Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Sziasztok, van itt meg valaki rajtam kivul 440/460/480 Turbos? Netan rossz alapjarattal?
Vagy egyeb nyugokkel?
Fargo: Legkozelebb elmegyek en is a volvos talcsira. A klubban szivesen vinnem a 400-as sorozatot...
egy kis volvos infok...
http://www.ntwhost.com/edwin/gallery/tech.html
Amugy szerintem a "Bálnádról" azért nem lett több kép mert ha jól láttam főleg elötte fotozott Fargo mint amikor jöttél , szoval legközelebb tessék korábban jönni :)))))
Köszönettel vettem a meghívást a szombatira, de sajnos épp nem jártam a városban (Szentendrén vagyok). Viszont jó volt olvasni, hogy nemcsak lelkesek vagytok, hanem a jókedv és a szines humor sem hiányzott.
Én megpróbálok máricus 11-én elmenni, mert az ugye közelebb is van, de szivesebben csatlakoznék az index-esekhez. Merre lesztek? Van már valami erről? Már csak azért is, mert én 460 turbo benzines vagyok, és hallom abból nem volt sok.
Amice
lore!
Nem turbos ez tuti.
Nekem a szerelő mondta, hogy 109 miután felújította a motort.
Persze nem szakszervíz, hanem egy vidéki mesterember..
Lehet hogy tévedett, mindenesetre valami okosat biztos csinált vele, mert dieselhez képest -szerintem- jól húz..
CYRUS!
Hja igen, kérem, akinek automata váltója van..
:-)
Mikor tanultál meg svédül?
Mennyit voltál kint?
fargo!
Királyok lettek a képek.
Nekem tetszenek!
(Csak az a baj, hogy az én Bálnám csak kicsit van rajta. :-(((
Mondjuk érthető, mert az eleje kicsit még zúzott, de hamarosan azt is kijavítom amint fizetnek az illetékesek.
Utána szinte követelni fogom, hogy róla is legyen kép)
:-)
Tényleg jó móka volt a találkozó.
És pont az ismerkedés volt a lényege nem a program..
A lelkivilágom össze fog omlani, ha nem tudok jövő héten és is veletek menni..
De sajnos nem tőlem függ a dolog.
Jól hallom lesz matrica, jelvény, poló, söralátét....?
Mikor, hol, mennyiért?
Én is akarok!
Van valami új fejlemény a klubbal (megbeszélés)? Lesz volvo-poló, jelvény, matrica stb. (pl. volvokék kondom stb.)??
fargo Guttenberg nyomában :-)))))) Bocs ha télleg nyomdád van, én meg vizuális típus vagyok :)
Ohhh yes sikits :))))
Szerintem is jól sikerült nem is az volt a cél hogy máris program legyen inkább csak ismerekedni eggymással és a verdákkal...Fargo ha mész holnap arra a megbeszélésre megemlitheted hogy ha kell különböző matricákat illeteve pecsétett ingyért tudok csináltatni a klub részére, bár ha jól hallottam neked van valami nyomdád szal gondolom a matricát te is tudsz de ettől függetlenül ha ilyenre szükség van csak dobjatok meg egy emilel
Lore természetesen tudok Svédül, megvan a középfok bár én kint Amerikai suliba jártam és főleg angol nyelvü környezetben mozogtam de azért rámragadt annyi...Szoval hozd ha tudod , és megprobálom bár én sajna még nem tudom tudok e menni mert nővérem barátja pont aznapra kérte kölcsön a kocsit, de még nem tuti...
Te tudsz svédül, vagy annyit azért nem voltál kinnt? Megtaláltam azt a 88-as svéd (vagy finn?) újságot amiben van 240DL vs. Saab 900c teszt. Baromi érdekes, teljesen más stílusban tesztelnek mint nálunk (ill. Germany ua.).
Majd legközelebb viszem.
Harvester!
A jövő hétvége neked okés? Csak egy négyszázas volt ma, az is csak rövid ideig (faceliftes). Úgyhogy aktivizáld magad, ne én legyek a legkisebb autóval! :-)
Az alap V6-os (95-ös, manuális v.,) 7.8 alatt van százon, ebben asszem az omega sportváltója van (rövidebb), szal elvileg jobb. A gond abban van, hogy egyesben már kisebb gáznál is a kipörgésgátló zabolázza a ménest. Ott a lámpánál nem az volt a baj, hogy későn kapcsoltam (persze Bolas mestert nem lehet leelőzni:))), hanem megnyikkant a kerék, erre a TC elvette a gázt...igaz ha kikapcsolom akkor meg végig füstöli, ami szép de égő.
Asszem fargo tudna mesélni az erő aszfaltra viteléről fronthajtás esetén (+110LE, +170nm nyammm..).
Bolas!
Ha 109 lóerős a géped akkor az turbós! Nehommá ne tudd! Vagy valami tuning van a háttérben?
A reményeid beigazolódtak, a hatalmas égi prosztata visszatartotta fél egyig a folynivalót.
Hallottam a kettes reccsenését. Tudom, hogy egyébként rég lenyomtál volna... mennyi alatt is van százon, 6.9sec? :))
Egyébként meglepően kultúrgép a szívó hetes is, egyáltalán nem tűnik erőlködőnek... szal gratula!!
fargo!
Nem vagyok izgulós típus..
Épp akkor értem haza és gondoltam reményeimet fejezem ki a nappal kapcsolatban.
Egyébként tényleg jó a géped, és bocs a kerékdob lemezért..
A fényképekkel mit csinálsz majd?
Otthoni nézelődésnek készültek, esetleg felteszed a netre?
lore!
A pirosnál kicsit bentragadtál, de utána én rontottam el a kettest, ekkor húztál el..
nem izgulhattál ennyire, hogy nem tudtál aludni :-) Hajnali negyed ötkor, nem semmi...
Napsütést megrendeltem, korrumpáltunk SztPétert, kiderült, hogy kicsit keletre egy egész várost simlizett el a privatizáció során. Mindent megígért, csak ne teregesük ki a sajtónak. Szóval napsütés lesz (van).
Üdv nálunk Gergő!
Örülök, hogy megalakul a klub.
Mikor és hol lehet belépni?
Hány klubtag van már eddig?
Meg ilyenek, de ezekre ha máskor nem, szombaton úgyis megtudom a választ..