Most olvastam, hogy a késői 2017-es 94-es i3-asok valójában már az új 120-as nagyobb aksikkal lettek szerelve, mert azt szállította már a Samsung csak szoftveresen visszafogták őket. Nem volt valami ilyen a PHEV-eknél is, hogy az utolsó darabok esetleg megkapták az új akkumulátort csak le lettek korlátozva? Lehet, ezért ilyen jók a számok.
Még ha rá is lehetne én akkor se ajánlanám. Az adott szoftverhez van a hardver hozzáigazítva. Jó eséllyel ha futna is rajta akkor is néha akadozna.
Erről az jut eszembe, hogy még 1x éve a külön navigációs időszakban volt egy Navigon navigációm valami 2x-es verzió. Én meg rátoltam a 7-es szoftverét, tök jól ment. Navigált minden szuper volt. Aztán amikor épp Madridban bérelt autóztunk akkor tojta össze magát a hatalmas várostól. Ilyen 20-25 mp volt egy útvonal számítás. Csak ugye mire kiszámolta addigra már nem ott voltál és kezdte elölről az egészet. Konkrétan többször le kellett parkolnunk, hogy magához térjen a navigáció majd nagyon vigyázni nehogy egy utcát is eltévessz mert jött az újratervezés és az egész móka kezdődött elölről.
Ha jól tudom, akkor nem lehet magyar bankkártyával fizetni és pl. a hírek is németül lesznek meg miegymás... Meg amúgy 475.000-et fizettem a CD-ért... Totál lenyúlás, jogi lépéseken gondolkodom (elvi kérdés). Szégyen!
Reggel beszéletm a BMW Magyraországgal CD HUN ügyben, nagyon sajnálják, de valószínűleg 2021 tavasszal lesz csak, mert "nagyon komplikált". Szóval ez egy vicc... úgysem hisz már nekik senki...