Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zolkobatyo Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1594

Igen.

Beszélj vele szerintem.

http://www.xtremetuning.hu/

 

 

Előzmény: Törölt nick (1590)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1591

Nincs a kormányon gomb. A váltokart sem pöcögtetem soha, bár az elején próbáltam gyorsabb lenni, mint az automata.

 

OII 2.0TFSI DSG-re gyúrnék..ha lenne.

 

Előzmény: Törölt nick (1585)
gaba01 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1589
Előzmény: Törölt nick (1578)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1587
Az a multitronic amire te gondolsz.
Előzmény: Zolkobatyo (1573)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1586

Az én chippesem is azt hiszem eléggé rajta van a 2.0 tfsi-n is és tudja külön a váltót is programozni ha jól emlékszem.

 

Előzmény: Törölt nick (1585)
gaba01 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1584

Szeva!

 

http://www.oct-ipro.com/news/produkt-update-audi-tt/

 

Elméletileg úgy tudom, hogy van 3-as is, de az már bontással jár!

 

Chip+kipuf.rendszer+turbó+++

 

Horribilis euró áron.

Holnap lesz időm felhívom a srácot aki nekem csinálta.

Előzmény: Törölt nick (1578)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1583

Igen!

Multitronic!

http://www.youtube.com/watch?v=RMC0uk7JvWg

 

Nem értem hogy működik.

:-)

 

Előzmény: Törölt nick (1582)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1581

Úgy tudom, hogy a DSG-t az Audi S-tronic néven adja, de gyakorlatilag ugyanaz a technika.

Minden DSG-nél van kick és manuális váltási lehetőség is, de pl. nálam nem a kormánynál, hanem a váltónál és van egy S (Sport) fokozat is. 1.9 PD OII.

Kézzel lehetetlen gyorsaságban megverni, sohasem használom a manuális funkciót.

http://www.volkswagen.hu/volkswagen_koeruel/innovacio/er_atvitel_es_futom/dsg/dsg/?rel=statBanner_DSG

 

Előzmény: Törölt nick (1577)
gaba01 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1580

Ezt én is így tudom. Remélem most már nem ketten beszélünk "hülyeségeket"! D:))

Ha megkérdezed a márkeker dealereket mind azt fogja mondani, hogy szinte mindenki ezzel a váltóval veszi a nagy nyomatékú autót mert egyszerűen nem tudsz vele kézzel szépen és jól váltani, lehetsz te nagyon jó sofőr vagy versenyző is , akkor sem!

Előzmény: Törölt nick (1577)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1579

Volt az audinak egy olyan váltója ahol a fordulat elindult 0-ról és egyre csak nőtt és soha nem esett le. Olyan mintha nem is váltana. Ez nem az?

 

A dsg tudom hogy dupla kuplungos és azért vált olyan gyorsan mert már benne van a következő fokozatban és csak rá kell kuplungolnia. De ott is váltásnál leesik a fordulat mint egy kézi váltósnál.

De valamelyik audi váltónál meg csak egyre nő a fordulat sé nem esik le...

 

 

Előzmény: Törölt nick (1577)
gaba01 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1576
Igen, ők csinálták Győrben, és nagyon meg vagyok vele elégedve!
Előzmény: Törölt nick (1569)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1575

Ezt mondom én is.

Nekem is a főnökömnek 535 d van és az enyémtől kikap.

1.9 szimpla turbó vs 3.0 dupla turbó

 

A tömeg,a nagy kerék,a váltó......

 

 

Előzmény: Törölt nick (1574)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1573

Az S-tronic az amelyikben a fordulatszám és a sebesség párhuzamosan nő együtt?

Ha pisztolyt tartanak a fejemhez sem értem,h hogyan működik.

 

Előzmény: Törölt nick (1572)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1571

"Én 300 lóra saccolok egy felhúzottat. Az egy A5-ösben....
Tutira elporolja a húzott RSII-t....."

 

Nem biztos mert nehéz és autómata váltós és 4 kerekes.

Ez mind hátrány.

 

Előzmény: Törölt nick (1569)
gaba01 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1568

Szeva!

 

Áááááááááá 3.0 Tdi-ket ütöm-verem a pályán! Lefelé nem akarok süllyedni! D:)))

Szinte mindíg ezt a típust fogom ki, aki emberkedni akar!

Előzmény: Törölt nick (1566)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1567

Ennyire nehéz autóban,mint az a8-as megtévesztőek lehetnek ezek a nagy lóerő és nyomaték adatok.

Én akadtam már össze a8 4.0 tdi-vel és nem esett nehezemre elkenni a száját.

 

Véleményem szerint egy 240 lovas 3.0 tdi 290 ló környékére chippelve már biztos nem rossz.

 

Előzmény: gaba01 (1565)
gaba01 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1565

Az a baj "meghülyül" az ember és 250 Le alá már nem  tud menni autóválasztásban.

Nálam még nem aktuális, de  1.5- 2 év múlva kb. 250 000 km lesz az Rs-ben. Ha az A5 kapna egy korrekt motort.......!  Háááát   elgondolkodtató!

De tudod mit legyen igazad az Octi Rs III-mal! D:)))

 

Zolkobatyo Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1564

:-)

Igyekszik az ember.

Előzmény: gaba01 (1563)
gaba01 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1563
Köszönöm. Gyors voltál nagyon!
Előzmény: Zolkobatyo (1561)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1561
Előzmény: gaba01 (1560)
gaba01 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1560

Szeva!

 

Ábrándozni lehet és jó is, csak sajna a valóság majd valahol egész másként lesz!!!

Ha tényleg létrejönne egy ilyen Rs, a megjelenés előtt 2 héttel már ott sátoroznék valamelyik márkakereskedés udvarán, hogy én lehessek az első! D:))))

 

Szili nem tudod véletlenül a 4 literes audi diesel mit tud? Le? Nm? Fogyasztás?

 

Csáó!

Előzmény: Törölt nick (1558)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1557

Gratula.

Meg tudod mondani hogy mi a különbség, ha van, a 2.0TFSI és az újabban kapható 1.8 TFSI között (a cm3-en és LE-n kívül).

Vajon miért nem kapható a Skoda RS DSG váltóval? A Seat és a VW Golf 2.0TFSI-hez adja.

Előzmény: Törölt nick (1555)
gaba01 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1556

Szeva!

Nagyon beleszerettél te ebbe a 2.0 TFSI motorba! D:)))

Nem gondoltál a brutálisabb  V6-ra?  A hétvégén mentem vele én is , a hangja egy álom!  Azon kívül teljesen egyetértek veled mindenben, nagyon szép, nagyon jó és tényleg nem való semmire! (  max. 20 évesen csajozni) D:))

 

 

Előzmény: Törölt nick (1555)
sparcoimi Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1554
Hát az autó még 170 LE de erősen gondolkodom, hogy megchipetem. A héten kap fóliát, meg beleugrik a dvd. Képek hamarosan, a fogyasztás meg 6,8-on van jelenleg úgy hogy tolom neki rendesen. A legtöbb eddig kerek 7l volt.
Előzmény: AIS78 (1545)
fityka vagyim Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1553
Most nézem, hogy mennyit dob rajta a feketére fújt hűtőrács-keret. Szerintem jobb az összkép, mint a krómmal.
Előzmény: AIS78 (1545)
Varshi Creative Commons License 2007.09.03 0 0 1552
Meséjj má a TT-ről, hé! :))  Egymás közt vagyunk, tessék megosztani a jó dolgokat. :o)
Előzmény: Törölt nick (1546)
Mad Max Creative Commons License 2007.09.03 0 0 1551
Volt RS tulajok is jöhetnek? :)
Előzmény: Papka11 (1550)
Papka11 Creative Commons License 2007.09.03 0 0 1550
Nem igazán volt még eddig reagálás, közzéteszem újra:

"Jövő nyárra gondolkodom egy hétvégi RS találkozón a zemplén lábánál. A szállás megoldható ingyen, bár egy kicsit puritán (hálózsák, polifoam szükséges lehet) de a tisztálkodás megoldott. Amúgy önellátós, esetleg egy bogrács belefér. Programban vár-, kastély látogatás, esetleg borkóstolás + esti szalonnasütés szerepelhetne.

Akit érdekel a dolog dobjon egy mailt, csakhogy tisztában legyek vele, mire lehet számítani."
Papka11 Creative Commons License 2007.09.03 0 0 1549
Köcce. Asszem megnyugodtam. Valszeg amiket láttam nem voltak hajtva. Bár igaz inkább a szalonokban volt rá lehetőségem figyelgetni.
Előzmény: Törölt nick (1546)
falcon26 Creative Commons License 2007.09.03 0 0 1548

Sziasztok!

 

Octi 2 TFSi-hez melyik lefújószelepet ajánljátok konkrétan? Ami annyira azért nem kell hangos, de azért hallani lehessen jól. A gyárit is lehet de nem annyira.

 

Kivel, hol szereltettétek be? Vagy házilag?

 

Köszi!

 

Falcon

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!