Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Mondjuk ez a megbizhatóság is olyan dolog hogy a Dániában élő ismerösünknek nagyon sok gondja volt a Carinával! Egyébként tény hogy a Japánok megbizhatoak , de csak egy ideig :)
topic-inditoként régen szoltam már hozzá, de minden szavatokat figyeltem!
Szvsz a Carina E, korábban azt használtam, sokkal nagyobb és kényelmesebb mint aV40.
+ persze megbizhatobb. V40 presztizse magasabb amit indokolatlannak tartok.
Lényeges kölömbség, sokkal több a hely klf. kis motyoknak mint a Volvoban, ami szükös és
ami kis rakhely van onnan is kiesnek a dolgok.
Feri I !Ez város is és országut és ez ugy jön ki ha azért finoman használom!! Hoztam már ki 16 l fogyasztást is! Egyébként mechanikus befecskendezés és ami érdekes hogy az elöző az öregebb volt 5 évvel de elektromos volt és örültem ha 13 Liter allatt kijött ! Persze az majd 40 lóerővel erössebb is volt. Amugy ilyenkor azért téllen felemegy olyan 11 literre , de még ez is jó! A motorja nagyon jó állapotban van "csak 170 000 km van benne.
Üdv Cyrus
Ennek nagyon örülök, akkor megegyeztünk. Nekem is nagyon tetszik, de ebben az is benne van, hogy a 2.0-ban ültem, teli extrákkal. Csendes, megy, nyugodt kis autó. Nagyon barátságosan viselkedik, nekem imponált. De azért a 850 rulez.
Hali!
Csak támpontként, én 185 magas vagyok...az S40-ben mögöttem nem fértél volna el. Egyébként ebben a kategóriában /és árban/ szerintem a király a Toyota CarinaE, hatalmas csomagtér mellett is kényelmes. Ma a 4-5M Ft körüli autók térkinálata kicsit szükös.
Amúgy a poén az, hogy 90%-ban egyedül használom az autót, szóval még egyáltalán nem biztos, hogy a következő nem S40 lesz.
Most hétvégén volt alkalmam utazni egy S40-sel. Nagyon vártam már a talákozást, hiszen jót is és rosszat is hallottam róla bőven. Örülök, mert nem kellett csalódnom. Hátul ültem a vezető mögött, 1.80 magas vagyok és nem volt kényelmetlen, akadt hely. Nem tudom, hogy neked miért nem tetszik. Egyébként persze, hogy van hátul kényelmes kocsi, csak abban meg nincs csomagtartó.Vagy mindkettő van, de akkor legalább 4.80 hosszú a verda.
Sziasztok! Alkalmam volt egy S40-es kipróbálni, elől nagyon tetszett, de a hátsó utas max. kisgyerek lehet csak!!!! Miért nem képesek olyan autót készíteni, ahol gondolnak a hátul utazókra is??? /nem csak a Volvora jellemző!!!/ Lehet, hogy ezért nem lesz Volvóm...
Üdv.: Easa
V70. Automata 2500, AWD.
"Nagy talppal" vezetve, városban, télen, sűrű hidegindításokkal ha 20L alatt megúszod, nincs nagy talpad.
Amig a hűtőviz felmelegszik a pillanatnyi fogyasztás alig zuttyan vissza 50-ről.
Biztos szép lesz de sajnos nem lehet a legszebb 240-es Volvo !! Mert az az enyééééééééééém :)))))
Ez is most lett lefujva bár nem kellett volna mert a gyári fényezése még mindig gyönyörü volt csak hát meglett törve :)
Amugy 2,3 benzines , Automata a fogyasztása átlagban 10 liter! És ahoz képest mekkora kasni és hogy nem mai gyerek jól megy . És imádom :)
Ha hozza szolhatok a kerdesedhez es nem bunkossag mivel nem hozzam intezted szamit a valto is. Ha automata kb. varosban hozza adhatsz 2-3 litert.A nejeme 2.1l benzinbol a varosban mageszi a 12-13 litert kint 10 korul mozgott,automata.Ha bekapcsolod az air condit+1-1 1/2 liter.Most rakattunk bele vadi uj motort a hengerfej specialis mar gazra van csinalva mert gazos a marka. A gaz+1-2 liter es - par loero,viszont nagyon olcso uzemben tartani. A loerot minuszban ertem.FeriI!(vezeto)
Ja egyébként metálbordó, szürke kárpittal és benzines a "kicsikém". És még benne van a gyári igen régi rádió amit én nagyon kedvelek benne, úgyhogy marad is. Az igaz, hogy lelkük van.
Sziasztok!
Már nagyon régen vártam a topikra!
Szivem szerint indítottam volna egyet, nem számítottam ekkora érdeklôdésre.
Azt hittem kevesebb embert fertôzött meg a Volvo imádat. Lehet hogy a másik gyengém (lovak, lovaglás) is lenne ennyire jó?
Ezt csak "költöi" kérdésnek szántam.
Személy szerint egy 240-es boldog tulajdonosa vagyok évek óta. És nem is akarok másikat egyenlôre. Bár nem fiatal, tökéletes, megbízható, kényelmes és imádom. Éppen most akarom újra fújatni az egyészet. Ha kész lesz nem is lesz nála szebb sehol.
Hát kissé elfogult vagyok ez tény.
Bocs fiúk, hogy korábban nem írtam, de sürgősen vidékre kellett mennem.
Most értem haza, és teljesen kész vagyok..
Holnap igyekszem mindenre válaszolni!
Örülök neki, hogy ti is így felpezsdültetek a 7-esek hallatán. Jó ezt tudni!
:-)
úgy tudom, hogy 2 fajta van, az egyiket a motortérbe szerelik be, a másikat meg hátra, (nem tudom hova, elfelejtettem), azt mondják, hogy mind a kettô jó, a motortérbe szerelhetô az mindenestôl együtt kb 360k forintba kerül :-(
Vannak 3rd party gyártmányok, (tán Webasto?) ezekrôl nem sokat tudok.
Azt említette az egyik szerelô srác, hogy az S40/V40-hez rendelhetô olyan allófűtés, amit mobiltelefonról lehet programozni és működtetni, megígérte, utánanéz, hogy beszerelhetô-e más típusokba. Mindenesetre nem olcsó mulatság, meg kell hozzá rendelni a gyárilag beépített mobiltelefont is...
Többet sajna nem tudok mondani, bár engem is érdekelne az állófűtés, de sajna most már csak jövô télre jön össze, most költöztünk, le vagyok nullázva...