Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Papka11 Creative Commons License 2007.09.05 0 0 1643

Pont tegnap emlegette az asszony, hogy lehetne könnyebb a lábam, talán kevesebbet kellene tankolni. Válasz: Dehát olyan jó! Persze hogy nem bírom megállni. Az élvezethez meg amúgy sem olyan nagy a különbség.

120-at gyengébb autóval is járhatok.

Előzmény: Zolkobatyo (1626)
Papka11 Creative Commons License 2007.09.05 0 0 1642
Egyik ismerősöm nem járja meg a Miskolc-Bp távot egy tankkal. És még visszaút is van...
Előzmény: butcher76 (1621)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.05 0 0 1641
Ezt nem állítanám, főleg hogy kb 6-8 literrel többet eszik ha tolod neki :-D
Előzmény: butcher76 (1639)
butcher76 Creative Commons License 2007.09.05 0 0 1640
ha piros a nyereg az ujabb kiadás semmi változás csak újjabb...ennyi
butcher76 Creative Commons License 2007.09.05 0 0 1639
van különbség.......a benzines sokkal jobban megy..... sokkal :))))
sparcoimi Creative Commons License 2007.09.05 0 0 1638

Végigolvasva a topicot, elképzelhető, hogy téged láttalak Vonyarcon a Magyar Tenger előtt? :)

 

Ma Sárváron láttam egy fehér rs-t azon zöld féknyergek voltak. Az enyémen piros van, lehetséges, hogy a benzineseké zöld????

Előzmény: Törölt nick (1636)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.05 0 0 1637
Tuti hogy nincsen, sőt összesen egy különbség van, mégpedig a fordulatszámmérő számozása :-)
Előzmény: sparcoimi (1633)
zaza107 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1634
Nekem egy Forge lefúvó szelep lett beépítve az autómba (Octavia 2.0 TFSI). Nem túl hangos, de megfordulnak az embrek utánna. Az OCT tuningnál vásároltam Pécsen, 28 e Ft volt . 3db csavarral beépíthető a gyári szele közé, kb 10 perc.
Előzmény: falcon26 (1548)
sparcoimi Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1633
A diesel és a benzines rs között külsőleg van vmi különbség?
butcher76 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1628
erről az új audi szív-ről még nem hallottam....mikorra várható?,
Előzmény: Törölt nick (1624)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1626

"Az OII RS-t ráteszem 110-120-ra és eljárok vele kb. 7-7,5 literrel."

 

De nyilván nem teszed. :-) Mert akkor meg minek van

 

Ez olyan mint dízelnél az 5 literes fogyasztás.  Meg lehet csinálni biztos,de én sose próbáltam. Meg szerintem a tuning óta az enyémet már amugy sem nagyon lehetne 6 liter alá vinni.

Előzmény: Törölt nick (1623)
butcher76 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1625
a fmű kurva jó az igaz de 25ezernél már lengéscsillapítót kellett neki cserélni.....rallyra.csapatásra van kitalálva erre jó.....lehet 3 év múlva beszerzek egyet 3milláért 500-ból felhúzni és lehet ökörködni :)))))
Előzmény: Zolkobatyo (1622)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1622

Számomra a futóműve volt hihetetlen.

Rossz úton mentünk nagyon,ahol normális ember 120-al se menne. Én már 210-220 környékén rendesen féltem nyomni a gázt(pedig nem vagyok egy steril ember) ez a gyerek a subaruban meg csak feküdt a gázon és felnyomta kb 240-ig. Látszik,h ilyen terepre van kitalálva.

Előzmény: butcher76 (1621)
butcher76 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1621
én is vezettem a haverom sti-ét kanyarba sokkal jobb mint akármi amit előtte vezettem(pedig volt pár) mindent visz..... de kurva kemény a futóműve, ráz mint az állat, kicsi belül ,a fogyasztás az horror ,a hatótáv is....játszani jó....
Előzmény: Zolkobatyo (1618)
butcher76 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1619
akkor inkább rs4 vagy s6 mi??? :)) vagy r36.......vagy csak turbo???
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1618

A multkor összeakadtam egy subaruval.

wrx sti.

Kikaptam.370 lónak és 550 nm-nek mondta a srác. 2,5-es amerikai változat,nagy turbó,motec computer chippelve,nagy befecsik,teljes kipuffogó rendszer. Kb 10 percig kergetőztünk utána ment a srác tankolni,a benzinkútnál dumáltunk egy kicsit. Azt mondta ő is hogy ilyenkor 40 liter felett zabál.

 

De megállapítottam,hogy országuton(nem állóhelyből!) a széria verhető,mert ez is csak 160 felett tudott meglépni. Persze az is lehet,h kamuzott a gyerek és csak 320 ló volt a kocsija.(de nem ez a lényeg)

 

 

Előzmény: Törölt nick (1615)
butcher76 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1617
420 szívó lóerő........azért szusz bennem maradna szntem :)))))))))))
Előzmény: Törölt nick (1616)
butcher76 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1614
nagyon durván néztek ki......egy kamionra való.....plusz még volt rajta 2 db maserati gt a legujabb azt hittem rosszul látok.....én is erre gyurok vagy evo x vagy m3.....
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1613

Akkor miért nem az lett a tt helyett?

Bár szerintem a tt is jó választás.

 

Előzmény: Törölt nick (1612)
butcher76 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1611
nekem se koppan elől én a jobb hátuljából hallok vmi zörejt.......tudom hogy kicsit off de tegnap láttam záhonynál egy kamion micu evo x-et....durván jól néztek ki........
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1609

Áááááááááá

gondolom 2.0TFSI

Előzmény: Zolkobatyo (1606)
Papka11 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1608

Lehet maradi vok, de nekem hiányozna kuppl.

 

Az én ajtómban nem koppan semmi.

Még nem nézted? Hátha kincset lelsz :-))

Előzmény: Törölt nick (1605)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1607

Igen, ez egyéni.

Én inkább azt mondanám, hogy MÁS-fajta vezetési élményt jelent a DSG, mint a kézi, például a gyorsulás érzését, kézzel gépészkedve nem tudom úgy átélni. Brrrrrrr.

 

Előzmény: Papka11 (1602)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1606

Amúgy tényleg nagyon gyorsan vált a dsg.

Ha megnézi az ember váltás közben is gyorsul a kocsi.

http://www.youtube.com/watch?v=a8etqFBwSCU

 

Előzmény: Törölt nick (1604)
Papka11 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1603
Végül is miért ne?
Előzmény: Mad Max (1551)
Papka11 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1602

Ha jól emlékszem, (valahol olvastam) hogy a versenygépekben azért van kézi váltó, mert az gyorsabb mint az automata. Tudtommal most sem DSG váltókat használnak a F1-ben.

Meg egyébként is, hol marad akkor a vezetési élmény. Mentem már automata váltós kocsival is, de élményben elmaradt a kézitől. Egy unalom volt. Hadd döntsem már én el, hogy melyik fokozatot választom. Persze ez csak én véleményem.

 

A szerelőm említette, hogy  a szlovákoknál állítólag valami 1 misi körül felhúzzák az RS-t 300LE fölé, meg adnak neki összkerékhajtást (valami audi futóművét emlegette :-))) )

puha Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1601
Tegyél le képzeletben két tölcsért, kúpot egymással párhuzamosan, de 180 fokkal elfordítva egymáshoz képest (tehát mind a két oldalon legyen egy kis és egy nagy átmérőjű rész egyaránt).  Húzzál rájuk egy befőttesgumit. Az egyik tölcsér a motor főtengelye, a másik mondjuk egy féltengely. Forgatod az egyik tölcsért, és ha a gumit áttolod a tölcsérek egyik végéből a másikba, akkor nő vagy csökken a féltengely sebessége a főtengelyhez képest.
Előzmény: Zolkobatyo (1583)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1600

Amikor még szívó benzines autóm volt nekem is volt sportlégszűrőm és szerettem is.

De amióta belecsöppentem a dízelt komolyabban tuningolók közé annyi rosszat hallottam és láttam a sportlégszűrőkről,h +2-3 lóerőért és valamivel jobb gázreakcióért én nem nyírom ki az autót.

 

Előzmény: Törölt nick (1599)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1598

Legenda.

 

Amugy is köztudott tény,h a turbós kocsik nem csípik hosszú távon a sportlégszűrőt,mert kicsipkézi a turbót a rosszabb szűrés miatt és a légmennyiségmérőt is kinyírja.Erről már többször is volt szó a dízeltuning fórumon is.

 

 

Előzmény: Törölt nick (1597)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.09.04 0 0 1596

Róla.(Nem róluk)

Egyedül van.

 

Ő csinálta Varshi topictárs 140 lovas leonját(2,0 pd) is. Csak chipp és 190 ló felett van. És nem hullik szét.

 

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=43117

Ezt a 140 lovas passatot is ő csinálta .202 lo és csak chippelve van semmi más alakítás.

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (1595)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!