Keresés

Részletes keresés

CYRUS Creative Commons License 1999.11.13 0 0 17
Novice ez az OTT most végül is mi? Valent vagy Ivanics?
Egyébként az Ivanicsnál sincd mindig minden raktáron de az én Volvomat egy haverom szereli aki az Opel Gombosnál dolgozik és teljesen elcsodálkozott amikor a megrendelt árura azt mondták holnapra itt lesz az áru a bécsi raktárukbol!! Állitolag náluk ugyan ez az Opelnél 6-10 nap!!
Előzmény: novice (14)
fargo Creative Commons License 1999.11.13 0 0 16
Persze,nem rossz a belseje, csak a 850-hez képest olyan 'cheapo'. Műanyag fabetét, nem teccik. Az üléshuzatok sem az igaziak, bár a műszerfal tetejének az anyaga az nagyon szép.

Nekem igazándiból a turbos modellek fekszenek, a T4 az nagyon finom.

Előzmény: CYRUS (6)
CYRUS Creative Commons License 1999.11.13 0 0 15
Fargo én is erre akartam kijuakdni hogy attol hogy nem csili-vili ( vagy ezek szerint nem volt)
még lehet jo!! Mert velem nagyon segitőkészek voltak !
Előzmény: fargo (13)
novice Creative Commons License 1999.11.13 0 0 14
A multkor voltam OTT, felvenni a téligumikat.

A munkafelvételen végighallgattam az előttem lévő "esetet", hogy miért nem készül el a kocsi aznapra. Nincs raktáron kb. 3 tucat alkatrész.

Majd,
rám került az sor,
Aszongya a joember, hogy nem kéri, hogy felrakjuk? - mármint a téli gumit.
Mondom nem.
Látom az Ivanicshoz jár. (mert lecserélték a rendszámtartót - ingyen reklám)
Megkérdezhetem, hogy miért?

NO comment.

üdv,
novice

fargo Creative Commons License 1999.11.13 0 0 13
Nemrég nyitotta meg az Ivanics az új szervizét, az *nagyon* igényes.

Egyébként szerintem nem mérvadó, hogy mennyire csili-vili egy szervíz, ha a szakemberek lusták, érdektelenek és dilettánsok. Az Ivanicsnál ezt nem tapasztaltam...

Előzmény: CYRUS (10)
fargo Creative Commons License 1999.11.13 0 0 12
Az S40 / V40 futóművérôl azt mondták, hogy gyaníthatólag a gyárban rosszul van beállítva az egyik pneumatikus nyomatékkulcs, így néha félig meghúzott futóműcsavarokkal jönnek ki autók. Ezt akkor mondták a szerelô srácok, amikor épp a szervízben kibiceltem, és láttam, hogy egy átadás elôtti V40-en kézzel húzzák meg a csavarokat. Egyébként a kereskedések kutya kötelessége így átvizsgálva átadni a kocsikat, s mióta ez a bibi kiderült, megszűntek a hátsó futómű nyiszorgására és az elsô kotyogására vonatkozó panaszok.

Ja, mellesleg, ez NEM a Valent volt, ott állítólag ezt a munkát nem mindig végzik el.

A Valenttel elég rossz tapasztalatom van, mikor a 850-est kerestem, akkor belefutottam egy autóba, amit egy magánszemély árult. Bevizsgáltattam az Ivanicsnál, az állapotfelmérés kiderítette, hogy a köteletôen elôírt visszahívásos akciók közül egyet sem csináltak meg a kocsin, viszont az akciók lejártak, így most már fizetôs a buli: kb 800k-1m Ft lett volna a számla. A tulaj majd elájult, mikor ezt elôvezettem neki -- persze a Valentnél szervizelték eki a Volvot.

Folyt köv, az embertôl elköszöntem, mejd folytattam tovább a vadászatot. Megjelent egy valentes hirdetés, felhívtam ôket, mondták, hogy az autó hibátlan, van róla hivatalos márkaszervízes papírjuk, most lett átvizsgálva, szóval 100 százalékos az autó. Rövid kérdezôsködés után kiderült, hogy ez bizony az a kocsi, amirôl kiderült már, hogy véres a torka. Mikor kérdeztem, hogy megjavították-e rajta a turbot, meg kicserélték-e a klímát, fékeket, kipufogót, stb., akkor csak hebegett az ember.

Tanulság #1: A Valent hivatalos bizonylatokkal rámsózott volna egy olyan autót, amire rövid idôn belül egy vagyont kellett volna rákölteni, s mindezt úgy, hogy pontosan tudták, milyen problémák vannak a kocsival. Magyarul a szemembe hazudtak.

Tanulság #2: A Valentet messze el kell kerülni. Az Ivanicsnál, ha sikeresen megtalálja az ember a megfelelô munkafelvevôt, akkor nem lesz gond. Nekem ott csak 1 emberkével volt rossz tapasztalatom, s miután ôt meg tudam kerülni, már emberszámba vesznek.

novice problémás Volvoja valószínűleg vgy rosszul volt karbantartva, vagy csak egy elátkozott darab, esetleg nincs 'lelkileg' eléggé elkényeztetve ;-). Kérdeztem a szerelô srácokat, mikor autót kerestem, hogy milyen problémák vannak az S40/V40 sorozattal, semmi komolyat nem tudtak felhozni ellene...

Előzmény: novice (5)
CYRUS Creative Commons License 1999.11.13 0 0 11
Istenem ma a szokotnál is bénább vagyok!! Nem a Valentot hisz arrol volt szo idáig :)) Az Ivanicsra gondoltam!!
Előzmény: CYRUS (10)
CYRUS Creative Commons License 1999.11.13 0 0 10
És az a durva hogy ez a cég forgalmaza a rolls royce ot meg az Aston Martint is:(( !! Probáld meg a Valentot nem sokat voltam ott de a benyomáasim jok, bár nem tul igényes a szervizük :))
Előzmény: novice (9)
novice Creative Commons License 1999.11.13 0 0 9

Szoval,

a Valentról még annyit, hogy amikor meglett a járgány vettem hozzá alufelnit.
Nem gyárit hanem egy kicsit sportosabbat. A vásárlás nevezett szakszereviznél történt - mert van ott engedményünk.
Persze raktárom semmi.
Telefonon történt időpont egyeztetés után megtekintettem a választható 1 azaz EGY lehetőséget,
véletlenül nagyon teccett.
Mondok tegyük fel.
Na az nem megy, de beszéljünk meg időpontot. Az lett.
Megbeszélt időpontban megjelentem, NINCS meg a kiválasztott felni, MERT A KOLLÉGA
VISSZAKÜLDTE a KERESKEDŐHÖZ.
Jó.
Uj időpont.
MEGLETT!!! - röpke 3 ora alatt mert nekik nincs gumis felszerelésük.
Számla, felni felrakás, centrirozás 135k.

Utánna auto 80 fellett táncol.

SnowFox-nál ujra kellett centriroztatni másnap, hogy tényleg jo legyen.
Ennyi,
üdv,
novice

novice Creative Commons License 1999.11.13 0 0 8
CYRUS,

belseje végülis nem rossz, de kevés rakhely van. A középső kis konzolok ugyan nem rosszak, de minden kicsuszik. Az idei szérián, május utániak, már modositották. Egyébként a váltót is.

A másik téma passz.

üdv,
novice

Előzmény: CYRUS (6)
CYRUS Creative Commons License 1999.11.13 0 0 7
Bocs Valet = valent
Előzmény: CYRUS (6)
CYRUS Creative Commons License 1999.11.13 0 0 6
Szerintem azért nem olyan rossza belseje.
A valetnak állitolab több 100 millios adocsalásai vannak de nem tudják rábizonyitani, nem tom igaz e?
Előzmény: novice (5)
novice Creative Commons License 1999.11.13 0 0 5
Sziasztok,

szoval március ota van meg a gép, 0KM-es, Valent-nél vette a cégem.
Most van benne 32ezer km.
Ja egyébként 1,6-os.

szoval,

1 honapos volt amikor az akkuból kiforrt a sav és tette a dolgát ott a környezetében.
A riasztót kellet kicsrélni mert azt szétmarta.

Pár hét mulva elment az alapjárat, többször voltam vele a szervizben - ekkor már a másik bp-i
cégnél - késöbb erről is.
A 4. alkalom után cseréltek benne vmi. alapjárati motort. Most ez OK.

Még előzőleg a 15 ezres rutin alkalmával, váltó tolórudat cseréltek, mert ekkor már nem tudtam
ötösbe tenni csak két kuplunggozással, mint a veterán autókon.

A légzsák visszajelző lámpa rendszeresen ég, ilyenkor szerviz, ott computer majd megint OK, egy ideig. Ez is 3x volt.

Induláskor amikor felengedem a kuplungot és 1kicsit nagyobb a nyomaték rendesen nyikorog,
időnként produkálja 2-esben is. Állítólag a kipufogó-motor csatlakoztatásából ered, talán majd
megoldják vmi. gyürü cserével.

Jobb hátsó kerék tájáról irdatlan nyiszogás jön, bizonyos hőmérséklet és páratartalom viszonyok között, ezt most mérem.

Szerviz,

hát az a cég ahol vettük nem tünt túl felkészültnek, de legalább lassú.
El nem tudom képzelni hogy a 80 millés Aston Martinokkal mit kezdenek ott.

A másik bp-i szakszerviz legalább készséges.
Persze a 30ezres szerviz után azért a service-lámpát nem állították vissza itt sem.
Ezt ugye látni a többit ki tudja...

Hát igy a márka nagy csalódás volt, bár nagyon teccik az autó kivülről.
Igaz egyetértek a belseje nem igazán igényes.

A szervizekre még kitérek.

üdv,
novice

CYRUS Creative Commons License 1999.11.13 0 0 4
Nekem nagyon jo véleményem van a Volvokról!!!
Bár lehet elfogult vagyok hisz 4 évig éltünk Svédben és ott szinte minden 4 kocsi Volvo!!
Tapasztalatott sajnos egyelőre csak a 16 éves Volvonkról tudok mondani de arrol csupa jot! ( ávesen hozuk be Svédből, és azota a szokványos dolgokon kivül ( olajcsere, fékbetét, stb) nem volt vele semmi gond! Az első Volvonkat is 17 évesen adtuk el 220 kmrel de az csak 1 évig volt velünk de se rohadás se semi gond nem volt vele!!
2.3 motorja volt és 17 évesen is Lazán birta a 190 km/h ugy hogy még volt benne 1 kevés! Injektoros volt a fogyasztása is sajna 12-13 liter volt. A mostani Karburátoros szintén 2.3 as és mégis "csak" 10 litert fogyaszt! Nem tartoziuk e legszebb kocsik közé de az hogy 1 16 éves kocsira semmit nem kellet idáig költeni nekem kárpotolja! Egy nagy problémája van az a hátsokerékhajtás ahogy 1 kicsit csuszosab az ut, hát elég nehéz vele gyorsan menni! 2 balesetem volt vele az elsőnél egy Astrábol csináltam 2 üléses kupét miután bevágott elém, a Másodiknál egy Merci taxis jött nekem ( a mercis nem tudott kiszálni a kocsijából ugy elment a kaszni, és nem akarta elhinni hogy a Volvonak szinte jelentéktelen a kárja az övéhez képest) Ezt csak azért irtam hogy biztonságilag még ez az öreg Volvo is a topon van!4 :)) Rátérve a kérdésre az s/v 40-esről egyelöre nincs tapasztalatom azonban most készülünk venni 1-et ! Ezért megérdeklődtem a Volvo Ivanicsnál mi a véleményük.
A szerelő srác elmondta hogy az egyetlen igazi problémájuk az elején az volt , hoghy nem egészen a magyar utakra tervezték a futomüvét , de azota ezen is ujitottak , kisebb hibákon kivül egyébként csupa jot mondott ugy hogy azt hiszem minket meggyözött az s-40 ről! Elnézést kérek hogy ilyen hosszu voltam
bye :))
CYRUS Creative Commons License 1999.11.13 0 0 3
Volvo ???
Simply the best!!!!!!!!
Előzmény: novice (-)
fargo Creative Commons License 1999.11.13 0 0 2
Kettô.

Szóval a 460-assal volt macera, bár nyolc éves elmúlt, mikor eladtam, így kezdtek rajta jelentkezni a javítanivalók. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a gyári 120 lóerôrôl a végére 180-ra emeltük a teljesítményét, szóval nem 'öregurasan', de azért kímélve hajtottam.

A gondok ennek ellenére nem a motorral / erôátvitellel adódtak, a hengerfej és a turbo gond nélkül bírta a kiképzést, talán a rendes karbantartásnak köszönhetôen. A futóműve sajnos kevésbé viselte el a budapesti viszonyokat, rendszeresen javítani kellett, bár ahogy a legkisebb zörgés jelentkezett, mindig rohantam vele a szervízbe. Ezeken kívül nagyobb javítást nem igényelt, egy elektromos vízpumpát, hátsó kipufogó dobot, néha vákumcsöveket és membránokat (turbonyomás a gyári háromszorosa volt!), s miután eladtam, AC pumpát kellett benne cserélni. Ennyi.

A 850-es más tészta, elismerten sokkal-sokkal jobb a minôsége, nekem eddig jóformán csak olajat cseréltek benne, ezen kívül egy mikrokapcsolót a hátsó ajtózárban és a fényszóró mosó-törlô berendezést kellett javítani (nem cserélni). Az elôzô tulaj csupán az ABS szenzort javíttatta, ha jól emlékszem, mutatta a szervízszámlákat.

Mikor a 850-est megvettem, gondokodtam rajta, hogy új V40-est vegyek-e inkább. Végül is azért maradtam a 850-es mellett, mert:

a,
a V40 belsô tere sokkal kisebb volt mint a 460-asé. A 850-esrôl nem is beszélve.

b,
Ugyanannyi pénzért amennyibe egy új fapados vagy alig felszerelt V40 került volna, kaptam egy 70 ezer kilométert futott 3 éves kocsit, majdnem teljes gyári felszereltséggel (csak a hátsó ülésfűtés, a jobb elsô ülés elektromos állítása és a sportfutómű hiányzik). Nos, a hátsó ülésen szinte alig ül utas, a jobb elsôt csak egyszer kell beállítani, (ha teljesen hátratolod, akkor is kényelmesen elfér mögötte egy felnôtt), a sportfutóművet meg egyedileg szeretném beépíttetni, lehetôleg állítható keménységgel, hogy ha a városban autózok, akkor ne rázza ki a fogamból a tömést.

c,
Egy Volvo esetében a 70k km annyit jelent, hogy éppen be van járatva. Nincs kiülve az ülés, nincs megkopva a fényezés, semmi hiba. Az más tészta, hogy 2 hónapig kerestem a megfelelô darabot, és kb 50 kocsit néztem meg.

d,
A 850-esnél felhasznált anyagok minôsége és kidolgozása (nekem így tűnt), jobb mint az S40/V40-nél.

e,
Egy új autó értékvesztése sokkal nagyobb mint egy használté.

***

Kiváncsi vagyok, milyen tapasztalataid vannak a V40-nel, hol szervizelteted, mi a véleményed a márkaszervízekrôl. Milyen hibák frdultak elô a kocsidnál?

üdv

fargo

dr poljakov Creative Commons License 1999.11.13 0 0 1
s40 -et hajtottam több mint egy évig. 0 km-esesen vettem bibí. :D semmi gáz nem volt vele. akkor lett szebb a hozzáállása, amikor 98-assal kezdtem etetni.

kipróbáltam a c70-et (surround-os hangcuccal) és az s80-at tiptronic váltóval. rulez mind a kettő. csak felsőfokban beszélhetek róla.

fargo Creative Commons License 1999.11.13 0 0 0
Volvo rulez.

Jelenleg 855 T5, elôtte 460T.

novice Creative Commons License 1999.11.13 0 0 topiknyitó
Volvo V40-est használok az év eleje óta. Nem hibátlan...
Érdekelnének Volvo-s tapasztalatok,
üdv,
novice

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!