Keresés

Részletes keresés

RAF2 Creative Commons License 2000.01.20 0 0 349
nem, nem rozsdamentes: sima lemezból van az csak. De viszont jóval vastagabb mint a mai autóknak ,tovább tart mire átlyukad,a másik pedig hogy 20-30 éve nem sózták az utakat annyira mint most és nem is futottak azok az autók olyan sokat mint manapság.az öreg példányokra pedig jobban vigyáznak.a garázs szomszédom foglakozott ilyenekkel ott láttam egy két szép példányt.
Előzmény: Harvester (346)
fargo Creative Commons License 2000.01.19 0 0 348
he?

Gallytörô rács? Hogy jön az ide?

Előzmény: prenotalis (347)
prenotalis Creative Commons License 2000.01.18 0 0 347
Na és sikerült már felszerelni a gallytörő rácsot a kocsidra ? A titánium karosszéria-betétek megvannak már ? :)
Előzmény: fargo (344)
Harvester Creative Commons License 2000.01.17 0 0 346
Azt hallottam, hogy (valami bizonyítási vágyból?) a svédek az Amazonok karosszériáját rozsdamentes anyagból csinálták. 30 éve nem rohad el. Igaz ez? Van valakinek itt ilyen kocsija?

Bye
H.

fargo Creative Commons License 2000.01.16 0 0 345
Ja, egyébként a 850R-t ugyanazzal a motorral szerelik, mint a T5-öt, csak másképp van hangolva. Jelszó: chiptuning. Ezzel könnyen túlszárnyalható a 850R teljesítménye is.
fargo Creative Commons License 2000.01.16 0 0 344
Megtévesztô, mert 850R a 240 lovas, izmosabb változat, míg a sportos futómű csomaggal szerelt, de nem feltétlenül 240 lovas változat a 850 T5R.

Az "R"-t, mint kiderült, nálunk felragasztgatták a sportfutóművel és 17 colos kerekekkel szerelt gyengébb változatokra is. Mikor a 850-est vettem, belefutottam egy csomó olyan kocsiba, ami "R"-es volt, de csak a kétliteres, 210 lovas T5 motorral.

Majd' 300k/db az ára azoknak a dögös szürke titán felniknek. Rablás...

Előzmény: gabe. (343)
gabe. Creative Commons License 2000.01.16 0 0 343
Hm. Az igazán igazi egy 850R lenne:)))
gabe. Creative Commons License 2000.01.16 0 0 342
Volvo rulez!
850 Creative Commons License 2000.01.16 0 0 341
Én említettem a Ventot. Aki még nem használta, az ne szidja. Ritka olyan ma is kapható autó van, amire elcserélném. Persze az a közel 300E Km megtette a hatását, de így is nagyon rulez. Én szeretem, de egy 850-es lenne az igazi :)

850

Előzmény: fargo (336)
fargo Creative Commons License 2000.01.16 0 0 340
Kösz, RAF2...
Előzmény: RAF2 (339)
RAF2 Creative Commons License 2000.01.15 0 0 339
Fargó: Utánna nézek neki igérem
Előzmény: RAF2 (329)
fargo Creative Commons License 2000.01.15 0 0 338
Miért, tök jó autó az a Vento, dögös forma, erôteljes 1.6-os motor, igazi egyéniség. (Nem emlékeztem a 440-re, bocs :-)

Már próbálkoztam másik 850-est kapcsolgatni, de ott nem volt 'disk'...

Nekem a 460 nem koppant. Alá kéne mászatni egy szerelôt, hátha talál valamit, lehet hogy csak lóg valami a futóműben.

Előzmény: Harvester (337)
Harvester Creative Commons License 2000.01.15 0 0 337
Fargo

Szóval Ventó? Jól van, sértegess csak :)

Egyébként biztos lehetsz benne, hogy a disk az hibaüzenet. Tutira. Lassan elkezdheted írni az Undocumented Volvo című könyvet, az Undocumented DOS, ill. Windows mintájára. Különben meg minek piszkálsz mindent? Ne kapcsolgasd....

Nem tudsz megkérni más 850-es márkatársat, hogy próbálja meg produkálni a hibát? Vagy a szervízt, hogy taszajtson már valaki egy benn álló 850-es kapcsolóján egyet?

Bye
H.
(440 GLT '89)

Előzmény: fargo (336)
fargo Creative Commons License 2000.01.14 0 0 336
Szervó:

Megkérdeztem a kattanást, azt mondták, hogy nincs tipikusan ilyen hiba, a 7-es sorozatnál viszont elô szokott fordulni, hogy végállásnál kattan, mert a kormánymű kardáncsuklója hozzáér a lelazult fém hidraulikavezetékhez. Vissza kell rögzíteni, és kész. Valami ilyesmit mondtak...

Milyen kocsid is van, Harvester? Arra emlékszem, hogy említettél egy Ventót...

Info center:
Erre most sem mondtak semmit, lehet hogy teljesen lényegtelen a dolog, de az is lehet, hogy ha valamilyen "disk"-et keres, akkor van benne mondjuk rejtett DVD lejátszó, vagy a röppálya adatokat kéri az Agy, esetleg kifogyott a muníció az agyaggalamb röptetôbôl, ki tudja, mit bele nem építenek ezek a francos svédek az autóikba.

No, szóval csak idegesít, mert valamit akar, de nem tudom, hogy mit. És halálra tudbosszantani, ha valami olyasmit produkál a kocsim, amirôl gôzöm sincs, micsoda. Végül is ez valami hibaüzenet is lehet...

Előzmény: Harvester (335)
Harvester Creative Commons License 2000.01.14 0 0 335
Az én szervóm "nyüszít". Szóval akkor ez tulajdonság.

Fargo, mit mondtak a szervízben? Esetleg én is utána kérdezhetek, ha ennyire szívügyed ez az infocenter.

Bye
H.

Előzmény: fargo (334)
fargo Creative Commons License 2000.01.14 0 0 334
Harvester,

az Ivanicsos tudakozón már túl vagyok, azt ígérte az elektronyos srác, hogy utánanéz, de eddig még nem tette...

Szervokormány:
szerintem nem kattannia, hanem "nyüszítenie" kell, legalábbis nekem eddig mindig azt csinálta. Valóban, valami szelep ereszti le a túlnyomást, de ha jól tudom, a kattanás rossz jel.

(Na, most felhívom a szerelôket és rákérdezek...)

Előzmény: Harvester (332)
850 Creative Commons License 2000.01.14 0 0 333
Nekem is lenne gondom a szervóval, nagyot kattanik, ha hártamenetben teljesen eltekerem. A szervíz szerint ez normális, mert egy biztonságiszelep levezeti a plusz olajnyomást. Szerintem meg nem OK, hogy ekkorát kattanik. Olyan, mint amikor alacsonyabb padkára megy fel az ember és kissé élesen kapja el, enyhén vissza is forgat a kormány.

850

Előzmény: Harvester (331)
Harvester Creative Commons License 2000.01.14 0 0 332
Fargo,

Ez az infocenter dolog (na jó, lehet, hogy nem az önmegsemmisítő, de azért óvakodj)....
Szóval nem lenne egyszerűbb felhívni az Ivanicsot és megkérdezni? Szerintem telefonon is megmondják, én ha felhívtam őket, még mindíg válaszoltak az ilyen "telefonon is megválaszolható" kérdésekre.

Bye
H.

Előzmény: RAF2 (329)
Harvester Creative Commons License 2000.01.14 0 0 331
Fargo, kolja

köszi a tanácsokat. Azt hiszem mindenképpen elviszem valami harmadik szervízhez és megnézetem mégegyszer. (Majd fizu után... :) A szervókormánnyall eddig nem volt gondom, viszont ha teljesen kitekerem, nagyon hevesen tud tiltakozni, nem tudom, hogy ez hiba vagy tulajdonság. (Ezért hát nem is szoktam teljesen kitekerni.)

üdv
H.

Előzmény: fargo (327)
fargo Creative Commons License 2000.01.14 0 0 330
Kedves RAF2,

éppen megoldást keresek egy problémára, ha esetleg van Volvoföldén ismerôs szervizesed, utánakérdezhetnél:

"Az info centernek 6 állása van. Amikor a kapcsoló a 3. és 4. pozíció *között* félúton, azaz függôleges helyzetben van, akkor a kijelzô azt írja ki, hogy "disk". Ez meg mi a francot jelenthet?"

Ja, ez egy 95/96-os 850-es kombi, T5.

köszi :-)

Előzmény: RAF2 (329)
RAF2 Creative Commons License 2000.01.14 0 0 329
Sziasztok!

Svédországban élek és ha valamiben tudnék segiteni,információ,ár,adatok innen nektek irjátok meg bátran.

kolja Creative Commons License 2000.01.13 0 0 328
En is igy jartam a 244-essel: balra huz, igaz, nem latszik, hogy megrogyott volna. Elvittem nehany helyre, azt mondtak, csereljem ki a lengokart, stb. Aztan kiderult, hogy "csak" a szervo dolgozik balra folyamatosan, 40-50-bol meg lehet uszni. A regi Szentendrei uton, a Peugeot-Kovacs mogott, a HEV-sinek feloli oldalon van egy srac, aki Volvokkal foglalkozik, nezesd meg vele. Arban biztosan jol jarsz.
Miutan elloptak az automat, es nem volt cascom, kenytelen voltam megvenni 300k-ert ezt a 16 eves 244-es dizelt. Olasz :(, '92-ben jott be, azota taxi volt :(, allitolag csak 434k km van benne. Egyfelol nem banom, mindig nagyon birtam a Volvot, masfelol van bennem egy kis szorongas. De legalabb Volvo-klubtag lehetek :)

kolja

fargo Creative Commons License 2000.01.13 0 0 327
Harvester,

próbálj rá az Ott Mártonra, ô az egyik nagy név a futóműves szakmában.

Sajna a pontos címét nem tudom, (nemrég költöztünk, s az efféle papírjaim valamelyik doboz alján hódolnak az enyészetnek), csak annyit, hogy a XI. ker. Neszmélyi utcában van (M7 mellett), ahol is elég könnyű megtalálni, mert az utca rövid, a műhely meg nagy. Ott Mártont hozta ki az AM inkognitó futóműszervíz tesztje az egyik legjobbnak, s nekem is csak pozitív tapasztalataim vannak vele, immár 5 éve. Annak ellenére, hogy régi fajta műszerekkel dolgozik, halál pontos, s a futóművet nemcsak beállítja, de meg is javítja, s biztos hogy tud olcsó alkatrész-utánpótlást is. Esetleg meg lehet próbálni a már emlegetett bontókat rugó ügyben.

Good luck!

Előzmény: Harvester (326)
Harvester Creative Commons License 2000.01.12 0 0 326
Sziasztok

A helyzet, hogy megrogyott a bal eleje a kocsinak. Nem tudom mikor és hogyan, csak kényelmetlen lett vezetni es balra húz a kormány. Elvittem egy noname szerelőhöz, megnézte és azt mondta, hogy az alsó lengőkar megrepedt es kijöttek a szilentek is. OK, autósbolt felhív, lengőkar felkutat (á' 12 ezer ) Aztan az ördög nem alszik, elvittem az Ivanicshoz is (van ott egy ismerős srác és ő mondta, hogy nézzük meg) Ránéz a szerelő es azt mondja, hogy megereszkedett vagy eltört a lengéscsillapitó tekercsrugója. Aláment és megnézte, a lengőkaron nem látott repedést, sem a szilenteken. (én is alámentem, én sem láttam...)

A feketeleves... két rugó cseréje + futóműbeállítás cca. 92 ezer forint. Ez itt a helyi nirvána. Hát nem rendeltem meg a javítást.... Aztán felhívtam az autósboltot, aszondja a rugó darabja 17 ezer (szer kettő = 34 ezer ) (van a weben egy angol volvo bolt árlistája, ott átszámolva 11 ezer a rugók darabja...)

Ti mit javasoltok? Vegyek két rugót és szereltessem be valahol óccsóér + futóműállítás, ez megvan egy ötvenesből vagy kuporgassak még mire összejön a zseton az Ivanicsos szereléshez? Biztos vagyok benne, hogy az Ivanics korrektül megcsinálja, de egy kicsit drágállom.

Vagy vigyem el egy harmadik szerelőhöz, hogy mostmár komolyan nézze meg mi a baja?

Bye
H.

fargo Creative Commons License 2000.01.11 0 0 325
Megakadt rajta a szemem, s ez így félrevezetô. Helyesen:

"+50 százalék LE és nyomaték emelés..."

Előzmény: fargo (312)
850 Creative Commons License 2000.01.11 0 0 324
A BC-re gondoltam, hogy nem olasz-e. Sebaj. De azért tényleg vigyázni kell az olasz gépekkel. 2 példát hallottam, elég is:az egyik ismerős lánya kint volt olaszba' és mondták neki, hogy ne is törődjön a kocsival, ha kivillan az olajnyomásellenőrző, akkor töltsön utána, más nem kell. A másik sztori az volt, mikor valaki vett egy olaszból származó verdát és mikor olajcserénél leengedték az anyagot, úgy folyt, mint a méz.

850

Geőcze Zoárd Creative Commons License 2000.01.11 0 0 323
fargo,

Azért vigyél kanálgépet meg konzervet, hátha nem vesznek fel elsőre. Tudod, a szag... :-)

Doktor úr Volvoja! Légy üdvözölve, gurulj sokáig.

Zoárd

Előzmény: fargo (322)
fargo Creative Commons License 2000.01.10 0 0 322
Szántóföldek, az jó, úgyis sokat utazom Zalában. Akkor ahol a város kezdôdik, ott majd elkezdek stoppolni. A kocsi tetejére meg kötözök majd egy gyalásót...
Előzmény: Harvester (319)
fargo Creative Commons License 2000.01.10 0 0 321
Neeem, echte magyar a vas, mármint a forgalomba helyezését illetôen. Olasz Volvokkal (meg általában Taljánhonból behozott járgányokkal) nagyon kell vigyázni, sok a rossz darab.

Mikó' eztet vettem, akkó' is bele is futtotam egy olaszbó' származó daraba. Telefonnon még vagy 120k km volt benne, meg fullossnak mondották, mire odaértem, akkó' má' csak vallami hettvenezer killómétert mutatot az órálya, meg fapadosnak nézett ki. Ráadásul törve is lehetett, mert új üvegek vótak benne végig jobb felü'. Oszt mikó' kiderűt, hogy olaszbó' hozatták, már ott es hagytam...

Ja, nekem egyébként ctrl-alt-restart...

Előzmény: 850 (320)
850 Creative Commons License 2000.01.10 0 0 320
Ctrl+Alt+Del -ha nem windowsos.
reset -ha igen

Néha előfordul ilyesmi. Nem olasz a cucc? Me' akkó' megértem.

Előzmény: fargo (315)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!