Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Olyasmi,alacsonyabb fokozatban nagyobb fordulatszam tobb loero.Ez nagyon jo amikor mesz felfele a hegyre es elozol amikor eszreveszed,hogy jon szembe egy masik auto. Sziasztok elbucsuzom itt mar holnap van es hajnali 1/2 4.FeriI(vezeto)Holnap talalkozunk a gepen vagy is ma. Jo csevegest!!!!!!!!!!
Olyasmi,alacsonyabb fokozatban nagyobb fordulatszam tobb loero.Ez nagyon jo amikor mesz felfele a hegyre es elozol amikor eszreveszed,hogy jon szembe egy masik auto. Sziasztok elbucsuzom itt mar holnap van es hajnali 1/2 4.FeriI(vezeto)Holnap talalkozunk a gepen vagy is ma. Jo csevegest!!!!!!!!!!
Nekem az automatan van es ott ugy mukodik amikor mesz 100 folott es benyomod a gombot vissza valt a megfelelo fokozatba.Ha tudsz vezetni nem fontos mert az automata valtot siman vissza rakod egy fokozattal,ha meg lustabb vagy siman leveszed a labadat a gazpedalrol es utanna hirtelen megnyomod.Szinten vissza valt.A rendes valtonal is van ilyen gondolom ugyan ilyen elven mukodik. Nem ismerem.A 740-es benzinest nem ismerem(a dieselt sem),de gondolom ott lehet a fogyasztasa mint a 240-es tipuse.FeriI(vezeto)
Erről jut eszembe:
Nincs valakinek 1 felesleges (esetleg kölcsön adható) 740-760 prospektusa vagy kezelői útmutatója? (ha magyar nyelven lenne, külön köszönet, de az angol is jöhet).
Mi az az overdrive?
Hol használják (aut, man.)?
Na épp az elöbb beszéltem a Volvo ivaniccsal.
Elég korrekt a cég, megtudtam a szervízről mindent, ami engem érdekel. Ők is dícsérik a 740-eseket.EZ POZITÍV!!! :o)
Csak 1 kicsit magasak a használt kocsi árai. Ez nem meglepő, hiszen Ők is akarnak valamennyit keresni. Volt 1 szakadt 740 Td 400 ezerért. Az ára jó, csak nem tudom, hogy a kasznizás mibe kerülne (és még mi van benne elromolva).
Tájékoztatásul:
740-2.0 (115LE) 1990 107eKM kékesszürke 1150KHUF
740-2.3 (131LE) 1988 200eKM (klima,aut) 890KHUF
Nem erdekel,de mar megint elottunk van! Jo ejszakat Mindjart hajnali 1 ora van. Anyit irtam ma a Volvokrol biztossan egy szep 760-as benzines turborol fogok almodni.Elnezest minden mas tipus tulajdonosatol,de nekem ez a kedvencen.Sziasztok holnap,vagyis nekem ma mert mar 11.-e van FeriI(vezeto)ui. Ma ket helyrol kimoderaltak vagy is szerintem cenzuraztak,errol nem ertesitenek,hogy mi volt a hiba?
Egy ismerősöm most vett egy S80-ast. Egyszercsak az autó nem megy tovább. Sebaj, van Volvo-assistance, vagy mi a manó. Jönnek is, szerelő tanácstalan, Volvo trailerre, csereautó kiosztva.
Aztán kiderült, hogy nem volt benzin a gépsárkányban. A fedélzeti komputer azt mutatta, hogy még 230 km-re elég benzin van, az óra 1/2 és 1/3 közt állt. Nincs kicsit túlkomputerizálva a cucc? Persze, tudom, hogy most ez a trend a luxusautóknál, de azért mégiscsak, ez egy csúcs Volvo. Illene valami megbízhatóbb szoftver használni, ha már az aktív és passzív biztonságra annyira verik magukat. Lehet, hogy a program Micosoft volt? :-)
Persze egyébként a kocsi gyönyörű.
Zoárd:
Majd minden használtautó kereskedőnél van ilyen lehetőség. Nagyon jónak találom, mert a kispézü közalkalmazottaknak is elérhető lehetőséget teremt.
Bolas:
Köszi az infokat. Egyre jobban teccik a dolog.
Még mindig nem értem, hogy miért írnak 3 különféle lóerős turbodizelt a 7-es szériába?
Ugyanis van 109,122,129 lóerős. Melyiket mikortól gyártották?
Egyébként állítólag 800 KHUF-ért már lehet 89-90-es modellt is kapni, amit 50% kp-vel el lehet vinni. A másik felét úgy kell visszatörleszteni, hogy a törlesztés végén ne legyen az autó 12 évesnél öregebb. Na épp 1 ilyenre appellálok.
Egyébként a minap láttam egy piros 440 turbo-t az autókereskedőnél 790 KHUF-ért 88-as évjárat és 150 ezer km. A turbó állapotáról nem szólt a fáma, első tulaj és megy 1,5 év részletre.
Ha lefizetsz 400 KHUF-ot, akkor Havi 29 KHUF a törlesztő. Biztosítás NEM kell rá!!
De maradok a 7-es szériánál, mert az való nekem.
Milyen a fűtése?
:o)
A minap betévedtem a Határ uti VOLVO-hoz.
Hááátttt.... igencsak csórónak éreztem magam az öltönyös egyenruhás eladók mellett. Mikor megmondtam, hogy 740-est keresek, enyhe mosoly libbent át az arcukon. Erröl ennyit.
Majd még megnézem az Ivanicsot.
Imádlak, köszi az infot. Nekem jó a síma dízel is, nem akarok versenyezni, meg aztán 140-150 Km/h-t az is tud tartósan, az meg elég nekem.
Ha már a 7-esek biztonságáról beszélünk, íme egy történet (igaz, vagy sem, nem tudom). Tehát, a 7-est a 82-es (83-as?) genfi autoszalonon mutatták be, némi felhajtás keretében. Megnyitották a kiállítást, mindenki nyüzsgött, a Volvo standon meg volt egy baromi magas torony, le volt borítva lepellel, senki nem tudta, hogy mi is lehet alatta. Délutánra időzítették a sajtótájékoztatót, aikorra már mindenki mindent látott. Össze is jött a nép, mindenki állati kiváncsi volt, hogy mi is lehet ez az izé. Eccer csk egy szép szőke nagymellű svéd lehányka megjelenik és egy ragyogó mosollyal lerátja a leplet, ami alatt a következő volt látható:
1 db 7-es Volvo állt a standon és annak a tetején még 7 db 7-es Volvo!!! Egymásra rakták a bálnákat, csak oldalról voltak megfogva, hogy el ne dőljenek. A cicababa meg mosolygot, KINYITOTTA a legalsó kocsi ajtaját és beleült. Asszem ennyit a biztonságról.... :-)
Egyébként, mi az igazi különbség a 740 és a 460 között? Mindegy, hogy melyiket veszem? Ugye van 740-es dízel is?