Nekem volt RS I-em, hát vegyesben 11 körül kajált, ha nagyon bántottam akkor 17 volt a TOP de ezt ugy értsd, hogy 4000 alatt nem volt a fordulatszám :) Ha hicomat modon mész akkor 7-ig letudod vinni :) De a reális 10-11...
Itt tényleg nem sok OI RS tulaj van, talán 1-2, és rég jártak erre. Az OII RS 2,0TFSI motorral nekem mostanában 10 körül eszik átlagban, de most többet autópályázom. Amikor csak városban jártam vele, akkor 11-11,5 körül volt. Valamelyik tulaj itt a topikban ódákat zengett az 1.8T fogyasztásáról, ha jól emlékszem. A múltkor 8,5-ös átlaggal jártam meg Bp-Fűzfőt oda-vissza, igaz a pályán végig 140-nel mentem, és a többi helyen sem volt sportosnak nevezhető a vezetési stílusom, inkább nagypapásnak. Szerintem egyáltalán nem vészes a fogyasztása. A dízelesek szerint az övék meg egyenesen termeli a benzint. -:))
Szerintetek működik már az M7-en az átlagsebesség-figyelő rendszer?
elnezest rosszul fogalmaztam, az h. az van elottem ugy ertem, h. azt latom gazdasagosnak a hosszutavu vezetesekhez. Vagyis h. azt vennek inkabb, de akkor is jobban megfog egy RS. Nekem most egy Toyota Celicam van. Hozza vagyok szokva a sportos vezeteshez. De nem szeretnem ezt se eladni.
szevasztok, mennyit eszik egy 2001-2003/as RS Octavia, ha nem tul csillagos akkor elgondolkodok a vetelen, mert most az 1,9 TD van elottem, de azert megis csak jobban megy a 1,8T, meg kulsoleg belsoleg sokkal jobban bejon az RS valtozat. Tudom ezt nem a fogyasztas vegett veszik, de en eleg sokat jarok kocsival. koszi
Valószínűleg. A kábelezést szerintem beleteszik minden autóba, aztán legfeljebb nem lesz a végén hangszóró, ha a páciens nem kér bele HIFI rendszert. De az is biztos, hogy utólag kérve nem 80 rugó lesz, mert új korában csak a különbözetet kell megfizetned, most meg már a cucc teljes árát.
Megvolt a szervíz, nem vették észre a chippelést, vagy legalábbis nekem nem szóltak. Engem 18,500-nál küldött a szervízbe a kocsi (benzines). Titeket?
Ma fóliázták az autót és ahogy a srác hozzáért a bal hátsó üveghez az szépen le is esett. Amióta megvan az autóm nem lett lehúzva a hátsó ablak, valszeg gyárilag hibásan rakták össze mert egy kis stiftet találtunk az ajtó belsejében és ahogy nézegettük az tartja az üveget az emelőszerkezeten. Kiváncsi leszek mit mondanak a szervízbe.
Hááát, én ezt az autót nem tudnám elviselni lemezfelnivel. Ez szentségtörés. Akkor inkább feltetetném az alufelnire a téli gumit. A lízingcég ügyintézőjével ezen vitatkoztunk tavaly télen. Mindenképpen 16-os lemezfelnit akart a kocsira, mondom eszébe ne jusson. Szerencsére nem volt raktáron megfelelő lemezfelni, úgyhogy belement a 17-es téli gumiba, de csak úgy, ha erősített oldalfalú. Bevált. Egyszer véletlenül áthajtottam egy kb 15-20 centi magas beton elválasztó csíkon, merőlegesen, csak a bal oldali kerekekkel. Mikor megnéztem, hogy min mentem át, majdnem sírtam. Gondoltam két felni , két gumi kuka, az sacc per kábé 250 misi. Vártam egy kicsit, aztán csak kiszálltam, és megnéztem a kerekeket. Se a gumin, se a felnin nem látszott semmi. Utána még megnézettem gumissal is, nem volt semmi gond.
Már nekem is időszerű lesz lassan. Tud valaki ajánlani valami jót? Gumin nem igazán akarnék spórolni. A biztonságom függ tőle, mivelhogy eléggé ólom alapú a lábam.
Porszívó és nedves rongy. Nekem még ennél többre nem volt szükség. Persze attól függ, mire használod az autót. Ha foltos lett, akkor lehet, hogy az egész felületre rá kell menned a szerrel, akkor legalább egyszínű lesz.
Cserébe én is kérdezek egyet: volt már valaki csippelt autóval szervízben? Észrevették-e a szervízben, vagy volt-e bármi gondotok belőle. A márkakereskedő azt mondta, hogy ha észreveszik, jelenteniük kell az importőrnek, és ugrik a garancia.