Keresés

Részletes keresés

kriszz Creative Commons License 1999.11.22 0 0 63
Üdv srácok, nagyon jó ez a topic!
Engem a barátnőm és a családja fertőzött meg a VOLVO szerelemmel, akiknek VOLVO boltjuk és szervizük van.
Érdekelne a ti véleményetek is, hogy szerintetek 1,2-1,5 M Ft-ból milyen típust érdemes vásárolni, illetve érdemes lesz-e 2000.január 1-től külföldről behozni (ilyen összegből lehet-e egyáltalán olyan VOLVO-t behozni, ami már megéri)?
fargo Creative Commons License 1999.11.22 0 0 62
Az enyém:

855 R
742 Bertone
242 Bertone
P 1800
480 Turbo

Szerintetek be lehet hozni az országba olyan kocsit, ami még nem érte el a veterán korhatárt, (mondjuk 15 éves), de kuriózum számba megy?

Előzmény: janoka (59)
fargo Creative Commons License 1999.11.22 0 0 61
Telefonálj be az egyik márkakereskedésbe, esetleg a vezérképviselethez, és kérj egy idôpontot. Működni fog...

(A déli országrészt kérem. Remélem ott nincs hó.)

Előzmény: ErikaSzB (60)
ErikaSzB Creative Commons License 1999.11.22 0 0 60
Felajánlom fele királyságomat egy C70 próbaútért, aki tud megoldást szóljon!
janoka Creative Commons License 1999.11.22 0 0 59
akkor itt az én ALL TIME TOP FIVE

1.850 R
2.960 3.0
3.V70 cross country
4.740 turbo
5.a taxim..;) V70 tdi
ciao

fargo Creative Commons License 1999.11.21 0 0 58
Ja, még annyit, hogy a turbonyomás-emelésen kívül még érdemes lehet felpolíroztatni a hengerfejet, (belülról), meg esetleg berakni egy olajos légszűrôt (bár turbos kocsinál nem sokat számít), meg talán egy szolíd sportkipufogót, no nem olyat, ami ordenáré módon röfög, hanem egy szép szolid, csöndes darabot, aminek kisebb az ellenállása, de nem túl hangos.

Én személy szerint a motorblokkot nem bontatnám meg, anélkül is több-mint-elég teljesítményt lehet nyerni. A Volvo, fôleg a 850-es nem az a fajta autó, amit vadbarom módjára hajt az ember, de azért jó ha van egy "kis" tartalék a háttérben, az sosem árt. És szerintem csak akkor szép, ha nem látszik kívülrôl.

A Bontexgagyit meg a messze el kell kerülni, hacsak nem akar valaki lila neont szereltetni az S80-asa alá. Bár nem hiszem, hogy lenne ilyen ember az ismert univerzumban, ez a suzukisok kiváltsága :-)

Pitecus Creative Commons License 1999.11.21 0 0 57
Sziasztok mindannyian, volvo 66 - V90-ig bezárólag!
A nejem főzi a fejem, hogy vegyünk 1 használt 24X szériában tartozó kombit (esetleg 7x0 is szóba jöhet, de akkor + 6 hó spórolás)
Vannak-e tapasztalatok eme modellekröl?
Jó is és rossz is.
a 244 D6 (6hengeres dizel) megéri-e családnak évi 22-28 eKm-re?
Kösz előre is
fargo Creative Commons License 1999.11.21 0 0 56
Üdv, 850 :-)

A megbontás nélküli motortuningon a turbonyomás emelést értettem, itt "csak" a motorelektronikába nyúlnak bele, magyarul chiptuningot kap a kocsi. A plusz 50 százalék teljesítmény-növelés teljesen mindennapi és elérhetô -- ehhez az eredményhez egy nem-turbos motort teljesen szét kell berhelni.

Láttam az Ivanicsnál egy 360 lóerôsre felnyomott T5-öst, hát az nem volt semmi.

Én a 460-ast az ivanicsos srácokkal csináltattam, lévén annak a turbonyomása mechanikusan állítható. A gyári 3.5-4.0 baros értékrôl kis lépésekben 1.2+ barra nyomtuk fel a "vastüdôt", közben folyamatosan figyelve-mérve a motort, jelentem, a mai napig kutya baja sincs, pedig a srác aki megvette, nem kíméli.

A 850-est a Szuromival fogom csináltatni, talán tavasszal, 300+ lóerôt ígért :-) Ez is csak chiptuning, bár fontolgatom, hogy megcsináltatom a hengerfejet is, no meg persze megfelelô futóművet kell aplikálni a kocsi alá. Van a Volvonak egy állítható magasságú és keménységű gyári sportfutóműve, azt akarom beszereltetni, bár a mostani is elég stabil.

Vannak mindenféle chiptuningos cégek, jól meg kell nézni, hogy hova viszi az ember a kocsiját, mert akad köztük egy csomó kókler...

Az S40 kárpitjai szerintem kategóriájában átlagosak, én a 850/S70-hez viszonyítottam. Amúgy szerintem nem rossz az a kocsi, csak hát annyit kell elvárni tôle, amennyit a saját kategóriája nyújthat, s nem annyit, amit egy vagy két lépcsôvel feljebb kaphat az ember. Tudomásul kell venni, hogy az egy alsó középkategóriás kocsi, a Volvok között az olcsó modell. Ezzel együtt szerintem nem rossz.

Volvos helyek:
A két legnépszerűbb talán a Swedishbricks meg a Turbobricks, ez utóbbi egy lelkes társaság, kifejezetten Volvo tuninggal foglalkoznak, ezen belül is leginkább a régi 240-es és 740-es modellekkel, tiszta ôrültek, 400 lóerô körül vannak a kocsijaik. Konkrét címet most nem tudok mondani, de rá lehet keresni a nevekre, biztos a találat.

Előzmény: 850 (53)
janoka Creative Commons License 1999.11.21 0 0 55
nagyon erdekesek a Volvorol a megjegyzesek....
akkor elfogadjatok egy stokcholmi taxistol az igaszsagot???mivel mi a Volvot hajszoljuk!!

egy... az s40 /v40 egy kalap szart se er...nem is svedorszagban gyartjak ,tehat mar minösegileg sem lehet ugyan olyan mint a nagyteso a s70!!
föleg 1.6 os motorral...hat nem tudom ,itt nem sokan veszik mert nem birja a kiképzest!!!
szerintem a kis volvo ugyanolyan mint a mercinel a C klasse....no comment!!
kicsi keves a tér a csomagoknak a labaknak...szerintem meg egy jot kefelni se lehet benne/ ez viccnek szantam/:)))

kettö...a s/v70..en egy v70 tdi-it hajszolok mar 2 éve..450 000 km van benne...es csak az automatavaltot csereltettem.igaz a motor nem volvo,hanem audi 5 hengeres....:))))

talan a s80 rol is egy kicsit....
eleg sokan vasaroljak itt...föleg cegek igy termeszetessen taxi vallalatok is...!nagy konkurens a merci e320 cdi-vel...bar a sved inkabb volvot vesz...nem tudom miert arba nagy kulömbseg nincs!! a haverom villogni akart es megrendelt egy s80 T6-ot de csak sir es ri!!!
abban a kocsiban minden van meg gyari gps is+ legzsak mindenhol:)))
de a fogyasztasa borzaszto sok...mert hat oda lehet taposni!!

a lenyeg amit szerettem volna mondani....

volvo s40......nem valami jo vétel!!!
udv es ha kerdesetek van akkor csak rajta
ciao janoka

novice Creative Commons License 1999.11.21 0 0 54
850,

s40 1.6 egyértelmüen gyenge, más 1.6osokhoz képest. Szerintem kell a 2l.
Kárpit azért a kategoriában nem olyan rossz.
üdv
novice

Előzmény: 850 (53)
850 Creative Commons License 1999.11.21 0 0 53
Húúúúúú Srácok!

Csak most találtam meg az oldalt. Minden szavatokat figyelem, kúl ez a téma. Ősidők óta imádom a Volvo-t, és most lenne néhány kérdésem:
Az S40-ben elég-e az egyhatos moci, vagy azért nem árt egy durvább?
Fargo írta, hogy nem kell megbontani a motort tuningolásnál. Ez csak a turbonyomás emelését jelenti, vagy más is elfér még? Százalékra mennyit lehet dobni a gépen? Te otthon végzed a hangolást, vagy vmi szakirányú helyen?
Az S40-s kárpitjai magukban igénytelenek v. más márkákhoz vizsonyítva?
Tudtok Volvo-s helyeket a neten?

És a végére egy magánvélemény: a 850-sel kihalt az igazi egyéniség-Volvok sora.

850

Bahh Creative Commons License 1999.11.16 0 0 52
Gondolkodtam rajta, hogy az Ivanics helyett jeresek egy masik szervizt, de a hozzaszolasokat olvasva inkabb nem. Szoval az Ivanicsek messze el vannak maradva egy nyugati markaszerviztol! Ott ugyanis a kitakaritas az default! A jobb elso haromszog uveget csereltettem, es 3 orara ott kellett hagynom az autot. Sajnalkoztak, hogy sajnos most nincs csereautojuk, de bevisznek a munkahelyemre! Paris, Les Ulis
CYRUS Creative Commons License 1999.11.16 0 0 51
Hát nem tom én lemosva kaptam vissza a jo öreg Volvomat és amikor csak ott vagyok látom egyfolytában mosák öket! Persze lehet hogy valamiért te kimaradtál előfordul!
Előzmény: novice (50)
novice Creative Commons License 1999.11.15 0 0 50
Sziasztok,

folytatva az story-zást azért a MÁSIK cég - már a jobbik service=Ivanics - sem sokkal jobb:

1.
Szélvédöt cseréltettem köfelverődés miatt,
nem volt tul nagy a sérülés, de kicseréltettem, mert zavart.

Számlán feltüntetve 2 óra üvegtörmelék szedegetés..... több db. ezres HUF.

A kocsit ugyanazzal a behordott és lerakodott kosszal, porral adták ki, mint amivel beadtam.

2.
A rendszámtartókat Valentesről lecserélték Ivanicsosra, jól összetapperolták az autón levő koszt, de azért le nem mosták vóna.

üdv,
novice

Bahh Creative Commons License 1999.11.15 0 0 49
Bahh Creative Commons License 1999.11.15 0 0 48
Volvo rulez:-))

Nekem 480 turbom van, mi erdekel?

Előzmény: fuego (38)
Futatej Creative Commons License 1999.11.15 0 0 47
Sziasztok!

En is Volvo rajongo vagyok. Nekem egy S40-em van 2 literes, benzines. Nagyon jo..eddig meg semmi gond nem volt vele..igaz meg csak 6 honapos...

Szerintem az S80-as kicsit malackepu lett ..es nem teccik a hatso resze..

Udv Futatej

Előzmény: CYRUS (46)
CYRUS Creative Commons License 1999.11.14 0 0 46
Köszi a cimeket!
Előzmény: LJ (45)
LJ Creative Commons License 1999.11.14 0 0 45
Cyrus, az S60 2000-ben fog kijönni mint az S70 (ex 850) utódja. A 3-as BMW vetélytársának szánják - méretre ugyan nagyobb, de árban kb. ott lesz, és remélhetőleg sportosságban is.
Képeket itt lehet megtekinteni:

http://drive.to/volvospy (beszédes, mi?)

A legjobb kép természetesen az, aminek a thumbnailje helyén a CLICK felirat van.
Elöljáróban annyit, hogy olyan mintha az S80-ról levágtak volna 20 centit. Hát nem csúnya.
A linket annak is ajánlom, akit érdekel pl. a Volvo C40 vagy a Volvo Supersport... sajnos egyikből se lesz valóság. (Érthető. Ha lenne C40, azt alighanem megérezné mind a C70, mind a Ford Puma... a T4-ről nem is beszélve.)

Az öniróniával megáldott, angolban járatosaknak ajánlom a

http://www.gtv6.org/volvo-alfa.htm

címet. A címből már ki lehet találni, miről szól :)))
Ugye az Alfa a másik kedvenc kocsim (hisz annyira hasonlít a kettő :) )... komolyan gondolkoztam ugyan a Volvo 480-on, de eléggé rossz híreket mondtok róla. Főleg hogy nekem akármilyen roncsot eladhatnak mint "csúcs állapotban levőt". :(
Bár legalább egy gyönyörű darabról tudok, szóval tuti lehet szépen is karbantartani... kár hogy a gazdája hülye lenne eladni.
Szóval most valszeg Alfa lesz a Volvóból.

Én is sorry a hosszért.

Vajk Creative Commons License 1999.11.14 0 0 44
En is beallnek a sorba, akik a Valentet szapuljak....
Nekem ugyen Roverem van, es mint angol auto, oda vittem javittatni egy pici koccanas miatt, ami eppen csak a hatso lampat torte be es megnyomta a kasznit egy picit.
Na ez biztositasi ugyintezessel egyutt kerult 5 hetbe, es raadasul ugy, hogy az utolso hataridot szabva nekik, elottem csereltek egot a lampaban. Serkedi Gabor ur(?) kozolte: hozzam vissza, ha mindenaron el akarom vinni, mert akkor ingyen kitakaritjak..... a sajat koszukat.
Azota, ha valaki csak megemliti oket, igyekszem jo nagy adag ellenpropagandat csinalni nekik...
Amugy most cserelnem le a Rovert egy S40-re. Valami otlet?:))
fargo Creative Commons License 1999.11.14 0 0 43
Ha esetleg körülnéznél odakint, akkor megoszthatnád a tapasztalataidat velünk, engem pl. érdekelne, hogy mennyibe kerülnek a behozható példányok, le lehet-e ôket vámolni, érdemes-e behozni, s ennek milyen egyéb költségei vannak. Sôt, ha esetleg találsz mondjuk *kettô* használható darabot, akár bele is vághatnánk közösen...
Előzmény: fuego (41)
fargo Creative Commons License 1999.11.14 0 0 42
Azt mondják a szervízben, hogy a 440/460/480-as sorozattal az a gond, hogy mivel szinte nincs hozzá semmiféle utángyártott alkatrész, (ezt a saját bôrömön is tapasztaltam, mikor sikerült megzúzni a 460-ast), ezért nagyon drága a javítása. Így a tulajdonosok nagy része nem igazán tartja karban, csak használja ameddig gurul, aztán meg amikor már sokat kellene rá költeni, akkor inkább eladja...
Előzmény: CYRUS (40)
fuego Creative Commons License 1999.11.14 0 0 41
Köszi az infót!
Én is vmi ilyesmit sejtettem.
Nagyon gondolkozom vmi jó turbós gépen, és ez pont megfelelne, ha találok esetleg kint vmit.
Előzmény: fargo (39)
CYRUS Creative Commons License 1999.11.14 0 0 40
Fuego
Nekem az egfyik haveromnak volt imádta ültem benne szuper kis kocsi, volt nem volt vele gond.
Ugyanakkor egy lány ismerősőmnek is volt neki nem igazán jött be, elég sok problémája volt vele, nem komolyak de volt. Egyébként nekem is feltünt amit fargo mondott hogy Magyarországon sok a szét esett 480-as. Nem tudom ez mitől lehet mert Németben , meg Svédben is amiket láttam még mindig 8-10 évesen is szuper állapotban voltak.
Lehet hogy amikor volt a nagy kocsi behozatal láz esetleg akkor a selejtett hozták be mert az volt olcsó! De ez csak egy feltételezés. Egyébként mint azt a haverom példája is mutatja ki lehet jo állapotut fogni itt is csak kitartonak kell lenni.
Bye
Előzmény: fuego (38)
fargo Creative Commons License 1999.11.14 0 0 39
Nézegettem 480 Turbot egy idôben, mert a páromnak szerettem volna venni egyet, (no meg hogy én is élvezkedhessek vele, amikor Ô éppen nem :-), de sajna le kellett róla mondanom, mert nem sikerült jó állapotban lévôt találni. Szóval vagy nagyon szét voltak esve, vagy tropára voltak törve, nem mertem bevállalni egyiket sem.

Illetve volt egy darab, egy fehér, utolsó évjáratú 480 GT, ami nem turbos volt, viszont gyönyörű -- sajna majdnem 3 milliót kértek érte :-(

Amúgy nekem nagyon tetszik, gyönyörű a formaterve, imádom, hogy hátul is kettô, az elsôkkel szinte megegyezô fotel van, egyszóval nagy szerelmem a kocsi. Ami nem tetszik, hogy némelyikbe gyárilag szereltek egy reluxához hasonló hátsó napellenzôt, ami nagyon gagyi.

Annyit tudok róla, hogy ha turbost vesz az ember, akkor tartózkodjon a '89 elôtti példányoktól. azoknak a motorja nem annyira jó, a késôbbi példányokat kompromisszum nélkül fel lehet pumpálni 200 LE-ig, ami a motor megbontása nélküli, bármikor visszaállítható beavatkozás. (Persze ennek feltétele, hogy kifogástalan legyen a motor és az erôátvitel.) 6,5-7,0 mp körül gyorsul százra, bár kicsit küzdeni kell az elsôkerék-meghajtással. Az erôs igénybevételt csak pár ezer forintos vákumszelepek és a váltóban egy nyelestengely csapágy, vagy mi, szokta megsínyleni. Ezeket kb. fél évente vagy évente cserélni kell, de a költsége nem olyan nagy, hogy ne érné meg a plusz kb. 80 lóerôt...

Hajjaj, egy lottó ötöst el tudnék költeni arra, hogy bespájzoljam a kedvenc autóimat...

Előzmény: fuego (38)
fuego Creative Commons License 1999.11.14 0 0 38
Sziasztok !
480 turboról van vkinek tapasztalata ?
CYRUS Creative Commons License 1999.11.14 0 0 37
Gratulálunk az első hozzászoláshoz :)))
Milyen Volvod van??
Előzmény: Vendég_ (36)
Vendég_ Creative Commons License 1999.11.14 0 0 36
Üdv volvos tábor!
A Valent szervizről én sem tudok jót mondani, sőt barbár munkát végeztek az autómon: az aksi rögzitetlenül röpköd a motorházban, az első ködlámpa félig felcsavarozva fityeg, az utastérben kisebb rombolások, pl. letörték a kézifékkar feletti fedőlapot. És mindezt egyetlen alkalommal. Katasztrófa. Igyhát jobb híján Ivanicshoz járok, eleinte bénábbak voltak, egy problémával 2-3-szor is vissza kellett menni mire megoldották, de fejlődőképesek, és legutóbb már tökéletes elégedettséggel távozhattam tőlük.Igaza lehet fargonak, hogy ki kell fogni egy jó munkafelvevőt. Azonkívül gyorsak is. És ami a legfontosabb, nem csinálnak több kárt, mint hasznot az autóban.

Ennyi. Kösz a szót. { Ez volt életem első hozzászólása. :-) }

novice Creative Commons License 1999.11.14 0 0 35
Valoban nem tudni miért állitanák le, lehet, hogy csak tévhir,
Amugy egy multit ne is probálj megérteni, a világot ugy kb. 30 ezer láb magasságból szemlélik...

üdv,
novice

Előzmény: fargo (31)
novice Creative Commons License 1999.11.14 0 0 34
bocs bocs mindent mindent 2x 2x mond mond, vmi vmi server server hiba hiba volt volt,

üdv üdv
novice
novice

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!