Pont tegnap emlegette az asszony, hogy lehetne könnyebb a lábam, talán kevesebbet kellene tankolni. Válasz: Dehát olyan jó! Persze hogy nem bírom megállni. Az élvezethez meg amúgy sem olyan nagy a különbség.
Nekem egy Forge lefúvó szelep lett beépítve az autómba (Octavia 2.0 TFSI). Nem túl hangos, de megfordulnak az embrek utánna. Az OCT tuningnál vásároltam Pécsen, 28 e Ft volt . 3db csavarral beépíthető a gyári szele közé, kb 10 perc.
"Az OII RS-t ráteszem 110-120-ra és eljárok vele kb. 7-7,5 literrel."
De nyilván nem teszed. :-) Mert akkor meg minek van
Ez olyan mint dízelnél az 5 literes fogyasztás. Meg lehet csinálni biztos,de én sose próbáltam. Meg szerintem a tuning óta az enyémet már amugy sem nagyon lehetne 6 liter alá vinni.
a fmű kurva jó az igaz de 25ezernél már lengéscsillapítót kellett neki cserélni.....rallyra.csapatásra van kitalálva erre jó.....lehet 3 év múlva beszerzek egyet 3milláért 500-ból felhúzni és lehet ökörködni :)))))
Rossz úton mentünk nagyon,ahol normális ember 120-al se menne. Én már 210-220 környékén rendesen féltem nyomni a gázt(pedig nem vagyok egy steril ember) ez a gyerek a subaruban meg csak feküdt a gázon és felnyomta kb 240-ig. Látszik,h ilyen terepre van kitalálva.
én is vezettem a haverom sti-ét kanyarba sokkal jobb mint akármi amit előtte vezettem(pedig volt pár) mindent visz..... de kurva kemény a futóműve, ráz mint az állat, kicsi belül ,a fogyasztás az horror ,a hatótáv is....játszani jó....
Kikaptam.370 lónak és 550 nm-nek mondta a srác. 2,5-es amerikai változat,nagy turbó,motec computer chippelve,nagy befecsik,teljes kipuffogó rendszer. Kb 10 percig kergetőztünk utána ment a srác tankolni,a benzinkútnál dumáltunk egy kicsit. Azt mondta ő is hogy ilyenkor 40 liter felett zabál.
De megállapítottam,hogy országuton(nem állóhelyből!) a széria verhető,mert ez is csak 160 felett tudott meglépni. Persze az is lehet,h kamuzott a gyerek és csak 320 ló volt a kocsija.(de nem ez a lényeg)
nagyon durván néztek ki......egy kamionra való.....plusz még volt rajta 2 db maserati gt a legujabb azt hittem rosszul látok.....én is erre gyurok vagy evo x vagy m3.....
nekem se koppan elől én a jobb hátuljából hallok vmi zörejt.......tudom hogy kicsit off de tegnap láttam záhonynál egy kamion micu evo x-et....durván jól néztek ki........
Én inkább azt mondanám, hogy MÁS-fajta vezetési élményt jelent a DSG, mint a kézi, például a gyorsulás érzését, kézzel gépészkedve nem tudom úgy átélni. Brrrrrrr.
Ha jól emlékszem, (valahol olvastam) hogy a versenygépekben azért van kézi váltó, mert az gyorsabb mint az automata. Tudtommal most sem DSG váltókat használnak a F1-ben.
Meg egyébként is, hol marad akkor a vezetési élmény. Mentem már automata váltós kocsival is, de élményben elmaradt a kézitől. Egy unalom volt. Hadd döntsem már én el, hogy melyik fokozatot választom. Persze ez csak én véleményem.
A szerelőm említette, hogy a szlovákoknál állítólag valami 1 misi körül felhúzzák az RS-t 300LE fölé, meg adnak neki összkerékhajtást (valami audi futóművét emlegette :-))) )
Tegyél le képzeletben két tölcsért, kúpot egymással párhuzamosan, de 180 fokkal elfordítva egymáshoz képest (tehát mind a két oldalon legyen egy kis és egy nagy átmérőjű rész egyaránt). Húzzál rájuk egy befőttesgumit. Az egyik tölcsér a motor főtengelye, a másik mondjuk egy féltengely. Forgatod az egyik tölcsért, és ha a gumit áttolod a tölcsérek egyik végéből a másikba, akkor nő vagy csökken a féltengely sebessége a főtengelyhez képest.
Amikor még szívó benzines autóm volt nekem is volt sportlégszűrőm és szerettem is.
De amióta belecsöppentem a dízelt komolyabban tuningolók közé annyi rosszat hallottam és láttam a sportlégszűrőkről,h +2-3 lóerőért és valamivel jobb gázreakcióért én nem nyírom ki az autót.
Amugy is köztudott tény,h a turbós kocsik nem csípik hosszú távon a sportlégszűrőt,mert kicsipkézi a turbót a rosszabb szűrés miatt és a légmennyiségmérőt is kinyírja.Erről már többször is volt szó a dízeltuning fórumon is.