIG van.
> ami a pirosig húz 6:osban
Na, ezt szerintem ne akard ennyire, mert ezt már nem fogja szeretni a hengerfej. Szériában is gyenge láncszem. Hosszabb váltót neki, anélkül nem lesz magas utazósebességed. Vagy szokd meg, hogy 200 felett nem Te vagy az úr. Ennyi. :)
> nekem azért kell a chipp hogy tudjak száguldani deutschlandban, legalább 240-et kellene tudjon a jószág.
Nem fog _valós_ 240-et menni, csak ha másik váltót rakatsz bele. Egyszerűen túlforogja magát, és kicsi hozzá a turbód, hiába nagyobb a GT17VC a 140 lovasénál...
Ezt meg (váltó- és turbócsere) egy bejáratós autónál csak igazán hardcore tunerek csinálják meg :)), valszeg Te nem az vagy. Én sem.
Meg odakint drága móka, idehaza talán meglenne 4 kilóból chippel együtt, de igen necces egy vadiúj, 7+ millás kocsinál rögtön faragni. Kint a gari is más téma.
Bocsi, hogy kissé eltérő kérdéssel zaklatlak titeket, de a 2.0 TFSI-hez van valakinek box-os tuningja? Ha igen, milyen? Milyen eredménnyel? Mennyiért? Ha nem, akkor miért nem? Nem jó a box-os tuning?
szoval akkor visszatérve az eredeti kérdésemre, tudtok valami KOMOLY céget akik garantálni tudnak efféle ECU mappozást ami a pirosig húz 6:osban és nem ontsa meg a járgányt?
Mert véleményem szerint ha az ABT meg az Oettingernek nincs ilyenféle high speed chippje a német marketnek akkor nem szivesen adnám az autót valami "jószaki" kezébe aki a garázsából operál...
Nekem is dízel van és 200 lóerő körül volt a kocsim(mostmár több) már akkor 240 felett ment óra szerint. De nekem hosszabb a váltóm,mint egy octavia rs tdi-nek.
Az a baj,h elég kicsia turbója a kocsidnak,de jó chippel 4300-4400 körül le fog forogni 6-ban is.
igazad van, csak sajnos amit eddig olvastam, hallotam, egyik cég se garantál egy magasabb végsebességet mint 230.. ez persze attól mulik hogy 6-osban nem lehet a pirosig kihuzni az autót az enyém 235-nél (ora szerint)4200-at pörgött, 4500-nál kezdödidk a piros de 1-es,2-es, 3-as ban kilehet huzni szinte 5000-ig...
amint a német topikban irják a plusszeröt 3000-4100 rpm között hozzák ki ami sajna nem befolyásolja nagyon a végsebességet...
egyébként van nálunk a cégnél egy Berlingo teherszállito kis Citroen 90 Le 2,0 HDi volt gyárilag, amit megchippeltettem, most 122 Le-ös 280 Nm...
az auto chippelés ellöt kiakadt ötösben 3300rpmnél ami kb 155-160-at jelentett.
chipp után boldogan megy 180-al is, 4000+rpm (lejtön mentem ora szerint 190-et is vele), a megye leggyorsabb teherszállitoja, alig van 1100kg-nál több üresen... :):)
tegnap lenyomtam egy kisvárda-keszthely-kisvárda utat 980 km tartósan bírta a 240-250-et félelmetes ahogy bír menni utána a 180 tempomat rendesen cammogásnak tűnt.... :)) igaz az m7-en nem volt nagy forgalom.. találkoztam két kollegával is :)) nem kell ebbe chip csak jó kis benzin és tolni...IMÁDOM... :)))