Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zolkobatyo Creative Commons License 2007.09.03 0 0 1547

Van tt-d is?

 

Előzmény: Törölt nick (1546)
AIS78 Creative Commons License 2007.09.03 0 0 1545
hello,
 
congrats, jól választottál, majdnem egy sportautót vettél :) kép(ek) az autóról? irj még infot...
 
a fogyasztásod mennyi? vezetésstilus?
 
üdv Atti
 
Előzmény: sparcoimi (1544)
sparcoimi Creative Commons License 2007.09.03 0 0 1544

Sziasztok!

 

Aug.22. óta én is BOLDOG tulajdonosa vagyok egy diesel O2 RS-nek. Ebből az autóból kiszállok és már alig várom, hogy újra mehessek vele. Nagyon nagy feltűnőség, főleg a Skodások körében. :)

Papka11 Creative Commons License 2007.09.02 0 0 1543
Bocsesz, elfelejtettem. 2.0 TFSI -re
Előzmény: Mad Max (1542)
Mad Max Creative Commons License 2007.09.02 0 0 1542
Hát ha Oct RS 1-re gondolsz, akkor az enyém anno mindig fekete volt és kicsit kormos...
Előzmény: Papka11 (1541)
Papka11 Creative Commons License 2007.09.02 0 0 1541

Kormol valakinek a kipuff? Csak benzines válaszokat várok. :-)) Nekem mintha kormosabb lenne a kelleténél. Pontosabban fekete belül. Amiket eddig láttam, azok mintha inkább fémesek lettek volna. Pedig szoktam hajtani.

Papka11 Creative Commons License 2007.09.01 0 0 1540
OK. ezután figyelem
Előzmény: Törölt nick (1539)
Papka11 Creative Commons License 2007.09.01 0 0 1538
Én még sosem hallottam. Nem szisszen.
Előzmény: Törölt nick (1537)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.09.01 0 0 1536

Benzinesben elvileg! (gykorlatilag nem tudom) van értelme,mert a turbólyukat kiküszöböli és kíméli a turbót a hirtelen fordulatváltozásoktól.

 

De dízelben elvileg sincs értelme.

 

Előzmény: Törölt nick (1535)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.09.01 0 0 1534

Dízelnél nincs értelme.

 

 

Előzmény: Törölt nick (1532)
Varshi Creative Commons License 2007.09.01 0 0 1533

:))

Nekem nincs ilyennel tapasztalatom, csak másokét szoktam hallani. :) Az én autómon a legfeltűnőbb a sötét üveg. :)) Meg a kipuff is gyári.

Zolkobatyo Creative Commons License 2007.09.01 0 0 1531

Ő dízeles!

 

Seat leon 2,0 pd-je van 190-195 lóra tuningolva.

 

Előzmény: Törölt nick (1530)
Varshi Creative Commons License 2007.09.01 0 0 1528
:) Köszi az őszinte választ.
Előzmény: Törölt nick (1527)
Varshi Creative Commons License 2007.09.01 0 0 1526

> Milyen problémák vannak az 1,8 T lefújókkal???

Hát az 1.8T topikban kell utánaolvasni, én nem memorizáltam. :)

 

Amúgy a tiedben érezted a hatását? (váltásoknál)

Előzmény: Törölt nick (1525)
nedebros Creative Commons License 2007.08.31 0 0 1524

Szia AIS78!

 

Ha már igy kitárgyaltátok Svédországot, akkor megkérdezhetem Poznanban merre laksz :-) ? A képek alapján sehogy sem tudok rájönni, pedig megfigyelem mindent erősen...

Amugy a lengyel utakra inkább egy Octavia Scout vagy egy OFF Outback való, vagy egy Tarpan...

Remélem tovább erősited a lengyel-magyar barátságot...

 

Nara, czymaj sie!

Előzmény: AIS78 (1494)
Varshi Creative Commons License 2007.08.31 0 0 1523

"lefújó" lesz az :)

 

Amúgy szvsz írtunk már róla. Dízelre ugyebár értelmetlen, benzinesre meg határeset... sokan szívnak vele, de mégis sok a próbálkozó.

Az 1.8T topicban nagyobb tapasztalat van ilyenekről.

Előzmény: e501 (1522)
e501 Creative Commons License 2007.08.31 0 0 1522

Sziasztok!

 

tudtok valamit a lefulyószelepről?

 

Érdemes vele foglalkozni?

 

Üdv

Varshi Creative Commons License 2007.08.29 0 0 1519

> tudtok valami KOMOLY céget akik garantálni tudnak efféle ECU mappozást

 

Nem.

A "komoly" cégek sose húzzák annyira meg az autót, mint ahogy te (vagy én) szeretném. (Ne feledd, ott TÜV és gari is van, pl. N.o-ban, ha megfizeted, egy RS TDI meg szériában is hajlamos szétesni, ha tapossák.)

 

Nemrég néztem, hogy az én kocsimnál a 170-es dízelt annyira tudták csak felhúzni, mint a sajátomat 140-ről egy hazai ember. És az enyémnél lehet vele játszani, hogy a nyomás vagy a füst legyen nagy, mert nincs DPF-em, míg a 170-esek MINDIG van.

 

 

> ami a pirosig húz 6:osban

 

Na, ezt szerintem ne akard ennyire, mert ezt már nem fogja szeretni a hengerfej. Szériában is gyenge láncszem. Hosszabb váltót neki, anélkül nem lesz magas utazósebességed. Vagy szokd meg, hogy 200 felett nem Te vagy az úr. Ennyi. :)

Előzmény: AIS78 (1512)
Varshi Creative Commons License 2007.08.29 0 0 1518

> nekem azért kell a chipp hogy tudjak száguldani deutschlandban, legalább 240-et kellene tudjon a jószág.

 

Nem fog _valós_ 240-et menni, csak ha másik váltót rakatsz bele. Egyszerűen túlforogja magát, és kicsi hozzá a turbód, hiába nagyobb a GT17VC a 140 lovasénál...

 

Ezt meg (váltó- és turbócsere) egy bejáratós autónál csak igazán hardcore tunerek csinálják meg :)), valszeg Te nem az vagy. Én sem.

 

Meg odakint drága móka, idehaza talán meglenne 4 kilóból chippel együtt, de igen necces egy vadiúj, 7+ millás kocsinál rögtön faragni. Kint a gari is más téma.

Előzmény: AIS78 (1503)
Varshi Creative Commons License 2007.08.29 0 0 1517

Működni. :))

 

(Mert hirdetve még szívóhoz is láttam. :pp)

Előzmény: Varshi (1516)
Varshi Creative Commons License 2007.08.29 0 0 1516
Benzineshez én még nem láttam boxos tuningot.
Előzmény: gaborrs (1514)
Papka11 Creative Commons License 2007.08.28 0 0 1515

Na, a véleményekre én is kívácsi vagyok. Kíváncsian várom.

gaborrs Creative Commons License 2007.08.27 0 0 1514

Üdv!

 

Bocsi, hogy kissé eltérő kérdéssel zaklatlak titeket, de a 2.0 TFSI-hez van valakinek box-os tuningja? Ha igen, milyen? Milyen eredménnyel? Mennyiért? Ha nem, akkor miért nem? Nem jó a box-os tuning?

Előre is köszi a segítséget!

Papka11 Creative Commons License 2007.08.27 0 0 1513

Részemről egyenlőre megfelelő. Később esetleg...

Előzmény: Törölt nick (1511)
AIS78 Creative Commons License 2007.08.27 0 0 1512

Hello,

 

szoval akkor visszatérve az eredeti kérdésemre, tudtok valami KOMOLY céget akik garantálni tudnak efféle ECU mappozást ami a pirosig húz 6:osban és nem ontsa meg a járgányt?

 

Mert véleményem szerint ha az ABT meg az Oettingernek nincs ilyenféle high speed chippje a német marketnek akkor nem szivesen adnám az autót valami "jószaki" kezébe aki a garázsából operál...

 

 

Előzmény: Törölt nick (1510)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.08.26 0 0 1509

Nekem is dízel van és 200 lóerő körül volt a kocsim(mostmár több) már akkor 240 felett ment óra szerint. De nekem hosszabb a váltóm,mint egy octavia rs tdi-nek.

Az a baj,h elég kicsia turbója a kocsidnak,de jó chippel 4300-4400 körül le fog forogni 6-ban is.

Előzmény: AIS78 (1507)
Papka11 Creative Commons License 2007.08.26 0 0 1508
Szerintem is...
Előzmény: butcher76 (1506)
AIS78 Creative Commons License 2007.08.26 0 0 1507

hello,

 

igazad van, csak sajnos amit eddig olvastam, hallotam, egyik cég se garantál egy magasabb végsebességet mint 230.. ez persze attól mulik hogy 6-osban nem lehet a pirosig kihuzni az autót az enyém 235-nél (ora szerint)4200-at pörgött, 4500-nál kezdödidk a piros de 1-es,2-es, 3-as ban kilehet huzni szinte 5000-ig...

 

amint a német topikban irják a plusszeröt 3000-4100 rpm között hozzák ki ami sajna nem befolyásolja nagyon a végsebességet...

 

egyébként van nálunk a cégnél egy Berlingo teherszállito kis Citroen 90 Le 2,0 HDi volt gyárilag, amit megchippeltettem, most 122 Le-ös 280 Nm...

 

az auto chippelés ellöt kiakadt ötösben 3300rpmnél ami kb 155-160-at jelentett.

 

chipp után boldogan megy 180-al is,  4000+rpm (lejtön mentem ora szerint 190-et is vele), a megye leggyorsabb teherszállitoja, alig van 1100kg-nál több üresen... :):)

 

üdv Atti

Előzmény: Zolkobatyo (1505)
butcher76 Creative Commons License 2007.08.26 0 0 1506
tegnap lenyomtam egy kisvárda-keszthely-kisvárda utat 980 km tartósan bírta a 240-250-et félelmetes ahogy bír menni utána a 180 tempomat rendesen cammogásnak tűnt.... :)) igaz az m7-en nem volt nagy forgalom.. találkoztam két kollegával is :))
nem kell ebbe chip csak jó kis benzin és tolni...IMÁDOM... :)))
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1505

Chippen mulik.

Ha magas fordulatra van írva a kocsi akkor többet fog tudni mint 230.

 

Előzmény: AIS78 (1503)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!